Mitä annat miehellesi joululahjaksi?
Minkä ikäinen miehesi on ja mitä hän tekee työkseen?
Kommentit (84)
20v, opiskelee DI:ksi ja työskentelee elektroniikkakaupassa.
20v, opiskelee DI:ksi ja työskentelee elektroniikkakaupassa.
jotain pientä vielä.
aurinkolasit vinkkinä kevään matkasta, pinon kirjoja ja vielä isomman pinon suklaata mä olen tähän mennessä ostanut/tilannut. Jotain muutakin mä vielä hankin, koska meillä ei ole lapsia lahjoja saamassa ja lahjojen antaminenhan on ihan ihanaa :)
hän antoi miehelleen hänestä itsestään tehdyn tyttökalenterin, jossa hän poseeraa "viettelevissä" asennoissa. :D :D
oli varmaan miehen mielestä "huippu"lahja.
tää oli 30-vee synttäreillä. JOtkut miehet saa esim. matkan lontooseen tai jotain harrastukseen liittyvää, jotain mitä oikeesit haluavat...
Myös vieraat saivat katsoa tätä hienoa kalenteria. JOs ei katsonut, emäntä vähän niin kuin pakotti katsomaan. :D :D :D
me ollaan "miehen" kanssa 17-vuotiaita opiskelijoita. Miehestä tulee ict-asentaja puolentoista vuoden päästä. Ei ole oikeen varaa toisia lahjoa vaikka kotona molemmat edelleen asuvatkin.
"vaikka kotona molemmat edelleen asuvatkin", siis ketkä asuvat??
Itse neulotut villasukat ovat aina ihastuttava lahja :)
Ap
Sä et ole tämän ketjun ap :) Tuliko vahingossa?
-ap
Sä et ole tämän ketjun ap :) Tuliko vahingossa? -ap
En todellakaan ole ap, ihan vahingossa tuli, pyydän anteeksi!!
26-vuotias sähköasentaja.
Päädyin kuitenkin ps 3 seen. 26v mies ja tehdastyöläinen. Varmasti on iloinen mies :)
varastomies 36 v saa uuden partakoneen, älypuhelimen, tummaa suklaata (sen lempparia), ehkä jonkun kirjan, arpoja, alushousuja.. saas nähdä mitä kivaa vielä löytyy..
hierontaöljyä vois kyllä ostaa kans..
kotona edelleen asutaan ei olla yhteen muutettu eikä muutenkaan hynttyitä yhteen pantu kun minä asun vanhemmillani vielä samoin tekee hän, eikä sinänsä kiire minnekään ole
älypuhelimen käytön mahdollistavat hanskat, 10 euroa, (johtaa sähköä ei tarvitse sormien palella)
Minulle heti!
älypuhelimen käytön mahdollistavat hanskat, 10 euroa, (johtaa sähköä ei tarvitse sormien palella)
Minulle heti!
kolmella eurolla Tiger-nimisestä krääsäkaupasta.
olisi ollut kiva ostaa kausilippu rinteeseen, mutta ei vaan ole rahaa. Budjettijoulu kun niin isot mätkyt. Jotain pitäis silti keksiä.
Me lähdetän Lontooseen ja nimenomaan noiden lippujen saanti oli todellisen ongelman takana, kun ei oltu kannattajayhdistyksen jäseniä...
on alastonkuvia eksästään. Mua ei jotenkin jaksa haitata. Ei edes se, että varmaan niille runkkailee joskus. Olen tasan varma, että tämä eksä ei ole uhka ja tiedän niiden kuvien säilytykselle olevan muitakin syitä. Jos asia ahdistaisi minua niin vaatisin kyllä poistamaan.
Mä en kyllä keksi yhtään hyvää/hyväksyttävää syytä säilyttää exän alastonkuvia (vaikka mullakin jossain varmaan sellaisia on - mutta niitä ei varmaan kukaan löydä ennen perunkirjoituksia jos sittenkään - vanhoja kuvia ja negoja on erilaisilla laatikoissa pinoissa).
Vanhat hääkuvat joo ja muita perhekuvia tms, koska pitäähän niitä olla lapsille näyttää. Mua kirpaisee vain se kuva, missä exä on sairaalassa vastasyntynyt esikoinen sylissään. Siinä kun on se "perheen henki" niin vahva. Mieheni ja exän hääkuvat vaan naurattaa, koska exällä oli niin karmeat kledjut kun vaan voi 80-luvun lopulla olla. Olkatoppaukset hääpuvussa ja pillerihattu valkoisella silmäverkolla. :)))
Lahjaksi saa yllärimatkan Berliiniin.