Olenko todellakin ainoa nainen, joka käyttää Nanso yöpaitaa?
Tuli tuollainen kysymys mieleen, kun lueskelin toista ketjua.. Siellä joku naureskeli, että käyttääkö joku oikeasti Nanson yöpukua.. Niin että minä käytän kyllä. Sekä pyjamia, paituleita että pitkän mallisia Nanson yöasuja. Olen alle 40v ja onnellisesti naimisissa :)
Ja te, jotka kauhistelette Nansoa, mitä teidän mielestänne on hyväksyttävämpää käyttää?
Kommentit (56)
Helppo pukea illalla suihkun jälkeen päälle, ja helppo pujahtaa nukkumaan ja aamulla helppo riisua. Monellä iäkkäällä on erilaisia kremppoja kropassa, joten ns. perinteinen yöpaita helppo pukea ja riisua vert. pyjamat joissa nappeja tmv.
Itse nukun aina alasti, jos joskus ns. "pakko" pitää yöpukua niin sellaisena toimii toppi ja alushousut joissa hieman lahjetta. Ja kyllä: olen vilukissa, mutta kun on lämmin peitto ei tarvitse vaatteet päällä nukkua.
kaikki epäseksikkäät mummot.. Kai teillä on myös mummokalsarit ja sukat vielä jaloissa, että olette varmasti mahd. luotaan työntäviä.??? Paplarit kruunais kokonaisuuden.. :D :D :D
Mä kuolen nauruun..
Joku tais kysyy et mitä sit pitäis käyttää, niin onhan niitä nyt vaikka sitten sellasia suoria pehmeitä housuja ja joku toppi vaikka, jos nyt muka niin palelee.
Helppo pukea illalla suihkun jälkeen päälle, ja helppo pujahtaa nukkumaan ja aamulla helppo riisua. Monellä iäkkäällä on erilaisia kremppoja kropassa, joten ns. perinteinen yöpaita helppo pukea ja riisua vert. pyjamat joissa nappeja tmv.
Itse nukun aina alasti, jos joskus ns. "pakko" pitää yöpukua niin sellaisena toimii toppi ja alushousut joissa hieman lahjetta. Ja kyllä: olen vilukissa, mutta kun on lämmin peitto ei tarvitse vaatteet päällä nukkua.
Uuuuh kun olet trendikäs ja seksikäs, verrattuna meihin vanhoihin mummoihin.
kaikki epäseksikkäät mummot.. Kai teillä on myös mummokalsarit ja sukat vielä jaloissa, että olette varmasti mahd. luotaan työntäviä.??? Paplarit kruunais kokonaisuuden.. :D :D :D
Mä kuolen nauruun..Joku tais kysyy et mitä sit pitäis käyttää, niin onhan niitä nyt vaikka sitten sellasia suoria pehmeitä housuja ja joku toppi vaikka, jos nyt muka niin palelee.
monesti on vielä kalsarit ja sukat kun oikein viluttaa, kuole sä vaan nauruun evvk.
Mä kuolen nauruun..Joku tais kysyy et mitä sit pitäis käyttää, niin onhan niitä nyt vaikka sitten sellasia suoria pehmeitä housuja ja joku toppi vaikka, jos nyt muka niin palelee.
vaan oikeita, aitoja naisia. Kun sinusta kasvaa sellainen, huomaat kuinka typerä olet ollut.
En minä ainakaan tarkenisi topilla vaikka kuinka olisi suorat pehmeät housut kaverina.
Ja miksi on tärkeää näyttää seksikkäältä omassa kodissa illalla oman perheen kesken oltaessa?
mite niissä pikissä paidoissa voi nukkua. Mulla ne kietoutuu ärsyttävästi ympärille kun kääntyy tai hilautuu myttyyn vyötärölle.
Olen jo 46-vuotias enkä koskaan ole osannut käyttää.
se miehen rakkaus on kiinni yöpaidasta niin hataralla pohjalla on parisuhde.
että sitten kun löydän joulupaketista muumimamma-paitulin tai jonkun muun yhtä hirveän mummoyökkärin, niin sitten on meidän asiat huonosti :D
justiinsa, mutta trikoinen yökkäri, kutakuinkin mummomallia sekä villasukat jalassa - ja se paksu untuvapeitto. Ja silti välillä viluttaa - kun mies taas ei oikein nuku, jos ei ole viileää. Silti seksiä riittää ihan tarpeeksi.
Olen ihan nuoresta lähtien käyttänyt pyjamia, kun olen kova palelemaan. Aikanaan löysin kivoja sydän- ja nallekuvioisia satiinipyjamia Henkkamaukasta ja Seppälästä mutta nyt olen vähän mummoutunut ja satiinipyjamia on enää kaksi.
Toppi ja housut. Pyh! Ei ihme että paleltaa. Jotenkin niin teinimäistä.
Ostin äidilleni vuosia sitten joululahjaksi Nanson vetoketjullisen olotakin ja voi, miten olen katunut, että sen hänelle annoin. Olisi nyt niin hyvä talvella, kun on kylmää ja paleltaa. Oli aivan mielettömän ihana!
riittävän pitkä pitää olla, mutta ei liian kapea.
mutta en viihdy pitsihepenissä.