Pakokaasu on pahempi, kuin tupakointi. Milloinhan autoilu kielletään kaupungeissa?
Ei tarvitse kuin pyöräillä uudenmaankatua Turussa
Tuomionkirkolta Kaarinaan saa melkoisen määrän pakokaasua keuhkoihinsa.
Ihan työmatka viidesti viikossa kahdesti päivässä. Edes taas.
Pakokaasu aiheuttaa mm yskää ja limaisuutta. Kun muutin Turkuun sain ensimmäisinä viikkoina kovan päänsäryn uudenmaankadun pakokaasuista. Tupakoitsijat eivät häiritse matkan varrella, kuten autot. Mikähän siinä on että autoilijat eivät piittaa minusta ja muiden terveydestä saati tulevaisuudesta?
Pakokaasusta saa kirjaimellisesti myrkytystilan. Edes ravintoloissa (kun sielä sai vapaasti tupakoida) en ole koskaan saanut samalaista reaktiota, kuin pakokaasusta.
En puolusta tupakkaa, mutta kyllä se on vähempi paha, kuin autojen pakokaasu!
Kommentit (6)
Kannattaa äänestää vihreitä.
Monissa euroopan kaupungeissa ei saa ajaa autoa. Pian saadaan mekin kaupungit pakokaasuista vapaiksi!
Aika naurettavaa valittaa moisesta, kun n,5m päässä menee moottoritie :D Onneksi on entinen naapuri. Ikkunoistakin huomasi miten saastaista ilma oli. Ikkunat harmaantuivat heti pestyä.
Sama tupakoitijoissa. Ovat koukussa juttuunsa! Eivät pysty lopettamaan ja sivullisten terveys kärsii :( vitun murhaajat...
Sama tupakoitijoissa. Ovat koukussa juttuunsa! Eivät pysty lopettamaan ja sivullisten terveys kärsii :( vitun murhaajat...
Tietävät tekevänsä väärin. Silti ajavat oman etunsa takia muut hautaan..
20 vuoden päästä autot ovat suurimmaksi osaksi sähköautoja.
Silloin voidaan sähkö tuottaa taajamien ulkopuolella, jolloin päästöjä ei tarvitse hengitellä. Sitä odotellessa!
Näkeehän sen mitä pakokaasu tekee lumihangille ja rakennusten pinnoille.
Vaikea väittää ettei olisi vaarallista elimistölle. Etenkin, kuin sitä paskaa vetää henkeen. Autoilua pitäisi tosiaan rajoittaa kovin keinoin. Enemmän veroa autoilijoille.