Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarja Turusen ja miehensä biologinen lapsi?

Vierailija
29.11.2012 |

Ovatkohan käyttäneet ulkopuolista kantajaa, lapsi kun kuitenkin tiedotteen mukaan on heidän biologinen. Eikös tuolla etelä-amerikassa tällainen tapa ole melko yleinen?

Vai onko Tarja median tietämättä kantanut lasta 9 kuukautta, synnyttänyt pari kuukautta sitten ja palautunut ennätysajasssa takaisin mittoihinsa? Epäilen ettei.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se ole näyttänyt missään välissä olevan ollut raskaana. Mutta toisaalta viimeinen siitä näkemäni lehtijuttu on kyllä useamman kuukauden takaa joten ei kai silloin olisi vielä välttämättä raskaus näkynyt.

Vierailija
2/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maha aina kasva jättisuureksi!

Eikä aina kestä kuukausia palautua entisiin mittoihin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan itse muistan parin kolmen kuukauden takaisen lehtihaastettelun jossa oli kuvat, ei ollut raskaana kuvissa (olisi väkisinkin näkynyt). Ja ihan kun jossain olisi jo lukenut että vauva nyt 3kk?

Itse uskon tuohon adoptioon kun se tarja vihjaili aiemmin että jotain suurta on tapahtumassa elämässään.

Vierailija
4/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä paita ja käsi vatsan päällä estämässä näkyvyyttä.

Vierailija
5/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijuttujen kuvaukset voidaan tehdä kuukausia ennen kuin juttu tulee ulos. Joskus käytetään vanhoja kuvia edellisestä haastattelusta.

Vierailija
6/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lehdissä yleensä asiasta vaietaan jos ei halua kertoa.

-Joillakin on todella pieni maha, käytännössä ei kukaan huomaa vaikka raskaana olisi.

-Jutuissa voidaan käyttää vanhoja kuvia, joskus lehtijutuissa itse juttu ja ja kuvat tulevat eri paikoista (esim. promokuva ja haastettelu annettu puhelimiste).

-On voinut myös ns. piilotella itseään, eli ei ole julkisesti paljoa liikkunut loppuvaiheessa (ehkä on jopa määrätty vuodelepoon).

Vierailija
7/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuat ehkä sitten, että se on mahdollista!! :)

Vierailija
9/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain salattua koko raskauden enkä ole mikään lihava vaan ihan normaalivartaloinen. Painoa ei vain tullut paljoa ja käytin todella löysiä vaatteita.

Vierailija
10/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raskaus näkyi vasta n. viikolta 34 eteenpän.

Moni arveli tuolloinkin että raskauteni on ihan alussa, eivät millään meinanneet uskoa kun kerroin lasketun ajan.

Vierailija
11/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen että on käyttänyt sijaiskohtua, sen verran pienissä mitoissa oli ja lapsi näyttäisi kuvan perusteella olevan kuitenkin vasta maksimissaan 2-4 kuukautinen.

Sinänsä salattu raskaanaoleminen nykyisessä asuinkaupungissaan on ihan mahdollista: onhan Tarja jo aiemminkin kertonut, että liikkuvat muutenkin vain harvoin asuntonsa ja kotitalonsa ulkopuolella ihan jo välimatkojen ja pakollisten autolla-ajojen vuoksi, talosta löytyy kaikki kuntosalista lähtien, eli ei tarvitse lähteä mihinkään. Synnytys on varmaan hoidetty kalliissa yksityissairaalassa, jossa potilaan yksityisyyttä kyllä suojellaan loppuun asti.

Vierailija
12/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole voinut olla itse raskaana.

Vierailija
13/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole voinut olla itse raskaana.

Vierailija
15/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288520122612.html?pos=ok-nln" alt="http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288520122612.html?pos=ok-nln">http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288520122612.html?pos=ok-nln</a&gt;

Voi hyvänen aika mikä typerys tuo edelläkin kommentoinut! No tottakai se on biologinen lapsi, joojoo, Tarjan munasolu on hedelmöitetty Marcelon siittiöllä, mutta jutussahan ei kerrota, onko lapsen kantanut Tarja itse vai sijainen!! Biologisuudellahan ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
16/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kelpaa syyksi se, ettei raskautta ole huomannut yms.

Koska sen mahankin SAA piiloon halutessaan.

Ja joku kuva? Niitäkin pystyy muokkaamaan...

Sanokaa sitten, ettei ole itse vauvaa kantanut ja synnyttänyt kun se tieto kerrotaan.

Siihen asti on normaalia olettaa, että itse on sen tehnyt. Tiedättehän te, miten vauvat saa alkunsa?

Vierailija
17/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi on syntynyt juuri ennen tuota elokuun haastattelua.

Vatsa on vielä synnytyksestä hieman pyöreä ja Tarja kertoo haastattelussa, ettei aio synnyttää 9 kuukauteen eikä siis ole sillä hetkellä raskaana.

Kuvassakin näyttää n. 4-kuiselta.

Jää nähtäväksi, mutta uskon siis, että ihan Tarjan itsensä kantama ja synnyttämä lapsi.

Vierailija
18/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä tekstiä että ei aio synnyttää 9 kk

Vierailija
19/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä, että Tarja on ärsyttävä tyyppi ja tämä vain todistaa sen, miksi salata tällainen asia ja pelleillä ihmisten kustannuksella. Ihan sama mulle, mikä on tilanne!

Vierailija
20/37 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä käytettään usein arkistokuvaa, jollei sit tehdä isompaa repparia jostakin. Ei valokuvaajaa kannata aina lähettää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi