Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSKUISET 2013

Kommentit (351)

341/351 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Miisku80 ja muut plussanneet!! Puhaltelen paljon tarrasukkia teille!! :)

Pahoittelut tippuneille ja todella paljon plussatuulia lokakuisiin.

Sekä vielä jännääville oikein paljon plussapuhuria!!!

ON: APUA mitkä aamupahoivoinnit!! Päätin sunnuntaina etten mieti koko asiaa pariin päivään mutta kuinkas kävikään! Maanantaista asti mulla on ollu pahoivointia. Tänään oli voimakkain, heräsin siihen aamutuimaan. Ja teinki herättyäni clear blun testin, joka näytti viikkoja 1-2. Oli kyl vähä laimeeta pissaa ku olin 4 tuntia aiemmin käyny. Maanantaina davidin liuskoilla: raskausliuska haalea viiva ja ovis liuska vahva viiva. Eilen Davidin liuskassa ei mitään. Eksyinkin nettiin muille forumeille ja siellä nuo davidin testit oli todella haukuttuna. Ne herkimmät ei meinaa näyttää ollenkaan. Olisimpa tuon tienny, niin ei olisi kaapissa niitä tollasta jättimäärää :D

Oireista vielä sen verran. Että niitä tuli heti. En vain tunnistanu niitä vaikka omaa kehoani koko ajan yritin lukea :D Ehkä osasyy oli että keskityin opettelemaan millaset oireet on ennne menkkoja! Ekana tuli mielialavaihtelut? jotka ajattelin menkkavaivoihin. Mutta jälkeenpäin yhdistin keltarauhas hormoniin :D. Viikonloppuna suussa maistu rauta ja ma alkoi tosiaan pahoinvointi. Vatsa on ollu "kipeä" monta päivää rinnat on ollu kipeenä n viikon, tuolta kainaloista ja sitten nännit.

RV 4+4, mennään nyt tällä hetkellä vielä laskurien mukaan kun en pysty kyllä tarkemmin sanomaan :D Clearblun 1-2 viikkoa uskon olevan viikolla liian vähän koska pahoinvointia on, voin olla väärässä. Pahalta tavallaan tuntuu saada plussa ekas yrityskierros :/ Omas tuttavapiirissäkin on ihmisiä joilla on vaikeuksia saada vuosien jälkeen ees haamua :/ Joten tämä tuli itselle vähän puskista. Vaikka täälä kuumeilin, en osannut odottaa tätä!

Toivottavasti kyytiläinen nyt pysyis matkassa!!

Anteeksi kaikille omanapaisuus! Jään tänne vielä pyörimään ja lueskeleen teidän juttuja :)

P.S. Minne te plussanneet ootte jatkanu? Huomasit että täälä on ryhmät lopetettu ny alkuvuodesta :o

Vierailija
342/351 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin nyppii, kun tää aika ajoin heittää pois sivulta ja pitää kirjautua uudelleen. Toki ymmärrän että se on turvallisuusjuttu ja ja ja, mutta kun joka kerta tuohon tuhraantuu tolkuttomasti aikaa kun vielä viidennelläkään yrittämällä ei onnistu. Kerran tilasin jo uuden salasanankin, kun ei mikään auttanut. Mutta se siitä...

Plussanneet siirtyvät odottajiin, jonne yleensä joku alkukuun onnellinen perustaa viestiketjun ja nämä kuumeiluketjut kuolevat.

Tänään poikkesin apteekkiin ja siellä ei ollut lainkaan apteekin omia testejä. Ostin sit clinic merkkisen testin ja toivon et on sit ainakin yhtä luotettava. Huomenaamuna ajattelin jo koittaa onneani. Nyt on jatkuvasti kylmä (tosin päivällä mittasin vähän lämpöä, mutta muita flunssan oireita ei ole), iltaa kohti alkaa etoa ja närästää jollei syö jotain (edelliset on kaikki etoneet aamuisin) ja sit oli tirtty se parin päivän tuhru (kiinnittyminen?) noin viikko sitten.

Rontsu 35?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
343/351 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi *****! Yhdellä sanalla: OVULAATIO!

Kuten oireista jo aloin päätellä, että se ei tosiaankaan ollut vielä viikonloppuna. Se on NYT! Sellaiset alavatsan vihlonnat, nännien arkuus ja limat, ettei mitään epäselvää.

Hieno juttu muuten, mutta kun mies on 300 kilometrin päässä ja tulee sieltä perjantaina. Ja edellisen kerran peitot heiluneet lauantaina. Joten tämä kierto meni puihin. Minä en usko, että siittiöt olisivat eläneet lauantaista asti kropassa, kun niiden määrässä ja liikkuvuudessa on muutenkin sanomisen varaa. Voin kertoa, että ärsyttää ihan oikeasti ja kunnolla.

Taidan palata palstalle, kun pääsen seuraavaa kiertoa yrittämään... Sen verran pahasti nyt ärsyttää, että meni tämä kierto hukkaan. Näitä luomumahdollisuuden kiertoja kun ei taida ehtiä olla enää kuin yksi tämän jälkeen ja sitten seuraavasta jo lähdetään IVF-hoitoaikataulua laatimaan.

Vierailija
344/351 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuisiin tipahdin, vaikka taitaa meidän yritys hypätä reissujen takia maaliskuulle eli loka-tai marraskuisiin yritetään. Positiivista tässä on että kierto oli normaali! Eikä venynyt taas ikuisuuksiin. Plussatuulia muille

Vierailija
345/351 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se plussa kuten uumoilinkin, joten odottajiin käypi tieni ja neljäs kultahippunen syntynee syyskuussa.

oireita:

-noin viikko sitten parin päivän tuhruvuoto

-kylmä (tosin eilen oli hiven lämpöä?)

-etoo/kuvattaa, ei jatkuvasti vaan... miten sitä kuvais parhaiten...aaltomaisesti?? ja kun syö jotain pientä niin helpottaa

-rinnoista en osaa sanoa mitään, kun kuopusta imetän yhä, mutta ihankuin tissi ei maistuisi hänelle vanhaan malliin?

Rontsu 5+6 jos laskee menkoista, mutta kun on pitkä kierto niin veikkaan et siirtynee viikolla

346/351 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille Rontsukka ja ... (nikki katosi päästä sen siliän tien kun aloin kirjoittaa)!!

Rontsukka: Minäkin imetän vielä päivisin, joten en jaksa uskoa että tässä raskautumaan vielä päästään. Kuukauisiakaan vielä kuulu 10kk synnytyksestä!!

Marjana: Voihan räkä!! Minä olen pitkään käynyt täällä sinua katsomassa ja aina sormet ja varpaat ristissä että teillä tärppäisi. Tuntuu väärältä, että me jo toista (eli neljättä) kuumeillaan kun te vielä sitä ensimmäistä. En edes väitä ymmärtäväni miltä teistä tuntuu, mutta miljardi kiloa voimia ja onnea teille täällä toivotaan.

ON: Mies illalla tuumasi, kun kuopuksen olin omaan sänkyyn peitellyt ja tassutellut noin minuutissa, että mihin se vauva on mennyt. Haluaa kovasti taas vauva vauvan taloon. Ihan kiva. Mutta saisi sitä seksiäkin harrastaa. Tietääkseni niin ne aikaisemmatkin kolme ovat alkunsa saaneet; aikuisten leikeistä. Kauheat himot, muttei miestä saa kellistettyä millään. Kuulema on väsynyt, mutta telkkua jaksaa katsoa... Vähän alkaa välillä keittää. Itsekseni tässä jupisen, yritän olla enempää paineita miehelle laittamatta. Tietää kyllä että vaimoa himottaa.

Vierailija
347/351 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään tapahdu, ei menkkoja eikä plussaa. JOten jatkan odottamista.

Ihanaa kun plussia on tullut monille! :)

Vierailija
348/351 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta! Mää oon kanssa seurannu sun taivalta pitkään täällä palstoilla ja aina oon toivonut että teille osuis se seuraava plussa. Oot aina jaksanut olla niin positiivinen ja kannustaa muita. Fiilikset on varmaan nyt aikalailla pohjamudissa mutta toivattavasti löydät taas pian sen oman positiivisen vireen.

Rontsukka, arvelinkin jo että plussahan sieltä on tulossa:) Tuo kiinnittymistuhru on aika selkeä merkki että kyytiläinenhän se siellä tarrailee. Onnea!!

Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä. Oon koittanu ottaa tän kierron vähän enemmän tulee jos on tullakseen -asenteella (joo, hah haa) ja koitan pysyä poissa apteekeista ja marketeista etten sortuisi ostamaan testejä. Tänään on DPO 13 eli koko ajanhan sitä kuitenkin tulee tarkkailtua jokaista nippaisua että joko siellä täti koputtelee. Mulla on ollu jo pari viikkoa maha ihan sekasin ja välillä jo aattelin että oisko tää jotenkin raskauteen liittyvää mutta koska tää alko jo ovispäivänä niin eiköhän se oo vaan joku sitkeä mahapöpö. Hmmm.

Lauantaina pitäs menkkojen alkaa mutta jos ei niin sunnuntaina sit testataan. Pitäkäähän peukkuja :)

Neea* kp 29/28-32

349/351 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Marjana hyödyntämättömästä oviksesta, voin vaan kuvitella kuinka se ottaa päähän. Muutenkin on ihan liian pitkä aika aina kuukausi odottaa..

ON: Täällä menossa kp 21/25 (luulen kyllä että kierrosta tulee 29 pv) ja DPO 6

Oireita ei mitään hälyyttävää, toissa iltana vihloi kovasti oikeaa munasarjaa, tänään vasenta. Mutta minulla voi johtua nuo kivut siitä endosta (mikäli sitä nyt on...) Nännit myös kipeät, mutta ne on joka kierrossa oviksesta lähtien :)

Ei siis voi sanoa mitään suuntaan, eikä toiseen.

Ehkä vielä reilum viikon joutuu odottelemaan tuleeko menkat, odotan kyllä että ne tulee, jotenkin ei oo yhtään sellanen olo, että ois tärpänny :D

Vierailija
350/351 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille.

351/351 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi ottaa pois listalta. Ovulaatio eilen plussaa joten lokakuisiin tieni käypi.