Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annat miehellesi joululahjaksi?

Vierailija
07.12.2012 |

Minkä ikäinen miehesi on ja mitä hän tekee työkseen?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kirjan (jokajouluinen toive), Popista raitapaidan ja olohousut.

Vierailija
82/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niin pihi mies, että lahja ei saa juuri mitään. Jos tarvitsee kellon, niin pitää löytää joku 5e muovinen digikello tai kaipasi kuulokkeita, niin ei saanut ostaa, vaan piti hommata kaupanpäällisiksi jostain lehden tilauksesta ja lehti tietenkin piti perua heti kun kuulokkeet tuli.. Kysyy siis paljonko maksoi, kun avaa paketin. Joten on varmaan oikein tyytyväinen kun ei saa lahjoja. MUTTA on pihi vain itseään kohtaan. Minä kyllä saan mitä toivon (tosin en kehtaa mitään ökykallista toivoa, kalliit käsilaukut yms ostan omilla rahoilla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niin pihi mies, että lahja ei saa juuri mitään...

Ja on yli nelikymppinen insinööri.

Vierailija
84/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan "miehen" kanssa 17-vuotiaita opiskelijoita. Miehestä tulee ict-asentaja puolentoista vuoden päästä. Ei ole oikeen varaa toisia lahjoa vaikka kotona molemmat edelleen asuvatkin. Neuloin hänelle villasukat, ostin älypuhelimen käytön mahdollistavat hanskat, 10 euroa, (johtaa sähköä ei tarvitse sormien palella), ja aion vain viettää hänen kanssaan lämpimän perhejoulun molempien luona vuorotellen. Hieman harmittaa ettei voi muuta ostaa kun on sisaruksia ja vanhempiakin on mukava jouluna jollain pienellä muistaa. Itse en tiedä mitä mieheltä saan mutta epäilen että suklaarasian ja jonkun kaulahuivin tai vastaavan pienen asusteen.