Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa?

Vierailija
14.11.2012 |

Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.

Kommentit (609)

Vierailija
481/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella seurustevani armeijan käyneen kanssa, koska 18-vuotiaalta poikaselta ei voi juurikaan odottaa itsenäistä ajattelua tai kykyä kyseenalaistaa auktoriteetteja. Monet toki tähän kykenevät jo nuorena, toiset eivät koskaan.

Mieluummin tietysti sivari.

Vierailija
482/609 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee miehen intissä? Se, että juostaan sisällle ulos edes takaisin? Se, että joku ihminen on parempi kuin sinä? Se, että lomalta tullessa sänkysi päivä- sekä peitto on pyöritetty rautalangalla kiinni sänkyyn ja kaappi käännetty vääripäin? Kävellään 100km ihan turhaan? Mitä opin intissä? Öö ku laittaa havuja persauksen alle talvella jos on pakottava tarve istua lumihangessa niin ei persaus kastu. Olenkin tätä oppia käyttänyt useasti näin kaupunki olosuhteissa... Paljon enemmän oon arvostanut näitä sivareita jotka ovat saaneet työpaikan sieltä sivaripalveluksesta. Joo voi saada intistäkin, mutta kyllä pitää olla pikkasen häiriintynyt.
Minä kävin intin, viihdyin siellä 9kk ja jos nyt saisin päättää uudestaan niin menisin ennemmin sivariin ja oikeisiin töihin kun tonne pellekouluun. Toiseksi vastustan tätä eriarvoistamista, sukupuolten välistä epätasa-arvoa, Suomen puolustusvoimat ei pärjää mitenkään Venäjälle, Suomi pelkää enemmän NATOA kun itänaapurin uhkaa. Joten itsehän ole reservistä eronnut ja olen siis sivari nykyisin.
Nyt karkas vähän offtopicin puolelle, mutta jos oikeesti on syy jättää treffit kesken sen takia, että tyyppi on sivari niin mene oikeesti ittees! Sen jälkeen se intin käynyt mies vois yhtälailla vaatia, että naisen paikka on siinä nyrkin ja hellan välissä. Intti tai sivari ei tee kenestäkään sen parempaa vaan se nyt on tässä kakka valtiossa pakko käydä, moni jättäis käymättä molemmat ellei olis pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/609 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin joskus, etten todellakaan voisi. No, oli tuossa sellanenkin mies pari vuotta saman katon alla, kyllä kelpasi, vaikka ei kovin "miesten juttuja" osannutkaan tehdä..

Vierailija
484/609 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:56"]

Olet siis valmis perustamaan perheen ainoastaan miehen kanssa joka on suorittanut asepalveluksen, joka on valmis valtion nimissä teloittamaan toisessa maassa viattomia lapsiperheitä? Mutta et siis miehen kanssa joka kieltäytyy näistä kunnian teoista? Joista yleensä saa rintaan vielä jonkun kivan pikku mitalin. Luultavasti myös sodasta tuliasiksi kotiin tuodaan traumoja ja psykoottisia harhoja, jonka saattelemana tämä isäkandidaatti pistää vielä teidätkin kylmäksi. Vai alkaisiko teidän perheen isit rintamakarkureiksi? Eivätkä ikimaailmassa sodan alkaessa tekisi mitään edeltä mainittua? 

[/quote]

Ihan uskomatonta miten vitun tyhmiä ihmisiä on olemassa. Tekeekö intin käyminen jokaisesta miehestä potentiaalisen lapsentappajan?  Mitä sä kuvittelet, että armeijassa tehdään? Suomella on PUOLUSTUSvoimat, joiden tarkoitus PUOLUSTAA omaa valtiota, eikä siis hyökätä "vieraisiin valtioihin" raiskaamaan ja tappamaan.

Vierailija
485/609 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija tekee miehestä pojan, pojasta paviaanin, mutta nulikasta se voi tehdä selkärankaisemman.

Oikeesti teidän pitäisi nähdä kasarmin sisälle normipäivänä. Se on pahempaa kuin apinatarhassa.

Vierailija
486/609 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellista militarismia arvioida miehen arvo pelkästään armeijan käymisen perusteella! Ei millään muulla ole väliä? Huh huh....

Vierailija
487/609 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että asialla ei ole minulle minkäänlaista merkitystä, olen ollut naimisissa miehen kanssa, joka on terveydellisistä syistä vapautettu intistä. Mutta totaalikieltäytyjän kanssa en sittenkään tiedä, riippuisi miten aatteellinen hän on. En ehkä seurustelisi ihan ääri-ihmisen kanssa, jos hän toisi aatteitaan hirmu voimakkaasti esille koko ajan, olisi sitten aatteensa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
488/609 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonhakkaajatkin ovat kunnon miehiä, jos heillä vain on hyvä sotilasarvo. Näin Suomessa.

Vierailija
489/609 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 12:08"]

t. pasifisti, jonka mielestä se on nuorisoleikkiä ihmisille, jotka eivät ajattele

[/quote]

Tuosta tuli mieleen kertomus vietnamin sodan aikana olleesta pasifisti pitkätukasta, joka tappeli ja mellakoi kadulla poliisia vastaan ja joutui vankilaan. Tämä dorka kuvitteli olevansa suosittu (koska tappeli auktoriteetteja vastaan) vankilassa. Hänen mentyä osastolle hän todennäköisesti toi esille vakaumuksiaan ja siitähän se sitten alkoi. Häntä naitiin yötä päivää vartioiden näkemättä yhtään mitään. Hänen hampaansa oli lyöty sisälle ja peräsuoli valui ulos. kolmantena yönä hän hyppäsi tasanteelta ja tappoi itsensä.

Vierailija
490/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, niin en todellakaan kelputtaisi mitään vässykkää joka ei ole isäm maalleen palvelusta suorittanut!!!

Naiseksi en taas ota ketään jolla on jotain valittamista nyrkkikoulutukseen, kun sana ei mene perille! Kyllä mies on perheen pää piste. Perklele kyllä ennen oli asiat paremmin

Vierailija
491/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletkos itse käymyt armeijan ? jos et, niin mikäs itse oot ?

Vierailija
492/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en voisi missään nimessä seurutella naisen kanssa joka EI ole käynyt armeijaa. On luultavasti joku ylipainoinen klubeilla käyvä valas silloin. Naiset jotka on raskaana eikä ole käynyt armeijaa pitäisi tehdä abortti, lapsi varmasti kasvaa kieroon kun äitinä sellainen tissiposki valas. 

Vierailija
493/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta kyllä todistaa miksi kukaan ei halua nykyisiä pissislorttoja joita varovaisen arvion muaan noin 90% naisista. Tekopyhiä ja katteettomasti itseään täynnä olevia suomilorttoja. 

Elämän sisältö BB ja mitä naapurit ajattelevat. Ei ihme, että god tier alfat kuten minä olen jopa kyllästynyt teidän kanssa panemiseen, koska silloin joutuu väkisinkin sekaantumaan alikehittyneiden aivojenne kehittämiin itsetunto-ongelmiin. Ja pillun tähden. :D

Fleshligtit on keksitty joten en ymmärrä kuka itseään kunnioittava mies suostuu luovuttamaan päätösvaltaa elämästään kanan aivoilla varustetulle pillunkantotelineelle. Vitun vässykät todellakin

Vierailija
494/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä C-miehen kanssa ja itse suoritan siviilipalvelusta as we speak. Todella mukavasti on mennyt ja parempaa avomiestä en voisi kuvitellakaan. Hommat luistaa!

Vierailija
495/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeija opettaa, että tappaminen on oikein, en hyväksy tätä ja kyllä voin seurustella sivarin kanssa

Vierailija
496/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka on käynyt armeijan ja sanon kaikille jotka eivät vielä ole käyneet armeijaa. Älkää käykö. Itse en oppinut mitään muutakuin, että armeijassa ei toimita järjellisen logiikan mukaan. Puolustetaan maata todella vanhojen käytäntöjen mukaan ja opittiin katsomaan isänmaallista propagandaa.
Olin sissi pohjoisessa ja voin sanoa, että en todellakaan ollut " vässykkä hommissa ".
Olen ollut töissä, kelan tuilla ja koulussa armeijan jälkeen.
Ystävinä minulla on useita sivarin käyneitä ja useita armeijan käyneitä. Myös armeijassa töissä olleita.
Kenestäkään ystävästäni ei voi tietää etukäteen mitä hän on tehnyt.
Onpa minulla jopa rastapäisiä armeijan kapiaisia ystävinäni.

PS: Hyvät äidit. Keskittykää siihen lapsen kasvatukseen älkääkä kaikkeen saatanan pinnalliseen vammailuun millä ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa.

Vierailija
497/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 10:46"]

Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.

[/quote]

Hyvin se on onnistunut jo melkein yhdeksän vuotta. Tosin miesystäväni on B-mies,saanut vapautuksen terveydellistä syistä,joten en tiedä olisiko mennyt armeijaan vai sivariin,jos olisi pitänyt valita.Jos olisin itse mies,menisin sivariin,koska olen pasifisti enkä halua opetella tappamaan. Armeija vs sivari on mielestäni ihaan jokaisen miehen oma valinta,kertoo valitsijan arvoista mutta ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä.

Vierailija
498/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kurittoman kasvatuksen saaneet pennut miehistyvät ja itsenäistyvät."

Bullshit. Jos penska on saanut kurittoman kasvatuksen noin 18-20 vuotta ennen inttiin tuloa, niin 6-12 kk ei todellakaan ehdi korjaamaan tätä vääristymää millään muotoa vaikka kuinka toivottaisiin. Pari viikkoa intin jälkeen voi olla särmä, mutta kun kukaan ei ole enää komentamassa niin rötväys jatkuu siitä mihin se jäi inttiin mennessä.

Itse menin inttiin (Lappiin sisseihin) todella särmänä ns "survivalistiharrastajana" eli kaikki eräjormajipot mitä intti pystyi opettamaan oli jo hanskassa mennen tullen, ml metsästys/kalastustemput. Intissä suorastaan turhauduin kun piti mennä aina sen heikoimman lenkin mukaan. Raakalaismainen asenne heikompia kohtaan (mm alokkaana ollessani turhaantuneena potkin kirjaimellisesti persiille nyykähtänyttä alikessua, kapiaisten naureskellessa vieressä) ja helvetinmoinen itsepäisyys/periksiantamattomuus katsottiin intin mittarilla johtajaominaisuudeksi  ja pistivät RUK:n. Siellä en pärjännyt kovin hyvin kun piti toimia porukassa ja johtaa muita, kun tein mieluummin asiat itse ja omalla tavalla, mutta salmiakkilutina tultiin takaisin yksikköön. Kapiasten kanssa en tullut mitenkään toimeen ja monesti kyseenalaistivat voiko minulle sitä vänskän nappia antaa mutta sekin tuli. Kaiken huipuksi ylensivät reservissä luutnantiksi reilusti alle vaadituilla kertausvuorokausilla...

Mitäkö jäi käteen tuolta reissulta? Syvä halveksunta intin keskinkertaisuuteen kannustavaan laumasieluisuutta kohtaan ja ylipäätään kaikkea inttiin liittyvää kohtaan. Vaihtaisin välittömästi reservin sivariksi jos ei tarvitsisi käydä istumassa niitä turhaa viittä päivää sivarikeskuksessa.

Ja mitäkö tekisin mahdollisen sodan aikana? Pistäisin perheen ulkomaille (sinne jonkin verran kerännyt tiliä "hätävaraksi"),  itse jäisin vähäksi aikaa katsomaan mitä tapahtuu ja vahtimaan vähää maalänttiäni, jokaista liian lähelle tulevaa kohtelisin vihollisena. Minulla ei ole mitään haluja puolustaa näin persiilleen johtettua maata, joskaan en myöskään edesauttaisi mahdollista tunkeutujaa millään muotoa.

Toivon että poikani saa jonain päivänä aidosti valita meneekö inttiin. Tuohon mennessä hän muuten osaa ampua ja eräjormailla paremmin kuin intti pystyy koskaan opettaa. Nyt jo 8-vuotiaana hän on painaltanut perässäni pilkeillä, verkoilla, metsäkanalintujahdissa, Lapin korvessa jne...enemmän kuin keskimääräinen parikymppinen varusmies tulee inttinsä aikana näkemään skutsia.

Vierailija
499/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä :D Tottakai voisin! En edes tietäisi kuka on käynyt ja kuka ei, koska harvemmin tulee moista kysyttyä.

Vierailija
500/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella miehen kanssa joka armeijaa ei ole käynyt. Olen itsekkin lähdössä suorittamaan asepalvelusta, ja tähtäimessä päästä rauhanturvajoukkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan