Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajille kysymys arvostelusta!!!

Vierailija
01.12.2012 |

Mulla on ongelma. Minkä arvosanan antaisitte, jos oppilaan toinen koe on 7, pistareitten keskiarvo 8,5 ja tuntiaktiivisuus hyvä. Mutta toinen koe menee penkin alle, arvosana 5-.

Oppilas on tehnyt paljon töitä nostaakseen kutosesta seiskaan ja nyt näin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. Vaikka koekeiden keskiarvo on 6, niin hyvät arvosanat pistareista ja hyvä tuntiaktiivisuus nostaa arvosanan seiskaan.

Vierailija
22/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin arvosta sanoisin. Mutta nyt viime aikoina vähän väsähtänyt. Osallistuu satunnaisemmin ja läksyjäkin on jäänyt tekemättä. Ja tulos on tässä. Itsellkin on syyllinen olo, olisi pitänyt kannustaa ja "vahtia" enemmän edistymistä.

ap

antaa sulle 7 koska viime aikoina on mennyt vähän iin ja näin, mutta koska tiedän että osaisit paremminkin, pidän sulle ensi viikolla vielä yhdet pistarit, joiden perusteella päätän lopullisen numeron. Näin minä olen tehnyt jos on ollut sellainen vähän epävarma tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... koska meidän koulussa on jaksosysteemi ja oman aineeni opetus loppui tältä syksyltä nyt jakson vaihtuessa. Muuten toki keräisin vielä näyttöä.

ap

Vierailija
24/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin koululla nyt, voisin kysellä työkavereilta, mutta nyt sattuu olemaan viikonloppu.



ap

Vierailija
25/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin antaisin, mutta voisin tosiaan mainita oppilaalle, että heikko seiska ja töitä pitää tehdä, jos numeron haluaa pitää tuolla tasolla.



-matikanope

Vierailija
26/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... koska meidän koulussa on jaksosysteemi ja oman aineeni opetus loppui tältä syksyltä nyt jakson vaihtuessa. Muuten toki keräisin vielä näyttöä.

ap

vaikka jakso loppuikin, se on järjestelykysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin antaisin, mutta voisin tosiaan mainita oppilaalle, että heikko seiska ja töitä pitää tehdä, jos numeron haluaa pitää tuolla tasolla.

-matikanope

Vierailija
28/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin antaisin, mutta voisin tosiaan mainita oppilaalle, että heikko seiska ja töitä pitää tehdä, jos numeron haluaa pitää tuolla tasolla.

-matikanope

Jos viimeinen koearvosana on 5-, niin kyllä se heikon seiskan puolelle tuon arvosanan heittää. Mulla ei ainakaan pistareiden arvosanan paino-arvo ole yhtä suuri kuin varsinaisten kokeiden.