Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä tehdä mitään ilmoitusta ja jos niin minne?? Miehen lapsi 15v pahoinpiteli

Vierailija
16.11.2012 |

mut tänään. iältään pentu, mut aikuisen voimat, ja mä en enää suostu omassa kodissani pelkäämään. haluan tehdä rikosilmoituksen, mitä seuraa kun alaikäinen kyseessÄ?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli esille muita seikkoja.

Vierailija
22/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi hitossa edes kirjoittelet täällä enää, kun kyse on oikeasti vakavasta asiasta? 15-vuotias on vastuussa teoistaan, mukaanlukien tuhottu omaisuus. Jos miehesi pojalla on noin mahdotonta käsittää että toisia ei vahingoiteta ja teoilla on seurauksia, tekisit melkein palveluksen kyseisen herran tulevaisuutta ajatellen.

Ei se siitä muutu että asiaa hyssytellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on jo nyt mua fyysisesti isompi ja vahvempi, heiti mut seinään, kuristi, huoritteli ja repi hiuksistani isoja tukkoja - omien pienten lasteni nähden, mikä kamalinta tässä omasta mielestäni. :((

ap

Kun aikuiset ihmiset ei saa kersoihin rotia, vaan 15v. pahoinpitelee ämmän.. Haloo. Kyllä saat ihan itteäs syyttää ja isäänsä pieleen menneestä kasvatuksesta. Ja täällä av-mammat huutaa kilpaa "rikosilmotus". :D :D :D

MITÄ tuossa sitten pitäisi tehdä? Hakata paskat pihalle siitä ylimielisestä paskapennusta? SIitähän sitä itse vasta linnaan pääsisi.

Joten kerro sinä vitun huutelija nyt mitä ap:n sinun mielestäsi pitäisi tehdä?

Vierailija
24/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen on rikosoikeudellisessa vastuussa jo tekemisistään.

Eli, menet lääkäriin ja kerrot että sinut on pahoinpidelty. Sitten menet poliisilaitokselle ja teet rikosilmoituksen. Jotain rajaa!

Vierailija
25/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeutuisin lääkäriin ja tekisin lastensuojeluilmoituksen.

Ei tuollainen voi jatkua!

Vierailija
26/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on jo nyt mua fyysisesti isompi ja vahvempi, heiti mut seinään, kuristi, huoritteli ja repi hiuksistani isoja tukkoja - omien pienten lasteni nähden, mikä kamalinta tässä omasta mielestäni. :(( ap

Kun aikuiset ihmiset ei saa kersoihin rotia, vaan 15v. pahoinpitelee ämmän.. Haloo. Kyllä saat ihan itteäs syyttää ja isäänsä pieleen menneestä kasvatuksesta. Ja täällä av-mammat huutaa kilpaa "rikosilmotus". :D :D :D

Ehkä sit oon luuseri ja mitä vaan, mut totuus on, että en pärjää miehen lapselle enää. Pelkään sitä. ap

Vierailija
27/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkin voit olla lasta vihaava äitipuoli ja nyt vain naksahti.

Musta sun täytyy jutella miehesi kanssa ennen kun teet mitään.

Nimittäin rikosilmoituksella on myös seuraus ja pääsette koko perhe lastensuojeluun.

Mikä on miehesi reaktio?

Ehkä antaa sulle kenkää samantien.

Itse en voi sanoa, että tee rikosilmoitus, koska tiedämme vain sinun kertomasi.

Tämä teidän on ehdottomasti perheenä keskusteltava ja sitten päädytty johonkin ratkaisuun.

Vierailija
28/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin ehkä niin, että

hakeutuisin lääkäriin ja tekisin lastensuojeluilmoituksen.

Ei tuollainen voi jatkua!

sillä vaikuttaa, että hän tarvitsee jo jonkinsortin ammattiapua impulsiivisuuteensa/vihan hallintaansa.

Mitäs tällaisissa tilanteissa laki sanoikaan? Kuuluivatko nuo pahoinpitelyt nykyään kategoriaan "sairaanhoitohengilökunnan kuuluu ilmoittaa poliisille, vaikkei asianomainen sitä itse haluaisikaan"? Siis jos ap nyt hakeutuu sinne lääkäriin, niin kuin hänen ainakin mielestäni pitäisi ehdottomasti tehdä.

Vierailija
29/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkin voit olla lasta vihaava äitipuoli ja nyt vain naksahti.

Musta sun täytyy jutella miehesi kanssa ennen kun teet mitään.

Nimittäin rikosilmoituksella on myös seuraus ja pääsette koko perhe lastensuojeluun.

Mikä on miehesi reaktio?

Itse en voi sanoa, että tee rikosilmoitus, koska tiedämme vain sinun kertomasi.

Tämä teidän on ehdottomasti perheenä keskusteltava ja sitten päädytty johonkin ratkaisuun.

Vierailija
30/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on jo nyt mua fyysisesti isompi ja vahvempi, heiti mut seinään, kuristi, huoritteli ja repi hiuksistani isoja tukkoja - omien pienten lasteni nähden, mikä kamalinta tässä omasta mielestäni. :(( ap

Ehkä sit oon luuseri ja mitä vaan, mut totuus on, että en pärjää miehen lapselle enää. Pelkään sitä. ap

Onhan ihan luonnollista, että 15-vuotiaana pojat alkavat olla isompai kuin naiset. ja sivsityneillä ihmisillä on sitäpaitsi päässään lukko, joka estää toiseen ihmsieen käsiksi käymisen.

Vierailija
31/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehesi reaktio?

Jos mies antaa vaimolle kenkää vain siksi, ettei tämä suostu lapsipuolen nyrkkeilysäkiksi, niin sitten antaa. En kutsuisi moista edes mieheksi.

Vierailija
32/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä otus se lapsi on!! Tosin, sääliksikin käy, kun ei taida olla ollut mikään ihannelapsuus hänellä. Surullista.

Rikosilmoitus on tosiaankin oikea menettelytapa.

Vierailija
33/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämäkin yritetään saada ap:n viaksi.

Mikä ihme teitä naisia vaivaa?

Teinipoika, joka on rikosoikeudellisessa vastuussa, pahoinpitelee äitipuolensa pikkusiskojen läsnäollessa niin, että siitä jää selviä, näkyviä vammoja.

Totta helvetissä siitä tehdään rikosilmoitus. Se on selvä pahoinpitely.

Vierailija
34/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ärsyttää niin että saa lapsen päällensä tai vihata jopa niin kauan, että lapsella napsahtaa.

Me ei tiedetä onko ap itsekkin se paha.

No minä ainakin antaisin kenkää jos olisin työmatkalla ja isäpuoli tekisi lapsestani rikosilmoituksen.

Vierailija
35/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ärsyttää niin että saa lapsen päällensä tai vihata jopa niin kauan, että lapsella napsahtaa.

Me ei tiedetä onko ap itsekkin se paha.

No minä ainakin antaisin kenkää jos olisin työmatkalla ja isäpuoli tekisi lapsestani rikosilmoituksen.

pahoinpitelemään. Ärsyttäminen ei ole rikos toisin kuin pahoinpitely.

Jos poikapuoli olisi tehnyt noin minulle, poliisit tai sossu olisi saanut hakea saman tien pois. Ja ihan sama, mitä mies olisi asiaan sanonut jos ei osaa lastaan pitää kurissa ja kasvattaa kunnolla.

Vierailija
36/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai sillä ole mitään väliä miten ärsyttävä ap on ehkä ollut. jos poika jatkaa tuollaista väkivaltaista käytöstä niin hänen tulevaisuutensa on vankilassa. sinne vankilaan joutuu tietysti siksi kun on pahoinpidellyt tai tappanut jonkun ärsyttävän tyypin.

Vierailija
37/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydät kirjaamaan vammat ja kertomuksesi pahoinpitelynä. Tarvitset nämä, jos asia etenee nyt tai myöhemmin rikosasiana.

Tämän jälkeen tulee se poliisiasia. Suosittelen tekemään ilmoituksen.

Voit saada tukea Rikosuhripäivystyksestä, puhelinpalvelu, voi saada tukihenkilön jne.

Vierailija
38/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tee rikosilmoitus poliisille. Ko. lapsi on rikosoikeudellisesti vastuussa teoistaan, joten alaikäisyys ei ole este. Poliisi aloittaa esitutkinnan, mikäli sillä on syytä epäillä rikoksen tapahtuneen (eli tässä tapauksessa varmasti aloittaa). Poliisi kuulustelee sinua ja lasta, sekä varaa lapsen huoltajalle tilaisuuden tulla kuulluksi.

2. Tee syyttäjälle syyttämispyyntö. Mikäli syyttäjä päättää ajaa syytettä, voit pyytää häntä myös ajamaan yksityisoikeudellisia vaateitasi (kipu- ja särkykorvaukset). Voit vaatia niitä myös itse. Jos syyttäjä tekee syyttämättäjättämispäätöksen, voit ajaa kannetta omissa nimissäsi.

3. Asian käsittely menee käräjäoikeuteen, voit valita suostutko kirjalliseen menettelyyn vai tahdotko ihan oikeuden istunnon. Muista vaatia syytetyltä myös oikeudenkäyntikulujesi korvausta!

Terveisin henkilö, joka valmistuu lakimieheksi parin kk:n päästä.

Vierailija
39/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoika, joka on rikosoikeudellisessa vastuussa, pahoinpitelee äitipuolensa pikkusiskojen läsnäollessa niin, että siitä jää selviä, näkyviä vammoja.

kädetön urpo ja onneton kasvattaja, että 15v kakara käy päälle ja vielä onnistuu siinä!!!

Vierailija
40/49 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädetön urpo ja onneton kasvattaja, että 15v kakara käy päälle ja vielä onnistuu siinä!!!

tehdä, kun häntä voimakkaampi ja ilmeisesti isokokoisempi nuori käy päälle? Väkivaltaa ei voi käyttää, koska pojan sijasta ap:ta olisi syytetty pahoinpitelystä.

Puhuminen? Joo, sehän varmaan toimiikin kun poika repii hiuksia päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan