Mitä tekoälyä käytät ja miksi?
Mitä tekoälyä käytät? Miksi? Miksi se on parempi kuin joku toinen.
Kommentit (28)
ChatGPTtä apuna ohjelmointiin, Dokumentoinnin apuna ja esimerkiksi kaiuttimien hankintaan, eli suositteli minulle esim. KEF R5 Meta kaiuttimia olohuoneeseen Klipschien tilalle.
Käytän yhtä tyhmille tarkoitettua tekoälyä. En kerro nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vain aivottomat käyttää tekoälyä.
Niillehän se kehitettiinkin...
Claudea työprojekteihin, Geminia triviaalikysymyksiin.
Minulla ei ole aikaa koodata itse työn ohessa kaikkea mitä haluaisin tehdä. Toisekseen internet ja internet-haut ovat tätä nykyä niin rikki, että AI on nopeampi ja luotettavampi tapa löytää tietoa. Pitää vain ymmärtää, että kyselyjen muotoilulla on suuri merkitys siihen millaisen vastauksen saat.
Kikeiltu on, umpisurkea sekä maksettu että ilmanen. Ja sinä "koodari", se tekee ihan paskaa jälkeä, saa kyllä täytettä levylle, ei muuta.
ChatGPT töissä, opiskelussa ja omissa projekteissa. Töissä myös claude käytössä erityisesti analyysitehtävissä.
Autossa juttelee Googlen gemini.
"Toisekseen internet ja internet-haut ovat tätä nykyä niin rikki, että AI on nopeampi ja luotettavampi "
Nyt kyllä tuli ruma lapsonen, kaikki tietää että ai EI ole hakukone! Eli et vaan osaa edes hakukone 1.0 ilm. Onnea sulle tampio!
Kumpi on rikki? Hakukone vai suomalainen urpo, onko ollut uutisissa muista havainnoista? Ei ole! Vai käytätkö jotain ru hakua???
En mitään, enkä tule ikinä käyttämäänkään.
Ai niitä n monia? Kuulostaapa sellaiselle, että lopputulos voi olla mikä vaan riippuen, mitä palvelua käytät. Ei vaikuta kovin hyvältä, että ihminen heittää aivonsa narikkaan ja totuus muuttuu milloin minkäkin tekoälyn muodostamaksi. Vertaisin tätä historiaan, joka muuttuu sen mukaan, kuka milloinkin on vallassa missäkin.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, enkä tule ikinä käyttämäänkään.
Ei pidä paikkaansa. Jos kåytät nettiä, käytät väkisinkin tekoälyä.
Suositteli minulle atriaa eikä hk.
Taas täysin aivottomat idiootit yrittää päteä eikä ymmärrä mistään mitään. Just näitä ajan bemarilla koska saan naisia, vaikka olenkin viidettä vuotta sinkkuna. Betonisaappaat jalkaan nyt pojat ja järveen!
Kielimalli (kaikista hyötyä) on hyvä työkalu. Sitä pitää vain osata käyttää oikein. Tirha haukkua tekoälyä, jos käyttäjä ei osaa.
En minäkään sahaa ja sirkkeliä syytä, kun en osaa taloa rakentaa niiden avulla.
Kysyn chatgpt:lta usein ruokaohjeita, vaikka missä asteessa paistan, miten tekisin jotain samantapaista kun söin ravintolassa jne. Nykyään ruokaohjesivut on niin mainoksia täynnä ettei jaksa kahlata lainkaan. Eilen juuri kale chipsit airfryerissä.
Vierailija kirjoitti:
"Toisekseen internet ja internet-haut ovat tätä nykyä niin rikki, että AI on nopeampi ja luotettavampi "
Nyt kyllä tuli ruma lapsonen, kaikki tietää että ai EI ole hakukone! Eli et vaan osaa edes hakukone 1.0 ilm. Onnea sulle tampio!
Kumpi on rikki? Hakukone vai suomalainen urpo, onko ollut uutisissa muista havainnoista? Ei ole! Vai käytätkö jotain ru hakua???
En ole suomalainen urpo. Olen hätää ja vainoa paennut...
Jengi purnas ja änkytti fake news jne ja nyt uskotaan ai, onnea teille! Ihmisestä tulee tyhmempi päivä päivältä. Pirkka porukka siellä on ai kimpussa, muilla ei ole tarvetta.
Jos käytät googlea, käytät tekoälyä.
Tässä on oikein hyvä esimerkki kenelle tuo ai on, läskipää keulii että on tehnyt kaalisipsejä af. Siis juuri tätä varten se kehitettiin, kun eräät ei osaa enää edes pyyhkiä persettään, sit ne keulii netissä kun osasi avata oven. Oikeesti nyt ihmiset, peilin eteen ja kysy että osaatko mitään?
Vain aivottomat käyttää tekoälyä.