Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistavaa. Mun oppilas kiusaa mua.

Vierailija
21.11.2012 |

Huomauttelee jatkuvasti, on ilkeä. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla itselläsi olisi 15vee poika ja hän käyttäytyisi koulussa noin, niin haluaisitko tietää siitä? Jos vastaus on kyllä, niin ota yhteys vanhempiin.

Vierailija
22/27 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuoret eivät muka ilkeilisi opettajalle, jos kyseinen ope ei ilkeilisi heille. No kyllä se jossakin määrin päteekin, mutta ei kyllä ihan tuolla tavalla. Kyllä oppilaat tosiaankin voivat käyttäytyä huonosti opettajaa kohtaan, vaikka ope olisi todella ystävällinen. Se on sitä ikää ja pätemistä. Sinulla on varmaan kokemusta, mutta ehkä aivan erilaisesta yhteydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on nyt pojan kostoreaktio. Koska muutenhan opettaja on tuon ikille aika yhdentekevä - täytyy olla joku syy, joka yhdentekevyyden poistaa.

Tämän nimenomaisen tapauksen kohdalla jo myöhäistä, mutta ehkä ap:n kannattaa jatkon kannalta mietitiä, miten oppilaitaan kohtelee, ihan vaikka suhteesssa siihen vanhaan sanalaskuun metsäänhuutelusta.8

Kiitos vaan tästä tyhmyydestä, mutta pistä kuriin ne teillä majailevat jätteesi.

Vierailija
24/27 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on nyt pojan kostoreaktio. Koska muutenhan opettaja on tuon ikille aika yhdentekevä - täytyy olla joku syy, joka yhdentekevyyden poistaa.

Tämän nimenomaisen tapauksen kohdalla jo myöhäistä, mutta ehkä ap:n kannattaa jatkon kannalta mietitiä, miten oppilaitaan kohtelee, ihan vaikka suhteesssa siihen vanhaan sanalaskuun metsäänhuutelusta.8

Kiitos vaan tästä tyhmyydestä, mutta pistä kuriin ne teillä majailevat jätteesi.

siis ne jätteet, jota olet ulostanut kun synnytit.

Vierailija
25/27 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän monet aikuiset kuvittelevat, että on ihan ok puhua muorille rumasti, mollata, ilkeillä, kommentoida fyysistä kehitystä ja ulkonäköä ja kaikkea sellaista, mitä eivät omalle kohdalleen sallisi - tai kun se omalle kohdalle iskee, sitä pidetään kiusaamisena.

Eli oikeasti se metsä vastaa. Ja kun nuorta kunnioittaa, hän kunnioittaa sinua. Mulla on näistä nuorsita okemusta laajalti, vaikkakin enimmäkseen luokkahuoneen ulkopuolelta.

On varmaankin ollut tosi ilkeä. On vaikka kysynyt onko poika tehnyt läksyjään tai kehdannut pyytää poikaa olemaan tunnilla hiljaa.

Ei minun nuoruudessani taulapäät syytä tarvinneet, kunhan luulivat olevansa cooleja kun kukkoilivat aikuisille. Omat vanhempani olisivat hävenneet silmät päästään jos minä olisin niin tehnyt, näiden kukkopoikien vanhemmat eivät.

Kiusaamistahan tuo on ja mielestäni huolestuttavaa ihan ilmiönäkin Suomessa.

Mä taas epäilen, että ap on jo ilkeillyt ja mollannut poikaa. Ja tämä on nyt pojan kostoreaktio. Koska muutenhan opettaja on tuon ikille aika yhdentekevä - täytyy olla joku syy, joka yhdentekevyyden poistaa.

eihän tuo päde. Ei aikuiset naiset hauku poikalapsia, vain tyttölapsia. Samoin poikalapset haukkuvat ja huorittelevat tyttölapsia.

Joten, kukaan ei käyttäydy huonosti pojille. sitä vastoin he muodostavat ongelmajätteen muille.

Vierailija
26/27 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaankin ollut tosi ilkeä. On vaikka kysynyt onko poika tehnyt läksyjään tai kehdannut pyytää poikaa olemaan tunnilla hiljaa.

Ei minun nuoruudessani taulapäät syytä tarvinneet, kunhan luulivat olevansa cooleja kun kukkoilivat aikuisille. Omat vanhempani olisivat hävenneet silmät päästään jos minä olisin niin tehnyt, näiden kukkopoikien vanhemmat eivät.

Kiusaamistahan tuo on ja mielestäni huolestuttavaa ihan ilmiönäkin Suomessa.

Mä taas epäilen, että ap on jo ilkeillyt ja mollannut poikaa. Ja tämä on nyt pojan kostoreaktio. Koska muutenhan opettaja on tuon ikille aika yhdentekevä - täytyy olla joku syy, joka yhdentekevyyden poistaa.

juuri näin. tällaisten vanhemmille ei kannata olla yhteydessä. Ihminen on joko kasvatettu kunnioittaman muita tai sitten ei.

Vierailija
27/27 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut sen ja sen ulkonäön ihan p*skaks joskus kahden kesken ja uhkaat että moottoripyöräjengikaverisi tulevat opettamaan sen tavoille. Mut ensin poistat puhelimen ettei pääse tekeen nauhotuksia. Ja kun tulee reklamaatiota olet vaan ihan että mitä ihmettä..."minä kiltti opeko? Lapsellanne on ehkä jonkun asteinen mieleneterveysongelma...tässä psykiatrian polikllinikan yht.tiedot."

tämä voisi olla hyödyllinen neuvo tilanteeseen. tai oikeasti se mafiajengi käyttöön illalla pojan kotikulmille.