Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annat miehellesi joululahjaksi?

Vierailija
07.12.2012 |

Minkä ikäinen miehesi on ja mitä hän tekee työkseen?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten lapset pahoittavat mielensä. Mies on 44v ja putkiasentaja.

Vierailija
22/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on budjettijoulu ja monta lahjottavaa. Eniten lahjon aikuista pikkusisartani ja mieheni aikuisia lapsia. Se on niin helppoa kun ne tarvii kaikenlaista. :)



Miehelleni tein valokuva-albumin vuoden kuvista kuten joka joulu. Siitä tuli nyt vaan isompi kun on ollut niin paljon häppeningiä. Hirveä duuni siinä oli ja kun sitä pyhät kotona tein, niin tokihan mies sen tietää, mutta osaa kyllä arvostaakin.



Mies on 50v tutkija ja kun ostin just tänä vuonna hälle synttärilahjaksi 400e sykemittari-gps-rannetietokoneen niin ei tartte laittaa joululahjaan niin paljon rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaan kauluspaidan, kravatin (sillä on tosi rumia kravatteja, vaikkei niitä käytäkään kuin ehkä kerran vuoteen), nahkahanskat autoiluun ja vyön.



Aika vaatepainotteinen lahja, mutta kun se ei koskaan osta itselleen mitään ;)



Niin, ja 39v insinööri

Vierailija
24/84 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhtään mitään enkä minäkään saa lahjoja häneltä. Joulu on lasten juhla, aikuisille lahjojen anto on naurettavaa.

Vierailija
25/84 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhtään mitään enkä minäkään saa lahjoja häneltä. Joulu on lasten juhla, aikuisille lahjojen anto on naurettavaa.


oo iha samaa mielt

T: 11cm mies

Vierailija
26/84 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari musiikkidvd:tä lempibändeiltään ja pari uutta sarjiskirjaa ainakin. Noi kaikki siis ulkomailta tilattuna. Jotain pitäisi vielä keksiä noiden lisäksi. Mies on kolmekymppinen ja esimiestehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/84 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi saa mun tekemät villasukat ja kaulurin:)

Mä saan "lahjaksi" mieheni tekemät jouluruoat.

Vierailija
28/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa psp3 -pelin ja Stigan jääkiekkopelin. Lisänä mini-isyyspakkaus, kun tulee pian joulun jälkeen toisen kerran isäksi. 34v. työnjohtaja kyseessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHL 13-pelin



32 vuotta



Tuotantopäällikkö

Vierailija
30/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisillemme lahjoja ollenkaan. Saatiin keväällä maailman paras lahja, kun pieni prinsessamme syntyi. :)



Niin ja mies on 26-vuotias tehdastyöläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussin herkkusalmiakkejaan, joita ei meidän kylästä saa. Neljä kirjaa (kolme kirjakaupasta, yksi divarista), lautapelin ja hervottoman kokoset nopat (meillä ne on aina hukassa) ja mekaanisen kalavaa'an nin ei tarvi kalajuttuja keksiä. Ja kilon vihreitä kuulia (jota eivät jouluaamua näe...)

Vierailija
32/84 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille ideoista! Miten se on aina niin vaikeaa?



Viime vuonna ostin CoPilot navigaattori sovelluksen poikakaverin iphoneen itunesista (25€)ja vielä ollaan yhdessä, joten kai se toimi:) Eihän se ole kauhean romanttinen lahja, mutta auto ja tekniikka hulluna se on siitä kauheasti tykännyt. Se on 27 v ja työskentelee - yllätys yllätys - tietokoneiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/84 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkia ja ehkä dödöä tai jotain pientä...

mies on 32v sähkömies joka valittaa jatkuvasti kipeistä niskoista ja selästä

Vierailija
34/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäkalenteri meidän tästä vuodesta, karvatrimmeri, lahjakortti urheiluliikkeeseesn (luistimiin), miesten kosmetiikkaa, lähdemme aattona reissuun ja ostin hyvän ateria lennoille ja hyvät istumapaikat, ja vielä jyn muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni antaa peppua tonttuhatussa?

Vierailija
36/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni ostelee kauluspaitoja, pyyhkeitä, pitkiäkalsareita, kynttilöitä ja muuta paskaa.



Työntäkää ne kynttilänne perseisiinne. Ihan oikeasti.

Ei mitään rojua kotiin.

Hyvää ruokaa, juomaa ja seksiä. Thäts it.



T: 11cm mies



Vierailija
37/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v. IT-heebo.

Vierailija
38/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni ostelee kauluspaitoja, pyyhkeitä, pitkiäkalsareita, kynttilöitä ja muuta paskaa.

Työntäkää ne kynttilänne perseisiinne. Ihan oikeasti.

Ei mitään rojua kotiin.

Hyvää ruokaa, juomaa ja seksiä. Thäts it.

T: 11cm mies


T: Kauluspaidan ja kynttilän vaivalla ostanut vaimo

Vierailija
39/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin nintendo wiin tai multiplayer mobilen kotiini niin ostaisin sen itse.



Tajuatteko? Ei romua kotiin.



T: 11cm mies isäntä

Vierailija
40/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidan ja Nintendo Wii U -konsolin. Mies on 38v myymäläpäällikkö.