Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pani siskoani, voisko antaa anteeksi? EI OLE PROVO,

Vierailija
08.12.2012 |

sanon heti alkuun.

Mulla ja miehelleäni ikäeroa lähes 10v niin päin, et hän se nuorempi. Suhteemme on ollut vaikea ja kivikkonen, silti olemme molemmat halunneet yrittää. Lapsia ei ole vielä, mutta toiveissa. Mulla hemaiseva bimbo mutta mt-ongelmainen pikkusisko, jonka kans oon havainnu mieheni välisen vetovoiman heidän eka tapaamisestaan lähtien.

No, nyt sitten selvisi, että ovat pannneet yhteisen baari-illan päätteeksi. En halua välejä laittaa pois kumpaankaan.. Sisko on höppänä, mutta rakas, ja mies muuten vaan rakas. Miten reagoisitte?

pelkkää känniseksiä, sanoo molemmat (tietenkin...)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo anteeksi antaneelta. Ei mielestäni tarvitse sen enempää vatvoa, jos kerran haluat pitää molemmat lähelläsi. Nostan hattua, itseltäni ei noin suurta sydäntä löydy.

Vierailija
2/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatisin miehen suostumaan kolmen kimppaan.

t. Se nuorempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatte vähän isomman sängyn, niin mahdutte kaikki siihen. Asumiskuluissakin säästyy.

Vierailija
4/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi kumpaakaan pitämään lähelläni, petos kymmenen kerta pahempi koska molemmat rakkaita ja läheisiä.

Eivätpä kännissä pitäneet sua rakkaana tai läheisenä.

Vierailija
5/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut miesten kanssa työyhteisössä 20 vuotta ja tiedän aika monta miestä, jotka ovat naineet siskoja. Naiset ilemisesti tykkää naida siskojen miehiä, mikäköhän siinäkin on?

Vierailija
6/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tod.näk. pettää sinua jonkun isorintaisen blondin kanssa parhaillaan, meneehän se sisko siinä samalla. Tämä on tosi yleistä.

Vierailija
7/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ainakaan tehnyt yhtään aiempaa aloitusta tänne.

Mutta koske ette selvästikään ota mua tosissanne, niin kyllä, selvitetään sitten kivuliaimpia kipupitseitäni myötä kaikki.

Mies on eka ja ainoa suuri rakkauteni. Hän on hyvä mies, mutta on mua paljon nuorempi tosiaan, ja on naiskauneuden perään, ja kännissä harkintakyky pettää.

Mun pikkusisko on ihanan näköinen kaunis malli, sosiaalisesti lahjakas, flirttaileva, kiva, suloinen.Mutta maanis-depressiivininen, rajatilahäiriöinen, alko-ongelmainen jne diagnooseja vaikka muille jakaa.

Se ei tarkota pahaa kellekään, se ei vaan voi hillitä itteensä. Mä sekä kadehdin sen ulkoista ihanuutta, että säälin kyvyttömyyttä rakentaa ikinä mitään pysyvämpää.

Lisäinfon myötä, mitä tekisitte? jos nyt vaikka miten ansaitustikin hylkään molemmat, mitä mulle jää? ei mitään. ap

Vierailija
8/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia, niin jätä mies. Ansaitset paremman. Ei se siitä muutu paremmaksi kuitenkaan, jos nyt jo ennen kunnon arkea käyttäytyy noin.

Näin sanoo kokemusta omaava. Usko pois, parempi odottaa lähempänä kuin kuvittelet.

sanon heti alkuun.

Mulla ja miehelleäni ikäeroa lähes 10v niin päin, et hän se nuorempi. Suhteemme on ollut vaikea ja kivikkonen, silti olemme molemmat halunneet yrittää. Lapsia ei ole vielä, mutta toiveissa. Mulla hemaiseva bimbo mutta mt-ongelmainen pikkusisko, jonka kans oon havainnu mieheni välisen vetovoiman heidän eka tapaamisestaan lähtien.

No, nyt sitten selvisi, että ovat pannneet yhteisen baari-illan päätteeksi. En halua välejä laittaa pois kumpaankaan.. Sisko on höppänä, mutta rakas, ja mies muuten vaan rakas. Miten reagoisitte?

pelkkää känniseksiä, sanoo molemmat (tietenkin...)

Vierailija
9/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tod.näk. pettää sinua jonkun isorintaisen blondin kanssa parhaillaan, meneehän se sisko siinä samalla. Tämä on tosi yleistä.

Joku siinä täytyy olla, että mennään sänkyyn siskon miehen kanssa. Minäkin tiedän yhden tapauksen ja aina se jaksaa ihmetyttää.

Vierailija
10/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero moisesta oksennuksesta!

ja siskoon ainakin pitkä tauko.

Vierailija
11/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä sattuu asioita joita tekijä ei edes oikeasti halua.

Vierailija
12/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. Kannattaa jättää mies ennen kuin isompaa vahinkoa attuu.

Meidän pikkupaikkakunnalla mies petti naistansa naisen siskon kanssa. Sisko tuli raskaaksi. On se mielenkiintoista kun lapset on sekä sisaruksia että serkkuja keskenään. Huvittavinta on, että petetty nainen ei jättänyt miestä vaan pyöräytti justiin uuden mukelon samalle miehelle. Tietääpähän ainakin että mistä miehen löytää jos ei kotona oo..

Vierailija
13/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella pitäis mies jättää, mutta kun minä oikeasti rakastan sitä, enemmän kuin ketään ikinä :(

Ja selvinpäin se on tosi hyvä mies.

Siskoni tiedän mitä se on, mm bändäri menneisyydessään, suloinen kaunis bimbo joka saa ja panee ketä ikinä haluaa, pahin pelkoni oli että mun mies menee samaan "halpaan" ja niinhän siinä kävi.

Kumpaakaan en silti voi inhota, vaikka yrittäisin. Rakastan kumpaakin liikaa. Mä hajoan, en vaan kestä, jopa itsemurha tän takia käynyt mielessä X( ap

Vierailija
14/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun on vastaava tilanne jossa sisko (tai muu kaunis nainen) mukana olet todennäköisesti vainoharhaisen mustasukkainen.

Ymmärrän ettet halua erota, mutta muista ettet se ollut sinä joka suhteenne pilasi, jos se nyt pilalla on. Mieti tarkkaan mitä itse haluat, älä oman mielenterveytesi uhalla yritä antaa anteeksi.

Tsemppiä!

Vierailija
15/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siedät moista:(

Vierailija
16/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on niin jonkun demittäjän hauska provofantasia. Ap, mitä jos jatkossa harjoittelisit kirjoitustaitojasi jossain missä on tarkoituskin kirjoittaa fiktiota..

Vierailija
17/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en hetkeäkään usko, että se kantaa kauas. Rakastat siskoasikin, mutta molemmat ovat sua loukanneet ehkä pahimmalla mahdollisella tavalla, ju nou vot ai miin?

Minkä ikäinen olitkaan?

Vierailija
18/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä jutussa.

Vierailija
19/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tossa yleensä on kyse vaan sisarusten välisestä kilpailusta.

Joku siinä täytyy olla, että mennään sänkyyn siskon miehen kanssa. Minäkin tiedän yhden tapauksen ja aina se jaksaa ihmetyttää.

Vierailija
20/22 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä jutussa.