Opiskelijallani oli Nirvana-paita. Ei jumakauta.
Poika ei ollut edes syntynyt silloin. Enpä viitsinyt kertoa, että ope rokkaili v. 92 Ruikkarissa Nirvanan tahtiin :D
Jotenkin hassua.
Kommentit (66)
Nyktään Spotify-aikakaudella vanhat klassikot ovat tosi helposti saavutettavissa. Harmi vain, että nuorelta polvelta jää levynkansien hypistelyn ilo kokonaan pois.
Itse olen kuunnellut ja fanittanut Elvistä 5 vuotiaasta. Kuuntelin levyjä ja katselin elokuvia. En ollut vielä edes syntynyt kun Elvis kuoli. Onpa vain hämmentävää...
Vierailija kirjoitti:
Kysy kokeessa 10 Nirvanan biisiä ja anna arvosana osaamisen perusteella.
Come as you are
Lithium
Heart-shaped box
Tourette’s
Smells like..
In utero ?? Vai oliko se vaan levyn nimi
En muista enempää tälleen nopeesti listattuna, annoin itelleni pari minuuttia aikaa. Nirvanan aktiivisesta kuuntelusta on kylläkin 20v. aikaa
12-vuotias tyttö kirjoitti:
Kun kysyin mun kaverilta, että mitä musiikkia se kuuntelee, niin kuulemma vain 2010-luvulta vanhintaan. Sitten kun meillä musiikintunneilla pidettiin levyraateja, niin tuli selväksi että millaista roskaa mun luokkalaiset pojat kuuntelee; räppiä ja meemiperäisiä biisejä
Koittavat selvästi pysyä muodin mukana.
Loppujen lopuksi kaikki on yksilöitä ja en halua pahoittaa kenenkään mieltä. :(
Kyllähän nykyäänkin tehdään erittäin hyvää musiikkia, tarjontaa on tosi paljon. Miten seuloa sieltä hyvät, on toinen kysymys. Nirvanakin oli muinoin listamusaa ja mainstreamia..
Vierailija kirjoitti:
Missä ap sanoi, että ei saisi pitää Nirvana-paitaa? Kun se nyt vaan on jotenkin hämmentävää, että nuoret, jotka eivät ole edes eläneet silloin, niin fanittavat Nirvanaa.
eli ei saa fanittaa gunnareita, nirvanaa, the beatlesia, alice in chainssia jos ei oo eläny sillo tai se on jonku mielestä hämmentävää? :) mut mikä siinä on hämmentävää
Tosi hupaisaa kun jotkut diggaa Bachia, Beethovenia tai Mozartia vaikkei ollu sillon syntynykään.
Kun kysyin mun kaverilta, että mitä musiikkia se kuuntelee, niin kuulemma vain 2010-luvulta vanhintaan. Sitten kun meillä musiikintunneilla pidettiin levyraateja, niin tuli selväksi että millaista roskaa mun luokkalaiset pojat kuuntelee; räppiä ja meemiperäisiä biisejä
Koittavat selvästi pysyä muodin mukana.
Loppujen lopuksi kaikki on yksilöitä ja en halua pahoittaa kenenkään mieltä. :(