Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jatkaa elämässä kun vihaan muita ihmisiä

Vierailija
02.08.2025 |

Suoranaisesti inhoan vaikka ovatkin ystävällisiä. Ainoat ihmiset joita aidosti rakastan ovat vanhempani. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sun vihaamisesi niitä muita ihmisiä kiinnosta, jos kuitenkin osaat käyttäytyä, etkä pue vihaasi teoiksi. Itseäsi sinä vain vahingoitat vellomalla vihassa. Voisit keskittyä asioihin, jotka saavat sinut voimaan paremmin. Kun sinulla on hyvä olla, et muista enää vihata. 

Vierailija
2/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan ja ehkä ne vanhempasi on osa ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita käsitellä se viha pois. Se kääntyy sinua itseäsi vastaan. Muut ei siitä kärsi eikä tajua siitä mitään, kun se ei edes näy päälle päin, mutta sinä itse kärsit. Se on turhaa kärsimystä, koska siitä voi päästä pois.

Vierailija
4/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan ihmisiä. En siedä ihmisten ilkeyttä, ylpeyttä, tympeää ja tylyä asennetta, en siedä ihmisten julmuutta ja raakuutta eläimiä, luontoa ja heikompia kohtaan. Inhoan ihmisten ahneutta, epärehellisyyttä, kylmiä ja kovia arvoja. Heikomman alistamista, vallanhimoa. Vallan väärinkäyttöä.

Inhoan välinpitämättömyyttä, lässytystä ja silmien sulkemista pahalta. Inhoan hyväosaisia lässyttäjiä. Inhoan hyväosaisia ylimielisiä ilkimyksiä.

Inhoan ihmisten ääniä, melua, porsastelua. Minä minä Minä asennetta.

Inhoan sivistymättömiä ja uhmakkaina päsmäröiviä ihmisiä ketkä eivät omaa itsekritiikkiä.

Inhoan narsisteja, psykopaatteja ja heidän hoviaan. Inhoan laumaihmisiä. Ryhmässä hölmöileviä raukkoja ja pelkureita.

Eläimet on äärimmäisen paljon ihanempaa seuraa. 

Vierailija
5/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vihaa sua, helvetin persenaama. 

Vierailija
6/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten sinulle käy sitten kun vanhempasi kuolevat? Vai ajattelitko kuolla ennen heitä?

Vierailija
7/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan ihmisiä. En siedä ihmisten ilkeyttä, ylpeyttä, tympeää ja tylyä asennetta, en siedä ihmisten julmuutta ja raakuutta eläimiä, luontoa ja heikompia kohtaan. Inhoan ihmisten ahneutta, epärehellisyyttä, kylmiä ja kovia arvoja. Heikomman alistamista, vallanhimoa. Vallan väärinkäyttöä.

Inhoan välinpitämättömyyttä, lässytystä ja silmien sulkemista pahalta. Inhoan hyväosaisia lässyttäjiä. Inhoan hyväosaisia ylimielisiä ilkimyksiä.

Inhoan sivistymättömiä ja uhmakkaina päsmäröiviä ihmisiä ketkä eivät omaa itsekritiikkiä.

Inhoan narsisteja, psykopaatteja ja heidän hoviaan. Inhoan laumaihmisiä. Ryhmässä hölmöileviä raukkoja ja pelkureita.

Sä tosiaan ajattelet, että kaikki ovat tällaisia ja sinä itse olet yksinäsi jotenkin parempi? Miten osoitat paremmuutesi?

Mutta kuten täällä on sanottu, sinun ihmisvihasi vahingoittaa vain sinua itseäsi. Muut ihmiset tuskin ovat tietoisia että vihaat heitä.

Psykopaatit, porsastelijat ja ilkeät ihmiset ovat vähemmistö. Suurin osa ihmisistä yrittää vain suoriutua omasta elämästään ja omista ongelmistaan. Siinä sivussa välittäen lähimmistään. Osa välittää myös muusta maailmasta, kuten teistä syrjäytyneistä. 

Sinun kirjoituksestasi näkee, että olet syrjäytynyt etkä tunne ihmisiä. Etkä kohtaa ihmisiä arjessa. Muodostat mielipiteesi muista ihmisistä virtuaaliympäristössä. Jossa kukaan ei ole oma itsensä. 

Vierailija
8/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä tosiaan ajattelet, että kaikki ova

Jatkan vielä, että olen itse entinen koulukiusattu. Tiedän katkeruuden tunteen ja tiedän miltä tuntuu kuvitella että kaikilla muilla menee paremmin ja muut ovat syypäitä omaan huonoon olooni.

Olen tehnyt kovan työn itseni kanssa. Pissapäitä välillä tapaa, ja se harmittaa hetken. Kun niistä kertoo muille, ja tiedostaa, että niillä on varmasti huono olla itsellään, ja he kärsivät omasta huonosta olostaan, niin voi päästää irti. 

Vierailija
9/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan esitä sille ystävälliselle että haluat olla siinä. Vältä. Nyt tubessa on paljon ihmistenvälttelyvideoita joista saat ehkä syitä miksi muutkin välttävät ihmisiä tai eivät kaikkiin luota.

Vierailija
10/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vihaa sua, helvetin persenaama. 

Mä en vihaa ihmisiä. Kyllästyin esittämään. Haluan olla yksin. Ps. Kato omaa naamaasi.

Vierailija
11/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten täällä notkut. - Taidat tykätä kuitenkin ihmisistä, nih! Kovasti nyt sille tuntuu vaikuttavan kumminkin.

Vierailija
12/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko Riikka P. vai Jussi H.? T. Timppa S.

Vierailija
13/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole älyllisesti laiskaa ajattelua pitää kaikkia ihmisiä vihattavina? Itse tuossa tilanteessa haastaisin omaa ajattelua. Jos en onnistuisi kehittämään ajatteluani ja jäisin jumiin vihaan, kai se ois sitten siinä tämä elämä.

Vierailija
14/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Minä inhoan kaltaisiasi köyhiä.

Vierailija
15/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoidu. Olet ihmisten kanssa tekemisissä niin vähän kuin mahdollista ja nautit omasta rauhasta.

Vierailija
16/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun paikkasi on suljetulla, pidät itseäsi muita parempana, vaikka kuulut just noihin ihmisiin mitä luettelit.

Vierailija
17/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pohjois-karjalaan, lähelle itä-rajaa, metsän keskelle, osta polkupyörä kauppareissuja varten. 

Vierailija
18/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet? Vai teetkö mitään? Enpä tiedä sellaista työtä, jossa ei ollenkaan olisi ihmiskontaktia. Tuskin puhtaasti sellaista työtä on edes.

Vierailija
19/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat? Otse en vihaa ihmisiä enkö tuntemattomia enkä muitakaan, muuta kun niitä ketkä mukana tärkyrikoksissa itseäni ja perhettäni kohtaan. Aika normaalia vihata niitä. Onneksi tuohon rikollisjoukkoom ei sitten kuulu kaikki ihmiset. Muutaman syyllisen tiedän,  mutta en kaikkia. Silti en pidä ketään syyyllisenä ennenkun olen varma. 

Vierailija
20/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi oppia näkemään, että on myös hyviä ihmisiä. Sen voit saavuttaa vain tapaamalla paljon ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme