Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa?

Vierailija
14.11.2012 |

Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.

Kommentit (609)

Vierailija
101/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä miehen kanssa, joka on käynyt sivarin. Tosin meni armeijaan ja pääsi rukkiin asti, mutta mursi siellä jalkansa niin pahasti ettei palvelus enää onnistunut --> sivariin. Ihan kunnon mies on ollut :)

Vierailija
102/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä ottaisi naista joka ei ole käynyt kodinhoitaja koulua tai muuten opiskellut ruuanlaittoa ja siivoamista.

jotenkin arveluttavilta vässyköiltä vaikuttaa kaikki ne naiset jotka eivät ole sitä käyneet.

Ja kyllähän se että on harjoitellut kodinhoitoa kuuluu naisen velvollisuuksiin. Siinä missä maanpuolustus miesten velvollisuuksiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jengi tajua, että kaikki jotka eivät ole käyneet armeijaa, eivät ole luistaneet laiskuuttaan velvollisuudesta, ja sairaus ei tarkoita mitään mielisairautta tai raajarikkoa :D

Vierailija
104/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni voisin. Kunhan kyseessä ei ole pahasti mielenterveysongelmainen, joka siitä syystä joutunut jättämään armeijan väliin.

Vierailija
105/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei kuhan ei ole pitkähiuksinen sivaripelle tai totaaalikieltäytyjä. Jos on keplotellut itsensä intistä vapaaksi on ok, kuhan ei ole käynyt sivaria tai ole totaalikieltäytyjä.

Vierailija
106/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Sen verran pitää olla selkärankaa että jaksaa käydä armeijan. Kertoo ihmisestä paljon.

Vierailija
107/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:07"]

"No mitä tiedän

muutamia armeijan käymättömiä niin kaikkia yhdistää seuraavat asiat: 
- ei ammattikoulutusta, vaikka ikää lähes 30v 
- työttömiä 
- ei ainuttakaan palkallista työpaikkaa ikinä 
- harjoittelupaikkoja sitäkin enemmän 
- laskuja ulosotossa, talous p.a. 
Eli armeijan käymättömyyden taustalla ei ole mitään muuta ideologiaa kuin laiskuus."

Kiitos vastauksestasi, vierailija nro 18;  tässä on nimittäin totuus. On turha saivarrella siitä, millaisia sotaväen käymättömät ovat (vammaiset ja hihhulit ovat tietysti luku sinänsä).

[/quote]

-25v ikää

-löytyy ammattipaperit

-2800e/kk + löysät

-luulenpa pysyväni tässä työssä seuraavat 10 vuotta. ellei satu YT kohalle seuraavan kahden sisällä. Nyt takana 3v.

-Ei työharjoittelupaikkoja mutta sivaristasain tämän paikan jossa nykyään olen.

-Säästössä 12 000e + roiskeet. 

Vituttaako?

Vierailija
108/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole käynyt armeijaa. Ollaan oltu naimisissa yli 33 vuotta. 

Vierailija
109/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin seurustelisin. Ei tarvis ainakaan kuunnella niitä iänikuisia paskoja armeijajuttuja jos astutaan joskus olemaan kännissä samaan aikaan. Hyi helvetti.

Vierailija
110/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin se olisi vain plussaa. En pidä muutenkaan ajatuksesta, että nuoria miehiä ja vapaaehtoisesti naisia opetetaan laillisesti murhaamaan. Armeijasta kieltäytyvällä ihmisellä olisi luultavasti enemmän samankaltainen elämänkatsomus kuin minulla. 

Vierailija
111/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on herkkäsieluinen. Hän sai c:n paperit. Osaa hoitaa hyvin lapsia ja maalata akvarellejä.

Vierailija
112/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:17"]

Enpä usko.seurustelin jo.Ei toista enää.Laiskoja narkkeja, sori yleistys, mutta yleistän kuitenkin ; D

[/quote]

Mun mies teki  9 kuukautta täyttä 8:n tunnin työpäivää valtiolle. Erikoishommissa oli vielä ammattinsa vuoksi.

Toki sai palkankin. Ja täyshoidon vankilassa. Mitä järkeä vain, kun ei ollut kuitenkaan vaarallinen, vaan kieltäytyi tappamasta.

Vierailija
113/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on vapautettu armeijasta erään kroonisen sairauden (ei haittaa elämää) vuoksi, ei kuitenkaan mielenterveyssyistä. Oon 29-vuotias lakimies, töissä eräässä eteläsuomalaisessa käräjäoikeudessa, bruttotulot 5.600 €/kk, asun Kampissa ja seurustelen. Mitäpä luulette, tarviiko tai onko mun tarvinnu katella hetkeäkään naista, jolle ei kelpaa kuin inttipojut? :)

Vierailija
114/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko alapeukku 312:lle. Liian lähekkäin on noi peukut nakkisormelle.

Vierailija
115/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos mies pystyisi seurustelemaan kanssani. Minä nääs olen käynyt armeijan.

Vierailija
116/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä miksi pasifisti pistetään vankilaan täysihoitoon verorahoilla. Eihän siitä mitään vaaraa ole vapaana ollessaan. Laittaisi roistot sinne.

Vierailija
117/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minun aviomieheni on sivari. Koulutusta on tohtorin tutkinnon verran. Toimii esimiestehtävissä koulutustaan vastaavissa tehtävissä. Ei ole laskuja ulosotossa. Hyvä miehinen mies on ja ihana isä. Ei kyllä mikään perinteinen machomies, tasa-arvolta ei voi meidän perheessä välttyä. Luulenpa, että kaikille osapuolille oli parempi, ettei mies ollut aikoinaan naureskelemassa itseään nuorempien kapiaisten komennoille vaan meni sivariin paikkaan, jossa sai hyödyntää opinnoissaan jo hankkimaansa tietotaitoa. (Kyllä univormumiehet silti komeita on, en kiellä :))

Vierailija
118/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole käynyt armeijaa, sillä on diabeetikko. Ei millään pystyisi huolehtimaan verensokereistaan, sillä ne aiheuttavat satunnaisuuksiensa takia haittaa arjessakin.

Vierailija
119/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:36"]

Todellakin se olisi vain plussaa. En pidä muutenkaan ajatuksesta, että nuoria miehiä ja vapaaehtoisesti naisia opetetaan laillisesti murhaamaan. Armeijasta kieltäytyvällä ihmisellä olisi luultavasti enemmän samankaltainen elämänkatsomus kuin minulla. 

[/quote]

Olen samaa mieltä. 

Vierailija
120/609 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muahan ei todellakaan haittais, vaikka mies ois käynyki sivarin. mikä sen päätös sitten ikinä oiskaan, tukisin sitä. jotku sanoo, että sivarin käyminen hiusten pituuden takia on typerää, mut ite tälläsenä rock-tyyppisenä naisena ymmärrän ne hiukset täysin hyvin. ei kukaan rokkarimies (ainakaan tuntemani) haluu leikata hiuksiaan jonku armeijan takia. :D sivari ei tee musta miehestä yhtään huonompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi