Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

elokuisia 2013

05.12.2012 |

Muita elokuussa vauvan saavia jo täällä? meille nro 4 tulossa,lapset 6v tyttö,pojat 3 ja 1v.

Ikää mulla 29 ja rv 5+0 nyt.Pientä etovaa oloa havaittavissa,väsymystä myös ehkä ja tissit kipeet.Yllätysvauva,ehkäisyn läpi päätti sitten tulla.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn teidän joukkoonne, la 9.8.2013, eli nyt 6+2 (jos osaan laskea oikein?), ainakin noiden nettilaskureiden mukaan. Ensimmäistä lasta odotan ja kyllä jännittää ja pelottaa mutta samalla on hyvin onnelliset tuntemukset :)

Olen vähän ihmeissäni, kun sain ensimmäisen neuvola-ajan vasta 8.1! silloin on jo rv 9+5, enkä millään jaksaisi sinne asti odottaa. Osa puhuu varhaisultrasta, kertokaa te kokeneemmat kannattaako se? mitä maksaa? mistä on mahdollista saada? ja millä viikoilla se kannattaa? vai kannattaako minun odottaa tuonne ekalle neuvola käynnille? ja jos en mene varhaisultraan, niin koska on ensimmäinen ultra?

niin ja onnea kaikille odottejille!:)

Vierailija
22/107 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalah: yleensä tuo eka neuvola tulee just tuonne 8-9 viikoille.Varhaisultran voi saada neuvolasta,tai sit yksityiseltä lääkäriasemalta,meillä ainakin neuvolan ultrat on ihan ilmaisia olleet.Kaikki neuvolat ei järjestä noita varhaisultria joten soita ja kysy asiaa sieltä suoraan.Yksityisten hinnoista en tiedä kun en ole niitten palveluja käyttänyt.

On siitä se hyvä puoli jos haluaa todisteen et masussa varmasti jotain elämää on,ja et ei ole kohdun ulkopuolinen raskaus,muuta varsinaista hyötyä ei mun mielestä noista varhaisultrista ole.

Ilman tuota varhaisultraa ensimmäinen oikea ultra tulee viikolle 12 ja tämä on niin sanottu niskapoimu-ultra.

Kylläpä lenti nimittäin laatta töissä tänään,plah.Onneksi olin yksin niin ei kukaan todistanu tuota...huh.Ei taida pahoinvointirannekkeet auttaa enää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/107 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin pitkään uskaltaudunko tulemaan vielä odotuspuolelle, noh täällä sitä nyt ollaan.

Laskuri näyttää rv 4+3 tällä hetkellä, mutta tän kierron ovispäivä oli vasta kp 20, niin eiköhän se tule vaikuttamaan kokoon sitten jos johonkin varhaisultriin menisin?! Kertokaa viisaammat.

La olis sitten 21.8...en vaan saa itseäni uskomaan, että olen taas raskaana (toinen kerta jo tänä vuonna)..viivat testissä eivät saaneet reaktiota aikaan ei minussa eikä miehessä, kai se km kummittelee vielä niin vahvasti jossain mielen sopukoissa. Ehkä tämä tästä onneksi muuttuu kun tietää varmasti että kaikki on kunnossa, viimeistään np-ultrassa.

Kannatan suljettua ryhmää, vertaistuki on vieläkin tiiviimpää, toukokuussa tehtiin salainen ryhmä facebookkiin ja oli ihan toimiva, luonnollisesti ite jäin pois siitä, että en tiedä onko ollut kuinka toimiva sen jälkeen. :)

mutta en sekoile tänne sen enempiä aamuvuoron jälkeen.. Hilma3 rv 4+3 kaippakai :)

Vierailija
24/107 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo elikkäs kuumeilijoista siirryn tänne.

laskettu aika ois 13.8. ja raskausviikkoja nyt 6+0 ja eilen käytii ensimmäisessä neuvolas(joo nyt jo!) ei ne siellä mitään tutkimuksia tehny,mittaili hb:n,painon ja verenpaineen.käytii samal läpi niitä suvun sairauksia ym ym mut ei mitää verikokeita vielä otettu,ne sit vasta tammikuussa.

Vierailija
25/107 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitynpäs itekki tänne! :) Ensimmäinen lapsi tulossa, ei mitenkään yritetty lapsi, mutta nyt ihan innolla jo odotellaan! ;) Raskausviikoista ei oo oikeastaan mitään suurempaa tietoa. 10.12 tein digitaalisen testin joka sit näytti, että oisin 4-5 viikolla. Joten nyt sitten mennään joko 5 tai 6 viikolla :) 28 päivä ois neuvola, josko ne siellä osais auttaa selvittämään tuota :) Oireita ei oo ollu paljoakaan; hieman menkkamaisia kipuja, josta johtuen luulin kauan että kuukautiset alkais.. Ja hajuaisti on kyllä herkentynyt ja paljon!

Vierailija
26/107 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.zeta.- laske netin raskauslaskurilla arvio.mua rupes kiinnostamaan sun viikot kun itekkin plussasin 10pvä,mulla oli se cb:n "analoginen"testi.

Vierailija
27/107 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin:) ja viikkoja tuon mukaan nyt oisi se 7+1 ja la ois 6 elokuuta. Ongelmana on vain, että en muista oikein viime kuukautisten alkamispäiviä ja lisäksi pillerit lopetettuani ei kierto ehtinyt tulla täysin säännölliseksi. Muistan kuitenkin, että 7.9 alkoi ja siitä laskin sitten vanhan kiertoni mukaan jolloin sain tuon 7+1 :) Mites sulla? Milläs viikolla ite meet?

Vierailija
28/107 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt tänää rv 6+1 eli laskettu aika ois sillon 13pvä.

Vierailija
29/107 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans siirryn varovaisesti tänne!! Ei tahdo uskoa, että eilen tein positiivisen testin!!

Tosiaan vuos yritystä takana, ensimmäinen olisi tuloillaan. Digitaalinen testi näytti eilen että

”Raskaana 1-2” eli laskureiden mukaan se olisi la 29.8.2013. Niin ja rv 4+0.

Vierailija
30/107 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans siirryn varovaisesti tänne!! Ei tahdo uskoa, että eilen tein positiivisen testin!!

Tosiaan vuos yritystä takana, ensimmäinen olisi tuloillaan. Digitaalinen testi näytti eilen että

”Raskaana 1-2” eli laskureiden mukaan se olisi la 29.8.2013. Niin ja rv 4+0.

Vierailija
31/107 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen kävin ultrassa. koska olin epävarma viikoista, kuukautiset tullu miten sattuu.

Ultrassa ei näkynyt mitään.

Kuitenkin kolmen positiivisen raskaustestin jälkeen uskon että oon raskaana.

no, tänään käyty verikokeissa ja tuloksena hcg 12.

Eli pitäisin olla raskaana viikolla 4-5!?

Alkio on vaan niin pieni ettei vielä näy. parin viikon päästä uudestaan..

mulla vaan olisi pitänyt olla viikkoja jo enemmän 6-7...

Toivon nyt kovasti että oon raskaana, vaikka säikähdin kovasti tyhjää kohtua..

Vierailija
32/107 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut ettei viikkoja olisikaan kuin 5-5+, muta koska en ole mistään varma, kävin eilen Femedassa ultrassa. Raskaustestithän näyttää vahvaa plussaa, Digitaalinen 3+. Ultrassa löytyi kyllä suurentuntunut kohtu ja siellä köllöttävä kirkastuma, mutta ei sitten muuta. Lääkäri sanoi ettei noilla viikoilla vielä edes kuuluisi näkyä, mutta vähän suru jäi silti vaivaamaan mieltä. Papereihin merkittiin raskausviikoiksi 5-. siis miinus :D Menen ensi viikolla uudestaan ja sitten vielä viikon päästä jollei mitään edelleenkään löydy.

Oireita ei edelleenkään ole rintojen arkuutta ja alavatsakipuja lukuun ottamatta. Että katsellaan...

Vierailija
33/107 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Täällä taustalla mukana, viikkoja n. 6+2. Oli vaan pakko kommentoida HUKKA sinun tekstiäsi. Eikö ultrassa kommentoitu sinun noita HCG arvoja tai ettei noilla viikoilla (jos tosiaan 6-7) kun mitään ei näkynyt?

Tuo HCG on kyllä ihan uskomattoman matalalla. :( Raskaustestikin mielestäni näyttää positiivista >25. Tässä aiheesta hieman lisää. http://metku.net/~pesu/tuulimuna.php

http://metku.net/~pesu/faq.php

Toivotaan, että kaikki menee kuitenkin hyvin.

Vierailija
34/107 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olisi siis eka ultra tammikuussa ja silloin ois rv 10.huolettaa itteenikin että löytyykö sieltä mitään,oireita kun ei oikein tahdo olla muuta kuin tuo rintojen arkuus ja sillontällöin vähän närästää.pitäs vissiin olla iloinen kun oireita ei ole mutta kyllä se vaan pistää miettimään että onko siell edes ketää.

Vierailija
35/107 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Hukalla kaikki kuitenkin ok,ja seuraavassa ultrassa näkyy jo jotain.

Itsellä ehkä hieman helpompi aamu pahoinvoinnin kanssa.Eilen illalla kyllä taas öklötti kaikki.Ja tää väsymys on ihan kauheeta.Voisin rötköttää aamulla sängyssä vaikka kuinka pitkään,sitten päivällä on PAKKO käyvä taas vähän makoilemassa ja illalla kahdeksan jälkeen on taas pakko mennä nukkuun...

Mitään ei jaksas tehä,ei siivota eikä laittaa ees ruokaa.Puhumattakaan että lenkille koirien kanssa.Ei pysty.Ja itkuherkkyyttä on.Eilen sai itkun aikaan radiosta tullut jesse kaikurannan vie mut kotiin sekä varpunen jouluaamuna...että näin.

Vierailija
36/107 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa minäkin aikaiseksi tulla mukaan tähän pinoon. Täällä näyttääkin jo olevan tuttuja tuolta elokuisten kuumelijoista :) Kolmatta odottelen nyt rv 5+2 ja la olisi 21.8. Uuden miehen kanssa tämä olisi eka yhteinen.

Hukka ja Zenmamma: toivottavasti asiat menisivät parhainpäin. Onhan se mahdollista, että raskaus ei olisikaan vielä ihan niin pitkällä kuin mitä kierto antaa olettaa. Juuri varmistusta haluan itsekin asialle ja siksi menen varhaisultraan rv7 tienoilla.

Pikkukolmonen: sun oireesi ovat samantapaisia kuin itselläni. Minä pääsen kyllä aamulla hyvin liikkeelle, mutta aamupäivällä tulee ensimmäinen töks ja seuraava sitten alkuillasta. Nälkä olisi, mutta mitään ei tee mieli syödä - ei ainakaan lämmintä ruokaa. Palelua on lisäksi välillä ihan hirmuisesti. Ja nukkumaan olisi valmis iltakasin jälkeen :)

Millaisia suunnitelmia teillä on tämän pinon jatkon kanssa? Aiotteko siirtyä johonkin suljettuun juttuun vai kuinka?

Mukavaa joulunaikaa!

Wagner3 rv5+2

Vierailija
37/107 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Eilen saimme iloisen yllätyksen kun raskaustesti näytti plussaa, joulun paras joululahja :) rv 4+1

Olen 34v kahden lapsen äiti (3- ja 5-vuotiaat). Jätin kierukan pois syyskuussa ja tarkoitus oli aloittaa vauvatehtailu vasta jossain vaiheessa ensi vuonna, mutta varmat päivät / kondomi tekivät kepposen. Tämä on joka tapauksessa ihana uutinen!

Päätin tehdä testin eilen kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä, olin jotenkin todella itkuinen, olo oli tosi krapulainen ja päähän koski. Lisäksi minua on paleltanut useampana päivänä ja tuntunut siltä, että flunssa on tulossa. Pientä kiinnittymisvuotoa (?) oli myös useampana päivänä. Tällöin ajattelin, että kohta ne mankat alkavat :) muut oireet ovat aika samankaltaisia kuin ennen kuukautisia; rinnat tosi arat, himo hiilihydraattipitoiseen ruokaan & väsymys.

Vierailija
38/107 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein sitten uuden raskaustestin, kun jäi vaivaamaan onko nyt raskaana vai ei..

Ja positiivista se näyttää. En ymmärrä.. Ehkä se on niin alussa, ettei ultralla näy. No, parin viikon päästä uudestaan ultraan.

Lääkäri ei hirveästi ottanut kantaa koko asiaan. Oli muutenkin tosi tympeä lääkäri.,.. :(

Kiva että teitä uusia plussanneita tulee koko ajan lisää! :)

Toivotaan että kaikilla menee raskaus hyvin loppuun asti!

Onko muita jotka on menossa alkuraskauden ultraan n. viikoilla 6-8?

Vierailija
39/107 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi elokuinen! Todellakin yhestä kerrasta raskaaksi! Siis oikeesti. Täydellinen ajoitus :D Mies kysyki et onko se mun (siis vitsillä).

Meillä on 7 ja 5 vuotiaat pojat. Tyttöä toivoisin kovasti. Olen 31 ja mies 36. Meille iltatähti :)

Rinnat on ihan kovat ja kipiät, väsyttää vietävästi, hajuaisti parantunu, välillä huonoa oloa... siinäpä ne.

Mahan kasvatukseen :)

Vierailija
40/107 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tää raskaus oo alkanu ekalla yritys kierrolla. Yritystä meillä on varmaan 1.5vuotta takana. Oon jo tippunu laskuista. Takana on myöski kaksi keskenmenoa.

Treenaan kuntosalilla säännöllisesti ja kovaa. Ja aijon reenata odotus aikanaki voinnin sallimissa rajoissa. Onko muita?