Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isänpäivä tuli ja meni

12.11.2012 |

Mitä puuhailitte isänpäivänä? Mikä antaa iloa uuteen viikkoon? Mikä kannattelee näin talvea odotellessa?

Kaikkea hyvää tähän viikkoon!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea kuuluu pyhäkoulusihteerin toimenkuvaan? Millainen koulutus Sinulla on?

2/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi- ja perhetyötä, pyhäkoulujen organisointia, retkien, tapahtumien, leirien, lasten pääsiäis- ja joulukirkkojen järjestämistä, päiväkotiyhteistyötä ja myös täällä Vauva-lehdessä piipahtelen. Olen koulutukseltani sosinomi-diakoni.

Tehtävien sisällöt vaihtelevat paljon seurakunnittain, mutta tämännäköistä meillä, pääpiirteittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista lapsi- ja perhetyötä teidän seurakunnassa on?

(Ei liity kyllä yhtään aloitukseesi)

Vierailija
4/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli koululaisen harrastus, iltapäivällä mentiin minun isääni juhlimaan kakkukahvien merkeissä.

Minua kannattalee läpi marraskuun ajatus joulusta ja joululahjojen ostamisesta, joulun suunnittelusta jne. Tänään ostin joulukorttiaineksia, aletaan lasten kanssa väsäillä huomenna.

5/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerho- ja muuta toimintaa. Lapsille on päivä- ja vekkulikerhoja sekä pyhäkouluja, perheille on erilaisia perheiden kerhoja, perheiden retkiä ja kesäisin perheleiri. Myös perheille suunnattuja jumalanpalveluksia, Puuhajumiksia, Mukulamessu ja perhemessuja, on.

Tämmöistä meillä