Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakokaasu on pahempi, kuin tupakointi. Milloinhan autoilu kielletään kaupungeissa?

Vierailija
13.12.2012 |

Ei tarvitse kuin pyöräillä uudenmaankatua Turussa



Tuomionkirkolta Kaarinaan saa melkoisen määrän pakokaasua keuhkoihinsa.

Ihan työmatka viidesti viikossa kahdesti päivässä. Edes taas.



Pakokaasu aiheuttaa mm yskää ja limaisuutta. Kun muutin Turkuun sain ensimmäisinä viikkoina kovan päänsäryn uudenmaankadun pakokaasuista. Tupakoitsijat eivät häiritse matkan varrella, kuten autot. Mikähän siinä on että autoilijat eivät piittaa minusta ja muiden terveydestä saati tulevaisuudesta?

Pakokaasusta saa kirjaimellisesti myrkytystilan. Edes ravintoloissa (kun sielä sai vapaasti tupakoida) en ole koskaan saanut samalaista reaktiota, kuin pakokaasusta.



En puolusta tupakkaa, mutta kyllä se on vähempi paha, kuin autojen pakokaasu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen mitä pakokaasu tekee lumihangille ja rakennusten pinnoille.



Vaikea väittää ettei olisi vaarallista elimistölle. Etenkin, kuin sitä paskaa vetää henkeen. Autoilua pitäisi tosiaan rajoittaa kovin keinoin. Enemmän veroa autoilijoille.

Vierailija
2/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa äänestää vihreitä.

Monissa euroopan kaupungeissa ei saa ajaa autoa. Pian saadaan mekin kaupungit pakokaasuista vapaiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettavaa valittaa moisesta, kun n,5m päässä menee moottoritie :D Onneksi on entinen naapuri. Ikkunoistakin huomasi miten saastaista ilma oli. Ikkunat harmaantuivat heti pestyä.

Vierailija
4/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tupakoitijoissa. Ovat koukussa juttuunsa! Eivät pysty lopettamaan ja sivullisten terveys kärsii :( vitun murhaajat...

Vierailija
5/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tupakoitijoissa. Ovat koukussa juttuunsa! Eivät pysty lopettamaan ja sivullisten terveys kärsii :( vitun murhaajat...


Tietävät tekevänsä väärin. Silti ajavat oman etunsa takia muut hautaan..

Vierailija
6/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden päästä autot ovat suurimmaksi osaksi sähköautoja.



Silloin voidaan sähkö tuottaa taajamien ulkopuolella, jolloin päästöjä ei tarvitse hengitellä. Sitä odotellessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän