Erottu tammikuussa 2012. Ex-mies kysyy että onko mahdoton ajatus viettää joulu saman katon alla
lapset 10 ja 12. Ihan ok välit.
Mitä mieltä, olisiko se lapsille hyvä? Osaiskohan ne vastata totuudenmukaisesti jos kysyis? Ex-miehellä on uusi suhde joka on tiiviisti myös lasten elämässä. Tuota naista ei kyllä meidän joulunviettoon toivotettais tervetulleeksi
Kommentit (5)
joten onko kyse jouluaatosta niin et mies menee yöksi kotiin?
Jos noin niin hyvä idea kunhan sulta ei mene joulu pilalle.
Noin isot lapset eivät mene sekaisin ja ymmärtävät ettei joulunvietto yhdessä tarkoita et te palaatte yhteen.
että oisko se kiva vai outoa. Kyllä mä uskoisin että mä siihen pystyisin aaton verran, ei varmaan muita pyhiä olisikaan tarkoitus yhdessä viettää.
Pitää vielä miettiä tarkkaan... Itku kyllä tuli kun ton exän toiveen luin sähköpostista. Rankkaahan siitä varmasti tulis ainakin mulle, mutta lasten takia kyllä voisin sen tehdä.
ap
Laittasin, et lapset tietty tykkäis, mitta sä et ole omasta puolestasi varma pystytkö. Pyydä miestä kertomaan, miten oli ajatellut tarkemmin. On varmaan helpompi päättää, kun tiedät lisää. On myös helpompi kysyä ensin, kuin suostua ja sitten yrittää asettaa ehtoja.
Kannattaa kuitenkin sanoa exälle ensin, ettei uusi nainen ole terveyullut teille. Ei tule sitten ainakaan yllätyksiä, jos exä olettaa, että hänkin tulee.
Mieti miltä tilanne sinusta tuntiisi. Ei kannata kuitenkaan oilata pyhiä, jos tilanne olisi sinulle epämiellyttävä. Lapsille ei myöskään kannkata antaa mitä.n toiveita teidän yhteenpaluusta, jos näin ei tule tapahtumaan.
Jos asia kaikkille ok, niin siitä vaan! Lapsillehan se olisi todennäköiseti todella kivaa.