Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annat miehellesi joululahjaksi?

Vierailija
07.12.2012 |

Minkä ikäinen miehesi on ja mitä hän tekee työkseen?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuussa 2013. Ja siellä liput Inter Milanin jalkapallo otteluun (olen siis varannut koko poppoolle matkan ja miehelle sekä pojalle liput matsiin). Mies saa nämä sit yllärinä jouluna (tiedän että on haaveillut tuollaisesta jo pitkään, mutta tuskin uskoo sitä saavansa). Mies on 32 v ja ammatiltaan insinööri.

Minkä kautta varasit? Paljonko matka maksoi?

Vierailija
62/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ipodin ja kunnon cocktailvehkeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään. ei olla ikinä lahjottu toisiamme jouluna.

Vierailija
64/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Bond50v-dvd boxin.

Vierailija
65/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Bond50v-dvd boxin.

Vierailija
66/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjan; putkilon Hädensaa. Hänellä on tosi pahat peräpukamat ja tämä lahja lienee todella toivottu. Mies on keski-ikäinen ja ajaa bussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa aina itse kaikki sellaiset jutut, joisi ajatella lahjoiksi. Heti, kun se keksii jotain tarvitsevansa (tai olen ajatellut, että tuo voisi olla kiva), niin se jo kantaa sellaisen kaupasta.



Toki sille kelpaisi joku 10 000 euron kello. Mutta sitä saa odotella!



Lahjan pitäisi olla jotain erikoista ja ihmeellistä ja jännää ja yllättävää ja kallista. Ja ei saa olla mitään lippuja mihinkään, kun pitää olla jokin esine.



Ja aina sen jutun pitäisi olla markkinoiden PARAS (=kallein). Ja sitten se usein jää käyttämättä kuitenkin... tai kelpaa tasan niin kauan, kuin taas tulee siitä parempi tuote markkinoille.



En vaan KEKSI mitä ostaisin tänä vuonna... Kaupoissakaan ei ole mitään sopivaa.

Vierailija
68/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona-rannekellon kaiverruksella ja yhteiseksi joululahjaksi Nintendo Wiin :) Miehellä ikää 43-vuotta ja töissä kirpputorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Riedelien viinilaseja 2 kpl (innokas viiniharrastaja)

-kauluspaita

-alushousuja =)

-ja jospa keksin vielä jotain...

Vierailija
70/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän antoi miehelleen hänestä itsestään tehdyn tyttökalenterin, jossa hän poseeraa "viettelevissä" asennoissa. :D :D oli varmaan miehen mielestä "huippu"lahja. tää oli 30-vee synttäreillä. JOtkut miehet saa esim. matkan lontooseen tai jotain harrastukseen liittyvää, jotain mitä oikeesit haluavat... Myös vieraat saivat katsoa tätä hienoa kalenteria. JOs ei katsonut, emäntä vähän niin kuin pakotti katsomaan. :D :D :D

mun mies ainakin meinas laueta siihen paikkaan kun lupasin tehdä itsestäni hänelle tuhman kalenterin, kunhan olen taas kuosissa.. Muita en kyllä tahdo sitä katsomaan, mutta tiedän mieheni tykkäävän.. :)

Monet morsiamet käyvät valokuvauttamassa itsestään tyylikkäitä, esim. mustavalkoisia kuvia hääalusasussa, meikki ja kampaus tietenkin. Posaaraus voi olla niin viettelevä tai rohkea kuin morsian haluaa - mies on takuulla myyty!! Nämä kuvat on kuitenkin for his eyes only... ;)

Mikä ettei, sopii tuollainen varmaan joululahjaksikin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin katselemaan ukon palelua. Sovittiin, ettei osteta mitään turhaa kannettavaa, kun muutto on kohta edessä.

Vierailija
72/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias sähköasentaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan köyhäillen mennään Ryanairilla. Meitä on lähdössä 6 henkilöä ja lennot maksoi yhteensä 700e. Majoituksen otin Bergamosta (jonne kone siis laskeutuu). Perillä ollaan 4 yötä ja majoitus oli huoneistohotelli. Majoitus maksoi himpun verran alle 600e. Bergamosta sitten junalla (muistaakseni kestää jotain tunnin verran... oltiin tuolla myös pari vuotta sitten) Milanoon siihen peliin. Perheen miehet siis peliin ja naiset shoppaileen. Liput otteluun tilaan netistä (oiskohan ollut kyseiseen peliin jotain 30-40 e/lippu, mutta niiden hinnat tietysti vaihtelee todella paljon pelistä riippuen). Muuten kierrellään Bergamon vanhaa kaupunkia ja lorvitaan. Jos oikein innostutaan, voisi käydä päivän mutkan Garda-järvellä Gardaland-huvipuistossa. Sinnekin pääsee kätevästi junalla.

Vierailija
74/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkolasit vinkkinä kevään matkasta, pinon kirjoja ja vielä isomman pinon suklaata mä olen tähän mennessä ostanut/tilannut. Jotain muutakin mä vielä hankin, koska meillä ei ole lapsia lahjoja saamassa ja lahjojen antaminenhan on ihan ihanaa :)

Mistä ostit ton kellon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti en pysty takaamaan, etteivät lapsemme riekkuisi lahjojensa kanssa koko kämppää sekaisin.



Mies on hommannut mulle neljä lahjaa, eikä mulla ole vielä mitään. Mies ei olisi kertonut, mutta lapset lipsauttivat lahjojen määrän. Luulen, että lahjat ovat juuri sopivia mulle, ei liian kalliita, ja hyödyllisiä. Tulin lukemaan tänne lahjavinkkejä, mutta arvatkaapa onko varaa mihinkään patekphilippeihin tai milanonmatkoihin ?!? Tai ois meillä varaa, mutta en mä voi yhteiseltä tililtä tommoista summaa maksaa ettei ukko huomaisi. Varmaan pakko mennä taas kirjakauppaan...



Vierailija
76/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 24 ja varasto työntekijä

Vierailija
77/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt kalenterin itsestäni miehelleni..ja vaatteethan eivät ole kuvissa pääosassa;) Olin tuolloin about 22v, timmi treenattu kroppa ja mitat 177cm/60kg.



Kalenteri ei ollut tarkoitettu yleisesti katsottavaksi vaan ihan miehelleni. Se on edelleen meillä kaapissa tallessa ja sattui muuttaessa käteeni, niin johan nauratti, kun katsoin kuvia:) Toisaalta olen kyllä sille kropalle kateellinen..nyt kiloja 7 enempi ja kroppa huomattavasti löysempi:(

Vierailija
78/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni ei ole enää terve. En näyttäydy miehen edessä alasti, mutta itsepä hän on tilanteen valinnut - eikä tässä auta selitykset siitä "kuinka kaikilla on niitä kuvia nykyisin, joka miehellä on jonkun exän alastonkuvia koneella, ei ne mitään merkitse".

Vituttaa todella rankasti.

Tuota noin, asentaisin sinuna koneelle ohjelma jolla saat poistettua tiedostot niin ettei mikään undelete niitä saa takaisin. Sitten find @.jpg ja etsisin kaikki kansiot koneelta missä niitä on. Ja poistaisin ne niin etteivät takaisin tule.

Tai sitten edellyttäisin että mies sen tekee ja valvoisin vierestä. Ei tuo ole tervettä, ei oikeasti ole. Ja kun kaikki on pois, sitten keskustelua vähän asioista.

Vierailija
79/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alastonkuvia eksästään.



Mua ei jotenkin jaksa haitata. Ei edes se, että varmaan niille runkkailee joskus. Olen tasan varma, että tämä eksä ei ole uhka ja tiedän niiden kuvien säilytykselle olevan muitakin syitä.



Jos asia ahdistaisi minua niin vaatisin kyllä poistamaan.

Vierailija
80/84 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muotia ja tarpeeseen.