Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
hei onko totaalinen turn off miehelle jos nainen ekaa kerran seksiä harrastettaessa
Kommentit (49)
Mä annan miehen sheivata mulle just sellainen, kun tykkää ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aina olen munaa saanut, vaikka pehko jalkavälistä löytyykin.
Sehän on parasta jos saa kuorruttaa puurollaan karvat.
Vaikka olisi kyllä paljon seksikkäämpi ajeltuna. Jos kerran pukille pääsee, niin menee se juuri ja juuri karvojen kanssa.
TheMan
todellakaan.
Pillu kelpaa aina vaikka posliinin hygieenisyyttä ja kauneuuta ei mikään voitakaan.
todellakaan.
Pillu kelpaa aina vaikka posliinin hygieenisyyttä ja kauneuuta ei mikään voitakaan.
Mieluummin vähän karvoja kuin liian paljon.
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:05"]
Naurettavia nämä pehkonpuolustelijanaiset, mitä se teitä noin kovasti liikuttaa vaikka jollakin olisi posliini tai kiitorata? Antakaa ihmisten pitää sellaista karvoitusta tai karvattomuutta kuin kukin haluaa ja pitäkää te ne rämemajavanne jos se mielestänne on ainoa oikea vaihtoehto. Itselläni on vaihtelevasti posliini tai kiitorata eikä ole minulta mitenkään pois millaista pillukarvoitusta kukin tykkää pitää.
[/quote]
Meitä pehkonaisia liikuttaa juuri siksi, koska omaamme arvon posliinineitojen ja kiitoratanaisten mielestä jalkojemme välissä on rämemajava ;)
Posliininaiset tuntuvat olevan äärimmäisen näreissään aina jostain kumman syystä siitä, että jotkut ei halua/koe tarvetta ajella kokonaan alapäätään. Minusta karvoitus on naisellinen ja kaunis. http://nudewalk.blogspot.fi/2010/12/vintage-nudism-pics.html?zx=8a68b93c798adf43