Onko seuraava hallitus taas intersektionaalinen?
Tämän voisi vasemmisto ja Antti Lindtman kertoa äänestäjille etukäteen. Kiitos.
Kommentit (15)
Mikä tahansa on parempaa kuin laitaoikeistolainen fassekonservatiivinen höpöremmi.
Persu pääsi sanomaan intersektionaalinen 😄
Persujen trollitehtaassa keitetään sen kunniaksi pullakahvit!
Woke on kehitetty epädemokraattisissa piireissä ja sen tarkoitus on tuhota demokratia. Kommunismissa ei ole demokratiaa ja tämä on kommareiden uusi hyökkäys demokratiaa vastaan.
Demokratia on tärkeämpi kuin tällaiset demokratian ohittamiseen tarkoitetut pseudotieteelliset ihmisten lajittelut.
Demokratian tarkoitus on nimenomaan välttää tämänkaltainen lajittelu ja antaa kaikille yhtäläinen ääni ja mahdollisuus vaikuttaa asioihin.
Woke on sairas teoria ohittaa demokratia.
Lindtmanin POPULISTINEN pro-(Hamas)Palestiina-oksennus ainakin viittaa vahvasti sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on Persut mitä äänestää.
persut kirjoitetaan pienellä.
Sitäpaitsi on rikollista kutsua itseään perussuomalaiseksi, kun perus suomalainen ei ole rassenasse.
Persuiden vaalipaniikki on käsinkosketeltava. On minusta aika yhdentekevää edustaako hallituksen tasa-arvopyrrkimykset intersektionaalisuutta vai ei, lähinnä kiinnostais että seuraava hallitus ei toisi Suomelle Euroopan huonointa talouskehitystä (itse asiassa Euroopan ainoata lamaa), Euroopan pahinta työttömyyttä sekä runsaasti lisävelkaa. Ulkomaan velka/GPT saisi vähitellen kääntyä toiseen suuntaan. Ei mulla muuta, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Täytyy nauraa näille persujennäkijöille, koska heille on aiheutunut aivovamma persujen menestyksestä. He näkevät persuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä
Vierailija kirjoitti:
Persuiden vaalipaniikki on käsinkosketeltava. On minusta aika yhdentekevää edustaako hallituksen tasa-arvopyrrkimykset intersektionaalisuutta vai ei, lähinnä kiinnostais että seuraava hallitus ei toisi Suomelle Euroopan huonointa talouskehitystä (itse asiassa Euroopan ainoata lamaa), Euroopan pahinta työttömyyttä sekä runsaasti lisävelkaa. Ulkomaan velka/GPT saisi vähitellen kääntyä toiseen suuntaan. Ei mulla muuta, kiitos
Täytyy nauraa näille persujennäkijöille, koska heille on aiheutunut aivovamma persujen menestyksestä. He näkevät persuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole lapsellinen.
Jatkuva vasemmiston ja demareiden haukkuminen kertoo ihan tarpeeksi selvästi, että te persutrollit täällä mölisette jännäkakka housuissa, kun 15 edustajaa on tippumassa eduskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Sinua (mukama) koskettaa (sadistisesti) sellainen asia mitä ei edes ole (eli se "vaalipaniikki"). Ns. oikealla laidalla jaksetaan vielä yrittää eikä luovuteta, mutta kyllä se jo pitkälti tajutaan, että taistelu on pitkälti hävitty.
Eli sinä ja kaltaisesi pro-Hamas-desantit voitte jo juhlia: Suomi islamisoituu muun länsi-Euroopan perästä aikanaan ja samanlainen joukkorikastus ja muu kehitysmaapaska seuraavat kehitystä, joka onkin jo hyvällä mallilla. Onneksi olkoon!
Jee paskotaan Suomi kokonaan ja eläköön hurraa Hamas!
t. Antti L.
Vierailija kirjoitti:
t. Antti L.
Identiteettivarkaus on kiva propagandan työkalu!
T:persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Antti L.
Identiteettivarkaus on kiva propagandan työkalu!
T:persut
Vasurihan se ymmärtää mustan huumorin ja ironian päälle vasta kun joku oikeistolaiseksi luokiteltu on tapettu tai hakattu pahasti. Syö pääsi, desantti.
Olisi oikeudenmukaista kertoa äänestäjille. Täältä keskustelu tietysti vasemmiston tavan mukaan sensuroidaan.