Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella? Mies sanoi ajattelevansa masturboidessaan

Vierailija
19.11.2012 |

erästä julkisuuden naista. Kaunista ja seksikästä. Kai se on ihan tavallista, mutta vähän mua kyllä kouraisi jostain sisuksista. Miten suhtautuisit?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on enemmän kuin normaalia, ja jokaisella on parisuhteessakin oikeus myös yksityiseen seksuaalisuuteen: mielikuviin ja itsetyydytykseen. Ongelma on siinä, että mies kertoi näistä parisuhteen ulkopuolisista fantasioistaan, jotka vieläpä henkilöityvät tiettyyn, olemassa olevaan henkilöön. SE on ajattelematonta ja loukkaa mitä todennäköisemmin kumppania.

Minua kiinnostaisi MITEN ap asiaa kysyi. Siis kysyitkö tyyliin eroottisessa tilanteessa, mitä mies mahdollisesti ajattelee. Jos näin, oli miehesi vastaus todella tökerö. Jos taas nimenomaan kysyit, mistä miehesi fantasioi YKSIN ollessaan, tavallaan oma syysi, että tulit loukatuksi. Kyllähän nyt aika moni fantasioi muustakin kuin omasta kullastaan, ja se on ihan normaalia, eikä siitä tarvitse puhua oman kumppanin kanssa. Ei siis todellakaan kannata kysellekään sellaisia.

Mutta kuten sanottu, myös mies toimi hölmösti kertoessaan noin suoraan fantasiastaan. Haluaisikohan mies itse kuulla ap:n aina vibraattori kädessään haikailevan Brat Pittin perään?

Vierailija
22/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa fantasioi omasta puolisostaan tulosten mukaan.

Onhan se helppoakin, kun tietää mitä toinen tuntuu jne.

Minusta se, että uneksii toisesta kertoo, ei ole tosiaankaan mikään oletustilanne, eikä se nyt ainakaan millään tavalla suhdetta paranna. Itse uneksin muista, kun oma mies ei riitä jollain lailla. Mutta vaaratontahan se on jos asiat on unelmien tasolla, ja kuuluu pitkään suhteeseen jossain vaiheissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua aina masturboidessaan. en tietenkään usko, mutta aika söpö vastaus :D. ainoa oikea vastaus!

Vierailija
24/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti lätkiä naamalle, et heräs. Et ole kuule hiljaa

Vierailija
25/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jonkun muun naisen kanssa. Kiihotun siitä kovasti.

miestäni. Tosin itse voin välillä olla joku muu. Ja nyt tiedän kuka aionkin jatkossa olla :DD ap

Vierailija
26/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yllätin mieheni runkkaamasta ruudulla mun kuva. Jotenkin kiusallista ja kieroa...