Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei onko totaalinen turn off miehelle jos nainen ekaa kerran seksiä harrastettaessa

Vierailija
05.12.2012 |

onkin unohtanu ajella karvojaan. ??

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:02"]Posliini pitää olla. Ja on se nyt sitä kumppania ajateltuna hygieenisempi, sillä ajatelkaas nyt kuinka paljon helpompi on pestä karvaton puhtaaksi ennen aktia kuin älytön pehko. Ehkä karvattomassa muhii pöpöt enemmän mutta lähtee myös helpommin pois silloin kun tarvitaan puhtautta. On kyllä laiskoja naisia täällä jos ei viitsi edes trimmata!
[/quote]Minulla ne karvat sijaitsevat häpykukkulalla, emättimen luona ei ole kuin pikku haivenia. Ajelematta siisti.

Vierailija
22/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:17"]

23, kaipa ne miehet sitä sun posliiniasi kehuvat, kun sulla sellanen sattuu olemaan :). Kumma kyllä miehet kehuu myös mun siististi ajeltua alapäätäni, vaikkei ihan posliini olekaan...Ei kai ne ny sulle sanois että posliini on ihan kauhea, kun sulla sellainen on.

Mun mielestä on naista alentavaa ajella miesten takia alapäänsä ihan täysin. Sellaiset naiset on just sellasia, jotka viimeiseen asti haluavat miellyttää miehiä ja kuvittelevat, että naisen pitää olla juuri tietynlainen, kulloisinkien aikojen muodinoikkujen mukainen.

Kaikki seksikumppanit ovat kyllä alapäästäni tuntuneet nauttivan. Oletteko ajatelleet te posliinin puolustajat, että miehiäkin on erilaisia? Mä en kyllä tuollaista miestä edes haluaisi joka ei hyväksyisi naisen siististi ajeltua alapäätä, ei oo mun juttu. Mies kyllä karsiutuisi siinä heti.

[/quote]

Minulla alkaa jo 40 ylittäneenä olla kroppa kärsinyt eletyistä vuosista muutenkin ja mielestäni karvattomuus näyttäisi naurettavalta, joten jos miehelle ei kelpaisi siistitty mutta karvainen, ei kelpaisi varmaan muutenkaan. Ja voiko tuo olla jotenkin edes kriteeri kelpaamiselle!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini _aiheuttaa_ tulehduksia?? Ok

Vierailija
24/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:09"]Tää mun älytön alle 0,5 cm "pehko" ei oo kyllä ketään miestä vielä säikytttänyt. Ei se oo mies eikä mikään joka alapään siistiä karvoitusta säikähtää!
[/quote]

Ei se oo nainen eikä mikään jolla karvoja muualla kuin päässä on! (mies pikemminkin)

Vierailija
25/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off.

Vierailija
26/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:08"]

Mielestäni nämä "kyllä aikuisella naisella pitää karvoja olla" puolustelijat. Kaikki, siis oikeasti kaikki miehet, joiden kanssa olen aiheesta puhunut, ovat olleet sitä mieltä, että parasta on, kun kaulasta alaspäin ei ole naisella karvoja. Ja kyse ei ole mistään ällöistä pedofiileista vaan ihan fiksuista, korkeasti koulutetuista miehistä.

[/quote]

Voisiko ehkä kuitenkin olla niin, että pedofilia ei millään muotoa ole "fiksun ja korkeasti koulutetun" vastakohta.

Vierailija
27/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off.

Vierailija
28/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi turn off on kahden millin sänki ja näppylät. Mä itse pidän karvoista enemmän. En itsekään kuin siisti karvoitukseni.

Olen siis mies.

Vierailija
29/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siistin karvani, mutta posliinia en itselleni hanki, vaikka mies jättäisi. En minäkään pakota miestä ylläpitämää jotain tiettyä hiustyyliä koska itse pitäisin siitä enemmän.

Vierailija
30/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:08"]Mielestäni nämä "kyllä aikuisella naisella pitää karvoja olla" puolustelijat. Kaikki, siis oikeasti kaikki miehet, joiden kanssa olen aiheesta puhunut, ovat olleet sitä mieltä, että parasta on, kun kaulasta alaspäin ei ole naisella karvoja. Ja kyse ei ole mistään ällöistä pedofiileista vaan ihan fiksuista, korkeasti koulutetuista miehistä.
[/quote]

No idiootteja joka tapauksessa tai sitten eivät ole aikuisia.

Vierailija
31/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:09"]Tää mun älytön alle 0,5 cm "pehko" ei oo kyllä ketään miestä vielä säikytttänyt. Ei se oo mies eikä mikään joka alapään siistiä karvoitusta säikähtää!
[/quote]

Minulla kasvaa harva piikkisuora 0,5cm karvoitus ja enempää ei tule vaikka kuinka kasvattelisi. On rumempi kuin posliini joten pidän posliinin (+ posliini tuntuu mukavalta, ei tarraa pikkareihin).. Ehkä saattaisin puskan joskus huvikseen kasvatellakin häpykummulle jos tulisi sellainen siisti kihara pilvi mikä useimmille..

Vierailija
32/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:08"]Mielestäni nämä "kyllä aikuisella naisella pitää karvoja olla" puolustelijat. Kaikki, siis oikeasti kaikki miehet, joiden kanssa olen aiheesta puhunut, ovat olleet sitä mieltä, että parasta on, kun kaulasta alaspäin ei ole naisella karvoja. Ja kyse ei ole mistään ällöistä pedofiileista vaan ihan fiksuista, korkeasti koulutetuista miehistä. [/quote] No idiootteja joka tapauksessa tai sitten eivät ole aikuisia.

[/quote]

No parasta olisi sekin, että mies olisi tunneälykäs, rehellinen, hyväsydäminen, keskustelutaitoinen, hyvätuloinen, oikeudenmukainen, turvallinen, luotettava, komea, hyväkuntoinen, seksikäs jne. Nainen pääsee oikeastaan aika vähällä, jos parasta on karvattomuus. Mutta mitä se kertookaan miehestä?

Vierailija
33/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne harvat siinä häpykukkulan päällä ovat niin saastaisia? Minulla kasvaa blondit siistit karvat siinä päällä, vähän kesällä rajailen sivuilta. Ei siellä alempana edes kasva juurikaan mitään karvoja. Ei kaikki naiset ole karvaisia apinanaisia:)

Vierailija
34/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mutta kyllä musta sänki tuntuis itsestäkin epämiellyttävältä, sehän on kuin siiliä silittäisi!

Vierailija
35/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan nuoret pojat jaksavat kauhistella aikuisen naisen karvoitusta. Aikuiselle miehelle aikuisen näköinen nainen ei ole mikään ongelma, vaan luonnollinen ja seksikäs kaikkine karvoineen.

Vierailija
36/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on karvat alapäässä ja siellä pysyvät. Sellaista miestä ei olekaan, että hänen takiaan alkaisin alapäätäni ajelemaan kaljuksi. Ja- olen hyvännäköinen, hoikka nainen.

Vierailija
37/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia nämä pehkonpuolustelijanaiset, mitä se teitä noin kovasti liikuttaa vaikka jollakin olisi posliini tai kiitorata? Antakaa ihmisten pitää sellaista karvoitusta tai karvattomuutta kuin kukin haluaa ja pitäkää te ne rämemajavanne jos se mielestänne on ainoa oikea vaihtoehto. Itselläni on vaihtelevasti posliini tai kiitorata eikä ole minulta mitenkään pois millaista pillukarvoitusta kukin tykkää pitää.

Vierailija
38/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:08"]

Mielestäni nämä "kyllä aikuisella naisella pitää karvoja olla" puolustelijat. Kaikki, siis oikeasti kaikki miehet, joiden kanssa olen aiheesta puhunut, ovat olleet sitä mieltä, että parasta on, kun kaulasta alaspäin ei ole naisella karvoja. Ja kyse ei ole mistään ällöistä pedofiileista vaan ihan fiksuista, korkeasti koulutetuista miehistä.

[/quote]

Siinäpä kiinnostava yhtymäkohta suomalaismiesten maailmassa saudiarabialaiseen kulttuuriin, jossa sukukypsän naisen pitää olla kaulasta alaspäin karvaton, kuten asian ilmaisit. Seuraava toive näiltä fiksuilta, korkeasti koulutetuilta miehiltä on että naisten pitäisi mieluiten pukeutua hijabiin.

Vierailija
40/49 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:17"]

23, kaipa ne miehet sitä sun posliiniasi kehuvat, kun sulla sellanen sattuu olemaan :). Kumma kyllä miehet kehuu myös mun siististi ajeltua alapäätäni, vaikkei ihan posliini olekaan...Ei kai ne ny sulle sanois että posliini on ihan kauhea, kun sulla sellainen on.

Mun mielestä on naista alentavaa ajella miesten takia alapäänsä ihan täysin. Sellaiset naiset on just sellasia, jotka viimeiseen asti haluavat miellyttää miehiä ja kuvittelevat, että naisen pitää olla juuri tietynlainen, kulloisinkien aikojen muodinoikkujen mukainen.

Kaikki seksikumppanit ovat kyllä alapäästäni tuntuneet nauttivan. Oletteko ajatelleet te posliinin puolustajat, että miehiäkin on erilaisia? Mä en kyllä tuollaista miestä edes haluaisi joka ei hyväksyisi naisen siististi ajeltua alapäätä, ei oo mun juttu. Mies kyllä karsiutuisi siinä heti.

[/quote]

Ikävää jos sinä siistit alapäätäsi miesten vuoksi, minä en niin ainakaan tee. Olen poistanut karvojani ihan niin pitkään kun niitä on kasvanut, koska en pidä niistä. Myös silloin kun olin vielä neitsyt, kuten myös sinkkuaikoina, jolloin olen parhaimmillaan ollut kuukausia ilman seksiä. 

Ja ainakin pari noista karvoituskeskusteluista on lähtenyt siitä, kun olen joskus kysynyt pitkäaikaisemman kumppanini mielipidettä siihen, että pitäisikö hän siitä, että minulla olisi karvoja alapäässä, ihan vaan ihan huvin vuoksi ja mielenkiinnosta. Itse asiassa yksi mies, jota tapailin, olisi pitänyt karvoista, ja vajaat pari viikkoa niitä yritin kasvattaa kokeiluluontoisesti. Tuntui niin epämiellyttävältä, että sorruin aika nopeasti poistamaan ne taas, never again!