V*tuttaa miten naistenlehdissä hehkutetaan pettämistä
Ja kerrotaan 10-30 vuotta myöhemmin kuinka kannatti. Luin just Insta-päivityksen jossa nainen kertoo että kaikki alkoi "kuumasta, kielletystä rakkaudesta". Mitä olen omalta kohdin kokenut, niin pettäminen on kuin autokolari josta toivutaan vuosia. Myös petetyn näkökulmasta, jos tämä ei ole tunteeton sosiopaatti. Ja lapsiin se todellakin vaikuttaa. Unpopular opinion, tiedän.
Kommentit (17)
Ja noissa taeinoissa aina nainen on se pettäjä (joo joo, naistenlehti niin tietenkin) ja ihanan vapautunut mutta jos mies pettää niin se on kamala sika.
Joo, rohkea nainen uskalsi kuunnella tunteitaan. Lapsetkin iloitsevat (uusio)suurperheestä, jota hän oli aina toivonut..
No hei, pettäminen on vain voimaantumista! Perstykkynen on in, perspihtari on out.
Pettämisellä alkavat suhteet myös useimmiten päättyvät pettämiseen.
Siitä sitten ollaan somessa ja lehdissä hipihiljaa kun niin käy.
Ihanan wokea! Meillä on vain yksi elämä ja toista ei voi omistaa.
Tämä nykynaisten kaksinaismoralismi on järkyttävää. N**sin vieraita miehiä, koska oma mieheni ei huomioinut minua ja minun tunteita. Aina miehen vika, vaikka mikä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykynaisten kaksinaismoralismi on järkyttävää. N**sin vieraita miehiä, koska oma mieheni ei huomioinut minua ja minun tunteita. Aina miehen vika, vaikka mikä olisi.
Välttelevä kiintymyssuhdetyyli narsistisin piirtein.
Vois ne asiat puolison kanssa tyylikkäämmin hoitaa kuin hiiviskellä nurkissa. Pettäjät eivät ikinä voi tunteilleen "mitään" ja heidän rakkaus on ainutlaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vois ne asiat puolison kanssa tyylikkäämmin hoitaa kuin hiiviskellä nurkissa. Pettäjät eivät ikinä voi tunteilleen "mitään" ja heidän rakkaus on ainutlaatuista.
Tuohon toimii ”sairaalloinen mustasukkaisuus” tai ”kontrolloivuus”-kortti.
Jolla syyttävä sormi kääntyy itsestä poispäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan wokea! Meillä on vain yksi elämä ja toista ei voi omistaa.
Wokehullu!
Vierailija kirjoitti:
No hei, pettäminen on vain voimaantumista! Perstykkynen on in, perspihtari on out.
Sulle on, ei monille muille
Naiset ovat liiaksi tunteidensa vietävinä. Lisäksi naiset ovat varmasti maailman parhaimpia kääntämään sen oman pettämisensä muiden syyksi. Itsessä ei koskaan mitään vikaa?
Ei kannata pettää. Seuraa pitkäaikaiset haavat.
Mulle on ihan sama mitä kukakin hehkuttaa ja millä asialla, että olis elämän paras päätös jaada jaada jaada. Eiköhän jokainen ihminen kuiten omat päätökset osaa tehdä,vaikka kuinka kehutaan että esim. pitkät leveälahkeiset roikkuvat housut olis kuinka muotia, niin ei niitä ole pakko omistaa. Sama juttu just vaikka pettämisestä. Jokainen oma päätös vaikka joku sitä kehuu ja joku haukkuu.
Anna-lehdessä oli aikanaan joku avoimesti pettämistä ihannoiva osio.
Mutta se poistui joku vuosi sitten.
Ehkä lehdessäkin tajuttiin että levikki laskee jos tuollaista osioita pidetään.
Suurin osa ihmisistä on loppujen lopuksi epäluotettavia ja pettäviä. Vanhemmiten vielä pahenee.
Eli jos löydät erilaisen yksilön, niin kannattaa varmaan ottaa koppi.