Inhoan mieheni lapsia
Tiedän, että minut kivitetään. Mutta en vain voi mitään sille, että inhoan niitä. Ne tunkeutuvat meidän kotiimme ja en saa olla rauhassa. Omat lapseni kärsivät kun on niinä viikonloppuina ahdasta ja vieraita lapsia meillä. Ei ne ole mitään sisarpuolia vaan vieraita lapsia.
Joulu on tulossa ja lasten on tarkoitus tulla meille. Omat lapseni surevat jo nyt, että eivät saa olla kotonaan rauhassa kun vieraat lapset tulevat penkomaan paikkoja ja pilaamaan heidän oman joulun.
Kommentit (74)
Mun mielestä on täysin luonnollista, että naisten on vaikea hyväksyä ylimääräisiä pentuja pesueeseensa. Eläinmaailmassa ne tulevat tapetuiksi. Lasten on erossa kyllä parempi jäädä äitinsä luokse, jos isällä on uusi puoliso. En tiedä ketään uusperheen äitiä, joka pitäisi miehensä lapsista puhumattakaan että rakastaisi heitä. Tämä on joku ihme tabu. Asiasta pitäisi puhua julkisuudessa enemmän!
uskaltavat päästää omat lapsensa sen pahan äitipuolen hoiveisiin viikonloppuisin tai jopa vuoroviikoin? Tämän logiikan mukaan maailma on täynnä lapsia, joita hoitavat heitä inhoavat naiset.
joulun viettoon paikka johon kaikki exät ja nyxät ja kaikki muksut (kenen-nyt-sitten-lienevätkään) ynnä muut sukulaiset mahtuvat ongelmitta. Tarjoilut voi hoitaa yhteisesti sopimalla tai tilata valmiina niin jää aikaa tutustua toisiinsa sivistyneesti ja pitää myös hauskaa. Ei-kenenkään-maalla kenenkään ei tarvitse puolustaa reviiriään tai tuntea itseään ylimääräiseksi. Ehkä joku paikka löytyisi jo täksi jouluksi? MUKAVAA YHDESSÄOLON AIKAA JA LÄMMINTÄ JOULUMIELTÄ!
ja kokea, että vieraat lapset pilaavat heidän joulunsa penkomalla heidän lelujaan ja nukkumalla olohuoneessa. Oma tyttö stressaa jo nyt, että ei voi enää jouluaamuna mennä olkkariin yöpuku päällä katsoon piirrettyjä niin kuin ennen, koska miehen poika tiirailee ja vitsailee kasvaneista rinnoista.
Ymmärrän varsin hyvin, että omat lapseni kokevat surua tulevan joulun takia.
Kaikki hehkuttavat vain, kuinka hienoa on, että isällä on oikeus lapsiin ja lapsilla oikeus isään ja äitipuolet oikein hinkuu miehen lapsia kotiinsa ja äitipuolen lapset on onnesta riemuissaan kun heidän laatikkojaan ja kaappejaan penkoo vieraat pennut ja nauraa tirisee rintaliiveille ja kerjää koko ajan tietsikalle yms.
Tiedän, että lapset on pakko ottaa joka toinen joulu meille. Mutta ehkä tulevina jouluina lähden lasteni kanssa jonnekin tms. En tiedä, miten asia tullaan ratkaisemaan.
Minusta lapset olisivat saaneet olla äitinsä luona, mutta kun he ovat tehneet sopimuksen, niin minkäs teet.
Mutta sanon sen, että asetupa hetkeksi lapsen asemaan, jos pystyt. Lapsi on menettänyt ydinperheen ja joutuu katselemaan sinua heidän isänsä kanssa! Arvaapa paljonko mieluumin he katselisivat oman isin kanssa omaa äitiä? :(
Sinä olet aikuinen ja sinun tulisi kyetä olemaan ihan pikkuisen vähemmän narsistinen. Käy miestäsi ja oikeaa äitiä sääliksi. Kunpa saisi tietää, millainen hirviö toisessa kodissa maleksii.
Itse olen onnistunut pitämään ydinperheen kasassa 12 vuotta ja mies on sanonut, että jos kuolisin ja tilalle tulisi uusi nainen, niin tuollaisista kommenteista mies tarttuisi kaltaistasi ilkeää noitaa tukasta ja nakkaisi permannolle. Toivon, että miehesi on yhtä lojaali lapsiaan kohtaan.
perhe on minä, mies ja kaksi yhteistä lasta. Näin mieskin sen kokee. Puhuu aina "omasta porukasta". Talo käy tavallaan, vieraat ajallaan, koskee myös miehen lapsia. He ovat täällä vierailulla ja mieskin aina sanoo, että odottaa kodin rauhoittumista. Kiva, että tulivat, mutta kiva palata arkeen. Esimerkiksi me lähdetään tammikuussa matkalle. Mietittiin, lähdetäänkö kaksin, mutta mies sanoi, että otetaan muksut mukaan. Muksut tarkoitti yhteisiä.
Kengänkuva perseeseen tollaselle! Puistatus!
Vaan tuntuu hivelevän tämän uuden naisen sadistista sielua. Liekö itse jäänyt lapsena vailla isin rakkautta, ja nyt on koston aika.
Tällaisissa keskusteluissa tulee hyvin esiin se, että osa meistä ihmisistä ovat pahoja sisältä. Sopivan tilaisuuden tullen tuollaisista ihmisistä onkin sitten IHAN MIHIN TAHANSA. Tunteetonta.
Katselinpa eilen yhtä ohjelmaa miehen kanssa ja juteltiin siitä, miten jotkut voivat vaikka tappaa puolisonsa vakuutuksen toivossa. Ihmeteltiin, miten puoliso on niin sokea. Tuossa yksi hyvä esimerkki naisesta, joka ignooraa kaikki vaaran merkit. Vaikka miehesi ei olisi ihan tappaja, niin tuo ei ole missään nimessä normaalia!
ja kokea, että vieraat lapset pilaavat heidän joulunsa penkomalla heidän lelujaan ja nukkumalla olohuoneessa. Oma tyttö stressaa jo nyt, että ei voi enää jouluaamuna mennä olkkariin yöpuku päällä katsoon piirrettyjä niin kuin ennen, koska miehen poika tiirailee ja vitsailee kasvaneista rinnoista.
Kaikki hehkuttavat vain, kuinka hienoa on, että isällä on oikeus lapsiin ja lapsilla oikeus isään ja äitipuolet oikein hinkuu miehen lapsia kotiinsa ja äitipuolen lapset on onnesta riemuissaan kun heidän laatikkojaan ja kaappejaan penkoo vieraat pennut ja nauraa tirisee rintaliiveille ja kerjää koko ajan tietsikalle yms.
Tiedän, että lapset on pakko ottaa joka toinen joulu meille. Mutta ehkä tulevina jouluina lähden lasteni kanssa jonnekin tms. En tiedä, miten asia tullaan ratkaisemaan.
Minusta lapset olisivat saaneet olla äitinsä luona, mutta kun he ovat tehneet sopimuksen, niin minkäs teet.Mutta sanon sen, että asetupa hetkeksi lapsen asemaan, jos pystyt. Lapsi on menettänyt ydinperheen ja joutuu katselemaan sinua heidän isänsä kanssa! Arvaapa paljonko mieluumin he katselisivat oman isin kanssa omaa äitiä? :(
Sinä olet aikuinen ja sinun tulisi kyetä olemaan ihan pikkuisen vähemmän narsistinen. Käy miestäsi ja oikeaa äitiä sääliksi. Kunpa saisi tietää, millainen hirviö toisessa kodissa maleksii.
Itse olen onnistunut pitämään ydinperheen kasassa 12 vuotta ja mies on sanonut, että jos kuolisin ja tilalle tulisi uusi nainen, niin tuollaisista kommenteista mies tarttuisi kaltaistasi ilkeää noitaa tukasta ja nakkaisi permannolle. Toivon, että miehesi on yhtä lojaali lapsiaan kohtaan.
Siis eli tässä on nyt kyseessä lasten huono käytös!? Mikset sitä heti alussa kirjoittanut? Annoit vaan kuvan, että kamalaa, kun miehen "vieraat" lapset tulee ja pilaavat joulun ja yhyy yhyy. Jos kyse on tosiaan huonosta käytöksestä, niin kehoitappas lasten isää kertomaan kotinne säännöt ja puuttumaan asiaan, jos jotain epäasiallista tapahtuu. Tai no luulisi, että mies osaa itse kasvattaa lapsiaan ilman, että sinun pitäisi puuttua siihen, tai sitten ei?
isälleen, jollen olisi 100% varma, että myös uusi puoliso pitää lapsestani. Ja tappamisjuttu oli vertaus eläinmaailmaan..ja me ihmisetkin olemme eläimiä. En tietenkään hyväksy lasten pahoinpitelyä tai kiduttamisia, jollakin meni taas hieman puurot ja vellit sekaisin..Huoh. T. Tuon tappamisjutun kirjoittanut
Mun mielestä on täysin luonnollista, että naisten on vaikea hyväksyä ylimääräisiä pentuja pesueeseensa. Eläinmaailmassa ne tulevat tapetuiksi. Lasten on erossa kyllä parempi jäädä äitinsä luokse, jos isällä on uusi puoliso. En tiedä ketään uusperheen äitiä, joka pitäisi miehensä lapsista puhumattakaan että rakastaisi heitä. Tämä on joku ihme tabu. Asiasta pitäisi puhua julkisuudessa enemmän!
uskaltavat päästää omat lapsensa sen pahan äitipuolen hoiveisiin viikonloppuisin tai jopa vuoroviikoin? Tämän logiikan mukaan maailma on täynnä lapsia, joita hoitavat heitä inhoavat naiset.
ja kokea, että vieraat lapset pilaavat heidän joulunsa penkomalla heidän lelujaan ja nukkumalla olohuoneessa. Oma tyttö stressaa jo nyt, että ei voi enää jouluaamuna mennä olkkariin yöpuku päällä katsoon piirrettyjä niin kuin ennen, koska miehen poika tiirailee ja vitsailee kasvaneista rinnoista. Ymmärrän varsin hyvin, että omat lapseni kokevat surua tulevan joulun takia. Kaikki hehkuttavat vain, kuinka hienoa on, että isällä on oikeus lapsiin ja lapsilla oikeus isään ja äitipuolet oikein hinkuu miehen lapsia kotiinsa ja äitipuolen lapset on onnesta riemuissaan kun heidän laatikkojaan ja kaappejaan penkoo vieraat pennut ja nauraa tirisee rintaliiveille ja kerjää koko ajan tietsikalle yms. Tiedän, että lapset on pakko ottaa joka toinen joulu meille. Mutta ehkä tulevina jouluina lähden lasteni kanssa jonnekin tms. En tiedä, miten asia tullaan ratkaisemaan. Minusta lapset olisivat saaneet olla äitinsä luona, mutta kun he ovat tehneet sopimuksen, niin minkäs teet.
Mutta sanon sen, että asetupa hetkeksi lapsen asemaan, jos pystyt. Lapsi on menettänyt ydinperheen ja joutuu katselemaan sinua heidän isänsä kanssa! Arvaapa paljonko mieluumin he katselisivat oman isin kanssa omaa äitiä? :( Sinä olet aikuinen ja sinun tulisi kyetä olemaan ihan pikkuisen vähemmän narsistinen. Käy miestäsi ja oikeaa äitiä sääliksi. Kunpa saisi tietää, millainen hirviö toisessa kodissa maleksii. Itse olen onnistunut pitämään ydinperheen kasassa 12 vuotta ja mies on sanonut, että jos kuolisin ja tilalle tulisi uusi nainen, niin tuollaisista kommenteista mies tarttuisi kaltaistasi ilkeää noitaa tukasta ja nakkaisi permannolle. Toivon, että miehesi on yhtä lojaali lapsiaan kohtaan.
Asetat vastakkain lapsesi piirrettyjen katsomisen ja miehesi lapsien oikeuden viettää joulua isänsä kanssa. Oletko ihan terve?
Nuoret ovat nuoria ja jos olet ottanut miehen, jolla on lapsia niin tuo on sinun ja lapsiesi elämä. Toivon, että tajuat ITSE ottaneesi nykyisen miehesi ja siis ITSE muuttaneesi lapsesi jouluperinteen. Se ei ole miehen lasten vika, ei sinun lapsiesi vika vaan sinun vikasi.
Ellet halua miehen lapsia teille jouluna, et ota miestä, jolla on lapsia. Tulee todella paha mieli tuollaisesta itsekeskeisyydestä ja itsekkyydestä. Ja oman mausteensa ilkeyteesi tuo nuo tissintuijotteluväitteet.
Pieni provotesti.
Lähiäiti ei päästä lapsia. Kaikki haukkuivat exän ja ylistivät kakkosnaista, kenestä tuli nyxä.
Nyt nyxä inhoaa miehen lapsia: kaikki haukkuu nyxän..
Jotenkin teitä on aivan liian helppo johdatella :D
Lähtökohtaisesti en kyllä tajua, miksi olette muuttaneet yhteen, jos teillä ei ole yhteisiä ja sinun lapsesi ja sinä ette edes pidä miehen lapsista.
Minulla ei ole lapsia, mutta olen ollut jo kymmenen vuotta yhdessä miehen kanssa, joka on kolmen lapsen isä. Ei olisi tullut mieleenikään, että muuttaisimme yhteen, jos en olisi tullut lasten kanssa toimeen. Nyt kaksi lapsista jo asuukin meillä ja ihania lapsia ovat, tai teinejä jo oikeastaan!
Kuten joku jo sanoikin, ei ole lasten vika, jos vanhemmat ovat eronneet tai jompi kuimpi vanhenmmista vatipää. Ei sitä antipatiaansa lapsiin saisi kohdistaa. Jos ei onnistu, niin kahden kodin systeemi on parempi vaihtoehto.
Pieni provotesti. Lähiäiti ei päästä lapsia. Kaikki haukkuivat exän ja ylistivät kakkosnaista, kenestä tuli nyxä. Nyt nyxä inhoaa miehen lapsia: kaikki haukkuu nyxän.. Jotenkin teitä on aivan liian helppo johdatella :D
Sama se vaikka olisi provo tällä kertaa. On naisia, jotka kiduttavat miehen lapsia kuten Eerikaa ja nelivuotiasta.
Itse olen tuon helvetin kokenut omassa lapsuudessani, että oikein riipaisee sydämestä, kun jotkut äidit täällä sepustavat kuinka normaalia se on vihata miehen entisen liiton lapsia ym. :( Minulla ei siis ollut hyvät välit miehen uuteen vaimoon ja tämä alkoi jo ihan pikkutytöstä, joten mistään teinikapinasta ei ollut kyse. Uusi vaimo tosiaan inhosi minua vaikka en MITÄÄN pahaa tehnyt ja rakastin isääni yli kaiken ja halusin vain hänen kanssaan viettää aikaa. Usein tuntui kuinka tämä uusi vaimo yhteisine lapsineen oli paljon tärkeämpiä kuin minä...
Enpä noiden lapsuuden traumojeni vuoksi ole kovin hyvissä väleissä isäni kanssa. Ihan hirveää oikeasti! Ei se ole lapsen syy KOSKAAN! Ja järkyttävää, kun puhutaan tuohon sävyyn...
Ja äidit ovat yliovimaisesti enemmän syyllisiä lapsiin kohdituvaan väkivaltaan.
On pahoja ihmisiä. Piste.
Itse olen tuon helvetin kokenut omassa lapsuudessani, että oikein riipaisee sydämestä, kun jotkut äidit täällä sepustavat kuinka normaalia se on vihata miehen entisen liiton lapsia ym. :( Minulla ei siis ollut hyvät välit miehen uuteen vaimoon ja tämä alkoi jo ihan pikkutytöstä, joten mistään teinikapinasta ei ollut kyse. Uusi vaimo tosiaan inhosi minua vaikka en MITÄÄN pahaa tehnyt ja rakastin isääni yli kaiken ja halusin vain hänen kanssaan viettää aikaa. Usein tuntui kuinka tämä uusi vaimo yhteisine lapsineen oli paljon tärkeämpiä kuin minä...
Enpä noiden lapsuuden traumojeni vuoksi ole kovin hyvissä väleissä isäni kanssa. Ihan hirveää oikeasti! Ei se ole lapsen syy KOSKAAN! Ja järkyttävää, kun puhutaan tuohon sävyyn...
Siis tarkoitin tosissani isän uuteen vaimoon ;)
Minusta lapset olisivat saaneet olla äitinsä luona, mutta kun he ovat tehneet sopimuksen, niin minkäs teet.Mutta sanon sen, että asetupa hetkeksi lapsen asemaan, jos pystyt. Lapsi on menettänyt ydinperheen ja joutuu katselemaan sinua heidän isänsä kanssa! Arvaapa paljonko mieluumin he katselisivat oman isin kanssa omaa äitiä? :(
Säälittävä tossukka miehenkuvatus, joka ei saa omia lapsiaan käyttäytymään kunnolla ja ei edes KOE OMIA LAPSIAAN OMIKSEEN ja hirveä noita-akka joka IHAN ITSE ON valinnut miehen kenellä on lapsia. Olisit ottanut lapsettoman miehen jos noin vituttaa!!!! Helvetin idiootit!!
Aloita asenteesta: Kyseessä ei ole vieraat lapset vaan osa perhettä. Olkaa yhtä rauhassa kuin ennenkin, relatkaa:)
Jos lapset käyttäytyvät huonosti, niin puututte siihen ihan samoin kuin omien lastesi kohdalla. Ei teidän tarvitse kaikkea kestää ja olla hiljaa. Te aikuisina myös kasvatatte lapsia ja otatte heidät osana perheeseenne.
Tämä helpottaisi teidän omaa oloanne ja miehesi lasten oloa. Samalla lapsesi saisivat asennekasvatusta.
että ollaan muutettu suinpäin kimpsut ja kampsut saman katon alle (jossa ei ole edes kunnolla tilaa kaikille lapsille) ja sitten ihmetellään kun lapset eivät tule keskenään toimeen.
HALOO te kaikki olette ihmisiä omine piirteinenne, ei se, että mies ja nainen pitää toisistaan, tarkoita automaattisesti sitä, että lapsetkin viihtyisivät keskenään.
Olisi varmasti kaikkien mielenrauhan kannalta ollut järkevämpää asua eri osoitteissa ja seurustella vaan. Tai ainakin ottaa aluksi selvää, miten lapset tulevat toimeen keskenään.
perhe on minä, mies ja kaksi yhteistä lasta. Näin mieskin sen kokee. Puhuu aina "omasta porukasta". Talo käy tavallaan, vieraat ajallaan, koskee myös miehen lapsia. He ovat täällä vierailulla ja mieskin aina sanoo, että odottaa kodin rauhoittumista. Kiva, että tulivat, mutta kiva palata arkeen.
Jos minun mieheni pitäisi omia lapsiaan vieraina niin en kyllä sellaista miestä katselisi, outo mies , meillä ei ole vieraita ei omat eikä yhteiset ei miniät ei vävyt. kaikki saa kulkea kuin kotonaan ja niin he tekevätkin, Toki joskus kun koko iso kööri vaikka nyt joulupyhät meillä niin huokaus tulee kun talo tapanina hiljenee ja ollaan taas vaan me 4, mutta se on myös huokaus ilosta siittä että vaikka meillä sinun minun yhteinen ja vielä ns. lainattu niin kaikki tulee keskenään toimeen ja viihtyy yhdessä ja tulee mielellään kotiin. vävyt miniät ja jo 3 lapsenlasta kun laskee yhteen noon meitä 15 ruokapöydässä ja todella joskus tuntuu siltä että olemme keskellä rautatieasemaa,mutta on niitä rauhallisia hiljaisia hetkiä silti enemmän ja kenestäkään en luopuisi mistään hinnasta, Palatakseni siihen mistä aloitin eli jos mieheni sanoisi että minun lapset tai hänen omansa siis ne jotka jo asuu omillaan olisi meillä kylässä vieraana niin kyllä katsoisin että mikä outo otus tuo on, Kunnon isä ei missään nimessä pidä omia lapsiaan vieraina , js pohdippa sitä että jos omat vanhemmat lapset hänestä vieraita nyt niin teidänkin lapset sitä tulevaisuudessa.. joo kaikkia sitä kuulee
haluaisi olla joulun kotonaan rauhassa omien lastensa kanssa.
ostakaa lapsillenne oma telkkari omaan huoneeseen ja ne vieraat lapset pysykööt olohuoneessa. Aika huonosti kasvatettuja tenavia kyllä, miehesi saisi panostaa heihinkin hieman enemmän. Ovat kuitenkin hänen lapsiaan.
Voi kun tulee paha mieli ajatella, että tällaisia eläimiä on olemassa. Ja mitä tuo puhe tappamisesta edes on tässä yhteydessä?
Tietäähän sen, että tällä palstalla kirjoittelee vain sivistymättömiä persuja, mutta ikävä tietää, että teitä on olemassa noin paljon. Jotenkin ajattelin että Eerikan vanhemmat olivat poikkeustapauksia, mutta ihan normaalejahan he olivat tästä palstasta päätellen.
Taitaa olla aika pitää taukoa koko palstasta, niin ällöjä nämä jutut ovat!