Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

741/1501 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1/24-29. Eli kierrosta tuli taas 27 päivän pitunen, ihan normi. Musta tuntuu et mä en raskaudu IKINÄ. Vaikka näin säännöllinen kierto ja kaikkee, ni silti ei vaan tärppi osu kohdalle.. Ja nyt alkaa siis Yk 10! Eli yrityskerroissakin siirryttiin sitten jo kaksinumeroisiin lukuihin :( Muuten, lasketaanko vuoden yrittäminen yrityskertojen mukaan (siis 12 yrityskertaa) vai kalenterikuukausien mukaan? Mietin vaan kun me alotettiin yritys muistaakseni kesäkuussa viime vuonna, mutta yrityskertojen mukaan jos katsotaan, niin vuosi tulis täyteen huhtikuussa..?? Mitenhän se voikaan mennä noin hassusti... Mua vaan pelottaa ja masentaa että meillä toi vuosi tulee kuitenkin täyteen ennen plussaa.. :( Huoh.. 9 kuukautta takana eikä vieläkään raskaana..väkisinkin miettii että jos ois ekasta yrityksestä raskautunu, niin nyt vois olla jo vauva sylissä.......... Hitto, pääsis jo sinne gynelle! Piinaavaa ku ei tiedä jos onkin jotain vialla, jonka takia ei tärppää.. Sori tää mun valittaminen nyt tänään..

742/1501 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimallus-84 mä uskoisin että se menee kuukausien mukaan. vaikka kun ite en ehkä niin mielelläni niihin hoitoihin lähtisi niin saattaa se venyä että saan keräiltyä itseäni. Mutta niinpä, samoja ajatuksia minä olen käynyt läpi, että jos olisi tärpännyt heti kun alettiin yrittämään niin vauva syntyisi/olisi syntynyt juuri. Ehkä sekin ressaa, ja se että kohta ei ehditä enää vuodelle 2014. mitään pakollistahan ei ollut tälle vuodelle syntyäkkään, mutta on se kauheeta ajatella kuinka aika kuluu ja vauvaa ei kuulu.. mulla kans alko eilen menkat ja yrityskerta 9 pyörähti käyntiin.. eli kp 2/30 nyt mennään. Mussa on kyllä se ero, että mä testailen paljon ennen kun on aihetta ja osaan/haluan kehitellä itselleni kaiken maailman oireet ja epäilen testejä enemmän kuin itseäni, vaikka oikeassahan ne on ollut.. sitä vaan haluaisi niin kovasti ne kaksi viivaa testiin.. jotenkin mietin että tapahtuuko mun kropassa mitään raskausyritystäkään kun ei minkäänlaista haamun haamua koskaan ole tullut, vaikka olen himotestaaja! joskus ovistestiin olen kummallisesti saanut ovulaatiosta viikon päästä uuden ovisplussan, ja olen miettinyt että voisiko johtua kiinnittymisestä?? ..mutta netistä en mitään löytänyt, joten taitaa olla minun toiveajattelua vaan..

Onnittelut aarinko! toivon mukaan itsekkin joskus saisi sen plussan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
743/1501 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimuli22: Joo, mä oon miettiny kans että ei ehitä kohta enää vuodelle 2014.. vaikka ei se mikään pääasia olekkaan, vaan pääasia on se että ylipäätään se vauva tulis. Mut oishan se aika kiva kuitenkin jos vois sanoa että tänä vuonna se saadaan.. :)

Me ollaan jo oikeastaan päätetty että jos ei vuoden sisällä yrityksen aloittamisesta tärppää, niin mennään ainakin tutkimuksiin että mistä mahdollisesti johtuu. Mies on myös luvannut siinä tapauksessa lähteä lääkäriin. Hoitoihin lähteminen on sitten asia erikseen, siitä en vielä tiedä. Mutta kyllähän sen haluaa selvittää että onko jommassa kummassa joku vika kun ei vaan onnistu.

Ja noista oireista..mä en edes kuvittelemalla oo löytäny itsestäni mitään "oireita" minkä vuoksi olis voinu testiä kaivaa esille :D Ei vaikka kuinka olis käyttäny mielikuvitusta.. Mulla ei oo kertakaikkiaan ollu MITÄÄN normaalista poikkeavia tuntemuksia missään kierroissa. Sen takia en oo viittiny kalliita testejäkään tuhlata, vaikka niitä multa löytyykin muutamia. Kun on ollu ihan selvää joka kierrossa ettei tässä raskaana olla.. :/  Paitsi sen yhen testin jonka tein joskus.. millon lie olikaan..on siitä jo kuukausia.. huvikseen kai sen sillonkin tein, tietäen että negahan se on.. 

Tää Yk 10 vois olla jo meilläkin se täyden kympin kierto josta raskaudutaan! (Ja paskat kuitenkaan oo..)

744/1501 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aarinko onnea paljon!!:)

kimallus84: mäki luulen että menee kuukausien mukaan se vuosi!

toivotaan että sulla nyt olis kuitenkin kaikki ok :)

mimmuli22: tsemppiä sinnekin uuteen kiertoon :)

ON: täällä kp6..huomenna clomikuurin viimeinen tabu. Ei oo minkäänlaisia sivuvaikutuksia kyllä onneksi tullu :) alotan kp9 tai 10 testailematta ettei ovulaatio yllätä jos tulee. mennään joka/jokatoinen päivä meiningillä hyvillä mielin :)

745/1501 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei..

Tuosta vuoden "määräajasta" mitä pitää odotella, että tutkimuksiin pääsee niin on kalenterivuosi. Me saatiin periaatteessa kuukausi anteeksi.

Ja siitä kun soitin ajanvaraukseen meni viikko niin oltiin lääkrillä ja siitä viikko niin saatiin tulos, että vauvaa ei tule kotikonstein.

Eli näin täällä PK-seutudulla ja voin lämpimästi suositella tuota väestöliiton lapsettomuus puolta kaikille, joilla tarvetta (toivottavasti ei tule) on siis muuaallakin kuin PK-seudulla.

Mä en siis ikinä saanut yhtään plussaa mihinkään.. ikää mulla siis nyt vuoden alussa tullut 25v täyteen.

Plussaonnea kaikille.. tiedän mitä käytte läpi ja varmaan tulee taustailtua täällä.

746/1501 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mimuli22, Vauvaunelmia ja Esperando kun vastailitte mun kysymykseen. Eli siis ensi kesäkuussa tulis sitten vuosi täyteen yritystä, ja jos siihen mennessä ei ole tärpännyt niin.. toivon mukaan kuitenkin olis! :)

Ja Esperandolle vielä sen verran että valitettavasti me ei päästä ainakaan tuonne väestöliiton paikkaan.. :/ Näin äkkiseltään katsottuna noita väestöliiton paikkoja on vaan Helsingissä, Turussa ja Oulussa, ja me ei asuta niistä minkään lähellä. Onneks meiltä löytyy kuitenkin naapurikaupungista yksityinen lääkäriasema joka on erikoistunut lapsettomuuden tutkimuksiin ja hoitoihin :) Eli sinne varmaan varaillaan aikaa JOS tarvitsee.. Hope NOT.

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

747/1501 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vain kaikille uusille ja vanhoille! :) 

Hetkeen en täällä oo käynyt ja näin yön "ratoksi" päätin tulla vilkasemaan mihin sitä viimeksi jäätiin enkä tosiaan kaikkea tekstiä edes lukenut.. 

vauvaunelmia kyselit viimeksi miten pitkä se mun kierto oli. Alotin tikuttamisen muistaakseni melkein heti viimeisten kuukautisten jälkeen ja 26 päivää ehdin tikutella kunnes haalea viiva tupsahti ovistestiin, myöhemmin samana iltana viiva vahvistui. :) mulla ollut tosiaan kierto viime laskujen mukaan 34päivää joten ovis tuli aika myöhään? Kirjoista lueskelin että sen täytyis normaalisti tulla kierron puolivälissä.. mutta näähän on niin yksilöllisiä tapauksia kaikki. :)

748/1501 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarinko hirveesti onnea ja tarrasukkia ! :)

Voi että tätä mieltä :/ tiedän etten voi olla raskaana tässä kuussa taaskaan kun välivuodot on sellaiset. Silti mä toivon. Mä en ymmärrä miten mä ees toivon sellasta kun se ei ole mahdollista. Oireita ei ole joten tuskin tässä mitään ihmettä tapahtuu. Tai no mulla on kylmä välillä, mutta mulla on aina kylmä. Ja kamala nälkä, ihan siis sattuu vatsaan nykyään melkein heti jos ei oo syöny pariin tuntiin. Tää on uutta, mutta voi johtua siitä että olen ehkä nipistänyt vähän kaloreita ja liikkunut enemmän. Ehkä olen nipistänyt liikaa liikuntaan nähden!? No joo, terot loppuivat sunnuntaina ja nyt menkkoja odotellessa. Mulla on viikonloppuna menoa, joka sisältää uimista, joten pitäisi niiden menkkojen nyt alkaa ennen lauantaita pliis! Täällä siis vaan yritetään tappaa aikaa, jotta päästäisiin ensi kiertoon ja ehkä yrittämään taas... Jouluvauvaa sitten kai ensi kuussa... Odotan vaan että saan luvan heittää nää terot nurkkaan koska ei niistä ole apua, naama vaan kukkii. Ehkä mä saan ensi kerralla clomit :) toiveajattelua! Mun gyne on siitä ärsyttävä että sen mielestä naisen ei pidä stressata eikä testailla ovista. EI OO NIIN HELPPOA :D ehkä se nyt jo kohta uskoo mua kun 10kk mennyt seuraavalla käynnillä että ei sitä vauvaa tule vaan odottelemalla. Jos se sanoo mulle vielä kerran, että odottele vaan rauhassa ja unohda koko vauvanyritys niin kyllä se sieltä tulee niin mä kyllä annan sille tukkapöllyn tai jotain vastaavaa :D Tai jos se sanoo että tää mun vuoto on ihan luonnollista eikä vaikuta mitenkään vauvansaantiin!

Oikeestihan tässä nyt odotetaan vaan että se vuosi tulee täyteen ja pääsee tutkimuksiin... Siltä musta ainakin tuntuu!

Kimallus-84 mä ajattelin hakeutua kanssa tutkimuksiin mut n. 1kk ennen määräaikaa. Haluan ottaa vähän varaslähtöä koska kesällä on niin hankala saada aikaa. Meilläkin tulee siis kesäkuussa täyteen vuosi. Jos rahatilanne on hyvä, mies käy jo yksityisellä tässä kevään aikana. 100e maksaa se kuppiin tuottaminen ja sen vastaukset, joten ei se oo niin paha kun sitten saa tiedon! Mulla taas gyneaika varattuna parin kuukauden päähän taas. Näistä vuodoista edelleen. Mietin kyllä jos saisin aiemmin soittoajan ettei tartteis masennella täällä. Kovasti sulle tsemppiä tulevaan kiertoon, toivottavasti aika menee nopsaan ja saat gyneltä vastaukset! Ehkä se määrää sulle clomit.

Vauvaunelmia, mikä on tilanne, tärppääkö sulla seuraavaksi?

749/1501 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird: Joo, vähän sama fiilis täällä, että tässä sitä vaan aikaa kulutetaan jo odotetaan että se vuosi tulee täyteen, ja sitten "pääsee" tutkimuksiin.. ei tässä kumminkaan raskaaksi tulla ennen kesää :( ei vaan jaksa uskoa..

Nii joo, se on varmaan totta että kesällä saa huonommin noita aikoja tutkimuksiin..hmm..empä oo tuota tullu ajatelleeks..pitäiskö itsekin siis varata aikaa jo loppukeväästä jos ei oo tärpänny..?! Hmm..

Joo, mulla on se gyne tossa parin viikon päästä, vähän jännittää että mitä jos onkin jotain vikaa........ toivoisin ehkä niitä clomeja..vois kokeilla... mut saa nähä mitä gyne on mieltä.

Musta tuntuu muutenkin että mä oon ihan varmana kohta yksin täällä pölisemässä kun te kaikki muut ajatte ohi ja plussaatte.. :D :/  Vaikka eihän tää siis mikään kilpailu ole :D mut ei tänne kyllä haluis yksinkään jäädä.. Kyl te tiedätte..

Jep, Vauvaunelmia:n tilanne jännittää täälläkin ;)  Mä oon aika varma et sä oot seuraava plussaaja! :)

Tänne ei mitään ihmeempää. Kp 7/24-29  Yk 10. Menkat oli ja meni. Oli muuten taas oudon lyhyet, 4 päivää.. yleensä mulla on siis se 5-6 päivää. Viime kuussakin oli vaan 3 päiväset.. outoa. No, en valita, mutta vähän kummastuttaa. Tässä sitä taas mennään kohti ovista. Tässä kuussa varmaan taas testailen ovistesteillä, vaikkei se testailu oo tähänkään asti mitään auttanu, ku aina ne menkat kuitenki tulee vaikka miten ajottaa oikein.. Peitonheilutukset on jo alotettu jokatapauksessa! :)

750/1501 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki..hummingbird ja kimallus84 ainakin jännäillyt siellä munkin puolesta..

täytyy kuitenkin tulla huonoja uutisia jakamaan :'( tänään olin siis keskussairaalassa gynenpolille. Nyt menossa kp12 clomikkuurin jälkeen, mutta vastetta ei näkynyt :( yhtä rakkulaa munasarjat..ei ollut mikään ruvennut kasvamaan.. Gyne nauroi että "en oo ikinä nähnyt tälläsiä munasarjoja. Mikä kapasiteetti, nää munasarjat ei kyllä vanhene.."  Itkuhan siinä pääsi kun lääkäri nauraa vakavalle asialle ja meidän lapsettomuuden syylle. Niin, lapsettomuudesta voidaan nyt mun kohdalla puhua oikeasti. Ilman hoitoja ei lasta saada. 

Menen nyt varmuuden vuoksi vielä ens maanantaina kp17 ultraan, koska pieni mahdollisuus sille, että ovulaatio tapahtuu myöhemmin on olemassa. En kuitenkaan usko siihen. Jos johto follia ei näy, aloitan terolutit jotta vuoto saadaan aikaan. Sitten kp 3-7 taas clomifenia isommalla annoksella, ja seuranta ultra kierron puolivälissä. Katsotaan millä annoksella vaste saadaan...jos saadaan. Clomeilla jatketaan 3-4 kiertoa ja mikäli raskautta tai ovulaatiota ei tapahdu.. Otetaan mukaan myös inseminaatio, ja se tehdään Tampereella. Erilaisia pistoshoitojakin saattaa tulla mukaan jos clomit eivät auta. Turhauttaa, oon todella surullinen ja epätoivoinen. Pettymyös omaa kroppaa kohtaan on suuri...

onneksi mies tukee ja on matkassa mukana täysillä..sanoo olevansa valmis mihin tahansa ja hinnallakaan ei ole väliä. 

Saattaa mennä siis aikaa ennenkuin täältä ilmoitetaan plussasta :( nyt toivotaan vain sitä ovulaatioplussaa mahdollisimman pian <3 

Helppoa ei ole...tunteet aikalailla romuna.. Ehkä tää tästä.

tsemmpiä teille muille <3

751/1501 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset infrapunasaunasta! Ei ois pitäny tulla ees lukee kun alko kyyneleet valumaan vauvaunelman viestistä. Naapurin saunoja ehkä vähän ihmettelee ku yksi nyyhkii tässä :/ mutta voi ei!!! Tää ei oo reilu ollenkaan. Mä luin tota sun tekstiä ja löysin kuitenkin toivon kipinän. Annoksen nosto. Älä nyt vielä masennu tosta kaikesta. Ensi kuussa paremmilla eväillä matkaan kultaseni. Tietty nyt tuntuu varmasti ihan paskalta mutta täältä perästä me tullaan hoitoihin! Sulla alko nut vaan vähän aiemmin. Mies varmaan nyt testeihin kanssa vai? Teilläkin on pitkä matka nyt edessä, tuntuu varmaan ahdistavalta. Musta ainakin tuntuu kun miettii kuinka paljon sitä joutuu sitten kestämään :( kauheesti lääkärikäyntejä ja pelottavia hormonipistoksia. Koittakaa nyt relata ja tehkää jotain ihanaa yhdessä. Joku viikonlopun rentoutus ja hyvää ruokaa naamaan! Vitsi kun on epäreilua:( kovasti tsemppihaleja sinne! Älä katoa täältä, tuu kertomaan kokemuksistasi sitten! Ainiin piti vielä kysyä et sanoko lääkäri mitään et kun tuut raskaaksi niin voiko se muuttaa sitä et ovuloisitkin raskauden jälkeen normaalisti? Et parantaisko raskaus ton?

musta tuntuu et me ollaan oltu tällä ikuisuus yhdessä ja loppua ei näy. Kivahan teijän kanssa on jutella, mutta kyllä te tiiätte :/

752/1501 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakas hummingbird <3 toivoa on vielä kyllä..mutta suru puskee välillä yli muiden tunteiden. Kyllä tästä taas piristytään. 

Piti tulla vielä sellasta kertomaan mikä unohtui edellisessä viestissä, että tehtiin myös se munatorvien aukiolotutkimus, ja putket oli hyvin auki!! Onneksi näin!!:) en ollu osannu yhtään varautua siihen ja hyi miten inhottava tutkimus. Kauheet menkkakipujen tyyliset kivut tuntui epämukavalta, onneks meni nopeasti kuitenkin ohi. Buranaa oon ottanut nyt kipuja lievittämään. Ilmakuplien liikkuminen aiheuttaa pistäväÄ kipua olkapäissäkin. Ei kivaa. Oon nyt antanut koko päivän aikaa vaan makoilulle.

Niin ja mies kävi jo sillon heti 3viikkoo sitte antaas näytteen kun saatiin lähete. tulokset ei oo vielä tullu kotiin, mut lääkäri muisteli että sinne tulokset oli jo tainnu ehtiä ja simpat vissiin kyllä kunnossa..onneksi ei siinä mitään probleemaa!

753/1501 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia.. jaan sun tunteet täysillä! Tiedän tunteen.

Meillä tilanne, ettei välttämättä hoidot auta, sitä tutkitaan.

virtuaali hali, jaksamista ja rohkeutta sinne!

754/1501 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

esperando: kiitos <3 pitää vaan yrittää nyt löytää jotain muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Voimia myös sulle. Toivotaan että teillekin löytyy keinoja. 

755/1501 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu.. tiedän.

Mä vaan odotan millon realismi iskee, kun sitä nyt pakenee.

Noh.. elämä jatkuu. Mulle on nää kortit jaettu niin näillä mennään. Kai jokin tarkoitus on oltava?

756/1501 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vauvaunelmia.... :(  Miten täällä nyt tällasia huonoja uutisia tulee vaan kaikilta toinen toisensa perään.. mitähän se gyne multakin sitten löytää 2 viikon päästä, varmaan jonkun munasarjasyövän tms..  Mut onneks teillä Vauvaunelmia on vielä pieni mahdollisuus olemassa että ovulaatio sieltä tulis, mä niin pidän sulle peukut pystyssä täällä!!!! :) Tai että seuraavissa kierroissa se isompi annos clomeja auttais!! Paljon voimia ja tsemppiä lähetän täältä! <3  Ja onneks sulla on noin ihana mies, joka on valmis mihin vaan makso mitä makso. :) 

Paljon voimia myös sinulle Esperando! <3

Mä oon aika paska lohduttaja, mut mä toivon teille kaikille ikävässä tilanteessa oleville tsemppejä ja voimia jaksaa! <3 

757/1501 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta myös paljon voimia Vauvaunelmialle ja Esperandolle <3 

Vauvaunelmia: Mä yritän pitää toivonkipinää yllä. Vaikka se lääkäri satuttikin naureskelemalla, että nämä munasarjat ei vanhene, niin se puhuu siitä vanhenemisesta ihan totta. Jos ymmärsin oikein, niin sun munasarjoissa on paljon munasoluja. Koska PCO-munasarjat ei vanhene ja munasolut ei hupene yhtä nopeasti kuin tavallisissa munasarjoissa, sulla on jäljellä vielä paljon hyväkuntoisia munasoluja. Sulla on siis paljon mahdollisuuksia saada terve lapsi ja hyvä mahis saada raskaus alkamaan normaalisti, jos vain saataisiin se munasolu irtoamaan. Ja sulla ja sun miehellä vaikuttais ilmeisesti olevan muut asiat kunnossa raskautta varten. Eli jos esimerkiksi se clomi-annoksen nostaminen yhtään auttaa, niin voi käydä hyvin. Mutta ymmärrän, ettei näiden asioiden ajatteleminen paljoa lohduta, juuri kun on saanut tietää, etteivät lääkkeet ole toistaiseksi toimineet :( Yritä uskoa oikein kovasti, että ne toimisivat. Ei siitä omasta ajattelusta varmaan ainakaan haittaa ole. Tutkimusten mukaan esim. särkylääkkeetkin toimii paremmin, jos niiden käyttäjä uskoo niiden tehoon. Toivotaan parasta <3

758/1501 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus kiitos <3 toivotaan että sulla kaikki ok :)

robinette: kiitos rohkaisevista ja viisaista sanoista <3 alku järkytyksen jälkeen jo paljon positiivisempi mieli. Kyllä še lääkäri sanoikin että "kyllä sä lapsen saat" :) pitää vaan löytää oikeet lääkkeet sopivilla annostuksilla. Tää on vissiin aika yleinen ongelma kuitenkin. Parempi kuin että munasarjat olisi ennen aikojaan vanhentunut ja munarakkuloita ei olisi omasta takaa..kyllä mä uskon noihin..

ajattelin kokeilla jossain välissä sitä vyöhyketerapiaAkin. Taikauskossa ;) ja ihan senki takia että mieli rentoutuis.

ruvetaan varmaan suunnittelemaan häitäkin ensi talvelle Tässä yrittämisen lomassa :)

759/1501 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertomaan että pohjamudissa ollaan! Vaaka tänään 0.8kg ENEMMÄN kun viime viikolla vaikka olen käynyt salilla viikon aikana yht. 3,5h ja kävelyllä 2.5h. Vauhti ollut kova ja ruokailut menny nappiin, eli ei mitään ylimääräisiä herkkuja tullut syötyä. Mä en jaksa käsittää! Kaiken kruunaa ettei menkat ala vaan tiputtelee runsaasti koko ajan. Naama taas alkanut kukkimaan entistä enemmän. Edes tuleva viikonloppu ei auta tähän. Voi olla että tänään ahmitaan herkkuja kun masentaa ja mitäpä muuta sitä tekisi kun söisi itsensä pulleaksi taas. Perkele kun masentaa nää kaikki kolme. Lihavuus, lapsettomuus ja naama. Ainut lohtu on, että noi menkat nostaa tota painoa nyt jonkin verran, ootteko te huomanneet moista? Anteeksi pelkkä omanapailu, pieniä murheitahan nämä on, mutta ovat mun murheita joten suurilta ne mulle tuntuu. Varsinkin tuo paino, koska se voi olla osasyynä tähän lapsettomuuteen. BMI on mulla 30 vaikka ei musta tunnu ihan niin lihavalta!

Kaikesta tästä huolimatta, ystävät, OIKEIN RIEMUKASTA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ <3

760/1501 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää myös täältä!!!<3

hummingbird: älä lannistu vaikka sun paino noussut nyt ton verran. Ootko tehnyt minkälaista treeniä salilla? Jumppaa vai lihaskuntoa? Koska lihaskunto kasvattaa sun lihaksia ja sitä myötä paino nousee! Lihas painaa enemmän. Eli rasva palaa ja lihasta tulee tilalle;) nyt vaan tsemppiä! Kehotan myös enemmän seuraamaan omaa peilikuvaa ja MITTOJA, puntaria enemmän Juuri tän takia. Ota vyötärönympärys, lantion ympärys, reisi ja käsivarsi mitat. Ja seuraa niitä sun prosessin ajan. Voin luvata että niin saat tulokset itsellesi tietoon paremmin!:) ja sehän on tarkoituskin että centtejä lähtee! Mä oon käyny salilla vuosia ja oon jättänyt lähes kokonaan painon seuraamisen Juurikin sen takia että nykyään mulla on lihasta paljon enemmän kuin esim 5vuotta sitten. Mittoja oon kattellu välillä ja niistä huomannut miten kroppa muuttunu Välillä! Kyllä se siitä ja tsemppiä<3 kohta alkaa aurinko paistaa ja iho paranee!! Tai kaikilla tietty vaikuttaa niin erilaisia..mutta mulla atooppinen ja herkkä iho. Näin talvisin kuiva punanen ja epätasainen, ja nyt vielä näppyjä noista lääkkeistä :D 

me ollaan nyt mietitty häitä 27.12.14 :) vielä ei olla lyöty lukkoon. Halutaan talvi häät jokatapauksessa. Ja jos oon raskaana sillon niin sitten oon. Tietty jos (tuskin)  plussaisin pian niin sit pitäis siirtää ettei ihan viimeisillään tarvis alttarille norsuna astella :D mutta nyt eletään niin ja suunnitellaan eikä mietitä sitä että mitä jos raskaana sillon ja sillon jne, koska nyt on tullu todettua että se voi olla koska vaan tai vaikka vasta vuosien päästä ku se plussa tulee. Näillä mennään :)

Ketju on lukittu.