Ärsyttää ihmisten moukkamaisuus kassajonossa niin pirusti!
Tänään kaupan kassajonossa nuori poika oli edelläni. Hän laittoi pari ostostaan kassahihnalle ja jäi seisoa tönöttämään siihen eteen etten päässyt laittamaan omia ostoksiani hihnalle. Vasta sitten siirtyi, kun tuli hänen vuoronsa maksaa. Ja eikä ollut ensimmäinen joka näin teki. Mikä siinä on niin hankalaa omien ostoksien jälkeen laittaa seuraavalle asiakkaalle kapula väliin ja siirtyä syrjään?? Niin ja lidl pitkät kassa oli vielä kyseessä. Plaah saimpa purettua ärsytystä.
Kommentit (113)
ehkäpä poika antoi edellään olevalle tilaa maksaa rauhassa.
Olen muutaman kerran sanonut takana tulevalle, että siirrytkö hiukan taaemmas että saan ostokseni hihnalle. Eiyhtään nopeuta asiaa, että alkaa ryysiä hihnalle kun ei ole vielä tilaa.Kiltisti ovat odottaneet kun olen sanonut.
ärsytti just tänään ensin kärryillä takapuoleen pökkijät ja seuraavaksi edellä oleva, joka jäi taas tutkimaan kuittiaan ja pakkailemaan sen maksu päätteen viereen! Eikö voi mennä sinne hihnan päätyyn kasseineen?
Lyllertää kyynerpäät edellä faksille ja repii toisilta tilauksetkin kädestä.
terveisiä hiekkalaatikolta...
Minua taas inhottaa se, että kun minua edeltävä asiakas on kassalla ja minä olen lapannut hihnan täyteen ostoksiani ja odottelen pääseväni laittamaan loputkin, niin seuraava nappaa mielenosoituksellisesti kapulan ja ryhtyy mättämään tavaroitaan siihen hihnan päähän(ei siis hihnalle) ja työntää ne hihnalle siinä vaiheessa, kun se taas lähtee eteenpäin. Nykyisin en enää yritä väistellä niitä seuraavan ostoksia vaan mätä omia tavaroita siihen hihnalle sekaan. Jos ei kykene odottamaan sen vertaa, että edellinen saa kärryt tyhjiksi, niin yrittäkööt itse poimia ostoksiaan sieltä minun hankintojeni seasta.
Että sanoo eina kun kassa on jo vetänyt sen ostoksen läpi, että "tuo ei ollut minun". Sitten odotellaan, kun kassa korjaa virheen ja poistaa tuotteen. Ja taas sanotaan vasta kun on väärä tuote vedetty läpi :D
ja ajatellut, että ei minun talouttani kaada muutama ylimääräinen kahvipaketti ja omenapussi. Olen maksanut ja pakkaamassa tavaroitani, kun se takana ollut ostajat herää, että missä ovat hänen omenansa. Sitten ne napataan siitä edestäni ja sanotaan, että olen ne varastanut.
Ja se kassa sanoo ystävällisesti, että ei niitä ole varastettu, ne on maksettu ja kysyy minulta, että oliko erehdyksessä toisen ostoksia. Totean jämäkästi että ei, kyllä ne ovat minun.
Menkööt hakemaan uudet omenat/partavaahdon/kondomit, jos ei kykene odottamaan sitä, että saan kärryt tyhjiksi
ärsyttää ne jotka taas änkee liian pitkälle. Jos itse menee lastaamaan kauppakasseja jos siinä vaiheessa kun kassatäti niitä vielä pistää tulemaan ja kun on maksun aika, niin seuraava asiakas seisoo jo siinä maksupäätteellä. Kiva siinä pin-koodia naputella kun seuraava huohottaa jo aivan niskassa.
vaan sano, että maksaja on siinä kassalla.
ärsyttää ne jotka taas änkee liian pitkälle. Jos itse menee lastaamaan kauppakasseja jos siinä vaiheessa kun kassatäti niitä vielä pistää tulemaan ja kun on maksun aika, niin seuraava asiakas seisoo jo siinä maksupäätteellä. Kiva siinä pin-koodia naputella kun seuraava huohottaa jo aivan niskassa.
vaan sano, että maksaja on siinä kassalla.
täytyy koittaa! :)
Juu, ja pakkaamisen voi aloittaa heti eikä
vasta sitten kun on maksanut!
Jos sinulla on kiire ei se tarkoita että minulla pitäisi olla.
minäkin törmännyt näihin kärryillä tuuppijoihin, jotka mielenosoituksellisesti (?) valmistautuvat latomaan tavaroitaan vaikka minulla on vielä kesken. Blokaten samalla reittini korin palautuspinolle.
ärsyttää kaikki.
Ai niin HÄSTÄK firstworldproblems.
Täsmälleen samasta aiheesta olen purkanut täällä ärsytystäni ja saanut taattua av-paskaa niskaani: miten typerä ja ajattelematon olen minä!!?
Sättivät: voi yäk! minun kaltaisia asiakkaita, jotka vaan itsekkäästi yrittävät päästä lataamaan omia, itsekkäitä hankintoja, itsekkäälle perheelleen kun just sillä edellä olevalla, hihnan päätyyn jääneelle erittäin herkälle tönöttäjälle on jotenkin henkisesti tärkeetä jäädä tönöttään just niille sijoilleen, eihän se voi mennä tonöttään metriä, kahta eteenpäin, sillähän vois mennä mielenrauha epätasapainoon, valaistuminen jäis puolivaloille jos se ei sais pitää sisäistä joogahetkeänsä just täsmälleen siinä hihnan alussa tönöttäen.
Ymmärrän sua niiin hyvin, ap!
ei tarvitse miettiä, että maailmassa on pahempiakin ongelmia. On täysi lupa ärsyyntyä pikkujutuista. Hymistelyä kaikki muu. Pienimuotoinen ärtymyksen ilmoille päästely on terveempää kuin ajatella aina, että jossakin jollakin on asiat pahemmin. Tunteiden tukahduttaminen sairastuttaa.
jotka kävelee ostokset käsissään kassalle asti. Siinä saa sitten ihmetellä, että voinko laittaa ostokseni hihnalle vai en.
Eikä enkään kivoja ole, jotka työntävät edellään menevän ostoksia hihnalla tiukemmin kasaan. Kyllähän jotkut salaatit hyvinkin saa pieneen tilaan runnottua, ei tee edes ongelmaa. Vaikka olishan se ihan kiva saada omat ostokset ehjänä edes kassalle asti.
Omaa luokkaansa ovat ne, jotka jonottavat parin metrin päässä edellisestä vähän sivussa jonosta niin että ei voi tietää ovatko jonossa vai seisovatko muuten vaan vähän syrjässä jonon päästä.
Suuttuvat kyllä kovasti jos ei huomaa heidän olleen jonossa.
Heti tuli viestiä etten ole penaalin terävin kynä, tyrkin omia ostoksiani toisten ostosten sekaan tai ettei minulla ole muuta elämää kuin ärsyyntyä nuin pienestä :D
Niin sillä pojalla ei todellakaan ollut kuin kaksi ostosta T:AP
jäävät maksettuaan tarkastamaan kuittia eivätkä aloita pakkaamista. Siinä on sitten hihnat täynnä eikä itse pakkaamaan omia ostoksia kun kassa joutuu odottelemaan kun ei ole tilaa.
ärsyttää muakin asiakkaana. Sitten kun on vielä itse kaupan kassalla töissä, niin kaikista eniten ärsyttää just se, kun sitä kuittia pitää ruveta siinä ruuhkassa tutkimaan eikä pakata niitä ostoksia. Ja se kun jouluruuhkassa isossa tavaratalossa ostetaan 500€ joululahjoja, jotka on suht isoja eikä niitä voi mennä heti nostelemaan pois siitä hihnalta, sitten suututaan kun kassa niitä yrittää järjestellä, että kaikki mahtuu.
Onneksi ei tänä vuonna tarvitse olla joulukuussa töissä, kun on vielä äitiyslomalla. :)
Täsmälleen samasta aiheesta olen purkanut täällä ärsytystäni ja saanut taattua av-paskaa niskaani: miten typerä ja ajattelematon olen minä!!?
Sättivät: voi yäk! minun kaltaisia asiakkaita, jotka vaan itsekkäästi yrittävät päästä lataamaan omia, itsekkäitä hankintoja, itsekkäälle perheelleen kun just sillä edellä olevalla, hihnan päätyyn jääneelle erittäin herkälle tönöttäjälle on jotenkin henkisesti tärkeetä jäädä tönöttään just niille sijoilleen, eihän se voi mennä tonöttään metriä, kahta eteenpäin, sillähän vois mennä mielenrauha epätasapainoon, valaistuminen jäis puolivaloille jos se ei sais pitää sisäistä joogahetkeänsä just täsmälleen siinä hihnan alussa tönöttäen.
Ymmärrän sua niiin hyvin, ap!
Olen samaa mieltä.
Tänään kaupan kassajonossa nuori poika oli edelläni. Hän laittoi pari ostostaan kassahihnalle ja jäi seisoa tönöttämään siihen eteen etten päässyt laittamaan omia ostoksiani hihnalle. Vasta sitten siirtyi, kun tuli hänen vuoronsa maksaa. Ja eikä ollut ensimmäinen joka näin teki. Mikä siinä on niin hankalaa omien ostoksien jälkeen laittaa seuraavalle asiakkaalle kapula väliin ja siirtyä syrjään?? Niin ja lidl pitkät kassa oli vielä kyseessä. Plaah saimpa purettua ärsytystä.
ja sanoa ANTEEKSI, voisitko siirtyä pikkasen että saisin ostokset jo hihnalle?
Ei ihmiset ole mitään ajatustenlukijoita, joskus olen itsekin ihan ajatuksissani jossain kassajonossa. En usko että ilkeyttään ei siirtynyt, ei vaan ajatellut. Sinä voit ystävällisesti ja hymyillen pyytää siirtymään. Jos et uskalla, niin sitten on turha marista.
Että sanoo eina kun kassa on jo vetänyt sen ostoksen läpi, että "tuo ei ollut minun". Sitten odotellaan, kun kassa korjaa virheen ja poistaa tuotteen. Ja taas sanotaan vasta kun on väärä tuote vedetty läpi :D