Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku lennolla kitisi selkänojastani

Vierailija
13.12.2012 |

On se nyt kumma, kun niihin selkänojiin on tehty se säätö ja ihan varmasti mittailtu se kallistus niin, että siellä takanakin pystyy elämään (minäkin pystyn, vaikka etummainen kallistaa penkkinsä) niin aina jonkun pitää siitä vinkua. Aaargh!

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentoyhtiö pikaisesti kehittää uuden tuotteen:

jaetaan paikat kallistaja- ja ei-kallistaja -paikkohin.

Sitten kaikki nuo huonoselkäiset ja vain kallistusasennossa nukkujat tai muuten vaan kallistajat voi istua peräkkäin ja me muut omassa, vähän paremmassa rauhassamme.

Pitkäjalkaisille tämäkään ei valitettavasti tuo mitään helpotusta.

Vierailija
62/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkänojan kallistamisesta, niin on syytä jäädä kotiin eikä lähteä mihinkään kun ei muuta kun rutista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentoyhtiö pikaisesti kehittää uuden tuotteen:

jaetaan paikat kallistaja- ja ei-kallistaja -paikkohin.

Sitten kaikki nuo huonoselkäiset ja vain kallistusasennossa nukkujat tai muuten vaan kallistajat voi istua peräkkäin ja me muut omassa, vähän paremmassa rauhassamme.

Pitkäjalkaisille tämäkään ei valitettavasti tuo mitään helpotusta.

Suosin jatkossa aina sellaista.

Vierailija
64/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin jatkossa aina sellaista.

suosi, saatana!

Kerros nyt vielä millä lennoilla moinen on saatavilla?

Vierailija
65/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ärsyttävä mies alkoi heti valittamaan, että voinko olla kallistamatta selkänojaa, kun hänellä on niin ahdasta. Sanoi vielä tosi ärsyttävästi tyyliin: "sovitaanko että et kallista tota nojaa nyt?"... Sitten meni ehkä 5 min ja oli itse kallistanut oman nojansa :D vitsit mikä urpo...

kai ne selkänojat on sitä varten, että niitä voi esim. nukkuessaan vähän kallistaa :S

Vierailija
66/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun penkissä on säätö, niitä saa kallistaa. Miksi siitä pitää vinkua?

T. lähes viikottain lentävä

Vierailija
67/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitten ketkä valittaa selkänojan kallistamisesta, niin on syytä jäädä kotiin eikä lähteä mihinkään kun ei muuta kun rutista.

Vierailija
68/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkä ja hyvin pitkäjalkainen. Heti lennon alkuvaiheessa kiilaan polvet tiiviisti edessä olevaa selkänojaa vasten niin, että selkänojaa ei pääse kallistamaan. Harva yrittää uudestaan todettuaan kallistamisen mahdottomaksi, joten matkan edetessä voin rentoutua.

Vierailija
69/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kotiin, jos ei kestä sitä että joku pikkasen kallistaa selkänojaa.

Vierailija
70/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sen kestän että selkänojaa kallistetaan, jos istun yksin. Mutta kun sylissä on koko lennon lapsi, käy tila todella ahtaaksi. noh..lapsi saa vapaasti potkia ja remuta jos penkki on kallistettu. Yleensä sitä tilaa on lisää tullut. (:

Vierailija
71/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häirinnyt penkin kallistus, vaikka sylilapsen kanssa oon istunut.

Vierailija
72/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hyvä kommentti!

"musta on jännittävää, että niillä selkänojansa toisen syliin laskevilla AINA on paskainen tukka

se rasvaisten hiusten haju on meinaan vielä tuskallisempi kestää kuin se, että on niin ahdasta ettei pysty liikkumaan, vaikka noin sinänsä vielä siihen lokoseen istumaan mahtuukin. Se jotenkin tekee koko tilanteesta niin vastenmielisen."

Vierailija
73/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma, kun niihin selkänojiin on tehty se säätö ja ihan varmasti mittailtu se kallistus niin, että siellä takanakin pystyy elämään (minäkin pystyn, vaikka etummainen kallistaa penkkinsä) niin aina jonkun pitää siitä vinkua. Aaargh!

kidutuksen, siis sen edessä istujan ;)

olen pitkä nainen ja todellakin se, et etummainen kallistaa istuintaan tekee mulle mahdottomaksi istua pitkää lentoa...tilaa ei ole..

eli tuolloin alan työnteleen poviani siihen selkänojaan ;9 teen sitä kaiken aikaa ja hartaasti :) ja KYLLÄ nautin kiusasta :)

ei men montaa hetkeä, niin yllätys , selkänoja nousee :)

suosittelen tuota kaikille :)

sanat kun ei koskaan tehoa...

Vierailija
74/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkä ja hyvin pitkäjalkainen. Heti lennon alkuvaiheessa kiilaan polvet tiiviisti edessä olevaa selkänojaa vasten niin, että selkänojaa ei pääse kallistamaan. Harva yrittää uudestaan todettuaan kallistamisen mahdottomaksi, joten matkan edetessä voin rentoutua.

aikuinen jaksaa istua normiasennossa olevalla penkillä vallan hyvin.itse en koskaan laske selkänojaa, enkä anna lastenkaan laskea

Vierailija
75/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ärsyttää, jos haluaa pöydän käyttöönsä, niin eihän se onnistu, kun penkki on kallistuksissa.

Kai se pöytäkin on käyttöä varten tehty???

Luulen, että se mahdollisuus on sitä varten, että jos takana ei ole toista matkustajaa. Pitäisihän tämä tajuta.

Jos mun kitinä ei auta, niin alan yskiä. Nousee se penkki normiasentoon.

Vierailija
76/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan käyttöön tämän minäkin - sen sijaan että koetan kiemurrella siellä takana sen tuhannen mutkalle...

Vierailija
77/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niitä huippuja jolla munkin viisarit värähtää! Ja kun ei edes tajuta koko hommaa, että siellä takana voi todellakin olla tukalaa

Vierailija
78/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et suomalaiset ei osaa kun valittaa joka asiasta

Vierailija
79/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niitä siirretään. Ja etenkin nykyään koneet pyritään pakkaamaan niin täyteen kuin suinkin. Kyllä jossain Hongkong Airin koneissa vielä joskus saattaakin olla kunnolla tilaa, mutta varsinkin Finskin koneissa ollaan kuin sillit suolassa. Pitkät miehet ovat helisemässä niissä, ja pitkäjalkaiset muutkin ihmiset. Valitettavasti niitä exit-paikkoja on vain muutama per kone.

Normaalimatkustajalla ei pitäis olla mitään tarvetta käännellä selkänojia yhtään mihinkään. Jos niin aikoo tehdä, ehdottomasti kohteliasta olisi kysyä takamatkustajalta lupa siihen. Mutta eihän möllit sitä tajua. Kuikuillaan silmäkulmasta ja sitten hissunkissun alkaa selkänoja laskea....

Vierailija
80/97 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok laittaa nojaa taaksepäin noin 20cm ja näin itse myös pitkillä lennoilla teen. On kumminkin töykeää oikeasti tulla toisen syliin kysymättä onko ok, toisella saattaa polvet olla siinä sitten kiinni edessä olevassa istuimessa. Penkkiriviltä on myös vaikea päästä pois ja inohttavaa mennä herättelemään edessä olevaa, että voiko nostaa penkkinsä kun toinen on sikeässä unessa.

Molemminpuoleinen kunnioitus on tässä(kin) suotavaa: jos haluaa kallistaa tuoliaan paljon, pitää mielestäni kysyä takana olevalta. Takana olevan on suotava pieni kallistus. Toki jos on todella pitkä ja sattuu jalkoihin pienikin kallistus, niin tästä voi sanoa.

Ja itse lennän noin 10krt vuodessa nini Eurooppaan kuin kaukomaihinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä