Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annat miehellesi joululahjaksi?

Vierailija
07.12.2012 |

Minkä ikäinen miehesi on ja mitä hän tekee työkseen?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi saa yllärimatkan Berliiniin.

Vierailija
2/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v, opiskelee DI:ksi ja työskentelee elektroniikkakaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v, opiskelee DI:ksi ja työskentelee elektroniikkakaupassa.

jotain pientä vielä.

Vierailija
4/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlightin.

Vierailija
5/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v

Vierailija
6/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkolasit vinkkinä kevään matkasta, pinon kirjoja ja vielä isomman pinon suklaata mä olen tähän mennessä ostanut/tilannut. Jotain muutakin mä vielä hankin, koska meillä ei ole lapsia lahjoja saamassa ja lahjojen antaminenhan on ihan ihanaa :)

Vierailija
8/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/84 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän antoi miehelleen hänestä itsestään tehdyn tyttökalenterin, jossa hän poseeraa "viettelevissä" asennoissa. :D :D



oli varmaan miehen mielestä "huippu"lahja.

tää oli 30-vee synttäreillä. JOtkut miehet saa esim. matkan lontooseen tai jotain harrastukseen liittyvää, jotain mitä oikeesit haluavat...



Myös vieraat saivat katsoa tätä hienoa kalenteria. JOs ei katsonut, emäntä vähän niin kuin pakotti katsomaan. :D :D :D

Vierailija
10/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan "miehen" kanssa 17-vuotiaita opiskelijoita. Miehestä tulee ict-asentaja puolentoista vuoden päästä. Ei ole oikeen varaa toisia lahjoa vaikka kotona molemmat edelleen asuvatkin.

"vaikka kotona molemmat edelleen asuvatkin", siis ketkä asuvat??

Itse neulotut villasukat ovat aina ihastuttava lahja :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole tämän ketjun ap :) Tuliko vahingossa?



-ap

Vierailija
12/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole tämän ketjun ap :) Tuliko vahingossa? -ap

En todellakaan ole ap, ihan vahingossa tuli, pyydän anteeksi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias sähköasentaja.

Päädyin kuitenkin ps 3 seen. 26v mies ja tehdastyöläinen. Varmasti on iloinen mies :)

Vierailija
14/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastomies 36 v saa uuden partakoneen, älypuhelimen, tummaa suklaata (sen lempparia), ehkä jonkun kirjan, arpoja, alushousuja.. saas nähdä mitä kivaa vielä löytyy..



hierontaöljyä vois kyllä ostaa kans..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona edelleen asutaan ei olla yhteen muutettu eikä muutenkaan hynttyitä yhteen pantu kun minä asun vanhemmillani vielä samoin tekee hän, eikä sinänsä kiire minnekään ole

Vierailija
16/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älypuhelimen käytön mahdollistavat hanskat, 10 euroa, (johtaa sähköä ei tarvitse sormien palella)

Minulle heti!

Vierailija
17/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älypuhelimen käytön mahdollistavat hanskat, 10 euroa, (johtaa sähköä ei tarvitse sormien palella)

Minulle heti!


kolmella eurolla Tiger-nimisestä krääsäkaupasta.

Vierailija
18/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut kiva ostaa kausilippu rinteeseen, mutta ei vaan ole rahaa. Budjettijoulu kun niin isot mätkyt. Jotain pitäis silti keksiä.

Vierailija
19/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetän Lontooseen ja nimenomaan noiden lippujen saanti oli todellisen ongelman takana, kun ei oltu kannattajayhdistyksen jäseniä...

Vierailija
20/84 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alastonkuvia eksästään. Mua ei jotenkin jaksa haitata. Ei edes se, että varmaan niille runkkailee joskus. Olen tasan varma, että tämä eksä ei ole uhka ja tiedän niiden kuvien säilytykselle olevan muitakin syitä. Jos asia ahdistaisi minua niin vaatisin kyllä poistamaan.

Mä en kyllä keksi yhtään hyvää/hyväksyttävää syytä säilyttää exän alastonkuvia (vaikka mullakin jossain varmaan sellaisia on - mutta niitä ei varmaan kukaan löydä ennen perunkirjoituksia jos sittenkään - vanhoja kuvia ja negoja on erilaisilla laatikoissa pinoissa).

Vanhat hääkuvat joo ja muita perhekuvia tms, koska pitäähän niitä olla lapsille näyttää. Mua kirpaisee vain se kuva, missä exä on sairaalassa vastasyntynyt esikoinen sylissään. Siinä kun on se "perheen henki" niin vahva. Mieheni ja exän hääkuvat vaan naurattaa, koska exällä oli niin karmeat kledjut kun vaan voi 80-luvun lopulla olla. Olkatoppaukset hääpuvussa ja pillerihattu valkoisella silmäverkolla. :)))