Voiko tästä tehdä mitään ilmoitusta ja jos niin minne?? Miehen lapsi 15v pahoinpiteli
mut tänään. iältään pentu, mut aikuisen voimat, ja mä en enää suostu omassa kodissani pelkäämään. haluan tehdä rikosilmoituksen, mitä seuraa kun alaikäinen kyseessÄ?
Kommentit (49)
tehdä, kun häntä voimakkaampi ja ilmeisesti isokokoisempi nuori käy päälle? Väkivaltaa ei voi käyttää, koska pojan sijasta ap:ta olisi syytetty pahoinpitelystä.
Kuvittelet ihmisen miettivän rikosoikeudellisia seuraamuksia itsensä puolustamisesta jos joku kuristaa?
Mä en kyllä usko tätä juttua, jotenkin liian raflaava.
tehdä, kun häntä voimakkaampi ja ilmeisesti isokokoisempi nuori käy päälle? Väkivaltaa ei voi käyttää, koska pojan sijasta ap:ta olisi syytetty pahoinpitelystä.Kuvittelet ihmisen miettivän rikosoikeudellisia seuraamuksia itsensä puolustamisesta jos joku kuristaa?
Mä en kyllä usko tätä juttua, jotenkin liian raflaava.
Sitäpaitsi KUKAAN ÄITI ei alistuisi jonkun kakaran kuristettavaksi lastensa nähden, vaikka miten vois joutuu seuraamuksiin!!!! Mä olisin antanu turpaan niin että tukka lähtee, jos oikeasti olisi ollut niin säälittävä tapaus, etten olisi osannut itse/valinnut noin helvetin tossukan miehen joka ei olisi osannut kasvattaa teiniä. Vittu tervemorohei..
ärsytitkö lasta! Tuon ikäinen ei valitettavasti osaa hillitä itseään kovin helposti. Ensiksi keskustelisin lapsen ja lapsen vanhempien kanssa asiasta ja mietittäisiin mitä tehdään. Jos ote on ylimielinen niin tekisin ilmoituksen ja kävisin lääkärissä. Lääkäristä saisin tulevaisuutta varten todistuksen. Se on selvää että lapsi pitää herätellä että ymmärtää mitä tuli tehtyä. En suin päin lähtisi tekemään poliisille ilmoitusta ettei lapsen elämä menisi rikki vielä eron lisäksikin. Lastenkoti ei ole mikään sopiva paikka asua
Tuossa ei tarvita mitään keskustelua. Minä olisin soittanut poliisit samantien paikalle jo tilanteessa. Ja päivääkään en asuisi saman katon alla tuollaisen hullun kanssa. En takuulla!
ELämä rikki ja lässynlää. Teoistaan on vastattava! Ja mihinkään sovitteluun en muuten suostuisi myöskään ikinä missään rikoksessa.
ilman muuta poliisille ilmoitus. Mutta oikeesti, mitä miehesi sanoo?
Sitäpaitsi KUKAAN ÄITI ei alistuisi jonkun kakaran kuristettavaksi lastensa nähden, vaikka miten vois joutuu seuraamuksiin!!!! Mä olisin antanu turpaan niin että tukka lähtee, jos oikeasti olisi ollut niin säälittävä tapaus, etten olisi osannut itse/valinnut noin helvetin tossukan miehen joka ei olisi osannut kasvattaa teiniä. Vittu tervemorohei..
Että ihan "Ärsytitkö lasta"! Ihan taatusti, jokainen joka on ollut tekemisissä ihan normaalinkin 15- vuotiaan kanssa, joka laittaa hanttiin sääntöjen kanssa, joka raivoaa, kiukuttelee, väkisinkin tulee ärsyttäneeksi sitä lasta!
Ihan silläkin, ettei lipeä säännöistä, eikä vaan anna nuoren tehdä mitä se haluaa.
Siltikin, normaali nuori turhautuessaan ja kiukustuessaan ei kyllä pahoinpitele ketään.
Se saattaa rähjätä, raivota sanallisesti mutta siihen sen pitää jäädä. Ja sitten jutellaan taas säännöistä, kerrataan ne, ja sovitaan riidat.
ärsytitkö lasta! Tuon ikäinen ei valitettavasti osaa hillitä itseään kovin helposti. Ensiksi keskustelisin lapsen ja lapsen vanhempien kanssa asiasta ja mietittäisiin mitä tehdään. Jos ote on ylimielinen niin tekisin ilmoituksen ja kävisin lääkärissä. Lääkäristä saisin tulevaisuutta varten todistuksen. Se on selvää että lapsi pitää herätellä että ymmärtää mitä tuli tehtyä. En suin päin lähtisi tekemään poliisille ilmoitusta ettei lapsen elämä menisi rikki vielä eron lisäksikin. Lastenkoti ei ole mikään sopiva paikka asua
"ärsytitkö"??? kuule ihan sama, pahoinpitely on pahoinpitely.
Sinun mielestä lyhythameiset saa luvalla raiskata kun houkuttelevat..
jos tilanne jatkuu ja ap:tä pahoinpidellään useammankin kerran kodissaan pienten lasten nähden, on se varmaan syy ottaa pienet lapset huostaan, etteivät joutuisi sellaista näkemään.
että kasvatusvastuu on pojan isällä, ei ap:lla.