elokuisia 2013
Muita elokuussa vauvan saavia jo täällä? meille nro 4 tulossa,lapset 6v tyttö,pojat 3 ja 1v.
Ikää mulla 29 ja rv 5+0 nyt.Pientä etovaa oloa havaittavissa,väsymystä myös ehkä ja tissit kipeet.Yllätysvauva,ehkäisyn läpi päätti sitten tulla.
Kommentit (107)
hilma3, joo ihan käsittämätöntä tää unihomma. Muistelen että oli viime raskaudessakin, mut kun silloin ei ollut aiempia lapsia niin ne unet ei olleet läheskään yhtä kamalia. Nyt kun nää nykyiset lapset pyörii niissä unissa niin on paljon rankempaa.
Mä näin viime yönä sit taas sellasta unta missä olin muuttunut zombiksi (vaikka mä en ikinä kato mitään zombileffoja tms), ja siinä oli sit se murhe että se zombiksi muuttuminen oli jotenki tarttuvaa enkä voinut sen takia tavata noita lapsia, kun pelkäsin että se tarttuu niille. :(
Siirryttiin muuten jo tonne "elokuiset2013 tammikuussa" -ketjuun eli tervetuloa sinne juttelemaan!
Zoey + toukka(tai toukat) 9+3
Aivan ihana syke kuului, eli on sielä asukas!
Hirveesti kaikkia tietoa sai käynnillä. Oli kyllä tosi mukavaa ja jutella kaikkee. Mieskin oli mukana ja hyvin huomioi hänetkin :)
Sokerirasitus testit tulossa, eikä oikein innosta ku mua huimaa aamuisin jos en syö ja 12h syömättä, en ees ite pääse sinne vaan pitää olla taluttaja, etten pyörry matkalle.
Mulla kanssa nuita uni ongelmia, ei vaan oo kyllä painajaisia ollut. Muta huonosti nukkunut, johtuu varmaan siitä kun jännittänyt, että onko koko masussa mitään. Mutta nytpä se on selvinnyt :)
T. Manskuu 10+3
Eka neuvola ohi täälläkin ja sokerirasitus edessä,aiemmin en oo joutunu.. Puhuttiin paljon yleistä,asiaa ja asian vierestä..on jo lapsuudesta tuttu tuo neukkutäti :) ultra 22.1 ja sit lähete seulontoihin..jotka nekin muuttunu 5 vuodessa..
Moimoi!
Laskettu aika 9.8 eli nyt menossa 9+6. Jännittääääää...
JA laskettu aika olisi laskurin mukaan 31.8 :) Ennestään löytyy jo poika vm 2009
niinhän siinä sitten kävi, tänään yksityisellä varhaisraskauden ultrassa todettu tuulimunaraskaus. Raskausoireita ei juuri ollutkaan, eli olin yrittänyt varautua pahimpaan, mutta silti ehdin odottaa Vauvaa, en jotain solumöykkyä. Pitää vielä odottaa kutsua lääketieteelliseen tyhjennykseen. Mieli on musta. Parempi kuitenkin tietää jo nyt kuin julkisella 1kk kuluttua. Ensi kerralla yksityiselle jo aiemmin (nyt oli 8+3). Ihanaa odotusta teille kaikille (ja tsemppiä muille elämän huijaamaksi tulleille!)
ja ihan sairaita sellasia. Viime yönäkin näin unta et olin jossain uimakilpailussa ja se päätty sit lopulta niin et miun esikoinen hukku. En vaan pystyny pelastamaan...
No se siitä...ja niin ihanan pahoinvoinnin pariin,ei ole hyvä jos syö ja ei oo hyvä jos jättää syömättä.Mikään omatekoinen ei maistu,varsinkin jos sen joutuu ite valmistamaan. Ehkä tähän huonoon oloon tottuu, tää eka pahoinvointiviikko on kyllä ollu aika paha. Nii ja miten ihmeessä se nälkä voi olla ihan kohta uudestaan?!
Onpahan oikein valitusvirsi..mut ei hirveesti naurata kun vielä huonon olon päälle särkee päätä, hartiat on jumissa ja aivastelet ja niistät nenää päivän aikana sen sata kertaa..
Mites teillä muilla? Oliko muuten muita vielä menossa ultraan? Itse ajattelin olla menemättä.
Hilma 7+6