Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi miesten kannattaa pysyä sinkkuna

Vierailija
11.11.2012 |

1.Vapaus. Voit tehdä mitä haluat, milloin haluat. Jos menet naimisiin niin menetät vapautesi.

2.Ura. Naimattomat miehet voivat keskittyä enemmän uransa saavuttamaan täyden potentiaalinsa ja mitä he haluavat elämässä. He voivat työskennellä kovasti ja puolueen kova samaan aikaan. Naimisissa miehet voivat vain tehdä töitä.

3.Voit itse päättää tyylistäsi, voit myös pukeutua kuten sinä itse haluat.

4.Voit käyttää kaikki rahasi ihan miten sinä itse haluat.

5.Kukaan ei valita sinulle jos esim.pieraiset, röyhtäiset,kiroilet, nukkuessasi kuorsaat asunnossasi.

6.Jos menet naimisiin, menetät joitakin hyviä ystäviä/ kavereita, koska et voi enää hengailla heidän kanssaan niin paljon kuin haluat.

7.Voit aina valmistaa sellaista ruokaa kuin sinä itse haluat.

8.Saat itse päättää painostasi.

9.Vähemmän draamaa.

10.Voit matkustaa useammin ja käydä eri paikoissa.

11. Voit huolehtia kodin siivoamisesta ja hoidosta silloin kun sinä itse haluat.

12.Jos joudut taloudellisiin vaikeuksiin, kukaan ei syytä sinua. Etkä myöskään voi syyttää muita.

13.Kun pysyt erossa naisen p*ll*sta, ei ole riskiä että nainen tulisi raskaaksi. Säästyt monelta harmilta kuten 18vuoden elatusmaksuilta. Useimmiten eron yhteydessä mahdolliset lapset jäävät äidilleen ja mies joutuu maksamaan elatusmaksuja 18vuoden ajan, lisäksi usein miehen oikeutta tavata lapsiaan on rajoitettu koska sosiaaliviranomaiset ja oikeuslaitos yleensä poikkeuksetta suosivat lasten äitiä. Elatusmaksuja joudut maksamaan mikäli aiheutat naisen raskaaksi tulemisen ja nainen synnyttää lapsen, sillä ei ole mitään merkitystä että oletko sinä suhteessa naisen kanssa vai et, myös silläkään ei ole merkitystä että asutko naisen kanssa vai et. Saatat menettää esimerkiksi talon jota olet myös itse rakentanut, myös mahdollisesti maksulliset harrastuksestasi kärsivät. Elatusmaksut nousevat samalla kun palkkasi kasvaa mies. Mikään ehkäisyväline ei ole täysin varma. Vain seksistä pidättäytyminen on täysin varma keino olla saamatta naista raskaaksi.

14.Jos kuitenkin kävi niin että olet jo saanut naisen raskaaksi ja sinä et halua tulla isäksi, etkä myöskään halua maksaa elatusmaksuja missään tapauksessa. Yksi tapa säästyä elatusmaksuilta on että muutat mies ulkomaille asumaan. Tosin varaudu sitten siihen että lapset huomaavat että olet hylännyt heidät täysin ja he eivät välttämättä halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi.

15.Kun pysyt erossa naisista ei ole myöskään riskiä että joutuisit vankilaan perättömästä raiskaus väitteestä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna voi viedä pyykit oman mamman pestäviksi.

Vierailija
2/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisivat elää vapaata elämää, keskittyä uraan, pierrä vapaasti, siivota tai olla siivoamatta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on asunnot joissa ei ole pesukonetta, joten mies voi itse hoitaa pyykkinsä pesun.

Vierailija
4/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Vapaus. Voit tehdä mitä haluat, milloin haluat. Jos menet naimisiin niin menetät vapautesi. 2.Ura. Naimattomat miehet voivat keskittyä enemmän uransa saavuttamaan täyden potentiaalinsa ja mitä he haluavat elämässä. He voivat työskennellä kovasti ja puolueen kova samaan aikaan. Naimisissa miehet voivat vain tehdä töitä. 3.Voit itse päättää tyylistäsi, voit myös pukeutua kuten sinä itse haluat. 4.Voit käyttää kaikki rahasi ihan miten sinä itse haluat. 5.Kukaan ei valita sinulle jos esim.pieraiset, röyhtäiset,kiroilet, nukkuessasi kuorsaat asunnossasi. 6.Jos menet naimisiin, menetät joitakin hyviä ystäviä/ kavereita, koska et voi enää hengailla heidän kanssaan niin paljon kuin haluat. 7.Voit aina valmistaa sellaista ruokaa kuin sinä itse haluat. 8.Saat itse päättää painostasi. 9.Vähemmän draamaa. 10.Voit matkustaa useammin ja käydä eri paikoissa. 11. Voit huolehtia kodin siivoamisesta ja hoidosta silloin kun sinä itse haluat. 12.Jos joudut taloudellisiin vaikeuksiin, kukaan ei syytä sinua. Etkä myöskään voi syyttää muita. 13.Kun pysyt erossa naisen p*ll*sta, ei ole riskiä että nainen tulisi raskaaksi. Säästyt monelta harmilta kuten 18vuoden elatusmaksuilta. Useimmiten eron yhteydessä mahdolliset lapset jäävät äidilleen ja mies joutuu maksamaan elatusmaksuja 18vuoden ajan, lisäksi usein miehen oikeutta tavata lapsiaan on rajoitettu koska sosiaaliviranomaiset ja oikeuslaitos yleensä poikkeuksetta suosivat lasten äitiä. Elatusmaksuja joudut maksamaan mikäli aiheutat naisen raskaaksi tulemisen ja nainen synnyttää lapsen, sillä ei ole mitään merkitystä että oletko sinä suhteessa naisen kanssa vai et, myös silläkään ei ole merkitystä että asutko naisen kanssa vai et. Saatat menettää esimerkiksi talon jota olet myös itse rakentanut, myös mahdollisesti maksulliset harrastuksestasi kärsivät. Elatusmaksut nousevat samalla kun palkkasi kasvaa mies. Mikään ehkäisyväline ei ole täysin varma. Vain seksistä pidättäytyminen on täysin varma keino olla saamatta naista raskaaksi. 14.Jos kuitenkin kävi niin että olet jo saanut naisen raskaaksi ja sinä et halua tulla isäksi, etkä myöskään halua maksaa elatusmaksuja missään tapauksessa. Yksi tapa säästyä elatusmaksuilta on että muutat mies ulkomaille asumaan. Tosin varaudu sitten siihen että lapset huomaavat että olet hylännyt heidät täysin ja he eivät välttämättä halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi. 15.Kun pysyt erossa naisista ei ole myöskään riskiä että joutuisit vankilaan perättömästä raiskaus väitteestä.

Vierailija
5/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voi syödä mamman tekemää ruokaa ja antaa mamman leikata hiuksensa.

Kätevää varsinkin yh-mamman kannalta. Saa seuraa omasta kultamussukastaan pitkälle vanhuuteen, kun ei poikamussukalla ole omaa rakasta. näin voi äitikullan luona vierailla vaikka päivittäin.

Harvassa on asunnot joissa ei ole pesukonetta, joten mies voi itse hoitaa pyykkinsä pesun.

Vierailija
6/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksi ei ole miehen naiseen ryhtyä.

Vierailija
7/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusmaksuja joudut maksamaan mikäli aiheutat naisen raskaaksi tulemisen ja nainen synnyttää lapsen, sillä ei ole mitään merkitystä että oletko sinä suhteessa naisen kanssa vai et, myös silläkään ei ole merkitystä että asutko naisen kanssa vai et.

Niin, onhan se väärin, että isyys määrittää elatusmaksut.

Vierailija
8/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kusettajille tarvitse mitään maksaa.

Vierailija
9/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kusettajille tarvitse mitään maksaa.

Vierailija
10/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voi syödä mamman tekemää ruokaa ja antaa mamman leikata hiuksensa.

Kätevää varsinkin yh-mamman kannalta. Saa seuraa omasta kultamussukastaan pitkälle vanhuuteen, kun ei poikamussukalla ole omaa rakasta. näin voi äitikullan luona vierailla vaikka päivittäin.

Kun kerta tuollaista puhut kokoajan niin tulee mieleen että taidat sinä olla "mammastasi" riippuvainen. Mieskin voi nykyään elää täysin itsenäisesti ja vanhemmistaan riippumattomana.

Vierailija
11/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAA OLLA VAPAA SINKKU ;D

Vierailija
12/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen pilluunsa sen miehen vehkeen tunkenut?

Vierailija
13/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petollinen nainen voi valehdella e-pillereistä, rikkoa kumin, hakea kortsun roskiksesta ja siementää itse itsensä jne.

Vierailija
14/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää lapsia. En halua enää miestä.

HALUAA OLLA VAPAA SINKKU :D

Vierailija
15/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petollinen nainen voi valehdella e-pillereistä, rikkoa kumin, hakea kortsun roskiksesta ja siementää itse itsensä jne.

Suomalainen mies on lammas. Vaikka haluaisi olla mies.

Vierailija
16/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niitä lampaita...

Vierailija
17/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua olla tekemisissä lastensa kanssa niin mitä väliä sillä hänelle on, jos lapset eivät halua olla tekemisissä hänen kanssaan?!

Vierailija
18/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua olla tekemisissä lastensa kanssa niin mitä väliä sillä hänelle on, jos lapset eivät halua olla tekemisissä hänen kanssaan?!

Mutta tuollaista epäloogisuutta ap:n kaltaisista usein tapaa.

Vierailija
19/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse huolehtia ehkäisystä ja kortsun tuhoamisesta jos ei tosiaan halua niitä lapsia.

Tyhmyydestä sakotetaan. Ei kannata uskoa jotain yhden illan panoa.

Vierailija
20/28 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tai vaikka kaksi-

kun kertoo osoitteensa.

Ei maksa mitään :)