Millaisia "autistisia" piirteitä sinulta löytyy?
Luin jotain uutista, missä oli ihan mielenkiintoinen aihe, mutta oli pakko lopettaa jutun lukeminen siihen, kun kirjoittaja käytti sanaa "palastella". Sen sanan nähtyäni löysin tekstistä muutakin vikaa, näin tuon palastelle-sanan tyylisen lässytyksen koko tekstissä.
Millaisia tällaisia juttuja teillä on?
Kommentit (12)
En tiedä johtuuko autismista, mutta välillä tulee pakonomainen tarve olla ihan nakkena, Sumeliuksen tapaan ja mennä täällä Jyväskylässä Tourunjokeen dippaamaan.
Yksinolon tarve varmaan. Olen myös huono sopeutumaan, pidän kiinni omista rutiineistani ja siirtymät on mulle vaikeita.
No varmaan se että välillä on nälkä ja pissahätä. Tykkään myös olla yksin ja rauhallisessa ilmapiirissä. Päivittäiset rutiinit tukevat mielenterveyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Yksinolon tarve varmaan. Olen myös huono sopeutumaan, pidän kiinni omista rutiineistani ja siirtymät on mulle vaikeita.
Nämä ovat aivan tavallisia introverttien ihmisten piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei en jaksa, kaikki on nykyään niin nepsyä ja erilaista eikä koe kuuluvansa joukkoon. Miksi piirtää jotain autistisia piirteitä nyt lähteä itsestään tonkimaan. Oon varmaan sit joku AuDHD autigender nepsy, identifioidun näiden diagnoosien kautta.
Tämän piti olla tällainen vähän kevyt ketju..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä johtuuko autismista, mutta välillä tulee pakonomainen tarve olla ihan nakkena, Sumeliuksen tapaan ja mennä täällä Jyväskylässä Tourunjokeen dippaamaan.
Olen pitänyt sen vettä likaisena. Siinäkö tohtii kastautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei en jaksa, kaikki on nykyään niin nepsyä ja erilaista eikä koe kuuluvansa joukkoon. Miksi piirtää jotain autistisia piirteitä nyt lähteä itsestään tonkimaan. Oon varmaan sit joku AuDHD autigender nepsy, identifioidun näiden diagnoosien kautta.
Tämän piti olla tällainen vähän kevyt ketju..
Sori, p skoin sen sitten heti alkutuimaan :D ei siinä mitään, jatkakaa, poistun takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat aivan tavallisia introverttien ihmisten piirteitä.
Yksiolon tarve joo, mutta ei nuo muut
En osaa mielistellä, kun sen "paikka" olisi. Iän myötä olen hiukan oppinut tätä. En kyllä ole ilkeäkään, väistän. Paitsi jos joku ryhtyy kåyttäytymään täysin k-päisesti, niittaan sen sanoilla ja poistun. Tämå on aiheuttanut joskus Pahaa Mieltä.
Ai niin, en muista yhdentekevien ihmisten naamoja ja nimiä.
Voimakas kiinnostus tiettyihin aiheisiin. Ei oikein muuta.
Yleisesti tunne että en kuulu tähän elämään jotenkin. Olen usein päästäni jumissa enkä saa asioita tehtyä. Kelaan jatkuvasti miten ihmisten ilmoilla olisi pitänyt jossain tilanteissa tehdä tai sanoa paremmin.