Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko todellakin ainoa nainen, joka käyttää Nanso yöpaitaa?

Vierailija
23.11.2012 |

Tuli tuollainen kysymys mieleen, kun lueskelin toista ketjua.. Siellä joku naureskeli, että käyttääkö joku oikeasti Nanson yöpukua.. Niin että minä käytän kyllä. Sekä pyjamia, paituleita että pitkän mallisia Nanson yöasuja. Olen alle 40v ja onnellisesti naimisissa :)

Ja te, jotka kauhistelette Nansoa, mitä teidän mielestänne on hyväksyttävämpää käyttää?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen erittää vaikka mitä yön aikana ja alasti nukkuvalla ne on sitten kaikki lakanoissa.

Kuka viitsii vaihtaa ja pestä lakanoita vähän väliä, yöasun vaihtaminen ja peseminen on paljon kätevämpää.

Vierailija
22/56 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUKKUUKO oikeasti joku ne hiostavat, paksut housut jalassaan? Miksi? Kun on niin kylmä? Ok, miten ihmeessä toppi riittää yläosaksi sitten tässä tapauksessa? Niihin ei tulekaan kylmä, vaikka saattavat pilkottaa peiton alta. Vai miksi tämä täysin epälooginen asuyhdistelmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanso ollut päällä kun olin lapsi ja asuin kotona.

Vierailija
24/56 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en toki päivällä/ihmisten ilmoilla vastaavia kuoseja käytä ;)

mutta käyttääkö kukaan AIKUINEN niitä vaaleanpunaisia suloisilla nallenkuvilla koristeltuja flanellipyjamia, mitä ennen joulua ainakin cittariin ilmestyy monta hyllymetriä? Koko perheelle samanlaiset?

Lapsilla nuo kuvat ymmärrän ja ymmärrän flanellipyjaman ihanuuden, mutta pastellisävyinen kisumisukuvitus....yööök.

Itse en yöpaitoja omista, kotona alasti ja vieraisille perinteinen T-paita.

Vierailija
25/56 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaavaa kuin saisi lahjan ilman lahjapaperia.

Mies

Vierailija
26/56 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaavaa kuin saisi lahjan ilman lahjapaperia.

Mies

Vierailija
27/56 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaavaa kuin saisi lahjan ilman lahjapaperia. Mies

Perkule koitan saada nukuttua ja se ei onnistu jos on joku hiostava rätti päällä.

Vierailija
28/56 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rätti on, en vaan pysty käyttämään. Sellainen pitkä yöpaita kietoutuu kääntyillessä vartalon ympäri hirttämään. Myös pyjamat ovat tukalia. Käytän itse ohutta toppipaitaa ja alkkareita.

Vierailija
29/56 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUKKUUKO oikeasti joku ne hiostavat, paksut housut jalassaan? Miksi? Kun on niin kylmä? Ok, miten ihmeessä toppi riittää yläosaksi sitten tässä tapauksessa? Niihin ei tulekaan kylmä, vaikka saattavat pilkottaa peiton alta. Vai miksi tämä täysin epälooginen asuyhdistelmä?

usko, että ne päällä välttämättä nukutaan. Minä käytän niitä iltaisin ja aamuisin, mutta nukun pikkuhoususillani.

Vierailija
30/56 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että ne päällä välttämättä nukutaan. Minä käytän niitä iltaisin ja aamuisin, mutta nukun pikkuhoususillani.

automaatti syötöllä! Eipä se tainnut totta olla.. Heh, mutta siis yritin kirjoittaa otsikoksi "En".

Vierailija
31/56 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän oudolta kyllä. Siis kotona on ilmeisesti iltapäivällä jokin oloasu päällä (tuskin kukaan työvaatteissa kotona touhuilee?), ja sitten kun kello tulee... mitä? kymmenen? vaihdetaan pyjama päälle hampaidenpesun ajaksi, ja nukkumaanmennessä sekin riisutaan... aamulla noustaan ylös, vedetään pyjamahousut päälle, syödään aamupala ja käydään suihkussa, sitten vaihdetaan normaaleihin housuihin.

Miksi noita sitten myydään pyjamina jos niitä käytetään oloasuina? Sitä paitsi halvemmalla saisi yleensä jos ostaisi olkaintopin/aluspaidan erikseen ja oloasuhousut erikseen. Kunnolliset pyjamat ovat aika usein ihan hemmetin kalliita, miksi ostaa niitä jos ei käytä niitä pyjamina?

Joo en tajua. Mutta onneksi ei tarvitsekaan :D

Vierailija
32/56 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän oudolta kyllä. Siis kotona on ilmeisesti iltapäivällä jokin oloasu päällä (tuskin kukaan työvaatteissa kotona touhuilee?), ja sitten kun kello tulee... mitä? kymmenen? vaihdetaan pyjama päälle hampaidenpesun ajaksi, ja nukkumaanmennessä sekin riisutaan... aamulla noustaan ylös, vedetään pyjamahousut päälle, syödään aamupala ja käydään suihkussa, sitten vaihdetaan normaaleihin housuihin.

Miksi noita sitten myydään pyjamina jos niitä käytetään oloasuina? Sitä paitsi halvemmalla saisi yleensä jos ostaisi olkaintopin/aluspaidan erikseen ja oloasuhousut erikseen. Kunnolliset pyjamat ovat aika usein ihan hemmetin kalliita, miksi ostaa niitä jos ei käytä niitä pyjamina?

Joo en tajua. Mutta onneksi ei tarvitsekaan :D

Työssäni pukeudun jakkupukuun, jonka kotiin tullessani vaihdan pyjamapökiin ja toppiin ja neuleeseen, mikäli en ole enää menossa minnekään. Sama asu löytyy päältäni aamiaisella viikonloppuisin.

Viikonloppupäivän asu on farkut+paitapusero+neule. Siis sellainen vaatetus, että voin liikkua kauppaan ja muutenkin tavata ihmisiä. Sitten iltasuihkun/kylvyn/saunan jälkeen puen päälleni taas mukavat pyjamahousut+topin ja mahdollisen neuleen.

Nukun untuvapeiton alla ja tosiaan useimmiten pikkuhousut päällä.

Vierailija
33/56 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä miten se liittyy sisälämpötilaan (mikä meillä pyritään pitämään matalana), peiton allahan minä olen... mulla on paksu untuvapeitto minkä alla tarkenee. En voisi nukkua missään paksuissa vaatteissa.

Vierailija
34/56 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ainoa olet :) Itse nukun alasti alastoman miehen vieressä, saman peiton alla. Eikä taatusti tule kylmä :)

Vierailija
35/56 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla muuta. Lähen lämmittään saunaa ja sitten sullon itseni Nanson paituliin.

Vierailija
36/56 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon sitten alasti tai Nanson yöasussa, yöllä nukutaan asussa (tai ilman) siten miten parhaalta tuntuu ITSESTÄ. Jos miestä kiihottaa sadetakki ja kumisaappaat, pitääkö naisen sitten nukkua em. asusssa?

Pitsiä voi päälle laittaa ennen nukkumista jos se itseä/miestä kiihottaa. Ja seksiä voi harrastaa muuallakin kun yöllä makuuhuoneessa.

Vierailija
37/56 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä enää tehtäisi jos ainoa käyttäjä olisit sinä. Minullakin on ja lisäksi Ratian ja jopa Marimekon.

Vierailija
38/56 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä on hyvä nukkua, niin ei mitään vikaa

Vierailija
39/56 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälaatuinen. Mies katselee mieluummin nansoa kuin marimekon tasaraitaa, mitä inhoaa. Ei kuulemma epäseksikkäämpää olekaan;)

Vierailija
40/56 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi käyttää? Mulla on ainakin kymmenen Nandon yöpaitaa ja muutama Marimekon. Vilukissa ei pärjäisi ilman. Mies pitää minua maailman ihanimpana naisena jokatapauksessa.