Onko yksi ihminen pilannut elämäsi täysin?
Meidän perheen elämän pilasi 10 vuotta sitten tyttären koulukiusaaja.
Kommentit (28)
On! Päivittäin sitä joutuu kuitenkin katsemaan. Se mulukku joka aamuisin peilistä tuijottaa mua on pilannut mun elämän
Vierailija kirjoitti:
On! Päivittäin sitä joutuu kuitenkin katsemaan. Se mulukku joka aamuisin peilistä tuijottaa mua on pilannut mun elämän
U-uu. Narsistinen ihminen.
Raivohullu ja juoppohullun isäni aiheutti minulle kroonisen psykoosin. Saatana kusimulkku.
Vierailija kirjoitti:
On täysin. Narsistivanhemmat.
Tämä.
Ei minun mutta tyttäreni elämän pilasi narsistimies. Traumoja nousee mieleen vielä vuosien jälkeen.
Yksi on natsimies joka tuli elämääni sekoilemaan ja sittenhän näitä hulluja on riittänyt. Juoppous ja hulluus näitä yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Yksi ihminen?
Aika tehokkaasti meni elämä pilalle, kun vaimo alkoi rälläämään päihteillä.
Ei ole. Ihmisyys on kammottavaa, tuhoisaa ja itsetuhoista meissä kaikissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on natsimies joka tuli elämääni sekoilemaan ja sittenhän näitä hulluja on riittänyt. Juoppous ja hulluus näitä yhdistää.
Näetkö itsesi jonkinlaisena ajelehtivana uhrina omassa elämässäsi?
Me pilasimme toinen toisemme elämän. Jossain vaiheessa olisi EHKÄ voinutkin korjata mutta ei enää onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nimittäin minä.
Te olette hirmu suloisia, kun koitatte sysätä omaa lokaanne toisen niskaan. Mä en ollut vuosiin yhdenkään teistä kanssa missään tekemisissä, ja suurinta osaa en edes tunne. Teillä meni hermo, koska joku toinen elää toisenlaista elämää. Suomessa saa olla lapseton sinkku. P.S. Avioliitto on julkisesti näkyvä.Joten älä esitä avokkia,kerta sen voi tsekata.
Eniten pilasi entinen aviopuoliso. Vieläkään en pysty edes olemaan samassa tilassa, missä joku tuntematonkaan mies on riitelypäällä ja vaahtoaa, pitää lähteä pois.
Nykyinen puoliso on vienyt elämänilon ja mielenterveyden. Eroaminen on tehty niin hemmetin vaikeaksi, kun on yhteistä omaisuutta ja lapsia.
Ei ole täysin pilannut. On kyllä traumauttanut, mutta tuo ihminen ei kuitenkaan enää nykyään estä minua käymästä terapiassa ja hoitamasta traumojani.