Mitä punaviiniä ja valkoviiniä teillä on tarjolla jouluaterialla?
Kävin alkossa tänään, mutta jäin pohtimaan mitä valitsisin.
Ostoksena olikin sitten vain viikonlopun juhla-aterialle pullo kuohuviiniä.
Meillä perinteinen jouluateria.
Alkuun kaloja ja sillejä yms
Laatikot ja kinkut pääruokana.
Kysyn tätä siksi, että saisin uusia vinkkejä. Ettei aina olisi ne samat.
Valkkarina meillä ollut J.P Chenet medium sweet ja punkkuna Beringer.
Ja ei ole väliä nyt sillä maksaako se pullo 8e vai 30e.
Joo ja shampanjaa meillä ei juo kukaan.
Kommentit (25)
on Chablis (raikas) ja Barolo. Ehka Rioja / Chateau-neuf-du-pape. Perrier on edullista ja parasta shampanjaa mun makuun, vahan hintavampi keltainen leski on kakkosvalinta (riippuu vieraiden maarasta :) )
Tero
on Chablis (raikas) ja Barolo. Ehka Rioja / Chateau-neuf-du-pape. Perrier on edullista ja parasta shampanjaa mun makuun, vahan hintavampi keltainen leski on kakkosvalinta (riippuu vieraiden maarasta :) )
Perrieria suosittelen pöytään minäkin :)Tero
Perrierissä, San Pellegrinossa ja Badoit'ssa ei ole järin suuria eroja. Taitaa kotimainen Vichykin olla aika samaa kamaa. Kyse on lähinnä merkkihifistelystä.
Perrieria suosittelen pöytään minäkin :)Tero
Perrierissä, San Pellegrinossa ja Badoit'ssa ei ole järin suuria eroja. Taitaa kotimainen Vichykin olla aika samaa kamaa. Kyse on lähinnä merkkihifistelystä.
pois kaksi sanaa "tai vastaavaa", kun tuli niin kiire lähettää se viesti ;)
Mutta kivennäisvesi tekee vatsalle hyvää tai ihan vaikka tavallinen soodavesi.
Tero
ja Bon Aqua :DDDD