Mitä annat miehellesi joululahjaksi?
Minkä ikäinen miehesi on ja mitä hän tekee työkseen?
Kommentit (84)
Fleshlightin.
täälläkin tai Tenga. En tiedä kumpi parempi.
Minä haluaisin vain villapaidan. Sellaisen villapaidan, jossa on keskellä kaktuksen kuva ja joulunkellot.
T: 11cm mies
Pehmeitä paketteja sekä kovan paketin. Tämän lisäksi saa minut ja vielä paketin josta selvii että hänestä tulee taas isä.
Ketjusta päätellen monien miehet saa mitä hulppeampia lahjoja. Huonosta taloudellisesta tilanteesta johtuen kultaistakin kultaisempi mieheni saa vain 2€ syömäpuikot sekä 3€ muistikirjan (toivoi).
Harmittaa, mutta tiedän, että hän on tyytyväinen joka tapauksessa.
Laatuviskiä Islaylta ja italialaisia konvehteja, joista tykkää. Nelivitonen yrittäjä.
Meillä on ollut nyt monta joulua takana ettei olla ostettu mitään toisillemme. Jotenkin outoa alkaa ostamaan toiselle jotain kun rahat on melko vähissä, joten jos jotain oikeasti tarvitsee, sen haluaa itse ostaa ja valita.
Mitään pleikkareita ja kännyköitä en voisi ostaa kun en oikeasti tiedä niistä mitään. Ulkomaanmatkoihin ei ole edes rahaa, mutta vaikka olisi, en voisi yhteiseltä tililtä maksaa ilman, että mies huomaisi.
Ostin kuitenkin tänä vuonna miehelle kellon. On puhunut siitä jo monta vuotta, mutta ei ole saanut aikaiseksi. Hirveä työ oli peitellä jäljet ettei arvaisi mihin olen nostanut monta sataa euroa.
lämmintä piparia ajattelin antaa, kaikkea muuta sillä jo on
- Mulberryn kaulahuivin
- Pari kirjaa
- Alusvaatteita (boxereita, aluspaita (t-paita))
- Viktor & Rolf Spicebomb tuoksun
- neuleen
saa minulta:
-Samsungin kännykän, joka kestää iskuja ja pölyä (vanha nokialainen on täysin naarmuilla ja likaa jopa näytön sisällä)
-Gordon Ramsayn pubiruokaa-kirjan (rakastaa tehdä ruokaa ja fanittaa Ramsayta)
-Reinot (itse toivoi), sikarin ja pullon viskiä
mies on kokki ja 33v. on kova metallica fani ollut aina niin ostin metallica-kirjan missä on pelkkiä kuvia vuosia varrrelta metallican kundeista keikoilla jne.
metallica t-paita taas kerran
parranajokoneen
pitkät kalsarit
joku dvd vielä pitäs hommata ja joku ruoka kirja vielä kun keräilee niitä.
Miehen exällä on miehen mielestä täydellinen vartalo ja miehellä on myös laaja arkisto ko. naisen alastonkuvia: teenpä niistä kalenterin :)
jollekin muulle kuin miehellesi, esim. remonttimiehelle, postinkantajalle jne.
Sulla on kyllä mahtava itsetunto. En ikinä kestäisi, että mieheni vaalisi muistonaan exän alastonta vartaloa.
Miehen exällä on miehen mielestä täydellinen vartalo ja miehellä on myös laaja arkisto ko. naisen alastonkuvia: teenpä niistä kalenterin :)
jollekin muulle kuin miehellesi, esim. remonttimiehelle, postinkantajalle jne. Sulla on kyllä mahtava itsetunto. En ikinä kestäisi, että mieheni vaalisi muistonaan exän alastonta vartaloa.
Miehen exällä on miehen mielestä täydellinen vartalo ja miehellä on myös laaja arkisto ko. naisen alastonkuvia: teenpä niistä kalenterin :)
Itsetuntoni ei ole enää terve. En näyttäydy miehen edessä alasti, mutta itsepä hän on tilanteen valinnut - eikä tässä auta selitykset siitä "kuinka kaikilla on niitä kuvia nykyisin, joka miehellä on jonkun exän alastonkuvia koneella, ei ne mitään merkitse".
Vituttaa todella rankasti.
Annan miehelleni lahjaksi 16" rapalan kairan (joku juhlamalli). Lisäksi olen ostanut meille molemmille Joutsenen untuvapeitot. Mieheni on 30-vuotias ja työskentelee hoitoalalla.
Fjällräven Kanken -neule, Bossin Night-sarjan partavesi ja dödö, Geisha Dark-suklaarasia.
Itse taidan saada iPadin... :)
toukokuussa 2013. Ja siellä liput Inter Milanin jalkapallo otteluun (olen siis varannut koko poppoolle matkan ja miehelle sekä pojalle liput matsiin). Mies saa nämä sit yllärinä jouluna (tiedän että on haaveillut tuollaisesta jo pitkään, mutta tuskin uskoo sitä saavansa). Mies on 32 v ja ammatiltaan insinööri.
Nyt olis hyvä tilaisuus laittaa kuusen alle autoon uusi pakoputki. Muttei olla kotona jouluna, enkä viitsi moista edestakasin kuskata satoja km, eikä sitä oikeen saa autoon piilotettuakaan matkan ajaksi :)
Eli vanhaan malliin mennään, eikä lahjota toisiamme millään väkisin keksityllä. Mies >40v, tekninen duuni ja "harrastuksekseen" pitää tuota romua ajokunnossa.
Enpä usko, että edes miehesi tietää ketään, joka säilyttelee naisten kuvia koneellaan. Ei se ole normaalia eikä tarpeellista eikä tervettä, roikkua entisissä muijissa ja haaveilla niistä. Jos ne eivät merkitse mitään, hävitä ne.
jollekin muulle kuin miehellesi, esim. remonttimiehelle, postinkantajalle jne. Sulla on kyllä mahtava itsetunto. En ikinä kestäisi, että mieheni vaalisi muistonaan exän alastonta vartaloa.
Miehen exällä on miehen mielestä täydellinen vartalo ja miehellä on myös laaja arkisto ko. naisen alastonkuvia: teenpä niistä kalenterin :)
Itsetuntoni ei ole enää terve. En näyttäydy miehen edessä alasti, mutta itsepä hän on tilanteen valinnut - eikä tässä auta selitykset siitä "kuinka kaikilla on niitä kuvia nykyisin, joka miehellä on jonkun exän alastonkuvia koneella, ei ne mitään merkitse". Vituttaa todella rankasti.
hän antoi miehelleen hänestä itsestään tehdyn tyttökalenterin, jossa hän poseeraa "viettelevissä" asennoissa. :D :D
oli varmaan miehen mielestä "huippu"lahja.
tää oli 30-vee synttäreillä. JOtkut miehet saa esim. matkan lontooseen tai jotain harrastukseen liittyvää, jotain mitä oikeesit haluavat...Myös vieraat saivat katsoa tätä hienoa kalenteria. JOs ei katsonut, emäntä vähän niin kuin pakotti katsomaan. :D :D :D
mun mies ainakin meinas laueta siihen paikkaan kun lupasin tehdä itsestäni hänelle tuhman kalenterin, kunhan olen taas kuosissa.. Muita en kyllä tahdo sitä katsomaan, mutta tiedän mieheni tykkäävän.. :)
siis 11cm mies, minun mieheni toivoi juuri Nintendoa.....