Inhoan mieheni lapsia
Tiedän, että minut kivitetään. Mutta en vain voi mitään sille, että inhoan niitä. Ne tunkeutuvat meidän kotiimme ja en saa olla rauhassa. Omat lapseni kärsivät kun on niinä viikonloppuina ahdasta ja vieraita lapsia meillä. Ei ne ole mitään sisarpuolia vaan vieraita lapsia.
Joulu on tulossa ja lasten on tarkoitus tulla meille. Omat lapseni surevat jo nyt, että eivät saa olla kotonaan rauhassa kun vieraat lapset tulevat penkomaan paikkoja ja pilaamaan heidän oman joulun.
Kommentit (74)
kuten se, että lähiäiti ei päästä lapsia jouluksi meille.
Ihan testimielessä, että miten teitä mammoja voi johdatella. Tässä haukuttiin nyxä ja toisessä ex.-vaimo, kuten odotin.
Halusin vain testata, kuinka helppo teitä on vedättää. Ja hassuinta on, että tämä on mahdollista oikeassakin elämässä. Naisia on niin helppo manipuloida ja saada puolelleen, kun osaa kertoa oikeat jutut oikeasti väritettyinä.
Tämä on oikestaan pelottavan helppoa.
ap
kuten se, että lähiäiti ei päästä lapsia jouluksi meille.
Ihan testimielessä, että miten teitä mammoja voi johdatella. Tässä haukuttiin nyxä ja toisessä ex.-vaimo, kuten odotin.Halusin vain testata, kuinka helppo teitä on vedättää. Ja hassuinta on, että tämä on mahdollista oikeassakin elämässä. Naisia on niin helppo manipuloida ja saada puolelleen, kun osaa kertoa oikeat jutut oikeasti väritettyinä.
Tämä on oikestaan pelottavan helppoa.
ap
Kuvailemallasi tavalla käyttäytyvät exät ja nyxät ovat kuvottavia ja tuollaisiakin oikeasti on. Ei tässä provosoitumisessa ollut kyse siitä, että olisi aina joko exän tai nyxän puolella. Tämähän nimenomaan kuvaa sitä, että ei automaattisesti valita puolta, vaan arvioidaan exä tai nyxä nimenomaan käytöksen mukaan, ei sen takia onko exä tai nyxä. Kuvastaa myös sitä, että sekä exissä ja nyxissä on kusipäitä, eikä kusipäisyydellä ole suoraan syy-seuraussuhdetta siihen, oletko exä tai nyxä :-)
Yksinkertaista, eikö ;-)
Tunteita saa olla suuntaan tai toiseen. Mutta ikinä koskaan niitä ei saa purkaa lapsiin.
Ei äitipuolena olo ole helppoa, eikä viikonloppuisänä. Tottakai siinä oman ydinperheen asiat ja kuviot menee sekaisin mutta sitä se vaan on. Mitäpä sitä ei tekisi lastensa/miehensä eteen?
Minä rakastan miestäni yli kaiken, entisen liiton lapset on hänen lihaa ja verta. Jo ihan kunnioituksesta omaan mieheen yritän parhaani myös hänen lastensa kanssa. Me tosin puhutaan ihan rehellisesti aikuisten kesken näitstä tunteista mitä voi tulla ja se on ihan ok, saa olla myös niitä negatiivisia. Molemmilla meillä on vastuu heistä, omalla tavallamme.
Mun ex ja hänen tyttöystävänsä ovat olleet nyt 3 v yhdessä ja tyttäreni on aivan hulluna tähän uuteen äitipuoleen. Varsinkin nyt yksinään rahatilanteeni on suorastaan heikko,mutta tällä äitipuolella on hyvä työpaikka, hän on aina pukeutunut tosi kauniisti ja ostelee vuosittain usealla sadalla eurolla lapsilleni, pääasiassa tytölleni kauniita vaatteita.
Äitienpäivänä olivat tarhassa tehneet kortteja ja tyttäreni oli tehnyt minulle sekä kummallekin isoäidille, miten normaalisti ja lisäksi oli kysynyt voiko tehdä tälle äitipuolelleen.
Nyt minulle selvisi puolivahingossa että tällä äitipuolella on joku vika ja se johtaa lapsettomuuteen. En nyt tiedä onko homma lopullista, mutta tiedän että tyttäreni oli sanonut ettei se haittaa vaikka hän ei ikinä saa pikkusiskoa, kun hänellä on kuitenkin 2 äitiä ja äitipuoli oli ollut tosi otettu kommentista. Lapsi on kuitenkin vasta 5.
Kuinka hyvä minulla on olla, jos joskus ex on työmatkalla ja lapset ovat äitipuolen hoivissa. Tiedän että kaikki sujuu.
Ja sinä kirjoitat inhoavasi miehen lapsia ja he nukkuvat olohuoneen nurkissa.
näistä on keskustella.
Meillä miehellä on edllisestä liitosta 9v tytär ja 10v poika. Minulla on 8v tytär. Yhteisiä lapsia ei ole eikä ole tarkoitus tullakaan, koska olemme kumpikin jo 4-kymppisiä.
Minusta on ihanaa, että mies on hyvä isä ja haluaa viettää paljon aikaa lastensa kanssa. Tyttäreni on saanut sisaruksia ja hän on aivan innoissaan kun miehen lapset tulevat jouluksi meille. Lasten äiti lähtee viikoksi matkalle uuden puolisonsa kanssa ja me keskitymme joulunviettoon, ihan mahtavaa ! Ensimmäistä kertaa kaikki lapset ovat jouluna meillä, aiempina jouluina mies on niin kaivannut lapsiaan.
Tämä on viides yhteinen joulumme, kolmas jonka asumme yhdessä. 2 vuotta meni rakentaa luottamusta miehen lasten äidin kanssa, mutta nyt kuvio toimii hyvin. Olen niin iloinen !
perhe on minä, mies ja kaksi yhteistä lasta. Näin mieskin sen kokee. Puhuu aina "omasta porukasta". Talo käy tavallaan, vieraat ajallaan, koskee myös miehen lapsia. He ovat täällä vierailulla ja mieskin aina sanoo, että odottaa kodin rauhoittumista. Kiva, että tulivat, mutta kiva palata arkeen.
Esimerkiksi me lähdetään tammikuussa matkalle. Mietittiin, lähdetäänkö kaksin, mutta mies sanoi, että otetaan muksut mukaan. Muksut tarkoitti yhteisiä.
edellisesti liitosta ole omaa porukkaa miehellesi ?
Eikö miehen lapset edellisestä liitosta ole omaa porukkaa miehellesi?
Käsittääkseni ne on täsmälleen saman arvoisia kuin teidän yhteiset lapset.
Muistan, että mun äitipuoli ei pitänyt musta eikä mun veljestä. Mun isä halusi nähdä meitä useammin, mutta ei haluttu käydä siellä ja isä ihmetteli. Ei tiedetty miten sanoa, että sun uusi ihana vaimosi vihaa meitä.
Siis saimme ruokaa ja sängyt, mutta se tunnelma oli sellainen, että todellakaan ei ollut olo, että ollaan tervetulleita. Viikonloput oli niin ahdistavia ja illalla menimme veljen kanssa yläkertaan huoneeseemme ja pysyimme siellä aamuun asti. Jos veljelle nousi kuume niin hoidin häntä, koska en uskaltanut vaivata isäämme ja äitipuolta. Samoin jos näimme pahaa unta niin nukuimme vaan samassa sängyssä tai valvoimme koko yön kuunnellen satukasetteja.
Heti kun täytyin 15 ja sain itse vaikuttaa asioihin niin sanoin, etten isäni luo enää mene. Nyt kun olen aikuinen niin surettaa kun olemme isäni kanssa ihan vieraita toisillemme. Onneksi hän ja äitipuoleni erosivat muutama vuosi sitten ja isän uusi vaimoke on aivan toista maata ja olemme olleet tervetulleita yökylään lasteni kanssa ja syömään yms.
Olet ap hirviö! Sinun käsissäsi on lasten suhde isäänsä ja vaikka kuinka lässytät että kohtelet lapsia hyvin niin he kyllä vaistoavat etteivät ole tervetulleita. Miksi ette muuta isompaan asuntoon? Ei ole todellakaan kiva lasten nukkua jossain olkkarin nurkassa ja olla vihattavana. Ja sun mies on niin ällöttävä nössykkä ja ihmettelen, että noin munattomalla miehellä on edes lapsia. Te olette todellisia idiootteja ja ihmishirviöitä. Mun asteikolla kuulutte samaan kastiin kun ne ihmiset jotkä rääkkää omia lapsiaan ja esim erikan tappaneet vanhemmat. Henkinen ja fyysinen kidutus on lapselle helvettiä!
muutit senmiehen kanssa yhteen? Muista että se teidän koti on noiden miehen lasten koti myös. Ja miten voit rakastaa miestä, jonka lapsia inhoat? Onhan ne puoliksi sen ihanan miehen.
KIITOS, tuli kerrankin hyvä mieli näitä viestejä lukiessa kun luin sinun kommenttisi. Lämmintä Joulua teidän koko perheelle!
kahden kodin ratkaisu? On SINUN valintasi, että lapsesi joutuvat kestämään tuollaista. Sinä voisit valita toisin.
ja kokea, että vieraat lapset pilaavat heidän joulunsa penkomalla heidän lelujaan ja nukkumalla olohuoneessa. Oma tyttö stressaa jo nyt, että ei voi enää jouluaamuna mennä olkkariin yöpuku päällä katsoon piirrettyjä niin kuin ennen, koska miehen poika tiirailee ja vitsailee kasvaneista rinnoista.
Ymmärrän varsin hyvin, että omat lapseni kokevat surua tulevan joulun takia.
Kaikki hehkuttavat vain, kuinka hienoa on, että isällä on oikeus lapsiin ja lapsilla oikeus isään ja äitipuolet oikein hinkuu miehen lapsia kotiinsa ja äitipuolen lapset on onnesta riemuissaan kun heidän laatikkojaan ja kaappejaan penkoo vieraat pennut ja nauraa tirisee rintaliiveille ja kerjää koko ajan tietsikalle yms.
Tiedän, että lapset on pakko ottaa joka toinen joulu meille. Mutta ehkä tulevina jouluina lähden lasteni kanssa jonnekin tms. En tiedä, miten asia tullaan ratkaisemaan.
Minusta lapset olisivat saaneet olla äitinsä luona, mutta kun he ovat tehneet sopimuksen, niin minkäs teet.Mutta sanon sen, että asetupa hetkeksi lapsen asemaan, jos pystyt. Lapsi on menettänyt ydinperheen ja joutuu katselemaan sinua heidän isänsä kanssa! Arvaapa paljonko mieluumin he katselisivat oman isin kanssa omaa äitiä? :(
Sinä olet aikuinen ja sinun tulisi kyetä olemaan ihan pikkuisen vähemmän narsistinen. Käy miestäsi ja oikeaa äitiä sääliksi. Kunpa saisi tietää, millainen hirviö toisessa kodissa maleksii.
Itse olen onnistunut pitämään ydinperheen kasassa 12 vuotta ja mies on sanonut, että jos kuolisin ja tilalle tulisi uusi nainen, niin tuollaisista kommenteista mies tarttuisi kaltaistasi ilkeää noitaa tukasta ja nakkaisi permannolle. Toivon, että miehesi on yhtä lojaali lapsiaan kohtaan.
Olet kypsä aikuinen ja se näkyy. Juuri suhtautumistapasi vuoksi kaikki lapset viihtyvät keskenään. Perheesi pystyy elämään riidoitta ja joskus vuosien päästä kun katsot taaksepäin voit huokaista -hyvin tehty:)
Kurjaa jos omat lapsesikin inhoavat niitä miehen lapsia.
Meillä myös tilanne jossa miehellä on entisestä avioliitosta 2 lasta. He ovat meillä joka toinen viikonloppu, ja lomilla joskus sovitusti pidempiä aikoja. En minäkään noista lapsista pidä, mutta ikinä en sitä heille näyttäisi. Pyrin kohtelemaan mahdollisimman hyvin ja asiallisesti. Meillä onneksi yhteiset lapsemme viihtyvät ihan hyvin miehen lasten seurassa, vaikka ei heistä kavereita varsinaisesti toisilleen ole kun miehen lapset on 13- ja 15-vuotiaita ja yhteiset alle kouluikäisiä.
varmasti oma suhtautumisesi näihin miehen lapsiin heijastuuu yhteisiin lapsiinnekin? Eli sinä et pidä heistä niin olet tahattomasti kääntänyt omat lapsetkin näitä lapsia vastaan?
Väitit aikaisemmin, että naisia on niiin helppo manipuloida. Minusta tämä ei ihan pidä paikkaansa tosielämässä.
Kyllä sen tietää, kun vastapuoli alkaa käyttää niitä yleisesti paheksuttuja adjektiiveja jostain ihmisestä. Senkin tietää, ovatko ne totta vai yritys mustamaalata/manipuloida.
Tietysti naisille on tyypillistä se, että edessä nyökytellään ja sitten sille paremmalle ystävälle avaudutaan että "Pirkko taas osoitti katkeruutta Maarettia kohtaan, onkohan se kade?"
Mun mielestä on täysin luonnollista, että naisten on vaikea hyväksyä ylimääräisiä pentuja pesueeseensa. Eläinmaailmassa ne tulevat tapetuiksi. Lasten on erossa kyllä parempi jäädä äitinsä luokse, jos isällä on uusi puoliso. En tiedä ketään uusperheen äitiä, joka pitäisi miehensä lapsista puhumattakaan että rakastaisi heitä. Tämä on joku ihme tabu. Asiasta pitäisi puhua julkisuudessa enemmän!
uskaltavat päästää omat lapsensa sen pahan äitipuolen hoiveisiin viikonloppuisin tai jopa vuoroviikoin? Tämän logiikan mukaan maailma on täynnä lapsia, joita hoitavat heitä inhoavat naiset.
Eronneet naiset tarvitsevat omaa aikaa ts. vapaa-aikaa lapsistaan.
näitä uusperheiden äitejä. Toivon vaan että minun exäni kylkeen ei koskaan liimaudu tuollainen "minun lapseni ja miehen oudot lapset" -tyyppi. Saattaisin minäkin muuttua Kaameaksi Exäksi.
Mun mielestä on täysin luonnollista, että naisten on vaikea hyväksyä ylimääräisiä pentuja pesueeseensa. Eläinmaailmassa ne tulevat tapetuiksi. Lasten on erossa kyllä parempi jäädä äitinsä luokse, jos isällä on uusi puoliso. En tiedä ketään uusperheen äitiä, joka pitäisi miehensä lapsista puhumattakaan että rakastaisi heitä. Tämä on joku ihme tabu. Asiasta pitäisi puhua julkisuudessa enemmän!
Olen samaa mieltä.Meillä juuri tällainen tilanne.Väristyksiä lisää se, että mies asettaa entisen liiton lapset aina etusijalle ja vain harvoin huomioi yhteisten lastemme tarpeita.Sanoikin minulle autossa, että "Sä saat sitten hankkia Villen ja Vallen lahjat.Sähän tiedät, että m ulla menee ihan riittävästi aikaa ja rahaa näiden o...siis isojen lasten lahjoihin."Seurasi syvä hiljaisuus,jonka jälkeen hän jatkoi, että "Niin tai siis sanot mitä pitää ostaa, niin mä ostan."
Ei varmaan tarvitse kertoa, että ero on tulossa.Pitäkööt hienot kakaransa.Me väistymme pois tieltä.
hänen lapsiaan? Kai olet kertonut?
Tiedän, että minut kivitetään. Mutta en vain voi mitään sille, että inhoan niitä. Ne tunkeutuvat meidän kotiimme ja en saa olla rauhassa. Omat lapseni kärsivät kun on niinä viikonloppuina ahdasta ja vieraita lapsia meillä. Ei ne ole mitään sisarpuolia vaan vieraita lapsia.
Joulu on tulossa ja lasten on tarkoitus tulla meille. Omat lapseni surevat jo nyt, että eivät saa olla kotonaan rauhassa kun vieraat lapset tulevat penkomaan paikkoja ja pilaamaan heidän oman joulun.
Sun mieshän joutuu sietämään sun pentuja 24/7 joten miten ihmeessä se kestää vai onko jo alkanut ryyppäämään?
mennä yhteen ihmisen kanssa jolla on lapsia jos ei voi sietää muiden lapsia? Et varmaan tykkää kavereideskaan lapsista. Ällöttäviä ihmisiä ja sitte miehes pitäisi sietää automaattisesti sun tenavia, wtf? Menkää hoitoo.
Pointti, joka on ehkä HIUKAN mennyt ap:lta ohi... Oma syy, mitäs läksit.