Miksi olet puolisosi kanssa?
Tai miksi puolisosi on sinun kanssasi?
Olen alkanut epäillä, puoliso on kanssani lähinnä saadakseen tiettyjä kodinhoitopalveluja. (Seksiä joskus lisäksi.)
Mitä muita syitä miehellä on olla parisuhteessa?
Mitä nainen saa tällaisessa suhteessa?
Kommentit (22)
Sama täällä, lapset ja taloudellinen tilanne. Mutta kiitos kysymästä, olen itsekin miettinyt sitä.
Jos annat itse suhteelle vain siivousta ja satunnaista seksiä niin vika saattaa olla teissä molemmissa. Varaa aikaa ja keskustele miehesi kanssa. Laittakaa puhelimet ja pelit pois, keskittykää toisiinne ja tehkää asioita yhdessä.
Rakastamme toisiamme ja olemme hitsautuneet hyvin yhteen 40 vuoden aikana. Kumpikaan ei osaisi olla ilman toista.
Rakkaus, on hyvä olla yhdessä, samat elämänarvot, huumori, kumppanuus, yhteen hioutuminen ja niin sanoinko jo, rakkaus. 15 vuotta jo. Lapset on tehty eri henkilöiden kanssa aikanaan.
Hyvä kroppa, kookas varustus ja hyvää seksiä. Siinä se. Surullistakin.
Kieltämättä mietin sitä joskus itsekin, en ole vielä keksinyt oikeaa vastausta.
Arki on tylsää. Ei se siitä vaihtamallakaan parane kun hetkeksi ja sit on taas arkitylsää.
Ottakaa irti arjesta ja tehkää yhdessä jotain kuten edellä on jo mainittu.
Joska olemme olleet niin kauan yhdessä, niin etupäässä sanon, että Koska olemme sitoutuneita toisiimme. Kyllähän tämä on winwin-suhde. En mitenkään voisi löytää parempaa parisuhdetta kuin tämä. On miehessä asioita, jotka ärsyttää, mutta niin on joka ihmisessä.
Miksi ihmeessä lähtisin hyvästä suhteesta? Vaihtaisin ärsytyksen kohteet toisiin?
Koska rakastan häntä. Hän on myös paras ystäväni ja tukena ja turvana aina kun sitä tarvitsen. Kodin ja yhteisen elämän lisäksi jaamme myös harrastukset ja työn. Meillä on aina hauskaa yhdessä.
Koska mulla on iso kulli.
Koska hänellä on iso pillu.
Sopivat hyvin yhteen.
Kukaan mies ei kuulema ole täyttänyt häntä kuten minä.
Se riittäköön.
Kimpassa yli 21v.
Minä ainakin rakastan vaimoani. Hän on empaattinen, hauska, älykäs, kaunis ja ties mitä muuta hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Koska rakastan häntä. Hän on myös paras ystäväni ja tukena ja turvana aina kun sitä tarvitsen. Kodin ja yhteisen elämän lisäksi jaamme myös harrastukset ja työn. Meillä on aina hauskaa yhdessä.
Saat olla onnellinen! Terv se seksielämän takia yhdessä oleva
Mielettömän hyvä seksissä. Siis oikeasti saa liemet lentämään paineella ja minä olen kyntänyt kymmeniä eukkoja eli tiedän mistä puhun.
Sitä minäkin ihmettelen. Oikeastaan pelkkää laiskuuttani, kun on se niin vaivalloista alkaa hankkimaan omaa asuntoa ja muuttamaan.
Rakastamme toisiamme. Ollaan oltu teineistä saakka yhdessä, puolet elämästämme. Kasvettu aikuisiksi ja vanhemmiksi yhdessä. Meillä on hauskaa yhdessä. Toki myös "huonompia" kausia toisinaan, se kuuluu pitkään parisuhteeseen ettei aina voi olla yhtä nousukiitoa.
Kovin kauniisti osa kirjoittaa.
Esim tuo, että mies on paras ystävänsä.
Tai hän, joka kertoo, ovat hyvä tiimi.
Olkaa onnelliset ja arvostakaa, mitä teillä on.
T. Ap
Lasten takia, mutkikas tilanne.