Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sairastellut?

Vierailija
06.12.2022 |

Oletko sairastellut omituisesti viime aikoina?
Monet on tuonu eri foorumeilla esiin että viimeisen puolentoista vuoden aikana on ollut kummallisia sairauksia ja vaivoja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei oo ollu mitää terveys ongelmia. Toisen rokotteen jälkeen alko niinku silmissä salamoimaan, sellasta kummallista sahalaitaa ?  häviää ja kunnes taas kohta pala muutaman päivän päästä, onko muilla samallasta tullu k-rokotuksesta?

Vierailija
2/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ollut viime kerran kipeänä ekana koronakesänä festareiden jälkeen, en testannut oliko korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pahemmin, nyt ekaa kertaa räkätaudissa sitten vuoden 2018.

Vierailija
4/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ollut kohta kaksi viikkoa flunssassa joka tuntuu tulevan ja menevän aaltoilevasti koko ajan. Esim. nyt taas ihan hirveässä kunnossa vaikka eilen oli hyvä päivä.

Varmaan koronasta tietty kyse.

Vierailija
5/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän viimeisen puolentoista vuoden ajalle mahdu palstoille aika monet vaivat, kummallisetkin. Kyllä palstailijat sairastelevat ihan kuin kaikki muut ja palstailijoiden sairastelua on helppo hakea, kun moni kertoo siitä netissä.

Vierailija
6/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. K-rokotuksia en ole ottanut.

Vierailija
7/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastellut yhtä pikku flunssaa lukuunottamatta moneen vuoteen. Olen ottanut koronarokotteen  3x ja influenssarokotteen joka vuosi.

Vierailija
8/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koronarokotetta, ja kun toisesta oli kulunut puoli vuotta, sairastin omikronin. Sen jälkeen olen ollut terve. En ole enää käyttänyt maskiakaan ja olen altistunut usein.  

Omikron oli omituinen tauti, vaikka ei kovin raskas sairastaa minulla ollutkaan. Lisää koronarokotteita en ole ottamassa.

Vierailija
9/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut Koronan kerran nyt kolmen vuoden aikana. Ei muita tauteja/sairastelua.

Vierailija
10/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana (2020 kevät-2022 kevät) mulla oli vaan 1 kerran joku 1 päivän lievä nuha.

Nyt sen jälkeen rajotusten poistuttua mulla on ollut 3-4 kertaa lievä parin päivän nuha, ja nyt 4 päivää kestänyt vähän rankempi nuha. Oon lasten parissa töissä siellä tauteja liikkeellä joten voi johtua ihan siitä.

Vierailija
11/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aappeellä taitaa kärytä käämit.

Vierailija
12/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa rokotettu, nyt arveluttaa neljäs. 100 mikrogrammaa d Vitamiinia 3v ei flunssia. Influenssapiikin taidan ottaa.

Vierailija
13/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa rokotettu, nyt arveluttaa neljäs. 100 mikrogrammaa d Vitamiinia 3v ei flunssia. Influenssapiikin taidan ottaa.

Vierailija
14/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ollut viime kerran kipeänä ekana koronakesänä festareiden jälkeen, en testannut oliko korona.

Niin ja jos piti rokotteet kertoa niin kaksi otin. Tuon festariflunssan jälkeen.

Vierailija
15/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aika 2020-2022.Olen olut terve.Vaikutaa tietysti en töissä,ei perhettä ja asun yksin.4 korona roktusta saanut,kuin vimesen satavilla olevan infulenssa piikin.Tosin en liiku massoissa ja mutenkin elämä kapea.Syö päivtäin rakaa inkiväriä ,kuin valkosipulia,mustikoita 100 g,päivä.Uloilen paljon säällä kuin sällä läpi vuoden aikojen,On uni ja ruoka rytmikin.En käytä alkoholia en tupakoi.

Vierailija
16/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei oo ollu mitää terveys ongelmia. Toisen rokotteen jälkeen alko niinku silmissä salamoimaan, sellasta kummallista sahalaitaa ?  häviää ja kunnes taas kohta pala muutaman päivän päästä, onko muilla samallasta tullu k-rokotuksesta?

Oli kun lasiaiseen tuli irtauma. Tapahtui ennen kuin koronasta edes tautina oli mitään tietoa. Tulee iän myötä helposti itsestään, lapsille ja nuorille esimerkiksi pallopeleissä pallon tai mailan osuttua silmään.

Vierailija
17/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kun lasiaiseen tuli irtauma. Tapahtui ennen kuin koronasta edes tautina oli mitään tietoa. Tulee iän myötä helposti itsestään, lapsille ja nuorille esimerkiksi pallopeleissä pallon tai mailan osuttua silmään.

Tarkoitin siis, että tuollaista on ollut riippumatta koronarokotteesta. Samoin ns. silmämustelmia on tullut aika-ajoin. Ei kaikki johdu koronarokotteista, vaikka ilmenisi seuraavalla viikolla.

Vierailija
18/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden sisällä olen ollut kerran sairaana, omikronin vuoksi. Viikko kipeänä ja toinen viikko väsymystä ja lämpöilyä. Outoja oireita. Ei muuta, vaikka altistun jatkuvasti kaikille lastentaudeille. Ei rokotuksia. Tuttavapiirissä on kyllä ollut vähän kaikenlaista.

Vierailija
19/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on ollut tosi monella. Erilaisia näköhäiriöitä siis. Ihan mututuntumalta puhun mutta kiinnitin huomiota asiaan jo muutama viikko sitten.

Terveisiä erään sairaalan päivystyksestä

Vierailija
20/20 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain toukokuun ekana lasiaisen irtauman, kun kuoharipullon korkki osui silmään. Kai se sitten oli koronarokotteiden syytä, että sihtasin niin huonosti. Vähän huojuttikin ja oli sellainen usvainen olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme