Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSKUISET 2013

Kommentit (351)

Vierailija
261/351 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ja lauantaina sain Davidin liuskoilla haamut. En uskonut niitä ja kävin ostamassa clearbluen digitaalisen ja tänä aamuna testiin tuli raskaana 2-3. Mä en voi uskoa tätä ku mulla ei ole mitään oireita. Ainoastaan iltaisin on menkkakipuja. Mulla ei ole edes rinnat kipeät, kuten aikaisemmissa raskauksissa on ollut jo ennen ku olen edes testiä tehny. Mua pelottaa ihan hirmuisesti ja samalla olen todella onnellinen. Toivottavasti tämä päättyy onnellisesti syyskuussa ja kaikki on niin kuin pitääkin. Onneksi pääsen alkuraskauden ultraan, se helpottaa vähäsen. No tämä oli nyt tällainen oma napa viesti. Mut mua vaan pelottaa niin paljon...

Toivon paljon pysyviä plussia kaikille, et saadaan syyskuisiin odottajiin paljon porukkaa.

Vierailija
262/351 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys pitkästä aikaa. Onnea pussanneille ja voimia Ronsukalle.

En ole jaksanut kirjoitella vaikka mielessä ootte ollu ja kiitos tuesta.

Eilen pamahti odotetusti sitten tädit paikalle 3 päivää myöhässä, mutta tulivat. Jännä että vaikka tiesin niiden tulevan ehdein jo parasta toivoa.

Mieskin innostu eilen kun kysyin haluaako et katotaan perhesuunnittelu keskuksen sivuilta koska mulla olis todennäköisimmin seuraava ovis. Yllätyksekseni halusi sen heti kattoo ja laskeskeli et paripäivää ennen ja jälkeen olis hyvä tehä talletuksia. Totes vaan et tulee raskas viikko. Toivottavasti ei tule suorituspaineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/351 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä suuret onnittelut Puffelille ja Tuille.

Vierailija
264/351 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tänne on tullut uusia plussia. Onnea oikein kovasti!

ON: Täällä taas menkkamaisia kipuja mutta vielä ei vuotoa..(johan siitä kymmenen päivää on siitä edellisestä vuodosta..) eiköhän sekin sieltä viimestään huomenna tuu.. Testi näytti kans ihan selkeetä negaa.. aina se vetää mielen matalaksi mutta ehkä se tästä illan mittaan taas paranee :)

Toivotaan kovin plussaista alkuvuotta koko porukalle!

Vierailija
265/351 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei.

Täällä ollaan sillä meiningillä että tulee jos on tullakseen ja sitten kun on tullakseen.. :)

Mulla on töissä niin kovaa stressiä että tääkin kierto venyy taas ihan mahottomaks. Nyt viikon myöhässä eikä pienintäkään merkkiä menkoista. Tuntemuksia oviksesta kyllä on, karmeet limat, tissit hellänä ja haluttaa kokoajan. Mieskin on ollut oikein hyvin mukana ja joululomalla on pupuiltu niin monesti etten oo ees pysynyt laskuissa ;) Aiemmin meillä siis oli sitä ongelmaa, että kun oltiin molemmat töissä niin ei aina oikein jaksanut, miestä lähinnä väsytti aina viikolla. Ja sinnehän se oviskin aina sitten sattui.

Tänään on tuntunut hassuja tuntemuksi vatsassa. Pariin otteeseen tuntunut tosi kova vihlaisu koko alavatsalla. Ei siis mitenkään paikallisest kummallakaan puolella vaan semmonen alkuräjähdys koko alavatsassa :D HUI!

Osaako kukaan sanoa, tuleeko nuo ovisoireet (rintojen kipeytyminen jne.) ennen kun ovis on, just kun se alkaa vai vähän sen jälkeen? :)

Oikein mukavaa loppuvuotta ja parempaa uuttavuotta. Toivotaan ensivuodelle paljon vauvoja ja plussia:) Saa nähdä tuleeko uudenvuodentinasta haikara nyytin kanssa vai mitä:D

Bella 36/29

266/351 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein testin semmosella digitaalisella testillä ja tulos oli 1-2viikkoa hedelmöityksestä. Eilen kuitenkin alkoi menkkamainen vuoto. Ei ole muita kipuja, mutta sellai menkkaolo. Toivottavasti toi plussa pysyy pari vk vuodon jälkeenkin....Onko kellään kokemusta menkoista raskauden alkuvaiheessa?

Vierailija
267/351 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiksi: täsmääkö tuo 1-2 viikkoa ovulaation kanssa? Jos pitäisi olla pidemmällä, niin kannattaa varmaan varautua siihen, että raskaus ei jatku. Itsellä vuoto on tarkoittanut keskenmenoa, mutta tiedän kyllä kaverin, joka on saanut valekuukautiset. Mutta valekuukautisissakin vuoto on yleensä normimenkkoja vähäisempää. Miltäs on tänään vaikuttanut? Toivotaan parasta.

Vierailija
268/351 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiksi: toivotaan nyt että kuitenki plussa pysyis.

ON: Eilen tein varmuuden vuoksi kaks rtestiä (että uskalsi muutaman kuohuvan siemasta) kun oli niin menkka kipuilua mutta ei vuotoa, olin ihan varma että kyllä se sieltä illan aikana tai tänään tulee mutta ei oo kuulunu ja kivutkin on jo loppunu.. oon nyt ihan sekasin että jos se nyt onkin tärpänny ja mä oon juonu alkoholia..!

Nyt melkein toivon että kierto ois vaan sekasin tai jotain että tää ei oisikaan nyt sitä..

Paniikki!

269/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Olen tässä yli viikon ollut nyt poissa netin äärestä. Päivittelin äsken tuon kuumeilijalistankin... Sanokaa, jos siellä on jotain pielessä. Hieman oli hankala muokkailla noin pitkän ajan takaa. :D

Ja onnea plussanneille! :)

Tellu: Tervetuloa! Ihan hurjalta tuntuu, että entiset kuumeilijat palaavat tänne jo, eikä itse ole vieläkään päässyt pois kertaakaan. Huh, toivottavasti tämä vuosi tuo meillekin onnea.

ON: Alkukierto on mennyt tosiaan ihan muissa kuin vauvahaaveissa. Nyt piti ruveta jo hieman kiertopäiviäkin miettimään. Nyt siis menossa kp 11, mutta ei kyllä juurikaan ovisoireita. Tästä kierrosta varmaan tulee pidempi kuin edellisestä. Mikä olisikin hyvä, koska viikonloppuna olisi paremmin aikaa tehdä talletuksiakin. :)

Hieman on kyllä motivaatio hukassa heilutella peittoja vauvanteon takia. Siis mieli tekee kyllä muuten, mutta ajatuskin vauvantekoseksistä lyttää sitä fiilistä. Jotenkin edelleen on hieman voimat loppu tämän vauvaprojektin suhteen. Toisaalta taas ei halua heittää yhtään kiertoa hukkaan, jos se luomutärppi vaikka tulisikin.

Hyvää uutta vuotta! :)

Marjana kp 11/30-33 yk 33

Vierailija
270/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Minulla menossa nyt kp28/28 ;)

Huomenna siis odottelen tätiä kylään. Oireita ei kylläkään ole, että menkat alkaisi O.o Menkkamaisia kipuja ollut oviksen jälkeen säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta nyt ne on kadonneet.. Wtf? Noh, eiköhän ne sieltä tule. Pessimisti ei pety :D

VBJ yk2, kp1/27-28.

Muoks: Täti tuli kylään. Siispä siirryn lokakuisiin :(

Vierailija
271/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin eksyn tänne mukaan taas :). "Vanhoja" tuttuja näyttää olevan paikalla, mutta myös uusia tuttavuuksia. Elokuisissa en ehtinyt palstailla kun olimme silloin matkalla. Valitettavasti salamatkustajaa ei tullut mukaan kotiin, joten tässä kierrossa on taas toiveet korkealla. Ovis oli ja meni ja nyt odotetaan taas tädin tuloa ensi viikolle.

Minä olen 34, mies kohta 37 ja meillä on ennestään kolme lasta joista nuorin on 2.

T. Misu78, kp 17/24-26

272/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai me 36:t olla vanhoja? Nythän sitä osaa vasta vauvasta nauttia? ;) Täällä mukaan ilmottautuu kuumeilija kp. noin 21/34. Ja kolmosta yritetään.

Vierailija
273/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et me 36 ollaan liian vanhoja.

joku kyseli niistä vuodoista. Siis itselläni se viimeksi tarkoitti keskenmenoa, mutta tuttavani vuosi koko raskauden ajan välillä reilummin ja välillä vaan tiputtelua, mutta terveen vauvan sai. Toivon sinullekkin parasta.

Onnea plussanneille ja voimia meille, jotka siityvät uuteen kiertoon.

274/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp13, ovistikut olleet käytössä kp6 saakka. Eiliseen asti viiva oli hyvin vaalea, eilen sitten selkeä, vaikka ei kuitenkaan yhtä tumma kuin kontrolliviiva... Tänään sitten viivaa ei enää ollut ollenkaan! :D Päätin nyt, että saa olla viimeinen kierto, missä ovista tikutan, hermot menee noiden kanssa, kun selkeää plussaa ei tule, vaikka ovisoireita on ja kierto todella säännöllinen.

Tosin ei kai noihinkaan voi täysin luottaa, luin vastikään tarinan, jossa lääkäri oli sanonut, ettei nainen ovuloi meneillään olevassa kuussa ollenkaan, ja kappas, siitä yrityskuukaudesta alkoikin raskaus :D Eli melkoista tuuripeliä tämä taitaa olla!

Täällä ei tässä kuukaudessa ainakaan yrityksen puutetta ole ollut, lähes päivittäin peittoja heiluteltu.

Anteeksi omanapaisuuteni, poltin totaalisesti päreeni noiden ovistikkujen kanssa...

Aurinkoinen89 kp13/25 yk6

Vierailija
275/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän googlailin ja kas kummaa, täällä vauva-palstalla on tallella ne vanhatkin jutut, joten nyt sitten vertailin tätä nykyistä tilannetta parin vuoden takaiseen.

Eli tänään ja eilen on tullut pariin otteeseen vähän verta pyyhkiessä (ei siis voi olla yhdyntävuotoa ja menkkojenkin pitäis pysyä vielä hetki poissa).

Silloin vuoto kp 27-28/31-44 ja nyt olis kp 28/34-42. Pudottakaa mut näistä pilvilinnoista, koska nyt alko sit ihan oikeesti JÄNNITTÄMÄÄN. Kuopuksesta kp 30 testasin negan ja 33 plussan...joten vielä pitäis malttaa ainaski ens viikkoon.....

Koska sunnuntain pupuilu ei voi vielä kiinnittyä (?) niin tää olis sit joululta eli kiertopäivien 13 ja 15 aamuisilta touhuiluilta.

Rontsu kp 28/34-42

276/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut voi laittaa taustailemaan. Ei tästä kierrosta ota selkoa.

Vierailija
277/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suokoon tämä vuosi meille kaikille plussat ja vauvat! =)

Marjanalle kiitos listan päivityksestä! Nyt tietää itsekin millä kiertopäivällä on menossa :D

Bella: Hieno asenne tuo tuleeko KUN on tullakseen, samoilla mietteillä täällä mennään :)

Tuiksi: Mikä tilanne siellä? Mulla on vuosot aina merkinneet keskenmenoa :( Mutta onhan se yleistäkin että alkuraskaudessa vuotelee, ei se aina automaattisesti keskenmenoa tarkoita!! Tule ilmoittamaan mikä tilanne!

TeePee: Jos olisit raskaana niin tuossa vaiheessa se alkon käyttö ei todellakaan tee haittaa alkiolle. Silloin kun ei vielä olevansa raskaana ja juo alkoholia, ei ole vaikutusta. Vasta viikolla n. rv7 alkaa sikiö saamaan ravintonsa istukan kautta. Oletko jo uusinut testiä??

Aurinkoinen: Mä en ole ikinä kokeillut ovistikkuja ja luulenpa etten tule koskaan niihin koskemaankaan :D Nehän näyttää plussan kuulemman myös vaikkei ovista tapahtuisikaan, kun se LH-huippu tulee joka tapauksessa.

Rontsukka: HUI, kun jännää!! Pidetään peukkuja että tärppi on käynyt! :)

ON: Eli edelleen en ole kiertopäiviä laskenut. Listan mukaan on kp15 joten uskoisin että ovis olis ollut ehkä eilen tai viimeisään tänään tuon mukaan. Hyvähän olisi se menkkojen alkamispäivä laittaa ylös... Mutta meni jo vanha kalenterikin roskiin :D Touhuiltu ollaan koko loman ajan säännöllisesti. Tänään taas palasi arki kehiin mutta jos se ovis vaikka tänään olisikin niin eikö eilinen pupuilu luulisi riittävän? :D Jotenkin olen niin skeptinen sille että tulisin raskaaksi ja jos sen plussan saan niin pelkään sen kuitenkin menevän kesken kuten nuo edellisetkin :( Toivosta en silti suostu luopumaan! Kyllä niin kovasti sen kolmannen ihmeen tahtoisin syliini saada!

Ele kp15 Lapset 05 & 06 Yritys aloitettu 10/2010 Maaliskuu 2011 km, Toukokuu 2011 Kemiallinen, Maaliskuu 2012 km, Heinäkuu 2012 Kohdunulkoinenraskaus (ja kohsunulkoinen myös lasten välissä 2005)

HUH kun tuo mun lista näyttää surkeelta! :(

ONNEA PLUSSANNEET & TERVETULOA UUSILLE! PLUSSATUULIA IHAN JOKAISELLE +++++++++++++++++

Vierailija
278/351 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!

Mäkin uskalsin nauttia vähän kuoharia uutena vuotena..

Oviksesta ei taas harmaintakaan hajua, voi olla että oli vklpna tai eilen tai tänään.. No peitto on heilunut ainakin joka toinen päivä joten sen puolesta ei toivottavasti onkelmaa tuu. :)

Tänään on taas ollu ihme alavatsa kramppeja, samoin kun eilen, ja tosiaan on ollu sen verran kovia että en voi kuvitella. Oliskohan sitte ovis kipuja tai sitten jos se ovis onkin ollut jo aijemmin, mitä en tosin usko. Toivottavasti ei nyt enteile menkkoja taas koska edellinen kierto jäi tosi lyhyeksi, sitä edellinen oli pitkä ja aina ennen sitä on ollut tasan 28pvää.

Saas nähdä tasaantusko, jos ei nyt oo tärpännyt.

No pitää odottaa vielä ainakin 1,5vkoa, mut syyskuisissa edelleen toistaiseksi :)

Pikkukkoira kp 14/28 (tosin viime aikoina 18-32) yk3

279/351 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VBJ: Pahoittelut tädin vierailusta, mutta tsemppiä lokakuisiin!

Misu78: tervetuloa!

Bellamamma: Ei varmasti 36 ole liian paljon ikää. Varsinkin, jos on ennestään lapsia, niin raskaus on täysin mahdollinen. :) Ja äitiyden puolestahan ei koskaan ole liian vanha.

Aurinkoinen: Saitteko kuitenkin hyödynnettyä oviksen? Minä tein joskus rinnakkain tavallisia ovistestejä ja Clearbluen hymynaamaa. Siinä näki aika selvästi sitten, että mikä viivan vahvuus normaalissa testissä kertoo itselle ovulaation. Minullakaan se ei nimittäin ollut yleensä ihan yhtä vahva kontrolliviivan kanssa, mutta selvästi vahvempi kuin muina päivinä.

Rontsukalla on jännät hetket menossa. Pidän peukkuja!

Ele: Uskon kyllä, että ei varmasti olisi helppo luottaa raskauteen kokemustesi jälkeen. Pelottaisi minuakin varmasti koko ajan, että onko normaali raskaus. Vaikka tietääkin varsin hyvin, että turha etukäteen pelätä asioita...

ON: Enpä sitten saanutkaan miestä eilisiltana houkuteltua petipuuhiin. Tosin tulin kyllä niin myöhään itse kotiin ja miehellä oli rankka päivä, että oikeasti olikin nukkumaanmenoaika. Tänään uusi yritys ja aion ehtiä aiemmin kotiin. ;)

Ehkä hieman on ovulaatio-oireita jo tullut. Hieman limoja, mutta ei kyllä tunnu vielä siltä, että olisi ihan lähellä kuitenkaan.

Ovulaatiotestien tilausta olen tässä harkinnut... Olisi niin mukava varmemmin nähdä se päivä, jolloin olisi tärkeää saada ne peitot heilumaan. Mutta ehkä tämä kierto mennään nyt näin ja seuraavaan kiertoon tilailen sitten niitä.

Marjana kp 12/30-33 yk 33

Vierailija
280/351 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla vielä ja täällä mä jo pyörin hereillä.... :D

Edelleenkään ei tätiä näy..! Mun pisin kierto on ollu 38 päivää joten sen yli ei oo vielä menty. Tuntunut kyllä jo ihan tarpeeksi pitkältä. Mietin jo että missä vaiheessa pitää mennä lekurille jos menkat vielä antaa itseään ootella? Jostain googlailin että sit kun on kahen kierron verran mennyt eli jos kp:t huitelee jossain 60 kieppeillä. Jotakuta oli myös neuvottu oottamaan puoli vuotta!! Hullukaan niin kauaa jaksa oottaa. :)

Jatketaan harjoituksia!

Rena kp 37/30