Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

761/1501 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia kiitos tsempeistä! joo olen ottanut huomioon että saattaa olla lihasta, mutta jotenkin epäilen. Teen salilla aika paljon kardiota eli n. 45min/kerta. Crostraineria, juoksumattoa ja pyörää, loppuaika menee sitten painoihin. Taidan kokeilla ensi viikolla sitä niin inhottavaa kalorien laskentaa :/ se on tepsinyt ennenkin, mutta en millään haluaisi sitä tehdä kun ei semmosen asian kanssa pysty loppuelämää olemaan. Tiedän että pitäisi ottaa mittoja, mutta oon surkea siinä. Mulla käy aina niin että kun otan mitat niin seuraavalla kerralla otan jostain hieman erikohdasta. Se on niin hankala miettiä että joo tossa toi napa on ja siitä pikkasen ylemmäs. Sitten selkäpuolella se mittanauha ei menekään aina niin suoraan ja ei siitä oikeen tuu mitään :D Oon siis avuton siinä asiassa. Pitäs vaan tsempata sen kanssa joku päivä. Ehkä mä herään huomen aamuna ottamaan kaikki mitat! Yritän ensisijaisesti kuitenkin saada tota BMI:tä alas että olisi helpompi raskautua. Lihas on toissijaista tässä vaiheessa :D Toki sitten jaksaa enemmän liikkuakin ja muuta. Nyt vaan tuntuu ettei voisi paino pudota yhtään nopeemmin kun on kiire sen vauvankin kanssa! Olisi kiva sanoa gynelle että on jo lähtenyt paljon, eikä vaan nää vaivaiset 3kg mitä nyt on lähtenyt. Toisaalta hidas vauhti on terveellisempää, tiedän. Sillain ärsyttää tää naama kun oletin että olisin jo raskaana niin en ole hakenut mitään antibiootteja naamaa varten. Nyt tässä odottaessa tajuan että olisin jo vetänyt monet kuurit tän yrittämisen aikana ja naama varmaan parempi. No mutta eihän sitä voi tietää...

Teillä on jännät ajat hääjuttujen kanssa. Suunnittelu oli mulle aika raskasta aikaa, moni sanoi mielipiteensä ja ei antanut mun järjestää mitä itse halusin. Onneksi pidin kuitenkin pääni ja sain haluamani häät! Silti mä kaipaan sitä järjestelyä, ainakin niitä kivoja asioita. Ja häät meni tosi hyvin niin sehän on kuitenkin pääasia. Meillä tulee 1.v. hääpäivä kesäkuussa eteen ja suunnitellaan jotain matkaa siihen jos saadaan kesälomat sopimaan :) Sitä voi ainakin odottaa jos jotain. Kovasti tsemppiä häiden järkkäilyyn, kohta pääset pukuostoksille ja vaikka mitä kivaa. Kyllä mäkin välillä vielä vetelen hääpukua päälle, onhan se kiva muistella :D Kesällä tulee läheisen kaverin häät, ehkä siellä sitten tulee haikee olo että omat on jo ohitse! Kyllä mä nyt vähän sain kannustusta sun viestistä, että taidan sittenkin mennä suunnitelmien mukaan tänään salille. Olin jo vähän luovuttanut, että jos en tänään menisikään. Hiljaa hyvä tulee, kesään mennessä olisi tavotteena -11kg eli 8kg enää jäljellä :D Sit ihan tästä raskausjutusta, että jotenkin me nyt päädyttiin miehen kanssa ettei ehkä käytetä teroja ensi kuussa sittenkään. Tää annosnosto ei auttanut välivuotoihin mitenkään joten jos olisikin yhden kuukauden ilman ylimääräisiä hormoneja. Oon syöny jo 3kk ja musta se alkaa olemaan liikaa. Jos niistä onkin mun tapauksessa vaan haittaa. Maaliskuun lopussa sitten gynelle ja katotaan mitä se keksis mulle.

Kovasti tsemppiä kaikille kuumeilijoille elämän kaikilla osa-alueilla!

762/1501 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird: Samoilla linjoilla oon Vauvaunelmia:n kanssa, älä lannistu vaikka vaaka näyttäis välillä enemmän. Mä ite olin viime keväänä laihiksella, tai pikemminkin yritin jättää kaiken makean syömisen pois ja liikkua enemmän. Mulla kans yhessä vaiheessa paino nousi hiukan, mutta sen jälkeen se sitten yht äkkiä humpsahti vauhdilla alaspäin parilla kilolla. Onnistuin pudottamaan n.4kg silloin. No mä kyllä luulen että ne oli pelkkiä nesteitä mitä mulla lähti, mutta kaikki mikä lähtee on aina plussaa!  Ite en oo ylipainonen, mutta armoton makeansyönti on tuonu vyötärölle hiukan ekstraa mitä koitin sillon saada pois.. Mun kohdalla innostus vaan lopahti kesän tullen (+että sain töitäkin viime kesänä pitkän työttömyyden jälkeen) ja siihen se projekti sitte taas kerran kariutu... 

Mut älä sä lannistu, tsemppiä painonpudotukseen, ja kärsivällisyyttä! :) 

Niin ja tosta että menkat nostaa painoa, niin ite oon huomannu vaan lähinnä sen että mulla ainakin turvottaa ihan jäätävästi mahaa aina kierron lopussa ennen menkkoja. Mitä pitemmälle kirtoa mennään, niin sitä turvonneempi olo.. :/ Turvotus on kyllä jotain ihan järkyttävää välillä! :D  Menkkojen myötä turvotuskin helpottaa yleensä :) 

*Kimallus-84   Kp 9/24-29   Yk 10 *

Sisältö jatkuu mainoksen alla
763/1501 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kovasti voimia kaikille jotka on viime aikoina huonoja uutisia saaneet!

Hummingbird: mulla meneillään myös elämäntaparemontti, painoindeksi oli oli viel vuodenvaihteessa 29 kieppeillä, nyt viis kiloo lähtenyt ja indeksi 27,5. Mulla tää paino on pudonnut oikeestaan ihan vaan sillä että oon kirjannut ylös kaiken mitä syön. Liikuntaakin on tullut harrastettua aika vähäsesti, uimisesta tosin oon innostunut. Opiskelijan aikataulu on vaan niin sekanen että hirveän vaikee luoda mitään rutiineja ton liikkumisen suhteen itselleen...

Mutta täällä jännä tilanne. Menkkojen piti alkaa maanantaina, ei kuulunut, joten tiistaiaamuna tein testin. Negatiivinen se tietysti oli, mut myöskään niitä menkkoja ei oo näkynyt vieläkään! Viidettä päivää myöhässä nyt siis. Pillereiden lopettamisen jälkeen olleet kaks kiertoo heitti päivällä toisistaan ja aina ennen mulla on ollut ihan tasan ne kierrot... Nyt siis oottelen että mikä on, tietysti toivon kovasti että olisinkin raskaana ja tulos ei vaan näkynyt vielä tiistaina jostain syystä. Oon luvannut itselleni että maanantaina saan testata seuraavan kerran jos niitä menkkoja ei edelleenkään kuulu. (Ne testit on ihan törkeen kalliita, en raaski testata kovin usein vaikka mieli tietysti tekisi.) Toivon kovasti siis alkuviikolle positiivista tulosta TAI menkkoja alkavaksi, en yhtään tykkää tällaisesta kun ei tiedä mistä on kyse.

764/1501 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi eilen. Tarviiko tässä enempää selitellä. Mut leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ps. Söin just suklaata!

765/1501 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Mai onnea painonpudotuksesta :) Mä oon viimiseen asti yrittäny välttää tota kalorien laskentaa. Se vie niin paljon aikaa ja energiaa kun muutenkin tuntus olevan kiire. Ajatteli naiivisti että jos jätän herkut ja sokerijuomat pois kokonaan, syön kotiruokaa normaalissa rajoissa, harrastan liikuntaa entisen 1 x vko --> 4-5 x vko sijaan että laihtuisin. Kuvitelmaa oli sekin. Nyt saa alkaa kärvistelemään noiden kaloreiden kanssa, typerää. Sulla on jännät paikat. Toivottavasti se plussa vaan antaa odottaa itseään ja on tuloillaan

Kimallus-84 kiitos tsempeistä, kärsivällisyys ei ole mun parhain puoleni :) mulla just kanssa tota turvotusta ja mietinkin että nostaakohan se painoa. Toisaalta jos mietii järjellä, niin mulla tulee nykyään aika runsaat kuukautiset joten pakkohan sen on jotain painaa :D Toiveajattelua ehkä. Tsemppiä teille ovulaatioon :) kohtahan se sulla on pärähtääkin käyntiin!

Vauvaunelmia en kuitenkaan saanut itseäni salille kun menkat pärähti käyntiin ja kivut myöskin. Noh aina ei voi voittaa. Mittailin kuitenkin tänä aamuna kaikki mitat ja tein ison excelin kaikista näistä niin pystyy sitten seurailemaan :) 

Blackpanther sinäkin brutukseni :( harmin paikka!

Eilen tuli postilaatikkoon vauva -lehden kokeiluversio, oikein mukavasti näin menkkojen alkamispäivänä. Lueskelin sen sitten lävitse ja kyllä sitä tulee huono mieli kun tuntuu että omaan vauvaan on vielä niin pitkä matka. Ei edes tiedä kuinka pitkä se on :( Jep eli tänään siis mennään kp2/28 eli terot ovat kuin ovatkin lyhentäneet mun kierrot tohon ideaalilukuun. Jotain hyvää ees. No ensi kierron päädyin nyt olemaan ilman teroja, jos vaikka jostain syystä sitä vuotoa ei tuliskaan!? Kierron pituus varmaan palaa normaaliin kuitenkin. No saa nähdä. Yk taitaa olla 8, mutta kuukausia mennyt melkein se 9. Tänään alkoi greippimehut myös :D ja ovulaatiotestit käyttöön taas. Nyt pistetään täysillä seuraavaan kiertoon. Harkitsen tässä myös pitäisikö hakea gelee royalia käyttöön, uskaltaisiko? Mitä mieltä olette, onko ihan humpuukkia vai olisiko siitä jopa haittaa? 

Mulla on alkanut olemaan aika huono olla tän lapsettomuuden kanssa. Mua ei oikeen huvita nähdä ystäviä enää kun en jaksa teeskennellä että kaikki on iloisesti. En siis heille ole kertonut yrityksestä. Jotenkin ei huvita nähdä muita ihmisiä kun pelkään et ne näkee kuinka poikki mä olen. Töissäkin alkaa tulla urakkaa toisen urakan päälle, sitten tää laihdutusprojekti niin tuntuu että alkaa olla jo monta rautaa tulessa et mie romahan kohta :D No päivä kerrallaan ja niin pois päin. Eikai se muu auta. Pitäs vaan muistaa että asiat on oikeastaan tosi hyvin. Olen kohtuu terve ja parisuhde on hyvä ja muutkin asiat. Ei vaan osaa arvostaa asioita ennen kuin ne menettää!

766/1501 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen ironista kyllä edellistä tekstiäni lukien :( Sain juuri kuulla että mun iskä on sairastunut aika vakavasti. Täällä siis kyyneleet jatkuu ja suuremmat murheet ottaa osaa. 

767/1501 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei hummingbird.... :(  Kylläpäs sua nyt koetellaan.. Paljon voimia sinne! <3 

Mullekkin tippui postilaatikkoon eilen tuo uusin Vauva-lehti, oon tilannut sitä jo jonkin aikaa. Oishan se niin paljon mukavampaa kun ois tosiaan se oma vauva, niin ne lehden jututkin sitä kautta koskettais enemmän. Nyt sitä vaan lukee lähinnä niitä vinkkejä ja ideoita sieltä ja haaveilee että ehkä vielä jonain päivänä... huoh..

Kp 10/24-29.. Ovista alan tikuttaa varmaan jo tänä viikonloppuna, ettei ainakaan mee huomaamatta ohi.. parempi liian aikasin kun liian myöhään.

Kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua kaikille! :)

768/1501 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pah. Tein tänään uuden testin, negatiivinen sekin. Menkat nyt siis seitsemättä päivää kateissa, ja mulle ei ole IKINÄ käynyt näin. Alkaa vituttaa ihan kunnolla, kun ei tiedä mitä ihmettä tapahtuu. Ei kauheesti myöskään piristä se että tiirailee puhelimensa ovulaatiolaskuria ja toteaa, että jos ne menkat olis ollut ajallaan, viikon päästä olis sitten jo uusi tilaisuus laittaa lapsi alulleen. Nyt vaan en tiiä mistään mitään.

Ottaa päähän kun antaa itselleen luvan toivoa niin kovasti. Lueskelee (taas) raskauden etenemisen viikko viikolta. Miettii että koska sitä kerrottais kenellekin ja koska sitä sitten jäiskään äitiyslomalle. Tekee valmiiks joskus aikoja sitten aloittamansa vauvan neulehaalarin ja ihastelee, miten pieni se on. Selaa vähän lisää niitä vauvanvaatteiden ohjeita ja antaa itselleen luvan, että jos se on plussa huomenna, saan mennä ostamaan langat tähänkin ihanuuteen.

Jotenkin tähän asti oon aina niin toivonut että ne menkat ei alkaiskaan. Nyt sit selvis että eipä sekään vielä tarkoita mitään.

Onneks on tää keskustelu. Mies ei oikein ymmärrä että miks käyttäydyn taas niin kuin tämä olisi maailmanloppu. Että kun aina tulee uusi yritys ja ollaan niin nuoriakin vielä että kyllä me ehditään (no ehkä se on, mä en enää tunne olevani). Mä vaan niin alan pelätä että tässä on oikeasti jotain pielessä.

769/1501 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 12/24-29.

Eilen alotettu oviksen tikuttaminen. Eilen ei tullu vielä mitään muuta kun kontrolliviiva, tänään tuli kontrolliviivan viereen toooosi hailakka toinen viiva, eli ovis kai sitte lähestyy. Makuuhuonetalkoot siis alkakoon! :D Vaikka eipä se kuitenkaan tästäkään tärppää, on näitä jo niin monta nähty.......   Yk 10.

Viikon päästä on onneks se gyne!

Näillä mennään. :)

770/1501 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla saatu ovisplussa Kp 13/24-29. Peitot heilui maanantaina, eilinen jäi väliin, mutta tänään pitää hyödyntää! Toivottavasti ei oo myöhästä. Kaiken järjen mukaan hyvät mahikset taas tässä kierrossa, jos kerran ne siittiötkin voi elää muutaman vuorokauden, mutta eipähän se oo tähänkään asti mitään merkannu.... Toivottavasti tää kymmenes yrityskerta ois vihdoin SE kerta..!

Sori nyt vaan tää omanapailu..

771/1501 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei, 

Ei mitään uutta tänne. Elämää eletään. Maanantaina alkaa ovistestailut joten näillä mennään. Nyt ollu kova tsemppi päällä laihdutuksen kanssa ja huomenna puntarille. Toivottavasti näyttää miinusta. Nyt myös ekat mitat otan niin näkee onko tullut viime viikkoon muutosta. 

Kimallus toivottavasti ovistärppi tuli käyttöön ja pieni pallero siellä elelee!

Anna Mai vieläkö on menkat karkuteillä?

772/1501 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä hummingbird laihdutusprojektiin! :)

Niin, minuakin kiinnostaa Anna Mai:n tilanne? :)

Täällä ei mitään ihmeellistä. Tai no en tiiä... Meneillään nyt Kp 17/24-29. Alko taas oviksen jälkeen se edellisistäkin kierroista tuttu nipistely alavatsalla..huoh..mä en oikeesti käsitä mistä se voi johtuu, ku ei mulla ennen tällasta ollu! Jatkuu taas varmaan sen viikon kuten yleensä ja loppuu kuin seinään ennen menkkoja.. Onneks on nyt tiistaina se gyne, niin jospa se kattois ultralla ja osais sanoa että mikä tota aiheuttaa. Tuntuu ettei tää nyt ihan normaalia oo, et ihan varmana on nyt jotain vialla... ja mä alan olee aika varma et mäkään en ovuloi oikeesti ollenkaan, vaikka ovistestit on näyttänytkin plussaa niissä kierroissa kun oon tikuttanu. Muutamissa viime kierroissa on ollu tää ihan sama juttu, tätä nippailua.. Ehkä jopa vähän pelottaa se että jos tää nippailu liittyy jotenkin niihin papan tuloksiin jotka mulla on 2 kertaa nyt peräkkäin ollu, se luokka 2...  Olispa jo tiistai, niin sais jotain selvyyttä! Ahdistavaa... Meinaan kyllä pyytää sitä ultraa!

773/1501 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan. Eilen sain plussan, tai oikeastaan haalean plussan jonka jälkeen lähdin ostamaan digitestiä joka sitten näyttikin raskaana 1-2 viikkoa :) eilen oli siis kp 24/n. 28, yk 2. La olis laskurin mukaan siis 6.11. Olen parikymppinen yksi vuotiaan tytön äiti ja toista ruvettiin yrittämään tammikuussa.

Plussatuulia kaikille:)

XpikkumyyX rv 3+3 

774/1501 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tuon minun viestini mennä marraskuisten keskusteluun mutta tabletti olikin heittänyt mut tänne enkä osaa tuota viestiä poistaa, anteeksi siis ylimääräinen viestini..:/ 

775/1501 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird ja Kimallus tsemppiä <3 muille myös!!

Tänne ei mitään erikoista, jalat maassa eteenpäin. Lääkäri meinasi että eka clomi kierros ei tuottanut tulosta eli ovulaatiota, vaikka mulla kyllä oli oireet sen mukaiset että olis ollu. En tiedä. Nyt syöty terolutia taas. MUTTA en tiedä mikä on totta ja mikä ei kun tein one stepin raskaustestin ihan muuten vaan ja siihen ilmestyi todella haalea viiva...mieskin sen näki!?! Onko teillä kokemusta tai tietoa one stepin luotettavuudesta tai siitä näyttääkö ne haamuja virheellisesti?

nyt kp23/28

776/1501 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia, hui! Onpa jännää, että tuo haalea viiva ilmestyi. Vaikea sanoa, onko se luotettava. Itse sain varmaan miljoona viivanpaikkaa (myös one stepillä), mutta ne kyllä olivat niin haaleita, että sai tihrustaa monissa eri valaistuksissa, eikä mies niitä nähnyt. Oikean, haalean haamun kyllä sitten näki selvästi, vaikka se hyvin hyvin haalea olikin. Ja siinä oli myös hitunen vaaleanpunaista.

Voithan kokeilla testata toisen merkkisillä testeillä. Itse totesin Prisman Pregcheckin kaikkein tarkimmaksi. Kun kohdunulkoisen jälkeen raskaushormonitaso oli jotain 10, tuli vieläkin ihan himmeä viiva Pregcheckiin. Ja kun hormonitaso oli nollilla, ei enää mitään viivaakaan tullut.

Mutta oikeasti ei auta muu kuin odottaa ja testata seuraavana päivänä tai muutaman päivän päästä uudestaan.

Myös Hummingbirdille ja Kimallukselle tsemppiä! <3

777/1501 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia: Tsemppiä että olis kyseessä ihan oikee plussa!! :) Vaikee tosiaan sanoo että onko noi one stepin testit kuinka luotettavia kun ei oo kokemusta kuin niistä saman merkin ovulaatiotesteistä (ja mun mielestä niissä ainakin on näkyny viivan paikka). En oo päässy vielä niihin toisenlaisiin testeihin tarttumaan.. :/  Mut toivotaan että sulla viiva vahvistuis! :)  Entä jos kokeilisit jollain muulla merkillä testata? Tai sitten parin päivän päästä testata uudestaan sillä one stepillä :) 

Huomenna olis sitten se gyne.. ihanaa ja samalla pelottavaa..

778/1501 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa. Olen käynyt täällä lueskelemassa teidän kuulumisianne, vaikka en ole mitään itse kommentoinutkaan. Tosi paljon tuntuu sattuneen kurjia juttuja kaikille L Ei ole kyllä itselläkään ollut helppoa. Läheisen hautaaminen otti todella koville, enkä viikkoihin pystynyt kuin suremaan. Lisäksi ”menetin” entisen hyvän ystäväni, kun hän ilmoitti, ettei meillä enää ole mitään yhteistä. Hän siis itse on raskaana, eikä tiedä, että mekin yritämme. Tämä loukkasi todella paljon, kun toinen nostaa itsensä minun yläpuolelleni vain siksi, että hänelle on tulossa vauva…tietenkään en kertonut, että tekisin mitä vain, ollakseni samassa tilanteessa kuin hän. Hän tuntui vain halveksuvan minun elämäntapaani johon kuuluu vielä tällä hetkellä mm. juhliminen kavereiden kanssa. Mutta silti vaihtaisin sen kaiken milloin vain raskauteen. Joka tapauksessa, meillä pidettiin tammikuussa ”taukoa” (ts. unohdettiin päivien laskeminen ja ovistikuttelut) yrittämisestä, kun nämä ikävät asiat valtasivat mielen.

Nyt alkaa taas elämä voittaa ja tuntuu, että voi positiivisemmin mielin katsoa tulevaan. En usko tästä kierrosta tärpänneen, mutta toivoa voi toki J Tsemppiä hurjasti kaikille! <3

Kp 23, yk 6.

779/1501 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heisan taas kaikile tasapuolisesti!

Olen laskeutunut mökömökö puusta. Kituviikko alkanut. Vaikka olen 100% varma että tärppiä ei tullut kun seksi jäi turhan vähälle oviksen aikaan (yksi yhdyntä, ovis päivänä, toinen ovista edeltävänä). Vaikka yritän olla miettimättä yhtään sitä minimaalista mahdollisuutta, niin taas joka nipistyksestä ja vihlasusta mietin että noh joko. Inhottaa! Yritän vaan ajatella että menkat alkaa ma/ti. Ja kaiken lisäksi mä oon jo oikeestaan luovuttanut. Ens kierrossa ei nähdä oviksen aikaan miehen kanssa kun vuorot menee ristiin. Mies lupas että saan ottaa toisen koiran joten sekin nähtävästi luovuttanut. Ja kohtahan tuo aika joka päätettiin yrittää umpeutuu.. =( Harmittaa vaan kun olen tyhmyyksissäni ostanut kaiken laista "vauva kamaa".

Viimeyönä näin unta että neuvoin jotain ulkomaalaista opiskelijaryhmän jäsentä tekemään raskaustestin. Joka oli tämän naisen järkytykseksi oli plussa. sen jälkeen tein itse testin ja sekin näytti kahta viivaa. Kunnes katsoin testiä tarkemmin ja se oli koirien ovulointi testi jossa oli kuva että 24h:n aikana koira tulee astuttaa. Että kai tämä on enne uni. Mulle tulee vaan koiravauvoja... =(

780/1501 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heisan taas kaikile tasapuolisesti!

Olen laskeutunut mökömökö puusta. Kituviikko alkanut. Vaikka olen 100% varma että tärppiä ei tullut kun seksi jäi turhan vähälle oviksen aikaan (yksi yhdyntä, ovis päivänä, toinen ovista edeltävänä). Vaikka yritän olla miettimättä yhtään sitä minimaalista mahdollisuutta, niin taas joka nipistyksestä ja vihlasusta mietin että noh joko. Inhottaa! Yritän vaan ajatella että menkat alkaa ma/ti. Ja kaiken lisäksi mä oon jo oikeestaan luovuttanut. Ens kierrossa ei nähdä oviksen aikaan miehen kanssa kun vuorot menee ristiin. Mies lupas että saan ottaa toisen koiran joten sekin nähtävästi luovuttanut. Ja kohtahan tuo aika joka päätettiin yrittää umpeutuu.. =( Harmittaa vaan kun olen tyhmyyksissäni ostanut kaiken laista "vauva kamaa".

Viimeyönä näin unta että neuvoin jotain ulkomaalaista opiskelijaryhmän jäsentä tekemään raskaustestin. Joka oli tämän naisen järkytykseksi oli plussa. sen jälkeen tein itse testin ja sekin näytti kahta viivaa. Kunnes katsoin testiä tarkemmin ja se oli koirien ovulointi testi jossa oli kuva että 24h:n aikana koira tulee astuttaa. Että kai tämä on enne uni. Mulle tulee vaan koiravauvoja... =(

Ketju on lukittu.