Nyt auttakaa! Mitä ihmettä me ostetaan meidän 3-v pojulle lahjaksi? :)
Mistä ne oikein tykkää? Ei vaan tuu kummallekaan vanhemmalle mieleen mitään järkevää lahjaa ja synttärit tänään. Haluais ostaa jotain kestävää ja mukavaa. Mitä huippuja juttuja teidän 3-v pojilla on? Kiitos!
Kommentit (16)
En kerro mistä hän tykkää, kyllä sun tarttee oma lapsesi tuntea!
Oppimalla lapsesi, annat parhaimman lahjan hänelle.
Kehen te yritätte tehdä vaikutuksen? Kai sinä nyt tiedät millä lapsesi tykkää leikkiä? Hiekkalaatikkokamoja, musiikkia, kirja? Kysy siltä itseltään?
Meillä uimapatjoilla on nimet ja niitä käydään talvellakin moikkaamassa kellarissa : )
Ps. Minä ymmärrän vallan mainiosti ettei omalle lapselle keksi lahjaa...
Onko teillä jo kaikkea?
osta askartelu- ja piirustus/maalaustarvikkeita, vaikka muovailuvahaa. Ne ovat kehittäviä.
Ei nyt mitään hätää. On meillä hiekkalaatikot ja kaivurit ja muut. Meinaan vaan ku just ei tuu mitään "hyvää" lahjaa mieleen, ja sitten käy niin, että ostaa jotain vaan ja huomenna hoksaa sitten, että voi tuo oliski ollut just hyvä.
Eli ehkä liian tarkkaan mietin nyt. En ole selvillä tän päivän lelumarkkinoista 100 prosenttisesti ja monesti (ainakin omat lapseni tuntien) käy niin, että kun kuvittelen jonkin jutun olevan ihan huippu, se ei olekaan ja taas toisinpäin.
Joko tulee synninpäästö. Tuo läppäri oli ihan hyvä, en tiiä vaan haluanko panostaa noihin tietokoneistuntoihin lisää, kun viihtyy sen ääressä jo muutenkin.
Lisää hyviä leluideoita!
Pyöräkin on just sen tyyppinen mitä haen, mutta sai sen vuosi sitten vaikkakin hiljattain vasta innostunut oikein kunnolla asiasta.
Lapsi saisi itse olla mukana valitsemassa mieleistään lelua, lapsihan sen viimekädessätietää, mikä on kaikkein huipuin juttu.
myös tosi kiva. Siihen voi sitten myöhemmin ostaa lisää osia. Meillä vielä 10-vuotias rakentaa joskus junaradan, mutta osia onkin vuosien varrella kertynyt tosi paljon.
Meidän 2,5 vuotias pitää pelaamisesta. Muistipelit ja domino ovat kuumaa kamaa. Pelit eivät menetä viehätystään nopeasti. Sääntöjä voi keksiä uusia.
Viekää lapsi lelukauppaan ja valitkaa pojan valita itse mieluisa lelu (jos olette päättäneet lahjoa lelulla). Samalla näette mitkä lelut kiinnostavat lasta enemmän kuin toiset.
Ja minustakin olisi kiva kuulla lisää ideoita, mistä muut kolmivuotiaat tykkää.
Jos meillä ei jotain hirmukivaa juttua ole, niin mistä minä voin arvata, että meän poika just sellaisesta voisi olla kiinnostunu...
Päivä Lintsillä ei mielestäni ole synttärilahja tuonikäiselle. Konkreettisempaa sen olla pitää. Lintsille mennään ainaki meillä koko perheen voimin. Jotain spessua lapselle.
AP:lle: meidän kolmivuotias tykkää lasten leikkiakkuporakoneesta, jossa patterit. Yksi suosikki on myös lääkäritarvikkeet.
on käytetty futiksessa ja kaiken maailman peleissä...
toinen ihanuus oli sellainen teltta piha- tai sisäleikkeihin, siinä oli joku tunneli kahden teltan välissä
katso hobbarin sivut. meillä poika 4v. nukkuikin teltassa. meillä teltta on sisäkäytössä.
lasten sallku. sinne voi kerätä kaikki aarteensa. tosin olen salkut ostanut kirjakerhoista.
cars autorata. nýt tullut joku uusi rata.
mustekala muovailuvahalla. saa ainakin anttilasta ja ehkä prismasta. meillä oli kova hitti.
br myy muovailuvahasalkkua tarvikkeineen.
pelkkä muovailuvaha ei ole niin makee juttu, kun noi muoteilla ja leikkureilla olevat.
tykkää kaikki pojat ja sitten vielä irtokarkkisäkki. Varmasti tykkää!
tykkää kaikki pojat ja sitten vielä irtokarkkisäkki. Varmasti tykkää!
Joku kaivinkone jutska pihalle, uima-allas, elokuva, "lasten läppäri", sellanen mangneettitaulu ja kirjaimia..