Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

Vierailija
161/1501 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille ja tervetuloa kaikille uusille! :)

Omanapailulla alkakoon tämänkertainen teksti.. Olen tehnyt ovulaatiotestejä jo kp 7 alkaen :D, kun tosiaan en tiedä millainen mun kierto on. Tyyliin kp 9 tuli haalea viiva tikkuun ja olin innosta piukeana, että nytkö jo, mutta tarkemmin ohjeet luettuani huomasin, että haaleampi viiva kuin se kontrolliviiva, tarkoittaa negatiivista. No, sen jälkeen ei ole tullut mitään haaleita viivoja. Paitsi tänään kun kp 14! Nyt tein äsken ja ihan selkeä viiva kontrolliviivan lisäksi näkyy, se on vähän haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin selkeästi tummempi kuin se aiemmin löytämäni haalea viiva. Voisikohan tämä nyt enteillä ovulaation lähenemistä? Ois aika jees, jos kierto on tämän kaiken jälkeen näinkin säännöllinen!

Taustalla siis kummittelee se PCO, mutta toisaalta onhan se voinut helpottaakin ja kierto säännöllistyä, koska olen pudottanut painoa. Silloin kun PCO diagnosoitiin, BMI keikkui 25 tienoilla ja lääkäri sanoi, että jos painoa vielä tulee, niin myös PCO pahenee. Nyt mulla on siitä diagnoosista pudonnut paino n. 7kg. Eli se varmaan voi olla syynä kierron säännöllistymiseen, mikäli tuo toinen viiva nyt tarkoittaa sitä ovulaation lähestymistä. Millaisia kokemuksia teillä muilla on ovulaatiotesteistä?

Muuten tässä on mennyt ihan kivasti, kovin vauvakuume on ehkä laantunut, mutta pienokainen on silti tervetullut! :) Ja toisaalta, en koko ajan stressaa asiaa, niin ehkä sekin helpottaa tärppäämistä. Ja kun häät lähenee, niin nyt olen alkanut enemmän stressaamaan niistäkin, joten ajatukset ei enää niin helposti mene vauvoihin, toki kuitenkin monta kertaa päivässä :D Häihin on siis enää vajaa kuukausi.. Onneksi järjestelyt on suht hyvällä mallilla. Töitäkin tässä pakerretaan kovasti samalla, reilua viikkoa ennen häitä jään pois töistä niin on aikaa tehdä viimeisiä järjestelyitä ja leipomuksia.

Miehellä oli yhdessä vaiheessa jotenkin ongelmia sulattaa tätä vauvaprojektia, mutta nyt näyttää helpottaneen. Kuulemma minä aluksi jauhoin asiasta koko ajan, niin se alkoi ahdistamaan kun hän haluaa olla sillä periaatteella, että tulee kun on tullakseen. Ja esim. oviksen tikuttelua hän ei ymmärtänyt yhtään :D No, olen tehnyt niitä kaikessa hiljaisuudessa enkä aiokaan tehdä isoa numeroa vaikka nyt mahdollisesti se positiivinen tulos tulikin. Harmittaa vain, että meillä menee työvuorot nyt tosi ristiin, olen nyt kolme päivää iltavuoroissa ja mies on aamuvuoroissa.. :/

Kimallus-84: Miten siellä teillä? Huomasin, että meillä on aikalailla samassa vaiheessa tämä homma, teilläkin vissiin nyt alkoi se yritys ja kiertokin taitaa olla melkein samassa vaiheessa :D

162/1501 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! :) 

Kuumeilija87: Joo, meillä menee näköjään nyt kierto aika samoissa, täällä ollaan vain päivän pidemmällä :) Meillä siis alkoi tässä kierrossa YK 1, ja täällä menossa kp 15 tänään ja veikkaisin että ovis on ollut myöskin nyt viikonloppuna. Kovasti on tuota ovista yritetty hyödyntää jo viime viikosta lähtien, ja koko viikonloppu :) Että saapi nyt nähdä, jännää.. :)  Itse en ota mitään paineita yrityksestä, olen asennoitunut että tulee kun on tullakseen, turha stressaaminen ei varmaan auta asiaa joten rennolla mielellä tässä ollaan molemmat menty. Enkä pety vaikkei heti tästä ekasta kierrosta tärppäiskään, koska se taitaa kuitenkin olla aika harvinaista että heti ekasta yrityksestä tärppää :) Tulee kun tulee :) 

Ovulaatiotesteistä ei ole minkäänlaista kokemusta enkä aio niitä ruveta käyttämäänkään, mielestäni se toisi vaan ylimääräistä stressiä ja paineita koko yritykseen, käyttäköön ken haluaa :)  

Raskaustestejä olen jo keväällä tilannut netistä valmiiksi pöytälaatikkoon, joten niitä riittää :D On Clearblue:n tavallista testiä ja myöskin pari digitestiä :)

Vielä olis 2 viikkoa töitä ja sitten saa huilia 2 viikkoa. :) Mullahan ei varsinaista kesälomaa ole, kun aloitin uudessa työssä vasta 4 viikkoa sitten, mutta 2 viikon palkaton "loma" tulee kun työpaikka on suljettuna heinäkuun 2 viimeistä viikkoa. Luvassa tuolloin ainakin mökkeilyä :)  Miehellä kun sattuu sopivasti alkamaan loma samaan aikaan, mikä sattuma! :) Mies kun oli loma-ajankohdan lyönyt lukkoon jo ennenkuin minä tiesin tulevasta työstäni mitään.. Mutta hyvähän se on että nyt sattuu 2 viikkoa vapaata päällekkäin molemmilla, jee! :))  Laskeskelin tuossa myös että mahdollista raskaustestiä pääsee tekemään sitten ensimmäisellä lomaviikolla, eli jos sattuisi käymään niin hullusti että plussa silloin tulisi, niin onneks on 2 viikkoa lomaa just sillon niin voidaan molemmat rauhassa sulatella :D Mutta eipä mennä asioiden edelle.... 

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja plussatuulia yrityksen aloittaneille ja tsemppiä muillekkin!! :)  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/1501 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika päivitys ja kerron vaan että negaa näyttää raskaustesti ja menkkoja ei kuulu. Eli meitsi on niitä sit kuitenkin jotka venaa joku 3kk ennen ku alkaa. Toivotaan ettei. Välivuotoa tai mitä lie vaan. Perskule. Eli peittojenkaan heilutus ei oikein innosta/onnistu. Ja sitten vielä jonkun ihme taudinkin sain tässä. Kuumetta ja kurkku kipee. Älyttömät lihassäryt, ihan kauhee kipu ja suuret määrät kipulääkeitä menee! Huomenna pitäs töihin mennä :/ töihin paluu kiinnostaa mutta ei näin voimattomana ja kipeenä. Aion kuitenkin yrittää aamulla mennä.

Ovistesteistä, mä kokeilin nyt tässä ekassa kierrossa niin pitkään kunnes piti lähteä sinne ulkomaille. Ei tulosta minkäänlaista ja totesin, että ostan ensi kerralla CB:n niitä hymynaamoja. On varmasti parhaimpia kun edelliset oli davidin. En haluaisi varsinaisesti tikuttaa, mutta mielenkiinnolla haluan nähdä toimiiko kroppa, eli nyt aion muutaman ekan ja tokan kierron koittaa. Jos sais jotain tolkkua kierrosta. Mutta en mä sen kohdille tätä aktia erityisesti tähtää. Että ihan tasaisesti vaan muutenkin ;) 

Tsemppiä kaikille!

164/1501 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas kaikille!

Esperando, millasta pyörää olit melkein ostamassa? Mä sain vihdoinkin ajettua kortin juhannuksen alla, ja pyörän sain kaikkien teknisten vastoinkäymisten jälkeen perjantaina ajaa tallilta kotiin. Noh, vilkut nyt edelleen puuttuu, kun mulla ei varsinaisesti oo mitään lahjoja sähköjen suhteen, mutta nyt on kaikki vaijerit ainakin sen mittaisia, että niillä VOI ajaa. Pitäis tossa viikon päästä lähteä Turusta Kuusamoon ajelemaan... :D Mulla tommonen pieni tyttöjen kustomi, Honda Shadow VT600. Isännällä joku vanha Harrikka, josta vaihtoi nyt keulan ja jotain pientä.

Vauvakuumeilu ton tosissaan sen verran seestynyt, etten jaksa touhottaa enää samalla tavalla. Huomioin kyllä edelleen maha pystyssä kulkevat naiset ja haaveilen omasta, mutta jos havaitsen katkeruuden tunteita itsessäni, on parempi kääntää vaan katse pois. Vähän muljaisi sydämestä, kun yks ilta istuin facebookissa, ja serkkupoika kävi siinä juttelemaan että hänen naisensa on nyt synnärillä ja hän odottelee käskyä pelipaikalle, kohta syntyy heidän vauva. Piti vähän siinä avautua sitten, että meilläkin yritellään.

Ovulaatiotesteistä: olen käyttänyt nyt Perhoset.fi:n ovulaatiotestejä. Testasin viime kierron, ja aloin taas testailemaan tällä kierrolla. Viime kierrolla havaitsin, että haamuviivaa tuli ennen ovista, mutta kyllä se oli sitten niin selvä peli ovispäivänä, ettei jäänyt epäselväksi. Tällä kierrolla en ole nyt ihan varma, tuliko tänään ovistärppi, joten testaan huomennakin vielä.

Latistun hieman, kun mies ei jaksa läheskään joka kerta loppuun saakka. Se johtaa vähän siihen, että ruinaan joka päivä ja koko päivän. Seksi on ihan huippuluokkaa, enkä ole kenenkään muun kanssa kokenut mitään tällaista mitä tämän miehen kanssa, mutta lisääntymiseen tarvitaan molempien sukusolut, ja jos en niitä saa, niin ei kyllä tuu vauvojakaan. Toivon, etten painosta häntä liikaa ja vaikeuta hommia sitä kautta. Tässä kierrossa en ajatellut kertoa ovistärppipäivää miehelle.

Tällaisia kuulumisia tällä kertaa. Tärppionnea kanssasiskoille :)

165/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aikalailla samoissa tunnelmissa mennään ku hummingbird.....ei tullut plussaa testiin ja nyt sit toivon että menkat alkais mahdollisimman pian. Jotenki tuntuu kans että kestää taas ikuisuus ennenku kroppa alkaa toimimaan..

Jännäilin tosi kovaa raskaustestin tekemisessä, en meinannut uskaltaa tehdä sitä, ja nyt toivon etten olisi tehnyt..olis saanut vielä toivoa ja haaveilla. Tosi haikee olo kun viivaa näytti.. Mies lohdutti sen verran että sanoi jos nyt oli vielä liian aikasta testata, jos se näkyykin vasta vähän myöhemmin.

Pitäis varmaan kans ostaa noita ovistestejä niin tietää vähän mitä tää kroppa tekee.:)

Tsemppiä kaikille!!<3

166/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia joo ikuisuudelta tuntuu. Ja muistan niin kuinka sitä plussaa toivoi ja ei mitään. Mulla kp 33 ja masentaa. Eikä oo ees paha vielä, mutta kohta ollu tiputteluvuotoa melkein 2 viikkoa mikä on paha. Eli jos ovis onkin tullut tässä nyt niin ei oo pystyny hyödyntää kun koko ajan oon ollu varma et menkat alkaa. Mä oon niin vihanen, en tiiä millon kehtaan ottaa yhteyttä lääkäriin ettei oo liian aikasta mut mä en kuukautta haluu putkeen vuotaa. Vaikka se oiskin vaan vähän. Eihän se oo normaalia. Jos 3 viikkoa vuodan eikä menkat oo alkanu ni soitan kyllä lääkärille. Harmittaa vaan kun ei huvita pupuilla kun niiden vuotojen seurana on semmosta vatsakipuakin. Musta noi oireet kuulostaa ihan kamalan huolestuttavilta. Että keho ei toimi ollenkaan. Saamarin pillerit. Sit tietysti takaraivossa kummittelee ajatus et jos oonki raskaana. Ja ihan varma olen etten ole!  Tää on niin ärsyttävää. Sori tää avautuminen mä vaan niin odotan niitä menkkoja jo!  Parempaa onnea muille :)

167/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistärppi oli kai ja meni, en oikein tiedä. Eilen ja edellispäivänä oli selkeämmät tuplaviivat, tänään ei enää mitään. Tai no eilinenkin viiva oli hailakampi kuin edellispäivän, en tiedä merkitseekö se mitään. Noh. Katotaan nyt kuin käy. Menkat alkaa ehkä 16. päivä. Kierto on nyt jotain 25-26 päivää. Ovistestit on nyt käytännössä loppu, eli niitä on kaks jäljellä. Koitan täs laskeskella seuraavaa ovista ja säästää noi siihen ja sitä edeltävään päivään. Kunhan maaaahdollisimman kauas sais venytettyä uusien ostamista :D

Raskaustestejä ois neljäkin tuossa, mutta eipä oo nyt ollu tarvetta... En tiä mahdanko edes uskaltaa testailla sitten kun ois semmonen aika, kun se negatiivinen tulos pudottaa kuitenkin maan pinnalle. En tiä. Ehkä parempi ettei edes ajattele koko vauvantekoasiaa, ja ihmettelee vasta sitten, kun menkat on oikeesti myöhässä. Otti se sitte kuinka monta kiertoa tahansa.

168/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Katjaa: tämä saattaa nyt paljastaa minut.. mutta siis ducatia. Miehellä on ducati ja itellä ollut myös aiemmin.. muutamaan vuoteen ei ole ollut, kun edellisestä luovuin ennen häitä ja uuden hommaaminen on hieman venynyt.

Onneksi olkoon kortista ja pyörästä!!!

Täällä ei mitään suuremia, elämän valintoja vaikeita... lähinnä.

Ollaan päätetty isommalla rahalla sisustaa, muutettiin siis isompaan asuntoon toukokuussa.

Ja reissuunkin pitäisi lähteä.. tässä näkee nämä kaksin elämisen plussat.

Mutta sitten taas hieman mietityttää.

Olen alkanut tunnistamaan oviksen, olen jopa miettinyt, että pitäisikö silloin himmailla hieman vai antaa vain palaa tärppää tai ei.

Katjaa.. vielä sitä, että tiedätkö syytä miksi mies ei jaksa loppuun asti?

eipä sen ihmeempiä täällä..

Vierailija
169/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan.

Ajattelin teiltä kokeneimmilta tulla kysymään, olisiko näistä mikään ovis plussa?? http://aijaa.com/wzvq4e Mä kun olen vähän hukassa näiden kanssa.. Ensimmäistä kertaa ko. testit käytössä. Vauva olis todella haluttu ja itse syön myös primolutteja, mistä myös olen lukenut, että saattaa estää ovuloinnin! Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä lääkkeestä? :-) Ja jos ei tästäkään kierrosta tärppää, saan varmaankin tähän myös clomit avuksi.. 

Kiitos jos viitsisitte vastailla! Olen uusi täällä, mutta paljon olen käynyt lukemassa.. 

Vierailija
170/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäys, mulla aika lyhyt kierto.. Siksi ovis saattaa tulla jo aikaisemmin.. 

Vierailija
171/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeemina23: Mäkin aloitin noiden ovistestien tekemisen ja mulla tuli kans tuollaisia haaleita "plussia", jotka siis tarkoittaa negatiivista jos ei ole vähintään yhtä vahva kuin se kontrolliviiva.. Veikkaisin, että nuo on negatiivisia kaikki.. :/ Mäkin aluksi ajattelin, että onkohan ne positiivisia kaikesta huolimatta, mutta sitten yksi aamu pärähti ruutuun ihan selkeä, yhtä vahva viiva, joten ei tarttenut enää arvailla. Jatka siis vielä testailemista :-) Ovulaatiohan voi tulla myöhemminkin :)

Kirjoittelin sinne silloin yhtenä päivänä ja arvuuttelin, että onkohan vai eikö se ovulaatio nyt kun tikussa oli toinenkin viiva, mutta huippu tuli sitten vuorokauden päästä siitä. Silloin oli ihan selkeä ja yhtä vahva viiva kuin toinenkin. Samana iltana testasin uudestaan ja viivaa ei enää tullut. Kyseiset päivät oviksen ympärillä hyödynnettiinkin sitten vaikka työvuorot menikin aika ristiin. :-) Nyt täytyy sitten jännäillä muutama viikko. Vaikka jotku puhuu, että "sen jotenkin vaan tietää kun on tärpännyt", vaan ei mulla mitään tuntemuksia ole enkä ole edes erityisen toiveikas sen suhteen, että olisi heti ekasta yrityksestä tärpännyt. Olisihan se ihana jos olisi, mutta ei se maailma kaadu vaikkei olisikaan.

172/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä kirjoittelee nuori, 19 vuotias naikkonen ja toiveena olisi lapsi :) Miehen kanssa ollaan seurusteltu reilu 2 vuotta, asutaan omakotitalossa maalla, rahaa on ja nyt sitten vauvakuumeen vuoksi päätettiin yrittää lasta :) Hieman jännittää se, miten mun vanhempani tähän suhtautuvat, sekä mitä kaverit tuumaa. Kellään muulla mun ikäisellä ei tällä kylällä vielä ole lapsia... Voi että oon kyllä niin innoissani, mutta synnytys pelottaa ihan kamalasti... 

Mulla on nyt menkat loppumassa ja en koe tarpeelliseksi tehdä ovulaatiotestejä, harrastetaan miehen kanssa seksiä kuitenkin melkein joka päivä, välillä useemman kerran päivässä :) Toivotaan, että tärppää nopeesti. En ole tän ketjun aikasempia viestejä lukenut, mutta onnea kaikille jotka jo raskaana ovat ja onnea muille yritykseen! :) Toivottavasti kelpaan mukaan jutusteluihin, olisi ihanaa saada kohtalotovereita, kun tosiaan ei oikein ole ketään ihmistä kelle puhua, paitsi tuo mies :>

173/1501 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 18v tyttönen joka toivoo kans vauvaa itelleen ja avopuolisolle :) kiva jos mukaan huolitaan vaikka näin nuorta porukkaa ollaankin..

174/1501 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! Hieno homma että liitytte mukaan.

Juuri kun eilen valittelin teille niin kävi sitten niinkin onnellisesti että menkat alkoi! Jee, oon tosi onnellinen. Nyt pääsee sitten taas uuteen yritykseen. Tilasin just 20kpl ovistestei ni nyt selvii ovuloinko ollenkaan. Ei mulla muuta tällä kertaa :) hyvää kesäpäivää kaikille. Kerrohan sitten vauvaunelmia jos plussaksi muuttuu :)

175/1501 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitosta :) täällä toisia luomuja ootellaan, ovikset käytetty hyväks joten saa nähä. Menkkojen ois pitäny eilen tai tänää alkaa..vähän jänskää ;o kaiken kukkuraks eilen join saunasta tullessa kaks shottilasillista ufoshottia mikä ollu jo kk kaapissa aukasemattomana, nii tuli aiva kamala olo ja tuntu ku ois ollu hirveessä kännissä! Ja pääki viel kipeeks :( pissallaki pitää kokoaja hypätä vaik ei ois juonu mitää...mitälie on? :o

176/1501 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IITULIINU, voi että, toivotaan että testi näyttäisi plussaa! Ei varmaan kannata riskeerata kuitenkaan mitään alkoholia juomalla :-) Vitsi oon kyllä innoissani, tuuhan heti kertoo mitä testi näyttää :) 

Ite nyt oottelen et nää hemmetin menkat loppuis, mulla on aina hirmu pitkät nää. Olis kiva jo päästä yrittämää ja nauttimaan seksistä ilman kumia ;D Toivoisin et tärppäis heti, mut koskaanhan sitä ei tiedä...

177/1501 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANELI Toivotaan! Itekki iha hemmetin innossaa, mut ei uskalla tehä ku kuitenki näyttää negaa nii sit saa taas ootella seuraavaa ja haaveilla turhasta :( Joo en mä yleesä oikeestaa ollenkaa ees juo..ostin sen vaan kerran että jos sitä joskus tulis vähän juotua, mut sitte ei maistunu (ylläri) ja eilen aattelin jos kokeilis mut eih, se jäi sit siihe :D eikä kyllä haittaa. Monet ei usko et näin nuori ja ei juhliminen ja alkoholi maistu, mut minkäs mä sille voin :D vois kyllä tehä testin kohta, ku kokoajan pitäs olla vessassa mut kumma ku en oo juonu mitää! Nyt alko ihme oloki taas, niinku kuume nousis, vähä kähee olo ja ottaa kuumottaa.. tai sit tää on jotai luulotautia ;) mäpä tuun informoimaa sit :P

Ite taas oottelen jos ne alkas, ettei turhaa tee testejä ja innostu ja sit ne tuleeki vaa useemma päivän myöhässä vahingossa.. juksaavat mua :( TYMPEETÄ ! Mut toivotaa et teilki tärppäis :P

178/1501 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IITULIINA Niinpä! Varmasti muaki sitte jännittää että jos tulee jotain oireita ja menkat ei alakkaan sillo ku pitäis nii ei tiedä, toisaalta innoissaa tekis testiä, mut toisaalta pelkää just sitä, että se onkin negatiivinen :/ Mutta sulla kyllä noi oireet kuullostaa siltä, että vois ollakin! :o Sitten kun tuut raskaaksi nii aattelitko kuin nopeesti kertoo vanhemmilles/kavereilles? Mua pelottaa niille siitä kertoa, tai siis etenkin vanhemmilleni, kun ne ei oikein tosta mun poikaystävästä tykkää, tai siis kun meillä on ollut aika myrskyisä suhde ja kuitenki oon nii nuori vielä.. Mut haluun kyllä lapsen! :) Ja toisaalta kun miettii, et jos rupee kokoajan ajattelemaan sitä, mitä muut ajattelee, nii ei voi elää niinku ite tahtoo..

Mulla on ollu just niin, että on tullu vietettyy aika railakastaki elämää, mut enää se ei kiinnosta.. Ku on saanu baareissa ym örveltää ihan tarpeeks nii se kyllä rupee kyllästyttää... :D Onhan se sit tietty et kaverit lähtee pitämää hauskaa sinne sun tänne ja ite nyhjötät kotona tms.. Mutta eiköhän tää kaikki kuitenkin oo sen arvoista! :p

179/1501 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo MIINUSTA SE NÄYTTI :( ei tää voi olla totta! tai sitte tein muka liian aikasin.. kauheeta :D

Emmä tiiä, kavereille helpompi kertoa, mut enköhän mä aika nopeesti koittas porukoillekki :) Joo meilläkää ei aluksi mun ukosta oikee tykänny mut nyt on iha eri ääni kellosa :)

Joo itelläki tullu ryypättyä ja rellestettyä, eikä se enää kiinnosta. Kovasti on muut mulle selittäny et mieti ku sit haluukki hypätä baareissa niin mites sitte.. mä vaa oon tuumannu et sori mutta ei mua kiinnosta, joskus harvon käyn nykyäänkää jossaki nii miks sitte ku vauva on :D Kyl tää on sen arvosta, mää voin kyllä olla juomatta vaikka kui kaua, synttäreitäki juhlein baarissa SELVIMPÄIN... ei kiinnostanu juua vaik sitä oli vaikka muille jakaa :D teki vaa mieli tanssia ja nauttia siitä hetkestä ilman örvellystä :))

180/1501 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei SANELI voitas jutella jossai muualla ja enempi jos kiinnostaa? :) vaikee löytää ikätovereita joitten kans vois jutella näistä aiheista! :D

Ketju on lukittu.