Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko kukaan myydä pk-seudulla suht edullisesti köyhälle opaikelija-yh:lle lapsen joululahjaksi

Vierailija
03.12.2012 |

käytettynä lundby nukkekodin kalusteita ja kanin loikka - peliä?

Huutonetistä en ole löytänyt. Muita pieniä ja halvempia lahjoja on toki hankittuna jo, mutta noita tyttö (7v) toivoo niin kovasti, että äidin sydäntä särkee ;'(

Uskoo vielä joulupukkiinkin, ja on siksi vakuuttunut saavansa ne, kun on ollut niin "kiltti ja reipas" (mikä on ihan totta).

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ap on ostanut jo paljon tuon ikäiselle.

Vierailija
22/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ap:n tytölle sellaisen tv-paketin nukkekotiin, eli tv-taso, telkkari, rahi ym. Ilmoitan siksi, ettei tule samoja kalusteita, kun muutkin osallistuvat.

Hyvää joulumieltä kaikille!

P.S. Sinä toinen yh (syöpään sairastunut) luo ihmeessä anonyymi s-posti ja ilmoita se ketjussa, saat varmasti apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain joillekin tietyille wannabe rikkaille tms. ongelma. Oikeasti varakkaat saattavat harrastaa tuota ihan yleisesti, kuten kirppareilla käyntiäkin. Olen saanut kaikkea jännää käytettyä tavaraa sukulaisiltani ja kavereiltakin, ja niitä myös antanut.

Vierailija
24/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei voisivatko muutkin laittaa tänne mitä ovat ostaneet niin ei tule samoja.

Vierailija
25/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku joka tarvitsee nukkekodin, semmonen lundbyn perustönö. Ihan ok-kunnossa (yksi puola puuttuu portaista mutta se saattaa olla jossain Jemmassa), olen itse siihen pariin huoneeseen tapetit vaihtanut sekä katon päällystänyt ja siihen loppui mielenkiinto (piti olla muka pidempikin projekti) :D Tikkurilassa olisi!

Vierailija
26/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kirjoittakaa tähän ketjuun. Varmasti halukkaita auttajia on monia. Minä ainakin voisin auttaa.

Tiedän itseni lisäksi useita rehellisisä ja kunnollisia ihmisiä jotka tarvitsevat apua mutta eivät sitä kehtaa pyytää. Samaan aikaan ne röyhkeimmät ottavat kaiken kaikkialta.

Olen "vain" yhden lapsen yh joka mielelläni ottaisin vastaan pienelle pojalle joululahjan. Sain töitä niin et käyn kahtena päivänä viikossa joten pienen palkan saan kuun viiminen päivä mutta kun se joulu on ennen sitä.

Lapsi on iloinen kaksi ja puolivuotias joka varmasti hihkuu riemusta kaikesta joten jos joku haluaa antaa, uuden tai käytetyn, niin kaikki käy. Tätä poikaa on helppo miellyttää.

Sähköpostiosoite on ninjoulukuu@gamail.com

EI mitään paineita. Elämä jatkuu vaikkei kukaan kirjottelisikaan.;=D

Vierailija
27/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli tästä ketjusta mieleen kuinka erilaiset lähtökohdat onkaan eri perheiden lapsilla. Eilen lapsellani oli kylässä 7v kaveri joka kertoi toivovansa tänä vuonna Nokian Lumiaa ja sitten lisäksi "ainakin sata lelua". Jäin koko lailla haavi auki tuon toiveen kuultuani. En kuuna kullan valkena antaisi omalle lapselle noin arvokasta joululahjaa. Ko. lapsi saa kaiken mitä mieleen juolahtaa pyytää, ja vähän enemmänkin. Ja rehentelee sitten tavaroillaan ja ihmettelee miksi meidän lapsilla ei ole samanlaisia. Koko elämä pyörii materialla kerskailun ympärillä. Surullista.

Ap:n perheelle ja kaikille hyväsydämisille auttajille toivon hyvää joulua! Tämä ketju on hyvä muistutus meille kaikille osallistua esim Joulupuu-keräykseen.

Vierailija
28/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ap on ostanut jo paljon tuon ikäiselle.

Eihän AP ole ostanut vielä mitään vaan kyselee mistä löytyisi halvalla.

Vierailija
29/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain joillekin tietyille wannabe rikkaille tms. ongelma. Oikeasti varakkaat saattavat harrastaa tuota ihan yleisesti, kuten kirppareilla käyntiäkin. Olen saanut kaikkea jännää käytettyä tavaraa sukulaisiltani ja kavereiltakin, ja niitä myös antanut.

Vierailija
30/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Pelastusarmeija jaa vähävaraisille jouluksi lasten leluja? Sinne olen ainakin toimittanut meiltä vanhaksi jääneet hyväkuntoiset lelut. Ottakaa yhteyttä sinne, he varmasti pystyvät auttamaan tasapuolisemmin vähävaraisia perheitä.

Vierailija
31/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms. lahjahommaan? Jos joku sitä kautta voisi lahjoittaa ne teille?

Vierailija
32/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Kanin_Loikka_5006548.htm?ca=18&w=2

En tiedä, mitä postitus tai matkahuolto tälläselle maksaa..

Vierailija
33/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos uskallat laittaa tänne sähköpostiosoitteen ja sitä kautta saisin teidän osoitteen, ostan hänelle Kanin loikan. Käytettynä meillä ei sitä ole.

Vierailija
34/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tajua että käytetty lelu ei välttämättä näytä käytetyltä?

Nukkekodin voi kääriä lahjapaperiin.

Vierailija
35/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle toivomamme ihana uusi lämmin talvipuku. En jotenkin kehdannut perättäisenä vuonna uudestaan hakea, jotta ei ole pois muilta. Vielä kun mun ois *pitänyt* valmistua jo tänä syksynä, opintoihin vaadittavaa harjoittelupaikkaa vaan en ole saanut yrityksistä huolimatta. Ja gradukin roikkuu :( Syyllisyys, unettomuus ja ahdistus vaivaa.

Kierrätyskeskuksesta olen löytänyt tytölle muutaman ihan kivan lahjan siistinä ja käytettynä edullisesti (kävelevä ja naukuva kissa, pari ihanaa kirjaa ja toinen lautapeli, jota toivoi), käytettynä olen ostanut myös synttärilahjoista aina osan, eikä se ole tuntunut häntä haittaavan, en usko, että kiinnittää edes huomiota, kunhan ei ole kovin kulunut se lahja, ja paletoin kivasti ja mielikuvituksella. Nukkekotiin olen aina ommellut ja askarrellut itse tarvikkeita, ja kaikki vaatteet suunnilleen hankin meille aina kirpparilta, en usko että tyttö (vielä...) osaa ajatella eroa käytetyn ja uuden välillä. Iän myötä se tietty muuttuu, nyt jo olen huomannut, että koulun aloitus on jonkin verran vaikuttanut, kun verrataan itseä toisiin :/

Toki hän nyt uutenakin jotain saa, koulutarvikkeita yms pienempää olen ostanut, ja toisen puolen isovanhemmilta ehkä tulee jotain pientä.

Kummilapsiakin mulla niin monta, että suurimmat rahat menneet heidän lahjoihin - heille kun ei tietenkään kehtaa eikä voi mitään käytettyä antaa. Ja jouluruokiin kun laskin, mitä suunnilleen menee rahaa, ei vuokran + muiden laskujen jälkeen jää tytön lahjoihin enää yhtään enempää.

Sinulle joka lupasit ostaa kanin loikan minun tytölle.. En tiedä mitä sanoa. Olen oppinut, että pitää(pitäisi!) pärjätä omillaan, hävettää pyytää/ottaa toisilta sellaista, joka ois oikeesti mun velvollisuus hankkia omalle lapselleni. Ihana ihminen olet kyllä, jos olit tosissasi. Mulla ei ole kuin yliopiston kautta sähköpostiosoite, josta selviää nimeni, en sitä uskalla tänne laittaa.

ap

Vierailija
36/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap tosiaan joku anonyymi sähköpostiosoite palstalle. Toivotaan, että tyttö saa edes jotain toivomistaan leluista. Hyvää joulua!

Et sitten tajua että käytetty lelu ei välttämättä näytä käytetyltä?

Nukkekodin voi kääriä lahjapaperiin.

Vierailija
37/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olemme ihan varakkaita. En tiedä, miksi pitäisi kuluttaa luonnonvaroja turhaan, kun kirppiksillä on tosi hyväkuntoista tavaraa pöydät täynnä. Hyvä, kun ap:n tyttö oppii siihen, ettei kaiken tarvitse olla uutta.

Vierailija
38/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isän tytölleni itse rakentama :)

Tuosta yhdestä toisesta ketjusta bongasin vinkkejä, mitä nukkekotiin tavaroita sais halvemmalla kuin noita lundbyn tuotteita.. Jotka on aivan sikahintaisia.

ap

Vierailija
39/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie aikaa pari minuuttia ja löytyy esim. hotmail.com ja luukku.com. Voisin ostaa tytöllesi noita kalusteita.

Samahan se osallistunko johonkin keräykseen vai ostanko jollekin lapselle juuri hänen toivomansa lahjan.

Vierailija
40/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samoin 7 vuotias tyttö , jolle olemme jo ostaneet joulu lahjoja n. 300 eurolla. Lisäksi saa sukulaisilta , tuttavilta ja kummeilta lahjoja myös.

Ja sitte joku toinen syytön reppana saa tyytyä jouluna vain muutamaan jonkun parempi osaisen heivaamaan kirppis kamaan.

Lisääntyminen luvan varaiseksi Suomessa, sitä mieötä olen. Säälittää lapsesi, AP.