Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni ei ota mua matkalta kyytiin keskustan, koska haluavat olla perheen kesken?

Vierailija
06.12.2012 |

ilotulitusta katsomaan jonne itsekkin ovat menossa?Olen tukenut häntä aina ja jatkuvasti heidän on off suhteessaan, itsellänikin on lapsi joka on menossa kaverinsa kanssa bussilla katsomaan ilotulitusta tänään, minä ajattelin kysyä tältä taas yhteen palanneelta ystävä perheeltäni. Taloni on aivan matkan varrella ja hekin ovat siis menossa sinne. Eivät ota nyt kyytiin kun "ollaan nyt vaan perheen kesken"...mulle tuli tosta tosi kurja mieli ja jotenkin petetty fiilis. Minä autan ja tuen häntä aina ja sitten kun mä kaipaan jotain (mulla ei miestä) niin hylätään taas kunnes 2viikon päästä soitetaan ja itketään miten paska mies taas oli. Olenko itse vaan sitten lapsellinen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle on aikansa ja paikkansa, kaverin kanssa voi käydä teatterissa ja sitten syömässä, lasten kanssa taas mennään Muumimaailmaan. Ei ole järkevää alkaa yhdistämään noita, eli peinet lapset mukaan teatteriin/kaveri mukaan huvipuistoon.

Ja kuten joku hyvin yllä kirjoitti, vaikka itselle se ystävä on läheinen, ei ystävä sitä välttämättä ole miehelle/lapsille. Harva varmaan 100% pitää kaikista oman kumppanin ystävistä niin, että voisi ottaa vaikka "saman katon alle asumaan".

On aika epätoivoista tunkea itseään mukaan, eri asia on jos kysytään ja sitten lähtee mukaan. Ystävyydessä kyse on vastavuroisuudesta (jos toisella on vaikeaa tuetaan ja toisinpäin) mutta en lähtisi määrittelemään ystävyyttä noin että "itkit olkapäätäni vasten nyt minun pitää päästä aina kun haluan elämääsi mukaan". Silloin ap:lla olisi aihetta loukkaantua jos hänelle tulee jotain (vaikka vakava sairaus tmv.) ja kaveri ei kuuntele vaan lyö luurin korvaan tyyliin en ehdi puhua imuroin juuri eteistä tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme