Mitä annat miehellesi joululahjaksi?
Minkä ikäinen miehesi on ja mitä hän tekee työkseen?
Kommentit (84)
Mullakin on budjettijoulu ja monta lahjottavaa. Eniten lahjon aikuista pikkusisartani ja mieheni aikuisia lapsia. Se on niin helppoa kun ne tarvii kaikenlaista. :)
Miehelleni tein valokuva-albumin vuoden kuvista kuten joka joulu. Siitä tuli nyt vaan isompi kun on ollut niin paljon häppeningiä. Hirveä duuni siinä oli ja kun sitä pyhät kotona tein, niin tokihan mies sen tietää, mutta osaa kyllä arvostaakin.
Mies on 50v tutkija ja kun ostin just tänä vuonna hälle synttärilahjaksi 400e sykemittari-gps-rannetietokoneen niin ei tartte laittaa joululahjaan niin paljon rahaa.
Laadukkaan kauluspaidan, kravatin (sillä on tosi rumia kravatteja, vaikkei niitä käytäkään kuin ehkä kerran vuoteen), nahkahanskat autoiluun ja vyön.
Aika vaatepainotteinen lahja, mutta kun se ei koskaan osta itselleen mitään ;)
Niin, ja 39v insinööri
En saa yhtään mitään enkä minäkään saa lahjoja häneltä. Joulu on lasten juhla, aikuisille lahjojen anto on naurettavaa.
En saa yhtään mitään enkä minäkään saa lahjoja häneltä. Joulu on lasten juhla, aikuisille lahjojen anto on naurettavaa.
oo iha samaa mielt
T: 11cm mies
pari musiikkidvd:tä lempibändeiltään ja pari uutta sarjiskirjaa ainakin. Noi kaikki siis ulkomailta tilattuna. Jotain pitäisi vielä keksiä noiden lisäksi. Mies on kolmekymppinen ja esimiestehtävissä.
lahjaksi saa mun tekemät villasukat ja kaulurin:)
Mä saan "lahjaksi" mieheni tekemät jouluruoat.
mies saa psp3 -pelin ja Stigan jääkiekkopelin. Lisänä mini-isyyspakkaus, kun tulee pian joulun jälkeen toisen kerran isäksi. 34v. työnjohtaja kyseessä
NHL 13-pelin
32 vuotta
Tuotantopäällikkö
toisillemme lahjoja ollenkaan. Saatiin keväällä maailman paras lahja, kun pieni prinsessamme syntyi. :)
Niin ja mies on 26-vuotias tehdastyöläinen.
pussin herkkusalmiakkejaan, joita ei meidän kylästä saa. Neljä kirjaa (kolme kirjakaupasta, yksi divarista), lautapelin ja hervottoman kokoset nopat (meillä ne on aina hukassa) ja mekaanisen kalavaa'an nin ei tarvi kalajuttuja keksiä. Ja kilon vihreitä kuulia (jota eivät jouluaamua näe...)
Kiitti kaikille ideoista! Miten se on aina niin vaikeaa?
Viime vuonna ostin CoPilot navigaattori sovelluksen poikakaverin iphoneen itunesista (25€)ja vielä ollaan yhdessä, joten kai se toimi:) Eihän se ole kauhean romanttinen lahja, mutta auto ja tekniikka hulluna se on siitä kauheasti tykännyt. Se on 27 v ja työskentelee - yllätys yllätys - tietokoneiden kanssa.
sukkia ja ehkä dödöä tai jotain pientä...
mies on 32v sähkömies joka valittaa jatkuvasti kipeistä niskoista ja selästä
Seinäkalenteri meidän tästä vuodesta, karvatrimmeri, lahjakortti urheiluliikkeeseesn (luistimiin), miesten kosmetiikkaa, lähdemme aattona reissuun ja ostin hyvän ateria lennoille ja hyvät istumapaikat, ja vielä jyn muuta
Kuinka moni antaa peppua tonttuhatussa?
Niin moni ostelee kauluspaitoja, pyyhkeitä, pitkiäkalsareita, kynttilöitä ja muuta paskaa.
Työntäkää ne kynttilänne perseisiinne. Ihan oikeasti.
Ei mitään rojua kotiin.
Hyvää ruokaa, juomaa ja seksiä. Thäts it.
T: 11cm mies
Niin moni ostelee kauluspaitoja, pyyhkeitä, pitkiäkalsareita, kynttilöitä ja muuta paskaa.
Työntäkää ne kynttilänne perseisiinne. Ihan oikeasti.
Ei mitään rojua kotiin.
Hyvää ruokaa, juomaa ja seksiä. Thäts it.T: 11cm mies
T: Kauluspaidan ja kynttilän vaivalla ostanut vaimo
Jos haluaisin nintendo wiin tai multiplayer mobilen kotiini niin ostaisin sen itse.
Tajuatteko? Ei romua kotiin.
T: 11cm mies isäntä
paidan ja Nintendo Wii U -konsolin. Mies on 38v myymäläpäällikkö.
koska muuten lapset pahoittavat mielensä. Mies on 44v ja putkiasentaja.