Vauva vuodelle 2014 :)
Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan..
Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :)
Kommentit (1501)
Kiitos kaikille stemppailusta! Edelleen odotan kuukautisia alkaviksi. Jaksoin skarpata 2 päivää ja stressata vähän vähemmän, mutta tänään olenkin jo taas vetänyt itkupotkuraivareita. Nyt on sellanen fiilis että luonto vaan kertoo että ei meille tule koskaan lasta. Kysyin työkaverilta joka koulutukseeltaan myös terveydenhoitaja että kuinka kauan tässä nyt pitää odottaa. Käski oottaa vielä tämän viikon. Joten odotan (yritän) sinne perjantaihin ja sit soitan että tutkisivat missä vika.ja mies kun ei oikeen osaa ymmärtää miksi mua nyt niin ahdistaa. enkä oikeen eää tiedä itsekkään. Ja lisätäkseni itseni kidutusta päätin viime yönä kun uni ei tullut googlata negatiivinen testi ja kuukautiset myöhässä haulla. Ja googlehan on parasvaihtoehto (ja keskustelupalsta löydöt) kun sieltä aina jollain on jotain. Eli samaan aikaan elätän pienen pientä toivoa raskaudesta " ei se aina näy koti testillä" ja pelkään pahemmasta "minulla se oli syöpä".
Ja mikä ärsyttävintä nyt koko sen ajan mitä menkat myöhässä niin kipuja alavatsassa. eniten kohdun kohdalla. Menkkamaisia kipuja mutta SILTI mitään ei tapahdu. Ja pahoinvointiakin on jokapäivä ollut vähäsen johonkin kellonaikaan.
Fanu: Niin tuttua! Minäkin olen tutkaillut kuvia muiden haamuplussista melkein obsessiivisesti viime päivinä. Milloin aiot testata uudestaan? Onko oireita?
Ruthless: Tuo on kyllä tosi raskasta varmasti. Juurikin elättelee toiveita ja samalla pelkää pahinta ja on epätietoinen mikä kiertoa vaivaa. Oletko kysynyt, pääsisitkö terveyskeskukseen ottamaan verestä raskaustestin? Sehän on luotettavampi vielä kuin pissatestit.
Aamulla testasin tänäänkin negan, nyt kp 26/28. Aion testata joka aamu, kunnes kuukautiset alkavat. Kylläpäs pakkomielteilen tästä asiasta :) Mietin lähtisikö seuraavaksi raskaustestiostoksille vai salille :D
robinette- testailen vasta sit jos ei ala menkkoja kuulumaan, mutta oon aika varma, että ne alkaa. Jotenkin on niin pessimistinen olo vaikka yritystäkään ei oo vielä kovin pitkään takana.
Oireitakaan ei ole nyt muutamaan päivään ollut ja viikko sitten taas tuntui, että oli vaikka mitä tuntemuksia.
ruthless joo tuo googlettelu on paha. Itekin oon ettiny kaikki mahdolliset keskustelut ja mennyt ihan pää solmuun. Oon tullut siihen tulokseen, että kaikki taitaa olle mahdollista ja oireet ja raskaudet ovat aina yksilöllisiä. Mut kyllä mie silti googlaan jos vähänkin on tuntemuksia :)
Täällä mennään kp49 että eipä paljon hurrata. Testit näyttää vaan negaa ja testailenkin vaan viikon välein. Nyt loppuu jo mahis et oisin raskaana kun yhdynnät loppui puolitoista viikkoa sitten koska ollut sitä karseeta välivuotoa. Varasin ajan kahden viikon päästä lääkäriin, mut en tiiä perunko sen jos menkat alkaa. En oikeen tiiä mitä meen valittaa sinne jos ne menkat alkaa. Koska tää on vasta toinen kuukausi ilman pillereitä niin se lääkäri kuitenki vaan sanoo malttia. En viittis siitä lausunnosta maksaa. Jotenkin myös pelottaa jos alottaa terolutit, en tiiä mut pelkään et se aiheuttaa mulle vielä pahemman aknen. Mulla oli myös ne paakut rinnoissa joiden piti olla hyvälaatusia, mutta mä olen sata varma että tulivat pillereistä. Vaikka lääkärit muka väittävät etteivät tule. Mä en vaan usko niitä ku ovat tulleet juuri sopivasti pillerien alotuksesta. Niin jos tää terolut aiheuttaa niitä enemmän :/ plaa plaa plaa, kauheesti juttua :D
vauvaunelmia millä kiertopäivillä sä menitkään lääkäriin? Alotit jo varmaan terot, kerro ihmeessä miten vaikuttanut, haittavaikutuksia tai muita?
Mullakin google ollut kovassa käytössä. Ihan älytöntä touhua.
Ruthless mullakin ollut vastaavanlaisia menkkakipuja tässä ja edellisessä kuussa :/ mietin vaan et jos ne ei mee ohi ajan kanssa niin tuun kuolee. En mä jaksa kestää 2 viikkoa tosi outoa vatsakipua joka kuukausi. Toivottavasti sulla selkenee, niin kauan olitkaan ollu ilman hormooneja ja kuinka paljon menkat myöhässä? Sun tunteet on niin tuttuja mullekin, jostain syystä vaan näillä kiertopäivillä alkanu oikeesti luovuttaa. Oon niin väsyny :( mutta itkupitkuraivareita täälläkin heitelleen. Voi meijän miesressukoita :)
Asiasta toiseen, aloitin eilen kevyemmän elämän :D joo joo tätä kestää taas sen viikon tai kaksi ja sitten tuun kipeeksi tai masentaa ja alkaa taas mussuttaa karkkia.. Plääh, yritän taas laskea kaloreita, mut katotaan tuleeko siitä mitään. Lähteekö joku mun kanssa haasteeseen mukaan ;) ? yritän saada vuoden loppuun mennessä 10kg :/ mut ei haittaa kyl vaikka en pääse tavotteeseen. 5 kg riittää :) ees kilo perkele. oon vaan niin nälkänen koko ajan pillereiden lopetuksen jälkeen et tuntuu paskalta.
robinette- tervetuloa takas, vaikka ei me sua tänne haluttu :) nyt toivotaan että nopeesti saisitte uuden plussan.
Liikunnasta mäkin epäilen jotenki et jos riuhdon hulluna kiinnittymisen aikoihin niin mitä jos se ei kiinnitykkään. En tiiä, mutta ei tässä voi jättää sen takia liikkumatta vuosiin (toivottavasti ei kuitenkaan) kun yritetään raskautta. Et pakko kai se on yrittää liikkua normaalisti. Nyt ei yhtään pelota kun ei näytä mikään toimivan kropassa, niin ihan sama.
Semmosta tänään, tsemppiä kaikille plussan odottajille!
Moikka kaikille. Ette välttämättä enää mua muista, keväällä satunnaisesti kirjottelin tänne:) Taustaillut olen koko ajan lähes päivittäin. Juuri kun tänne viimein tuli asiaa, niin kone temppuili siihen malliin, ettei koskaan lähettänyt viestejäni :/
Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille! Harmillista Robinette sun kohdunulkoinen :( Toivotaan että pian tulee uusi plussa :) Muistelisin Robinette, että teillä oli jotain konsteja käytössä. No oliko vai kävikö niinku mulla etten kaikkia pystyny ihan noudattaa..esim. se ettei nainen saisi saada orkkua..kaikkeni koitin pidätellä muutamaa päivää ennen ovista, mutta ylitsepääsemätöntä se oli ku mies oli ollu pois kotoa yli viikon..;D Greippimehua join ja sitte muutenki koitin siitä ruokavaliohommasta pitää kii sitte kynsin hampain, ku melkeimpä tiesin etten itseä pysty pidättelee ku peittoja päästään pitkän tauon jälkee heiluttelee :D Vaikka tyttö on haaveissa, niin poika on yhtä rakastettu <3
N. kaksi viikkoa sitten tein plussatestin. En voinut uskoa silmiäni kun sen toisenki viivan näin..olinhan ehtinyt kahdella edellisellä kierrolla sitä negaa tuijotella varmaan viisi kertaa.. Juoksin heti herättämään miehen ja näyttämään tikkua. Se vain hymyili :) Parin päivän sulattelun jälkeen kertoi kuinka onnellinen on raskaudestani <3 Nii ja ilmoitti että tulokas on poika, tekee kuulemma vain poikia xD
Mulla on ollu oireena ennen kokematon kuvotus, oksentanu en ole mut kuvottanu lähes koko ajan. Menkkamaisia kipuja on jatkuvasti alamahassa sekä vihlaisuja myös.. Ruthless toivotaan että sunki menkkamaiset kivut on merkkinä raskaudesta, eikä tulevista menkoista. Kun itsellä alko nuo menkkamaiset kivut ennen oletettuja menkkoja nii sillä en uskonu olevani raskaana, vaan ajattelin että menkat on vaa myöhässä..
Oireina myös ettei mahaan mahdu kerralla kuin ihan pienten lasten annoksia mitä tahansa ruokaa.. Nii ja väsymys nujertaa mut lähes päivittäin alleen, ei töiden jälkeen kamalasti jaksa ku iltahommat poitsun kans suoraan sohvalle.. Vessassa saa laukata ihan yhtenään ja maha on jo nyt niin turvoksissa illat (vaikka ei paljoa ruokaa pysty päivän aikana syömään) et näyttää et oisin jo puolessa välissä..huh, huh.. Nii ja hengästyttää pieniki liikkuminen välillä, ja jopa se syöminen.. ihan erilaiset on oireet ku esikoispoitsua odottaessa, mutta tiiäppä häntä kumpi sieltä on tuloillaan :) Eka neuvola sattui 13.9. eli 13. perjantai.. Hieman oon taikauskoinen, mutta jospa tuo päivä olisi meijän onnen päivä. Olen tuolloin jo kymppi viikolla.. La olisi laskureiden mukaan 12.4. <3
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille tärppiä odottaville <3 Ja onnea hirmusti jo plussan saaneille ja tarrasukkia kyytiin kovasti, että pienet pysyy matkassa loppuun asti :)
Elliriini rv 6+3<3
Oi, Onnea paljon Elliriini plussasta! :)) Mahtavaa! Tsemppiä jatkoon ja toivotaan vaan että kaikki menee hyvin :)
Täällä on nyt sitten tehty taas kerran kaikki mahdollinen tähän 3 yrityskertaan. Nyt ei voi kun toivoa. Sunnuntaina siis sain selvän ovisplussan (kp11) ja sillon peittoja heiluteltiin, ja varmistettiin vielä maanantaina, vaikka testiviiva oli jo haalistumaanpäin. Maanantaina oli ainakin ihan kauheet oviskivut, töissä ei tienny mitenpäin olis ollut kun alavatsaa sattui.. Tänään tein vielä yhden ovistestin päivällä nähdäkseni että viiva tosiaan lähtee haalistumaan ja nyt näkyi enää tosi hailakka haamuviiva. Nyt sitten vaan odottelua, ihmettelyä ja toivomista!
Lähinnä ihmetyttää nyt tässä vaan se, kun rinnat ei oo olleet ollenkaan samalla tavalla hellänä tässä kierrossa oviksen aikaan kuin yleensä. Ei kertakaikkiaan mitään tuntemuksia rinnoissa! Aivan normaalit. Josta sitten aloin tietty heti rönsyilemään ajatusten kanssa ja mietin että mahtoko mulla irrota munasolua ollenkaan tässä kierrossa kun rinnoissakaan ei oo mitään arkuutta.. Että mahtoko mulla olla ns.oikeeta ovista, vaikka testi näyttikin plussaa :D No joo, en tiiä että liittyykö noi edes mitenkään toisiinsa, mutta kuitenkin... :D Pöhkö mikä pöhkö.. Onko muilla ollu vastaavaa oviksen aikaan, että rinnoissa ei mitään tuntemuksia..?
Jatkan vielä, ku oon oppinu et jos kerralla koitan pitkää kirjottaa nii nettiyhteys katkeaa juuri ku painan lähetysnappia ja sit harmittaa nii ettei oo rajaa.. :/
Mut siis olen se minäki kahdessa aikaisemmassa kierrossa käynyt muka niin kirjavan oireiston läpi juuri ennen menkkoja että huh, huh.. mut mielen tekosia varmana suurinosa..sitä vain toivoi niin kovasti.. Edellinen yk oli jotenki pahempi ku eka..olin niin varma ku olin sillonki oviksen tikuttanu ja aivan varma että nyt on tärpänny.. ja niitä negoja tein sen NELJÄ.. kunnes menkat alko muutaman päivän myöhässä.. olin niin pettynyt, maailma tuntui loppuvan siihen päivään ku menkat alko..silloin en ollu kiva vaimo..mies reppana..
Sitte tässä kolmannessa kierrossa kyllä myöski tikutin oviksen ja join greippimehua ihan urakalla ja ja, mut oli jotenki jo pieni luovuttajafiilis koko ajan.. eikä ees ollu yhtään raskausoirettakaan ennen plussaa, se menkkamainen jomotus vaan.. Eli taitanee pitää paikkansa, että ku stressin yrittämisestä sai hieman vähemmäksi nii sitte tärppäsi..:) Helpommin sanottu kuin tehty, mut koittakaa kanssasisaret olla edes välillä ajattelematta asiaa :)
Mukavaa illan jatkoa :)
Onko tämän ketjun alottaja Ekpi vielä taustailemassa, vai mikä on tilanne?
Nyt sitte innostuin ihan kunnolla varmaan koko kesän edestä kirjottelee tänne :D Onnea Kimallus-84 ovisplussasta. Kyllä se luultavammin ovis on ollu ku plussaki tuli! Mulla toisessa kierrossa ei selkeää plussaa tullu, haaleita vaan ovistikkuun, mut sitte ne menkat oli sen muutaman päivän myöhässä ja kaveri sano, joka terkkariksi opiskelee ettei se ovis oo varmaan tullu ollenkaa sillon ku ei plussaa ollu tikussa.. ku ei nainen joka kk ovuloi.. tulipas selitystä, mutta siis sun varsinaiseen kysymykseen rintojen arkuudesta..ei mullakaan ollu mitään tissioireita tässä tärppikierrossa, senki takia varmaan en niin siihen raskaustestiplussaan uskonu heti.. Nyt on sitte senki eestä tissioireita..ja ne on kasvanukin jo.. Toivon niin kovasti että sulla on tärppi tullu <3 Kolmas kerta toden sanoi, ainaki täällä, toivottavasti myös siellä :)
Heippa!
Uskaltaiskos tänne liittyä? :) Vähän aikaa olen taustalla seuraillut, ja nyt on viimein tullut se aika kun meilläkin alettais olemaan valmiita ottamaan seuraava askel elämässä ja toivottamaan vauva tervetulleeksi perheeseen. Vai onko siihen todella koskaan valmis? Hui, miten tuo kuulostaakin pelottavalta ja jännittävältä mutta silti niin upealta!
Tosiaan, vauva saa tulla jos on tullakseen. Pitkään ollaan tästä puhuttu, ja nyt musta tuntuu siltä että on aika. Meillähän tuo mies on se, joka on ollut asiaan valmis jo pidempään. Luulen, että olen niitä naisia, joille ei sitä voimakasta "kuumetta" tule ollenkaan, mutta silti tiedän että haluan lapsia. Kiva olis vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. Ja täytyy myöntää, että kyllä se kuumekkin sieltä välillä päätään nostelee... Olen hankkinut jo esimerkiksi raskaustestejä valmiiksi jo jokin aika sitten :D Myös esim. täältä juttuja lukiessa tulee voimakas tunne siitä, että sen vauvan todella haluaa!
No, tästä lähdetään, ja katsotaan miten meidän käy! Mahdollisimman kiireettömästi ja stressittömästi yritetään projektissa edetä, mutta itseni tuntien saas nähdä kuinka kauan sitä jatkuu :D
Kiitos vastauksesta ja tsempeistä Elliriini :) No hyvä tietää että se on kai sitte ihan normaalia kuitenkin että ei niitä tissioireita aina oo (mulla vaan yleensä ON ollu), ja jos sullakin tuli sitte se plussa siitä huolimatta, ettei sullakaan ollu.
Niimpä, toivottavasti se kolmas kerta toden sanois täälläkin!! :)) Parin viikon päästähän sen taas näkee sitten, tuleeko plussa testiin vai alkaako taas menkat.. Joo, ja ton tiesinkin että joka kk ei välttämättä ovuloi :)
Tervetuloa mukaan Appletree! :) Kuulostaa varmaan aika monien korvaan tutulta tuo stressittömyys ja kiireettömyys ym. "tulee jos on tullakseen"-puheet. Niinhän mullakin oli (huom! OLI :D ), mut niin vaan otin jo 3 kierrossa käyttöön ovistestit :D Ei sille vaan mahda mitään.. :D
Hei vaan taas kaikille. Elliriinille onnea plussasta :) Tuon tunteen haluaisin joskus vielä itsekin kokea!
Itsellä täällä pää vaan niin hajoaa tämän oman kropan toimimattomuuteen. Kaksi edellistö kiertoa ovat olleet 48 ja 45 päivää (sitä ennen en ole päiviä laskenut) ja nyt, mitä ihmettä (!!!), alkoi menkat 30. päivän kohdalla. Yritä tässä nyt sitten laskea jotain päiviä ja ovulaatiota. Eli joo, ei ollut hyötyä mun ovisbongauksestani pari viikkoa sitten. Ja taas mies on työmatkalla seuraavan ovulaation aikaan, mikäli yhtään pystyn sitä edes etukäteen laskemaan.
Voisin vaikka lähteä mukaan tuohon Hummingbirdin lanseeraamaan painonpudotuskampanjaan, minullakin ylipainoa on varmaan kymmenen kiloa. Että varmaan se normaalipainokin auttaisi tässä yritystouhussa ja säännöllisemmässä kierrossa.
Appletree tervetuloa, niin tutulta kuulostaa sun fiilikset :)
Jee Aarinko eikä kyllä ole pahitteeksi elämäntapojen parantaminen kun joskus se plussa testiin pärähtää. Varsinkin kun sais liikuttua selkeemmin niin vois hyvin jatkaa samaa rataa raskaana. Selkä- ja vatsalihaksia kait pitäs treenata että raskaus on helpompi eikä ota niin selälle se painava vatsa :) mulla oikeesti 15 kg liikaa omasta mielestä (paino-indeksi sanoo 20kg yli), mutta 10 kg pois niin olisin jo toooooodella onnellinen :) mä itse yritän taas käyttää tota kiloklubin laskuria. Siinä on ainoastaan se hyvä puoli että tajuaa kuinka paljon esim. Lasillinen tuoremehua sisältää kaloreita. En ite tykkää tosta kaloreiden laskemisesta, mutta se on ollu mulla aikoinaan ainut tapa millä oon saanu ees vähän pois. Se vaan aina lopahtaa niiden merkitseminen niin sitten taas ollaan samassa pisteessä kun alotettiin. Jos tällä kertaa jäis käteen vähän enemmän terveellisiä elämäntapoja. Mun keino on nyt lopettaa sen karkin ja limsan nauttiminen, ihan vaan kotiruokaa, eikä mitään ravintolasapuskaa. Aioin myös pitää 1 herkkupäivän viikossa ettei aineenvaihdunta hidastu liikaa :) voi vaan olla että nää ainaiset ongelmat ja "miinukset" raskaustesteissöä masentelee niin repsahdan herkuttelemaan ja makoilemaan sohvalla. Oisko jollain mielessä joku huippu hyvä urheilulaji mistä voisin innostua? ja vois jatkaa vielä raskaana... Sori tää off-topic :/ toivottavasti kukaan ei pahastu. Sunkaan kierrot ei Aarinko kovin miellyttäviltä näytä. Ootko ajatellu et meet jossain vaiheessa lääkäriin jos homma jatkuu?
Tänään kp 50, voitteko tajuu?! En jaksa enää ja 2 viikkoa lääkäriin. jos ens kiertokin on saman mittainen niin eihän mulla oo mitään hajua millon ovis on. En mä pysty 2kk sekstailee joka toinen päivä :D menee yli mun seksuaalisuuden! Tekis niin mieli soittaa mun gynelle, mut en oikeen tiiä mitä sanoisin. Viimeksi se kyllä sanoi että soita sit vaan jos tulee jotain kysyttävää :/ pitäs vaan uskaltaa eikä valittaa täällä. Laskin womanlogista edellistä kiertoa ja oireita ennen menkkoja niin kaiken sääntöjen mukaan tänään tai huomenna pitäs alkaa. Vatsaan sattuu päivä päivältä vaan enemmän et kyl mä uskon et kohta niiden on alettava.
Onnea plussanneet!
Hummingbird: ymmärrän täysin tuon tuskan ja samoin muiden joilla menkka ongelmia! Mä lopetin sillon toukokuun viimenen päivä nuvaringin ja tyhjennysvuoto alkoi 5.6 kesti 4pv..siitä lähtien ei MITÄÄN..en ees laskenu enää kiertopäiviä vaan mietin että olis jo pitäny olla kolme eri kiertoa siinä vaiheessa. Nyt on terolutit siinä vaiheessa että 10päivän kuuri loppuu huomenna aamulla. Ekan 6pv ajan ei ollu mitään oireita tai haittavaikutuksia..nyt viimepäivinä ollu alavatsakipuja, välillä enemmän ja vähemmän, pahoinvointia yhtäkkiä kuten automatkalla, ruuan jälkeen. Pientä flunssaa ollu kans,ja maha pikkasen sekasin. Tiedä sit mitä oireita on!
Oon nyt yrittäny muutenki ottaa rennosti ja olla aivan sama meiningillä..jos rentoutuminen auttas että saatais kierto käyntiin ja menkat alkais. Oon miettiny että nyt terojen aikana tuskin ainakaan raskautuu niin miksi ottaa stressiä.:) Menkkoja odottelen siis loppuviikosta lähtifn, yleensä kuulemma menee n.2pv kuurin lopetuksesta että alkaa ja viimestään 2viikkoa niin pitäs. 8.9 on tosiaan se lääkärin puhelin aika.
Epätoivo on täällä tuttu tunne juurikin sen takia että en ole itse voinut laskea päiviä ym eikä hajuakaan ovulaatiosta. Tuntui yhdessä kohtaa että kaikki jo plussaa ja ite odottaa vieläki niitä ekoja että pääsee ees yrittämään. Tsemppiä kaikille meille siis!!<3 Kyllä me vielä plussataan, ja sit ollaan ONNELISEMPIA kuin koskaan!!:)
Heippa kaikille ! Ilmottautuisin kuumeilijoiden joukkoon ! :)
Osaiskohan joku sanoa jotain tai olisiko jollain mielipidettä mun asiasta.. Elikkä, nyt menossa kp40/32, menkkoja ei näy eikä kuulu ja testit sen ku näyttää negaa.. :(
Nyt on sit semmonen 4-5 päivää nippaillu alamahasta ja välillä vihlassu aika kovaaki ja tuntuu ku menkat ois alkamassa, mut ehei.. Väsyttää koko ajan ja vessassakin saa kyllä ravata. Nännit oli jokusen päivä sitte kosketus arat mut se oire on nyt aineki hävinny.. Tiedä sitte näistäki "oireista"..
Mitä ihmettä mä teen ? En viittis joka päivä testei tehä, mut toisaalt oon niin malttamaton.. Ajattelin seuraavan testin tehä perjantaina jos menkkoi ei kuulu..
Täällä on ensimmäinen yritys käynnissä, ensimmäistä yritetään. E-pillerit lopetin viime kuussa. Kuinka nopeasti teillä on tullut raskausoireita? Minulla on ollut semmoisia oireita nyt, että turvottaa kovasti eikä ole oikein nälkä. Tuntuu että pärjäisi puolella normaalista ruokamäärästä. Tekisi mieli jo testailla, mutta ei ilmeisesti vielä kannata. Mahdollisesta hedelmöittymisestä olisi vasta noin viikko, mikäli kierto on yhtään säännöllinen pillereiden jäljiltä. Aiemmilla tauoilla on kyllä tullut menkat ihan normaalisti.
Kiva että täällä on muitakin uusia :)
Mä olen lopettanut hormonaalisen ehkäisyn jo jokin aika sitten, kun vaikutti mun mielialaan niin kovasti että alkoi olla parisuhteellekkin taakka... Raivokohtaukset ja itkeskelyt olivat jotain aivan uskomatonta, eivätkä tasaantuneet missään vaiheessa. Luomuna olen aivan kuin eri ihminen ja olo ollut ihan super! Pistää kyllä miettimään mihin kaikkeen muuhun nuo yhdistelmät voi vaikuttaa :/ Vaikka tässä olotilassa ollaan oltu jo noinkin pitkään, kiertoni ei missään vaiheessa ole ollut täysin säännöllinen. Niimpä tässä ollaan aika pihalla noista oviksista ja muista... Jotain hajua kuitenkin kropassa on, koska voisi olla aika... Fiilispohjalta siis mennään! Ainakin toistaiseksi ;)
Hummingbird ja Aarinko: Kiitos sympatioista! Olen harkinnut että jättäisin pillerit pois ihan juuri tuosta syystä että sitten kun mies lämpenee ajatukselle, asiat olisi jo vähän kuin valmiina... Mutta siis ollaan vielä tosiaan molemmat opiskelijoita ja periaatteessa meidän pitäisi valmistua ensi keväänä (ainakin olla niin pitkällä opinnoissa, että seuraavasta syksystä alkaen voisi tehdä opesijaisuuksia jokseenkin täysipäiväisesti. Mies siis haluaa että valmistuttaisiin ennen kuin aletaan yrittää lasta. Ja kyllä ymmärrän häntä, mutta silti ärsyttää ja harmittaa! Tänään hän tosin niin söpösti puhui siitä miten hän kyllä haluaa niitä lapsia mutta ei vielä että hiukan ärtymyskin laski... Nyt lähinnä mietin että jos en saa sitä lasta ensi kesänä niin voitaisiin mennä sitten vaikka naimisiin :D
Mutta luulen että jättäydyn tästä keskustelusta pikku hiljaa pois, vauva vuodelle 14 vaikuttaa sen verran epätodennäköiseltä.
Moimoi. Täällä myös yksi joka plussaa odottelee ja ensimmäistä mieheni kanssa yritetään.:) On tämä jännää aikaa, itselläni todettu monirakkulaiset munasarjat, ikää 24v. joten jännityksellä odotetaan tärppääkö ekasta yrityksestä.
Mihin mun viimeöinen viesti on hävinnyt?
Tervehdys kaikille tasapuolisesti!
Noh anyway, Viimeyönä pääsin vihdoin peliit takaisin. Menkat alkoi (eihän ne paljoo myöhässä ollutkaan). Seuraava ovis 6-8.9 välille, jolloin ystäväni häät jossa kaasona. Jos laskin viimeyönä oikein se mun "raskausoireilu" oli ovulaatio (vaan tosipaljon myöhempään kun mitä piti...) ja ens ovulaatio ajankohdan tää kaaso panee ja oksentaa vuorotellen juhlapaikan vessassa =P hahahahaaa.. No ei nyt sentäs mutta en kylä yhtään toivo että se hajuherkkyys pahoinvointi tulee taas.
Ajatuksen suuntaan toukotoukkailuun. eli nokka kohti uusia pettymyksiä!
Robinette- täällä kanssa malttamaton teki ihan liian aikaiseen testin ja on kytännyt sitä nyt kokopäivän, eri valoissa, eri kulmista, googlettanut kuvia muiden haamuplussista yms.
Sitten iski hirvee ärsytys ja tippuminen maanpinnalle.Eihän se vielä näy jos plussaa oliskin, mutta silti.
Täällä siis kp 24/29-30