Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa?

Vierailija
14.11.2012 |

Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.

Kommentit (609)

Vierailija
441/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivarit on tehty sokerista, siks tytöt nuolee niitä!

Vierailija
442/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt armeijaa, enkä suostuisi seurustelemaan suomalaisen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloitustasi voi kukaan normaali ihminen ottaa vakavasti! Tulee mieleen vaan sketsit : haluatko saada piiskaa kotona... Aih Pertti, sinun kaluunat kiiltelevät komeasti....!

Vierailija
444/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei menny armeijaan, mutta hyvin hän on vastuullinen isä hoitaa lapsia sekä on hyvä aviomies. Urheilun takia hän jätti armeijan, mikä on minusta ihan pätevä syy jättää, koska ny mieheni on menestynyt urheilija.

Vierailija
445/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intti kestää 6kk. Sivari 13kk. Intissä annetaan boxerit jne..,ruoka jne nenän eteen. Sivarissa mennään omilla pöksyillä ja tehdään oma ruoka.. Missä kohtaa on laiskuus.

Vierailija
446/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi suomessa palveluksen ja on ollut 5 vuotta muukalaislegioonassa. Pidän hänestä juuri siksi että hän on TOSI MIES eikä mikään kaunispoika jolla on homoseksuaaleja taipumuksia. En voisi seurustella nössön kanssa! Mieheni puolustaa aina itseään ja perhettään mikä tekee hänestä parhaan miehen minulle.

Vierailija
447/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän siellä legioonassa tehdään kun ei ole naisia ;)

Vierailija
448/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rehellinen sivari, enkä voisi kuvitella rakastavampaa ja ihanampaa perheenisää kuin hän. Häneen voi luottaa kuin kiveen ja hän on loistava isä lapsillemme.

Väitän siis että tuo inttimania on täysin lapsellista höpötystä eikä sillä ole merkitystä.

Vierailija
449/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä tulee sikoja armeijassa. HYI

Vierailija
450/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:39"]

Mitäköhän siellä legioonassa tehdään kun ei ole naisia ;)

[/quote]

Käyvät "Bordelle de Militaire Controle" palveluksia nauttimassa. Tosin en tiedä onko nykyään enää tuollaista systeemiä olemassa "osana" Muukalaislegioonaa. 

Vierailija
451/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 07:15"]

Itse en ole käynyt armeijaa ja jälkeenpäin se on siinä mielessä harmittanut, etten ole kokenut itsestäriippumatonta läpileikkausta omasta ikäluokastani. Tavallaan se voi olla myös siunaus, sillä idioottien kanssa hengaaminen voi olla varsin kuluttavaa, etenkin jos heille on suotu valtaa.

[/quote]

Juuri tämä. En ole pitänyt yhteenkään "inttikaveriin" yhteyttä siksi, etten yksinkertaisesti sietänyt sitä suurinta osaa idiootteja, joiden perään vielä piti katsoa. Itse sain vielä 10 vuotta intin jälkeen kännipuheluita "vittu ku shä olit shärmä kokshu, koshkaan ollu niin hyvää pomoa..." - hieno homma, mutta sillä inttisärmyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten pärjää siviilissä. Vaikkei nyt kovin huonosti siviilissä ole mennyt, ellei lasketa sitä että suorastaan kammoksun esimiesnakkeja, kiitos sotavaltion typerien kuvioiden. Ei meinaan ole kerta eikä ensimmäinenkään kun on sanottu "ja vielä reservin upseeri, luulis nyt esimiesaseman kiinnostavan".Miksi kiinnostaisi, kun on päässyt ihan hyville liksoille ilman turhia "vastuita"...

[/quote]Itse hakeuduin sivariin :O kavereiden kertomana tiesin sen että intissä on paljon erikoisia (idiootteja) persoonia :D Olen erittäin sarkastinen ja suorapuheinen, joten... Mut joo sivari oli muutoinkin itseäni kiinnostava, nyt alkaa "palvelus" olla puolessa välissä. Käyn myös iltakoulua sivarin ohessa :)

Vierailija
452/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on viisas, se ei liity inttiin tai sivariin.

Jos mies on kunnollinen ja luotettava, se ei liity inttiin tai sivariin.

Jos mies on hyvä isä, se ei liity inttiin tai sivariin.

Jos luotettava, kunnollinen, rakastava ja rakastava mies haluaa mennä joko inttiin tai sivariin, niin se sama mies sieltä tulee ulos. Meni kumpaan tahansa.

Oksetuttaa tämä oletus että intissä ei voisi olla ns. "huonoa ainesta" ja ettei sivarissa voisi olla ns. "hyvää ainesta". Vajavaisia ja ei vajavaisia ihmisiä sitä menee molempiin Oman Tahtonsa Mukaan ja parhaat ottaa opikseen ja hyödykseen oli kumpi tahansa paikka. Huonoimmat ei ota opikseen ja hyödykseen oli kumpi tahansa paikka.

En voisi seurustella miehen kanssa, joka olettaisi että sillä, onko käynyt intin vai sivarin, olisi mitään väliä ihmisen luonteen tai ominaisuuksien kannalta. Itse itsestämme ja teoistamme vastaamme, olimmepa käyneet intin tai sivarin.

Vierailija
453/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekös että Israelissa naisetkin käy armeijan? :) Nykyään myös Norjassa. Pitäs suomessakin saada naiset inttiin :D Tai edes "lottapalvelukseen"

Vierailija
454/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:06"]

Tiesittekös että Israelissa naisetkin käy armeijan? :) Nykyään myös Norjassa. Pitäs suomessakin saada naiset inttiin :D Tai edes "lottapalvelukseen"

[/quote]

Ei vaan kummallekin sukupuolelle armeija vapaaehtoiseksi. Norjassa vain minimaalisen pieni osa ikäluokasta otetaan armeijaan, ei siellä todellakaan kaikkia pakoteta niin kuin Suomesssa.

Vierailija
455/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mielelläni

m50

Vierailija
456/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 10:46"]Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.
[/quote]

Niin tai samalla naisilta voitas vaatia töihin meno ettei vaan laiskottele kotona lapsen kanssa joka voisi tarhassa jo käydä :) mietippä sitä!

Vierailija
457/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se fakta, että jos on armeijan muista kuin terveydellisistä luistanut, niin kertoo se pojan selkäranhgattomuudesta. Jos omat aatteet ovat niin vahvat, että on vastaan niin sen vielä jotenkin pystyn ymmärtämään.

Intissä oppii paljon hyödyllisiä taitoja nyky-ajan "uusavuton" kansakin ja saa paljon uusia, rikastuttavia kokemuksia. Sosiaaliset taidot, sekä mahdollisesti myös johtajakäyttäyminen kehittyy. Riippuen hakeutuuko johtajakoulutukseen. Sitä paitsi intissä syntyy myös paljon uusia kaverisuhteita.

En toki lähde väittämään ettei isäksi soveltuisi jos on armeijasta luistanut. Muistakaa että on nuoren oma päätös miten asepalveluksen suorittaa. Itse kehottaisin ottamaan sen avoimesti opettavaisena ja hyödyllisenä kokemuksena. Ja armeijamme suorituskyky puolustaa maatamme, on oikeasti paljon parempi mitä täällä parissa kommentissa on pyritty tuomaan esille.

Itse olen jonkin aikaa ollut töissä puolustusvoimilla, ja sittemmin lentäjäksi lukenut. Mainitsen tämän vain siksi ettette luule olevani täysin tietämätön, tai leimaa minua.

Vierailija
458/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23 -vuotias.

- valmistun sairaanhoitajaksi vuoden päästä

- ylioppilas

- ollut palkkatöissä opiskeluja edeltävinä vuosina, kuten myös kaikki lomat opiskelujen ohessa

- talous ihan kuosissa

- käynyt sivarin

ja koen, että sivarivuosi oli hyödyllisin vuosi ikinä. Opin siviilipalveluksessa vuoden aikana enemmän käytännön työelämästä ja normaalista ns. "aikuisiän" arjesta, kuin ikinä olisin saanut armeijassa. Onneksi meillä on myös teidän kaltaisia yksinkertaisia ihmisiä, jotka ajattelevat että pyssyn kanssa leikkiminen maastopuku päällä tekee pojista miehiä. Olen saanut monesti hyvät naurut, kun "armeija tekee miehen" -tyypit tulevat "argumentoimaan" sitä, miks poikien pitäs mennä armeijaan. Se on vähän niinku konservatiiviuskovaisten kanssa keskustelis, ei siis johda juuri mihinkään. :D

ps. ainii opin erätaitoja ja luonnossa selviytymistä ihan tarpeeksi kun olin penskana 7 vuotta partiossa. 

Vierailija
459/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä sillä ei ole mitään väliä onko käynyt intin vai ei :D on siinä kriteerit... jos vaikka sivarin käynyt haluaa keskittyä mielummin opintoihin niin tekeekö se hänet vaikka laiskaksi tai jopa huonoksi isäksi. Nyt herätys Suomen kansalaiset.

Vierailija
460/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea näitä naisten laukomia mielipiteitä miehistä, jotka eivät ole käyneet armeijaa. Siihen voi olla monia eri syitä, miksi ei joku sitä käy. Mutta ei mennä siihen.

Ketä te olette tuomitsemaan miehiä armeijan käymättömyydestä, kun teidän ei edes tarvitse käydä sitä. Inb4 naiset ei ole niin vahvoja ja muuta paskaa. Menkää helevettiin tän paskapuheen kanssa

PS. En ikinä seurustelisi naisen kanssa joka ei ole käynyt armeijjaa, täytyy nimittäin olla helvetin laiska ja mitäänsaamaton ämmä että ei varmasti kelpaa äidiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän