Mikä on parhaimman makuinen kahvi jota olet juonut?
AP:lla italialainen Goriziana.
Juhla Mokka -juntit voi suoraan jättää kommentoimatta, kiitos
Kommentit (23)
Esimerkiksi Etiopiassa saa huikean hyviä kahveja, en tosin muista luetella merkkejä. Samoin esimerkiksi burundilainen ja ruandalainen kahvi paikan päällä maistuu hyvältä.
Mitä vikaa Juhla Mokassa? Ai kun se on suosituin merkki Suomessa niin sun pitää vastarannankiiski-incelinä heti vastustaa sitä niinkö?
Esson paarissa kolome tuntija seissy ja kylymänä naatittu kahavi!
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Etiopiassa saa huikean hyviä kahveja, en tosin muista luetella merkkejä. Samoin esimerkiksi burundilainen ja ruandalainen kahvi paikan päällä maistuu hyvältä.
Taisit saada vähän jotain muutakin tummaa kuin vain kahvia siellä itä-Afrikassa reissatessasi 😏
Erittäin hyvän makuinen! Ihan täydellinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit saada vähän jotain muutakin tummaa kuin vain kahvia siellä itä-Afrikassa reissatessasi 😏
Mullakin tuli heti mieleen suomalaisen naisen ja mustan miehen välinen seksi kahvin juomisesta Afrikassa 🤤
T: persu
Pakko vetää kotiinpäin, mutta Lehmus Roasteryn tummapaahteiset kahvit on kyllä parhaimpia, mitä olen juonut. Tosin sen verran hintavia, ettei jokapäiväisessä käytössä ole. Löfbergit sitten edullisempia vakkarikäyttöön.
Libanonissa aikoinaan yksissä häissä sain todella hyvää tummaa kahvia sellaisesta pienestä kupista. Vastaavaan en ole muualla saanut ja jäi harmittamaan etten kysellyt silloin enemmän.
Kahvi maistuu aina paremmalta ulkona. En tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa Juhla Mokassa? Ai kun se on suosituin merkki Suomessa niin sun pitää vastarannankiiski-incelinä heti vastustaa sitä niinkö?
JuhlaMokan tumma paahto on ihan hyvää. Se ykköspaahto vaan on karmeaa laihaa litkua. Juon kahvia max kaksi kuppia päivässä, joten minulle kahvissa tärkeintä on maku ja sen pitää olla tummaa ja täyteläistä eikä teetä.
Löfbergs Fair Fresh Instant Coffee.
Muuta kahvia en juo. Harmillisen harvasta paikasta vaan löytää, nyt sattui reissussa yhdessä kaupassa olemaan 6 prk, ostin kaikki.
Oli sekoitus puolet Nordqvistin Gran Diaa ja puolet jotain toista kahvia minkä olen unohtanut. Mutterippannulla keitettynä maku oli syvän mokkamainen, muistutti lähes jotain nestemäistä Omar-karkkia. Huikean makuista.
Markettikahveista heittämällä paras oli Pauligin Guatemala (pantteri paketin kyljessä). Paulig pahaksi onneksi lopetti sen valmistamisen.
Nyt on vielä hakusessa seuraava hyvä. Kaffa Roasterylla on hyviä kahveja myös sekä paikallisen kahvilan oma kahvi on herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Saitko isoa mustaa munaa paikallisilta?
Parhaat kahvini olen juonut Kolumbiassa ja Italiassa.
Kyl se on tuo Löfbergs Kharisma 😋