Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni ei ota mua matkalta kyytiin keskustan, koska haluavat olla perheen kesken?

Vierailija
06.12.2012 |

ilotulitusta katsomaan jonne itsekkin ovat menossa?Olen tukenut häntä aina ja jatkuvasti heidän on off suhteessaan, itsellänikin on lapsi joka on menossa kaverinsa kanssa bussilla katsomaan ilotulitusta tänään, minä ajattelin kysyä tältä taas yhteen palanneelta ystävä perheeltäni. Taloni on aivan matkan varrella ja hekin ovat siis menossa sinne. Eivät ota nyt kyytiin kun "ollaan nyt vaan perheen kesken"...mulle tuli tosta tosi kurja mieli ja jotenkin petetty fiilis. Minä autan ja tuen häntä aina ja sitten kun mä kaipaan jotain (mulla ei miestä) niin hylätään taas kunnes 2viikon päästä soitetaan ja itketään miten paska mies taas oli. Olenko itse vaan sitten lapsellinen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun soittaa seuraavan kerran niin sano että sulla on kiire tms.

En kyllä ikinä kehtaisi sanoa etten ota ystävää kyytin jos autoon kerran mahtuu. Kaikenlaisia sitä onkin.

Vierailija
2/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei halua ketään vierasta mukaan. Ystäväsi ei kehtaa sanoa sitä suoraan ja ilmaisee asian noin. Mies satavarmasti sellainen umpimielinen mulkku joita tää maa on pullollaan, ja varmasti vaikea luonne syy myös avio-ongelmiin.

Ei silti oikein eikä reilua eikä kohteliasta sua kohtaan. Kannattaako olla tuollaisen "ystävän" ilmaisena paskasankona. Oletko itse epätoivoinen, joten joudut ostamaan ystävyyttä ihmisltä, jotka lähinnä käyttävät sinua mutta eivät ole valmiita venymään sinun suuntaasi mitenkään, edes tuon vertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mistään huvipuistopäivästä tms.

Vierailija
4/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa. entä jos se sattuisi olemaan kaikkien mielestä kivaa?

ei. ei se sovi. ei mitenkään. normit estävät. voi apua ja lol.

Vierailija
5/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa kaverisi on mulkku.

Vierailija
6/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kysyi vaan kyytiä, ei pyytänyt yhteistä päivää kaupungilla.

Vierailija
7/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituinen "ystävä".

Kerran vuosia sitten seuraavassa rapussa asuva tyttöystäväni (olimme samalla luokalla koulussakin) sattui menemään tiettyyn paikkaan autollaan.

Minäkin olin sinne menossa. Kysyin kyytiä (olisin tietenkin maksanut bensarahat siitä 5 km matkasta...) mutta se ei sopinut.

Hän vain ilmoitti,että se vaan ei sovi ( 5 km samaan paikkaan samasta osoitteesta) ja niinpä minä jouduin ajamaan samaan paikkaan sitten perässä taksilla.

Emme pidä enää yhteyttä. Ihme ja kumma............

Koin vain meidät liian erilaisiksi ihmisiksi

Vierailija
8/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois.

Vierailija
9/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitella sitä kyydissä tulevaa kaveria sitten kotiinpäin matkalle.

Oma riesansahan tuosta kaverin kyyditsemisestä on. Aika pikkusieluista, jos kaveruus on kiinni jostain tuollaisesta.

Vierailija
10/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä tätä kaveria.

Haluat kyydin sinne, ja sitten varmaan kotiinkin, ja jos ette ole yhdessä siellä niin sitten soitteleminen että missä nyt olet ja mennäänkö jo tai sitten pitää sopia aikataulu eikä voi vain lähteä kotiin kun siltä tuntuu.

Jos suhde on hankala, ja nyt taas paremmassa kunnossa, niin ehkä todellakin tarvitsevat sitä perheen omaa rauhaa, ihan sen automatkan ajankin.

Vierailija
11/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituinen "ystävä".

Kerran vuosia sitten seuraavassa rapussa asuva tyttöystäväni (olimme samalla luokalla koulussakin) sattui menemään tiettyyn paikkaan autollaan.

Minäkin olin sinne menossa. Kysyin kyytiä (olisin tietenkin maksanut bensarahat siitä 5 km matkasta...) mutta se ei sopinut.

Hän vain ilmoitti,että se vaan ei sovi ( 5 km samaan paikkaan samasta osoitteesta) ja niinpä minä jouduin ajamaan samaan paikkaan sitten perässä taksilla.

Emme pidä enää yhteyttä. Ihme ja kumma............

Koin vain meidät liian erilaisiksi ihmisiksi

Parhaan kaverini isä tuli koulussa valvojaksi luokkaretkellemme. Muu luokka meni junalla, kaveri isänsä kanssa autolla. Olisin kuulemma päässyt myös autolla, jos olisin maksanut junalippua huomattavasti suuremman summan bensarahaa. Autossa oli siis tilaa hyvinkin ja kyseessä oli matka, jonka äijä olisi ajanut joka tapauksessa, olin minä mukana tai en. Kyse ei ollut siitä, etteikö mulla olis ollut varaa maksaa, mutta oli vaan niin käsittämätöntä kiskoa lapselta sellasta summaa. Matkustin junalla muiden kanssa.

Vierailija
12/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ei saanut kyytiä matsiin vaikka olin hoitanut ja ruokkinut perheen lasta. Enään en auta ketään paitsi jos joku auttanut minua.

Vierailija
13/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatteli että kyyti ei jää vain kyytiin, vaan jäät heidän kanssaan hengailemaan.

Ehkä heidän oli tarkoitus viettää sitä familyaikaa, ja ystävän mies ei halunnut sinua mukaan.

Vierailija
14/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kurja tilanne.

Teidän tilanne ei ehkä ole ihan samanlainen kuin meillä, mutta miehelläni on ystävä, joka haluaisi olla osa perhettämme liiankin kanssa. Joskus sitten emme ota häntä mukaan, kun ei vain jaksa aina olla hänen kanssaan, varsinkaan minua ei kiinnosta hänen seuransa, vaan haluan joskus olla oman perheen kanssa mitä nyt vuorotöiltämme ehdimme. Tämä miehen ystävä ei ymmärrä ollenkaan asiaa. Hänen mielestä on törkeää, ettei voi vierailla meillä aina kun haluaa, emmekä ota häntä mukaan joka paikkaan.

Mieheni ei kyllä käytä häntä olkapäänään, kuten ystäväsi sinua.

Hankala tilanne. Eikä sinulla ole muita ystäviä? Se vain on niin, että kun on perhe ja työ, on aika vähän aikaa ystäville, jos haluaa joskus olla perheenkin kanssa. Omia ystäviä joudan tapaan 1-2 viikon välein, en useammin...

Vierailija
15/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinkkuna koskaan tyrkyttänyt itseäni kolmanneksi pyöräksi kavereideni kanssa, kun he olivat menossa miehen tai miehensä ja lastensa kanssa jonnekin.

Johan sen nyt järkikin sanoo, että perheet yleensä tykkää olla keskenään mökillä ja syömässä ja juhlissa yms. Eivät he kaipaa siihen sinkkuystävää roikkumaan perään.

Hyvä kun kaverisi rohkeasti uskalsi kieltäytyä. Olisiko sinusta ollut kiva, että kaverisi olisi kilttinä tyttönä myöntynyt ja sitten olisit huomannut, että pilasit tunkeutumisellasi kaikkien reissun.

Aikuinen ihminen ymmärtää, ettei aina kaikki halua sinun seuraasi joka paikkaan. Joskus on kiva olla oman perheen kesken.

Vierailija
16/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinkkuna koskaan tyrkyttänyt itseäni kolmanneksi pyöräksi kavereideni kanssa, kun he olivat menossa miehen tai miehensä ja lastensa kanssa jonnekin.

Johan sen nyt järkikin sanoo, että perheet yleensä tykkää olla keskenään mökillä ja syömässä ja juhlissa yms. Eivät he kaipaa siihen sinkkuystävää roikkumaan perään.

Hyvä kun kaverisi rohkeasti uskalsi kieltäytyä. Olisiko sinusta ollut kiva, että kaverisi olisi kilttinä tyttönä myöntynyt ja sitten olisit huomannut, että pilasit tunkeutumisellasi kaikkien reissun.

Aikuinen ihminen ymmärtää, ettei aina kaikki halua sinun seuraasi joka paikkaan. Joskus on kiva olla oman perheen kesken.

mua taas ärsyttää, että nuorena kaverit ja ystävät on kaikki kaikessa, ja kun perustetaan perhe niin ystävät saa jäädä. ihan melkeinpä "järki"päätöksellä näin tehdään. kyllä musta on hauskaaolla tapahtumissa, mökillä, juhlissa yms yms myös ystävien kanssa. vielä hirveämpää: SINKKUystäviä ei toivota mukaan. WHAT? kaikki mun ystävät on mulle yhtä ystäviä, riippumatta siviilisäädystä.

the more the merrier. oppiipahan lapsetkin olemaan ihmisten kanssa, eikä semmosiksi epäsosiaalisiksi jörriköiksi, kun vaan oman perheen kesken möllötetään kotona tai mökillä. kyllähän sitä nyt hemmetti soikoon oman porukan kesken tulee nähtyä arjessa väistämättä ihan tarpeeksi! :))))

Vierailija
17/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet kavereidesi miesten haluavan sinut matkaan. Entä heidän lapsensa. Kun haluavat olla vanhempien kanssa niin äidin sinkkukaveri vääntyy matkaan. Tai mummot jos sellaisetkin ovat perhereissulla. Niin ei muuta kuin sinä tunget itsesi mukaan ja ajattelet, että kaikki on ilahtuneita kun sinä olet siellä ilahduttamassa heidän päiväänsä.

Ja kuten tuo yksi jo kirjoitti miehensä kaverista. Tuollaiset tyypit ovat todella kiusallisia. Minullakin on kokemusta miehen enosta, joka tunki meille milloin sattui, eikä tajunnut lähteä pois. Minä en aina jaksanut ilahtua siitä kun eno istui myöhään ja minun olisi pitänyt laittaa lapsia nukkumaan yms.

Mutta jotkut vain kuvitetlevat olevansa niin ihania, että luulevat kaverinsa puolison ja lapsien kirkuvan riemusta kun he tunkevat matkaan.

mua taas ärsyttää, että nuorena kaverit ja ystävät on kaikki kaikessa, ja kun perustetaan perhe niin ystävät saa jäädä. ihan melkeinpä "järki"päätöksellä näin tehdään. kyllä musta on hauskaaolla tapahtumissa, mökillä, juhlissa yms yms myös ystävien kanssa. vielä hirveämpää: SINKKUystäviä ei toivota mukaan. WHAT? kaikki mun ystävät on mulle yhtä ystäviä, riippumatta siviilisäädystä.

the more the merrier. oppiipahan lapsetkin olemaan ihmisten kanssa, eikä semmosiksi epäsosiaalisiksi jörriköiksi, kun vaan oman perheen kesken möllötetään kotona tai mökillä. kyllähän sitä nyt hemmetti soikoon oman porukan kesken tulee nähtyä arjessa väistämättä ihan tarpeeksi! :))))

Vierailija
18/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainä haluat matkaan, koska kaverisi on sinun mielestä velkaa sinulle kun olet kuunnellut häntä.

Ei, en haluaisi olla sinun kaverisi jos kaikki olisi maksullista.

Haluatko lähteä heidän matkaan myös silloin kun he lähtevät parisuhdelomalle harrastamaan villiä seksiä hotelliin?

ilotulitusta katsomaan jonne itsekkin ovat menossa?Olen tukenut häntä aina ja jatkuvasti heidän on off suhteessaan, itsellänikin on lapsi joka on menossa kaverinsa kanssa bussilla katsomaan ilotulitusta tänään, minä ajattelin kysyä tältä taas yhteen palanneelta ystävä perheeltäni. Taloni on aivan matkan varrella ja hekin ovat siis menossa sinne. Eivät ota nyt kyytiin kun "ollaan nyt vaan perheen kesken"...mulle tuli tosta tosi kurja mieli ja jotenkin petetty fiilis. Minä autan ja tuen häntä aina ja sitten kun mä kaipaan jotain (mulla ei miestä) niin hylätään taas kunnes 2viikon päästä soitetaan ja itketään miten paska mies taas oli. Olenko itse vaan sitten lapsellinen?

Vierailija
19/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että sori, haluan nyt viettää iltaa lapseni kanssa.

Vierailija
20/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet kavereidesi miesten haluavan sinut matkaan. Entä heidän lapsensa. Kun haluavat olla vanhempien kanssa niin äidin sinkkukaveri vääntyy matkaan. Tai mummot jos sellaisetkin ovat perhereissulla. Niin ei muuta kuin sinä tunget itsesi mukaan ja ajattelet, että kaikki on ilahtuneita kun sinä olet siellä ilahduttamassa heidän päiväänsä.

Ja kuten tuo yksi jo kirjoitti miehensä kaverista. Tuollaiset tyypit ovat todella kiusallisia. Minullakin on kokemusta miehen enosta, joka tunki meille milloin sattui, eikä tajunnut lähteä pois. Minä en aina jaksanut ilahtua siitä kun eno istui myöhään ja minun olisi pitänyt laittaa lapsia nukkumaan yms.

Mutta jotkut vain kuvitetlevat olevansa niin ihania, että luulevat kaverinsa puolison ja lapsien kirkuvan riemusta kun he tunkevat matkaan.

No väärinkäsitys 1: mä en ole sinkku.

Enkä tunge kenenkään mukaan mihinkään. Kirjoitin yleisesti, että mua ärsyttää kun ystävät tarkoituksella sysitään pois elämästä ku "ei enää ehdi". Meidän reissuihin yleensä pyydetään kavereita mukaan. Ja jos joku muu suunnittelee jotain ja pyytää meitä seuraksi, lähdemme jos pääsemme ja ko. tapahtuma vaikuttaa mukavalta. Emme ikinä tuppaudu kenenkään matkoille tai juhliin tietenkään. Hehe. Ja saa tietenkin ola vain perheenkin kanssa, mutta tylsää on se, kun jotkut katoaa kokonaan sinne perhekeskeisyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän